• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger 2012

Started by Lasaron, September 03, 2011, 17:13:55 PM

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Go Down

Onside !!!

egentlig ikke, men greit å få det "bekreftet" at de jobber med det!

Utmedsnolken

Quote from: Onside !!! on October 04, 2011, 23:06:24 PM
egentlig ikke, men greit å få det "bekreftet" at de jobber med det!


var mer det at artikkelen har vært diskutert i denne tråden i hele dag og siste innlegget var kun 3 innlegg over inlegget ditt :)
"og der snubler Sæternes igjen"

Onside !!!

Quote from: Utmedsnolken on October 04, 2011, 23:21:51 PM
Quote from: Onside !!! on October 04, 2011, 23:06:24 PM
egentlig ikke, men greit å få det "bekreftet" at de jobber med det!


var mer det at artikkelen har vært diskutert i denne tråden i hele dag og siste innlegget var kun 3 innlegg over inlegget ditt :)


Bra eg var veldig oppegående i går :D

Gulløl

Maakeberget har alltid vært noe helt for seg selv, nå tilter de igjen. Noen "gullkorn" derfra
etter oppslaget til tv2 om Våge Nilsen  ;D

______
brann vil ha liksom. Ha! E Skarsfjord detta. Og kor ska den økonomisk skakkjørte drittklubben få dei pengene fra? Nai, ska nå alltids takla at an blir solgt te utlandet. Assi burde jo fått signa an på nytt for leeenge siden
______

Og Skars; Du bør vel væra forsiktige sånn det e allerede, men går denna dealen i gjønå så gjørr du nok lurt i å aldri setta beinå dine her i Haugeby igjen, du komme te å bli den mest forhatte manen på heila Gamlå neste gång me møtes....hvis du tørr komma  
______
Med forbehold, men, hvis det er dette Skarsfjord prøver på fortjener han gjentatte ballespark helt til han kaster opp.
______

http://maakeberget.no/forum/viewtopic.php?f=2&t=53&start=75
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Spelaren

Gå av.

krøvel vellevold

Det er så komisk med den der dialektskrivingen deres.
Legg ned hele klubben!

krakra

Syns det er morsomt at vi liksom er den største hatklubben deres og den verste de kan selge til. I hvor stor grad bryr vi oss egentlig om dem? Forutenom at det er flaut å ende under en så liten klubb i TL, og at Grindhaug er en morsom fyr?

Alzheimer/Silverspurs

Burde sjekka ut han her forresten. Allround offensiv:

http://svenskfotboll.se/superettan/person/?playerid=5678

Gratis etter sesongen er han og. Brøndby prøvar å hente han.

Jose Arrogantio

Quote from: Alzheimer/Silverspurs on October 05, 2011, 12:39:22 PM
Burde sjekka ut han her forresten. Allround offensiv:

http://svenskfotboll.se/superettan/person/?playerid=5678

Gratis etter sesongen er han og. Brøndby prøvar å hente han.


12 mål på 25 kamper er respektabelt det.

osoerli

October 05, 2011, 13:01:48 PM #309 Last Edit: October 05, 2011, 22:26:49 PM by osoerli
Quote from: Jose Arrogantio on October 05, 2011, 12:58:17 PM
Quote from: Alzheimer/Silverspurs on October 05, 2011, 12:39:22 PM
Burde sjekka ut han her forresten. Allround offensiv:

http://svenskfotboll.se/superettan/person/?playerid=5678

Gratis etter sesongen er han og. Brøndby prøvar å hente han.


12 mål på 25 kamper er respektabelt det.


Men kun 1 målgjevande.  Sikkert enno ein ballførande spelar, som me har nok av frå før.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krøvel vellevold

Quote from: krakra on October 05, 2011, 12:24:22 PM
Syns det er morsomt at vi liksom er den største hatklubben deres og den verste de kan selge til. I hvor stor grad bryr vi oss egentlig om dem? Forutenom at det er flaut å ende under en så liten klubb i TL, og at Grindhaug er en morsom fyr?


Kommer aldri til å glemme vissvasset som ble vist på storskjermen foran årets kamp der nede. En eller annen supporter-tulling fra FKH som mente at Brann aldri hadde hatt hegemoniet på Vestlandet. Grunn? Fordi vi bare hadde tatt et par seriegull. Javel... Trodde man kunne ha et hegemoni på Vestlandet, uten å ta seriegull. Og hvor mange seriegull har FKH? Ja, og så skulle de ta over hegemoniet på Vestlandet. De skulle bli Vestlandets storklubb, og i det hele tatt.

Og nå kom jeg nesten til å glemme at de hadde laget t-skjorter med "Brann-fansen - bare ein gjeng med pøblar", og så noe greier med en stein. Altså tyter de fremdeles om ting som skjedde i 1997 eller noe sånt. Kan ikke ha skjedd mye spennende der nede i mellomtiden.
Legg ned hele klubben!

Alzheimer/Silverspurs

October 05, 2011, 13:20:00 PM #311 Last Edit: October 05, 2011, 13:24:40 PM by Alzheimer/Silverspurs
Litt lite målgjevande for å hovedsakleg spele venstreving ja, men likevel rimeleg solid målsnitt for å vere i den posisjonen. Eg føler Brann treng endå meir fart og ein slik fyr er solid på kontra samtidig som han er ganske smart. Passar sjølsagt ikkje i alle kampar, men uansett ein av årets hit'ar i Allsvenskan.

Smått sjukt at GAIS, i følge Expressen, krevde 25 mill for han når Utrecht kom på bana i sommar.

http://www.youtube.com/watch?v=LZ2ignkRnys

Onside !!!

Kunne gjerne sett han Celik på topp i lag med Ojo i en 4-4-2

Markmus

Quote from: krøvel vellevold on October 05, 2011, 13:08:39 PM
Kan ikke ha skjedd mye spennende der nede i mellomtiden.


Det mest spennende som har skjedd i Haugesund i mellomtiden var vel da en måke skeit på materialforvalteren deres.
Ka du ve?

hakhe

Quote from: Markmus on October 05, 2011, 14:38:06 PM
Det mest spennende som har skjedd i Haugesund i mellomtiden var vel da en måke skeit på materialforvalteren deres.


Kom nettop hjem fra en 16 timers arbeidsdag og er muligens noe overtrøtt, men den kommentaren der lo jeg så tårene rant av! TAKK
Håkon 5266

Fez

http://fotball.bt.no/2div4/article211703.ece
"Han røper at han senest onsdag pratet med en klubb i Tippeligaen. Han bekrefter at klubben ikke er Tromsø IL.

- Jeg vil ikke si noe før alt eventuelt er på plass. Det kan bli aktuelt at jeg reiser for å se på forholden i en klubb. Jeg har selvtillit nok til å påstå at jeg vil ta nivået både i Tippeligaen og 1. divisjon.

- Hvor stor er interessen?
- Minst én klubb i eliteserien er på banen."

Skulle nesten tro det var Brann...

Gulløl

Bosman spiller, interessant for Brann ? 
En kantspiller som slår veldig gode innlegg og er i tillegg god til å time løpene sine i boksen. På 17 starter og 3 innhopp har islendingen scoret 8 mål, noe som gjør ham til toppscorer i Stabæk.
Link:
http://fotball.aftenbladet.no/eliteserien/article211430.ece
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Wingfoot

Er en interessant spiller, vi trenger jo kantspillere og så hadde Sævarsson fått seg en landsmann å preike med ;) :D
Står på Frydenbø og synger av full hals!

Hatleking

Quote from: Gulløl on October 06, 2011, 14:05:46 PM
Bosman spiller, interessant for Brann ? 
En kantspiller som slår veldig gode innlegg og er i tillegg god til å time løpene sine i boksen. På 17 starter og 3 innhopp har islendingen scoret 8 mål, noe som gjør ham til toppscorer i Stabæk.
Link:
http://fotball.aftenbladet.no/eliteserien/article211430.ece



Eg luktar ein ny Gylfi.

Kai-Olai

http://www.brann.no/nyheter/farvel-til-tre-bosman-spillere/

Opdal, Haugsdal og Holmvik forsvinner ut dørene ved nyttår

Synd Haugsdal ikke har fått det helt til!

Hatleking

At Opdal og Holmvik forsvann, var eg sikker på. Eg er likevel litt lei for at Haugsdal forsvinn - men det er no slik det er. Uansett må Brann ut i marknaden og hente erstattarar. Våge Nilsen er ein god start!

dudo

Larsen og Barmen tilbys nye kontrakter.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Jose Arrogantio

Litt lei over at Holmvik forsvinner, synes han var en brukbar spiller å ha i stallen, og liker typen. Skjønner forresten ikke helt grunnen Brann har oppgitt:

QuoteBjørnar Holmvik har også vært i klubben i tre år, og vil heller ikke bli tilbudt ny kontrakt. Bjørnar har hatt en fin sesong i år, men blir nedvurdert i forhold til rollespesialitet og relativt få etablerte spillere på kontrakt neste år.


Hva mener de med relativt få etablerte spillere på kontrakt neste år, og hvordan er det begrunnelse for å la en etablert spiller gå? Mulig det bare er jeg som er treig nå, men skjønner ikke helt denne.

Jose Arrogantio

Quote from: Hatleking on October 06, 2011, 14:26:34 PM
Quote from: Gulløl on October 06, 2011, 14:05:46 PM
Bosman spiller, interessant for Brann ? 
En kantspiller som slår veldig gode innlegg og er i tillegg god til å time løpene sine i boksen. På 17 starter og 3 innhopp har islendingen scoret 8 mål, noe som gjør ham til toppscorer i Stabæk.
Link:
http://fotball.aftenbladet.no/eliteserien/article211430.ece



Eg luktar ein ny Gylfi.


Hvorfor? Eneste likhetstrekkene mellom disse to er nasjonalitet. Palmi er i storform og i midten av 20-årene, Gylfi var benksatt, skadeutsatt og 30 år da han kom til Brann.

Tror Palmi kunne styrket høyrekanten.

Utmedsnolken

October 06, 2011, 15:29:10 PM #324 Last Edit: October 06, 2011, 15:46:46 PM by Utmedsnolken
rart de ikke prøvde ut haugsdal mer iforhold til labuskas, men greit å spare lønnsutgiftene til de to andre
"og der snubler Sæternes igjen"

krakra

Quote from: Jose Arrogantio on October 06, 2011, 15:05:02 PM
Litt lei over at Holmvik forsvinner, synes han var en brukbar spiller å ha i stallen, og liker typen. Skjønner forresten ikke helt grunnen Brann har oppgitt:

QuoteBjørnar Holmvik har også vært i klubben i tre år, og vil heller ikke bli tilbudt ny kontrakt. Bjørnar har hatt en fin sesong i år, men blir nedvurdert i forhold til rollespesialitet og relativt få etablerte spillere på kontrakt neste år.


Hva mener de med relativt få etablerte spillere på kontrakt neste år, og hvordan er det begrunnelse for å la en etablert spiller gå? Mulig det bare er jeg som er treig nå, men skjønner ikke helt denne.
Tror de bare formulerte seg litt klønete. Oppfatter poenget som at de som er på kontrakt neste sesong blir prioritert foran Holmvik på de plassene Holmvik kan spille, og at siden vi har ganske få spillere på kontrakt så er det flere som må inn og da er det feil å forlenge med en spiller som har flere spillere foran seg i køen.

Jose Arrogantio

Quote from: krakra on October 06, 2011, 15:34:54 PM
Quote from: Jose Arrogantio on October 06, 2011, 15:05:02 PM
Litt lei over at Holmvik forsvinner, synes han var en brukbar spiller å ha i stallen, og liker typen. Skjønner forresten ikke helt grunnen Brann har oppgitt:

QuoteBjørnar Holmvik har også vært i klubben i tre år, og vil heller ikke bli tilbudt ny kontrakt. Bjørnar har hatt en fin sesong i år, men blir nedvurdert i forhold til rollespesialitet og relativt få etablerte spillere på kontrakt neste år.


Hva mener de med relativt få etablerte spillere på kontrakt neste år, og hvordan er det begrunnelse for å la en etablert spiller gå? Mulig det bare er jeg som er treig nå, men skjønner ikke helt denne.
Tror de bare formulerte seg litt klønete. Oppfatter poenget som at de som er på kontrakt neste sesong blir prioritert foran Holmvik på de plassene Holmvik kan spille, og at siden vi har ganske få spillere på kontrakt så er det flere som må inn og da er det feil å forlenge med en spiller som har flere spillere foran seg i køen.


ok, virker logisk. Synes ennå det er synd, men kan forstå Branns avgjørelse.

dex1974

Quote from: Hatleking on October 06, 2011, 14:26:34 PM
Quote from: Gulløl on October 06, 2011, 14:05:46 PM
Bosman spiller, interessant for Brann ? 
En kantspiller som slår veldig gode innlegg og er i tillegg god til å time løpene sine i boksen. På 17 starter og 3 innhopp har islendingen scoret 8 mål, noe som gjør ham til toppscorer i Stabæk.
Link:
http://fotball.aftenbladet.no/eliteserien/article211430.ece



Eg luktar ein ny Gylfi.


Du mener vel en ny Bjarki?

Selv lukter jeg en solid forsterkning av førsteelleveren. Palmi har lenge vært undervurdert og presenterte seg vel først da han avgjorde på stadda og sikret bæringene seriegullet i 2008. Har vært meget sentral på Stabæk i år og som du ser 8 mål på 17 kamper i år er ikke noe å kimse av.

Ja takk!
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Huff

Synes det er greit at samtlige tre forsvinner med ett forbehold: At vi ikke forlenger med den elendige Labusken, mens Haugsdal sendes på dør.

Ellers er jeg spent på hva som skjer ang den nevnte Labusk, Kalven og Bajter. Håper ikke vi forlenger med noen av disse.

Lasaron

Dette likte jeg ikke.

At Opdal forsvinner er greit. Ellers er jeg uenig i at Haugsdal og Holmvik ikke får nye kontrakter.
Slik det ser ut nå vil jeg ikke ha Labukas iallfall. Han har ikke vist noe. Det har Haugsdal, og han er yngre.
Bajter er jeg meget skeptisk til pga skadene. Vil ikke fornye der.
Kalvenes? Tja.
Dette betyr at jeg vil enten være sterkt uenig i Brann sine prioriteringer, eller det blir veldig mange utskiftninger i år også. Det er jo flere enn bosmanspillerne som kanskje forsvinner:

Yaw: er sikkert misfornøyd med spilletiden og er sikkert attraktiv for mindre eliteserieklubber.
Austin: kontrakt ut 2012 - kan bli solgt.
Guastavino: samme som Austin.
Fakiri: Er gammel. Synest det var artig med "en cupfinale på tampen av karierren". Skal han legge opp?
Torp: Ferdig.

Som nevnt tidligere: Det var riktig med store utskiftninger foran denne sesongen, men nå tror jeg stallen trenger kontinuitet og stabilitet.

Forøvrig er ettårskontrakter med Larsen og Barmen pinglete. Det gjenstår å se om de takker ja.
Tren på langskudd

Hatleking

Me må få avgjort framtida til Austin og Guastavino. Viss dei ikkje vil forlenge, er det faktisk best at me sel før sesongen byrjar, slik at me kan prøve å hente alternativ.

Utmedsnolken

Quote from: Hatleking on October 06, 2011, 17:24:15 PM
Me må få avgjort framtida til Austin og Guastavino. Viss dei ikkje vil forlenge, er det faktisk best at me sel før sesongen byrjar, slik at me kan prøve å hente alternativ.


blir ikke mange spillere igjen til neste år hvis alle får viljen sin.
"og der snubler Sæternes igjen"

Huff

En viss Seyi Olofinyana kjøper visstnok hus i en by ved navn Bergen i disse dager, og tenker angivelig å flytte tilbake hit når kontrakten hans går ut? Såvidt jeg kan se går denne ut sommeren 2012...

dudo

Herregud. Han erstatter Austin og Torp i ett jafs.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Utmedsnolken

har han fortsatt bergensk dame?
"og der snubler Sæternes igjen"

Huff

Quote from: dudo on October 06, 2011, 17:47:58 PM
Herregud. Han erstatter Austin og Torp i ett jafs.


Nå tok jeg visse forbehold her, men kilden min sa at han planlagte å retutnere til bergen. Det er ikke gitt at dette blir allerede til sommeren, men tilbake til Bergen skal han visst. Dette er vel ikke merkelig mtp at koene er fra Bergen og jeg antar Bergen er et tryggere sted å bo enn Lagos dersom en har penger, men en kan på ingen måte utelukke at han blir i England i flere år.

Jeg vet ikke engang om Brann vet at Seyi går til anskaffense av bopel i byn.

dudo

Det er bare å forhøre seg med én gang. Seyi ut karrieren i Brann? Ja takk! Han fyller 32 til sommeren, og kan ha mange år igjen på sentral midtbane. Hadde vært helt genialt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Utmedsnolken

Quote from: Huff on October 06, 2011, 18:11:45 PM
Quote from: dudo on October 06, 2011, 17:47:58 PM
Herregud. Han erstatter Austin og Torp i ett jafs.


Nå tok jeg visse forbehold her, men kilden min sa at han planlagte å retutnere til bergen. Det er ikke gitt at dette blir allerede til sommeren, men tilbake til Bergen skal han visst. Dette er vel ikke merkelig mtp at koene er fra Bergen og jeg antar Bergen er et tryggere sted å bo enn Lagos dersom en har penger, men en kan på ingen måte utelukke at han blir i England i flere år.

Jeg vet ikke engang om Brann vet at Seyi går til anskaffense av bopel i byn.


han har sikkert nok penger til å kjøpe et hus i bergen for å ha et sted å bruke til besøk også, så selv huskjøp trenger ikke bety så mye
"og der snubler Sæternes igjen"

Huff

Quote from: Utmedsnolken on October 06, 2011, 18:17:28 PM
Quote from: Huff on October 06, 2011, 18:11:45 PM
Quote from: dudo on October 06, 2011, 17:47:58 PM
Herregud. Han erstatter Austin og Torp i ett jafs.


Nå tok jeg visse forbehold her, men kilden min sa at han planlagte å retutnere til bergen. Det er ikke gitt at dette blir allerede til sommeren, men tilbake til Bergen skal han visst. Dette er vel ikke merkelig mtp at koene er fra Bergen og jeg antar Bergen er et tryggere sted å bo enn Lagos dersom en har penger, men en kan på ingen måte utelukke at han blir i England i flere år.

Jeg vet ikke engang om Brann vet at Seyi går til anskaffense av bopel i byn.


han har sikkert nok penger til å kjøpe et hus i bergen for å ha et sted å bruke til besøk også, så selv huskjøp trenger ikke bety så mye


Ifølge min kilde var planen å bosette seg her permanent såvidt han forstod. Jeg vil ikke gå nærmere inn på hvor kilden hadde det fra utover at det gjorde det sannsynlig at dette stemte.

Hatleking

http://fotball.smp.no/2div4/article211703.ece

Her er forresten ein offensiv venstreback frå TUIL. Eg skal ikkje uttale meg om han, men han er iallfall offensiv anlagt. Noko for Brann som første- eller andre-val?

krakra

I mine øyne er følgende spillere for dårlige for et lag som kjemper om gull og har heller ikke potensialet til å bli gode nok:

Yaw, Kalvenes, Grorud, Fakiri, Mjelde, Tadas, Holmvik, Haugsdal.

Hvis vi klarer å kvitte oss med disse i løpet av de neste tre vinduene og erstatte de og andre som eventuelt forsvinner med enten klassespillere eller spiller som har potensialet til å bli klassespillere kan vi stå veldig sterke i 2013.
Da må Brann være tøffe og ikke falle for friestelsen å signere billige middelmådigheter som tar opp plass. Strategien bør være klar: Brann skal bare hente spillere som er eller kan bli klassespillere. Eventuelle nødløsninger fordi vi ikke finner spillere i denne kategorien bør være på korte kontrakter.

Lasaron

I utgangspunktet ønsker jeg ikke å hente folk på 30+. Unntaket er gamle helter, slik som Olofinjana.

Forøvrig:

Disse spillerne var med fra starten av 2010:

Yaw
Sæv
Fakiri
Guastavino
Austin
Mjelde

Det er egentlig svært tynt, men la oss si at det å starte på sin tredje hele sesong representerer kontinuitet. Med litt godvilje kan vi ta med Kalvenes på listen også, siden han har spilt her før.
Av disse syv er det bare Sæv og Mjelde som er sikker neste år (jamf. det jeg skrev lenger oppe.) Vi risikerer å starte 2012 med bare 2 spillere fra starten av 2010. Det er ekstremt drøyt.
Tren på langskudd

Joggi Bogga

Quote from: krakra on October 06, 2011, 18:53:32 PM
I mine øyne er følgende spillere for dårlige for et lag som kjemper om gull og har heller ikke potensialet til å bli gode nok:

Yaw, Kalvenes, Grorud, Fakiri, Mjelde, Tadas, Holmvik, Haugsdal.


Udiskutabelt.

Quote from: krakra on October 06, 2011, 18:53:32 PM
Da må Brann være tøffe og ikke falle for friestelsen å signere billige middelmådigheter som tar opp plass. Strategien bør være klar: Brann skal bare hente spillere som er eller kan bli klassespillere. Eventuelle nødløsninger fordi vi ikke finner spillere i denne kategorien bør være på korte kontrakter.


Enig. Og dette bør sendes på e-post til de som bestemmer per i dag. Skarsfjord?

Nå er jo det over et drømmescenario og nødløsninger er mer regelen enn unntaket. Jeg håper da at vi for en gangs skyld kan erstatte en eller to nødløsninger med de beste unge fra egne eller samarbeidende rekker og putte nødløsningslønningen (som ofte er god) i potten for å finansiere en person som jobber fulltid med å kartlegge nye spillere.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Utmedsnolken

Quote from: Lasaron on October 06, 2011, 18:54:53 PM
I utgangspunktet ønsker jeg ikke å hente folk på 30+. Unntaket er gamle helter, slik som Olofinjana.

Forøvrig:

Disse spillerne var med fra starten av 2010:

Yaw
Sæv
Fakiri
Guastavino
Austin
Mjelde

Det er egentlig svært tynt, men la oss si at det å starte på sin tredje hele sesong representerer kontinuitet. Med litt godvilje kan vi ta med Kalvenes på listen også, siden han har spilt her før.
Av disse syv er det bare Sæv og Mjelde som er sikker neste år (jamf. det jeg skrev lenger oppe.) Vi risikerer å starte 2012 med bare 2 spillere fra starten av 2010. Det er ekstremt drøyt.


yaw kan du iallefall stryke fra listen. bør nå ha vært relativt fast for å være kontinuitetsbærer (spør du meg)
"og der snubler Sæternes igjen"

Klaus_Brann

Quote from: Huff on October 06, 2011, 17:45:51 PM
En viss Seyi Olofinyana kjøper visstnok hus i en by ved navn Bergen i disse dager, og tenker angivelig å flytte tilbake hit når kontrakten hans går ut? Såvidt jeg kan se går denne ut sommeren 2012...


Er du seriøs?! Oi, så deilig det hadde vært.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Utmedsnolken

nå sier BA-jorunalist Tormod bergersen at det ikke er sant
"og der snubler Sæternes igjen"

Gepard

Tar det for gitt at Våge Nilsen faktisk er klar for Brann neste år. Kan ikke skjønne noen andre grunn til at Holmvik blir gitt beskjed om å finne seg ny klubb.

Man kunne nok helt sikkert fått holmvik med på kraftig kutt i lønn, og han er en bra spiller. Som er innkjørt i klubben. Normalt sett ville nok Brann forlenget med Holmvik som har gjort en meget god jobb i år. Men her er nok Våge Nilsen klar, og derfor er Holmvik nå overflødig.

Spennende!

Lasaron

Tren på langskudd

Markmus

Quote from: Utmedsnolken on October 06, 2011, 20:16:59 PM
nå sier BA-jorunalist Tormod bergersen at det ikke er sant


Kjenner han Olofinjana?

Hadde jo vært utrolig herlig om han kom tilbake.
Ka du ve?

Gepard

Er det sikkert at Olof fremdeles er på topp da ? Trenger vi en ny spiller som skal bruke sine siste år på å hvile i brann ?

Vet ikke jeg, er han fremdeles like god ? På landslaget ? Og om han er så god fremdeles, skjønner jeg ikke hvorfor han ikke fortsetter i england.

Sckeptisk.

Go Up