• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Den Store Stadion-utbyggings-tråden

Started by Kirk, November 08, 2005, 21:03:04 PM

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Go Down

krøvel vellevold

Quote from: "Petter Puddefjord"Denne Krøvel tror han har fasiten på hva som er rett og galt. Vent og se hvem som får rett i fremtiden. :-)


Snakk om å kaste stein i glasshus. Først skriver du at JEG tror jeg har fasiten, og så skriver du "vent og se hvem som får rett i fremtiden"...
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Alle sitater av Xminator:
QuoteSeriøst Krøvel. Brann har ett snitt på 15000 tilskuere. Er du virkelig paranoid nok til å tro at det vil gå ned når man får flere seter?


Vi har et snitt på 15000 selv om vi leder serien og er inne i vår beste sportslige periode kanskje noen gang! Hvordan skal det gå når vi IKKE er med i toppen? Du kan jo tenke deg Lyn-kampen om vi hadde lagt på 8.plass! Hadde det kommet over 13000? Neppe! Eller hva med kampene i fellesferien?


QuoteJeg kan ikke tenke meg noe bedre enn at Brann må tenke alternativt og kanskje til og med senke prisene på enkelte av plassene på Stadion. Det er for å si det mildt dritdyrt for en familie å gå på fotballkamp for å se Brann
.

Dette må de gjøre selv nå når kapasiteten "bare" er 18500 og det "bare" er 14500 sitteplasser.

QuoteLynkampen? Det jeg spør meg om er hvorfor det ikke satt noen på det 8 nederste radene. Ingen. Ble det i det hele tatt lagt ut billetter her? Jeg tror svaret på spørsmålet ligger hos Billettluken.no.


Det var ingen rader som var stengt for salg. Uansett var det minst 1000 ledige sitteplasser på BT, i tillegg til noen hundre ledige på de andre. Når vi ikke klarer å fylle mer enn 13000 seter når vi leder serien, og det faktisk er over 2000 som står selv om de fleste av dem ville fått plass på sittetribunen, så ser jeg ærlig talt ikke problemet med en fremtidig kapasitet på 20000!

QuoteOg du vil ha det til å være negativt med 15000 tilskuere. Jeg vil heller si det var bra oppmøte mot Lyn.  


Hvis 15000 var bra, ser jeg I HVERT FALL ikke hva du skal med 25000 seter!

QuoteJeg trodde også vi var skjønt enige om at Branninteressen ikke har noen direkte sammenheng med kvaliteten på det som blir levert på banen.


Selvsagt er tilskuertallene høyere i medgang enn når vi taper. Hadde vi lagt sist på tabellen, hadde vi ikke hatt dagens snitt.


QuoteJeg føler også du biter deg selv i ræven. Først er du sjokkert over at man ikke kommer over 20000. Så blir du fornærmet når noen er enige med deg. Bestem deg mann og ikke vingle som en full høne i paringstiden!


Sjokkert over at det ikke kommer over 20000? Kapasiteten var jo 18500, og jeg syns det er dårlig at det ikke er fullt når vi leder serien. Det bør jo faktisk komme så mye når vi leder serien, når vi skal ha en kapasitet på 20000 i fremtiden. Stadion skal være fullt på 80% av kampene når vi kjemper om gull, og minst 30% av kampene når vi er i bunnen.

Jeg fatter uansett ikke hvorfor du lager et problem av noe som ikke er i nærheten av å være det. Vent til den dagen vi faktisk fyller Stadion kamp etter kamp, helst også i bunnstrid, men i hvert fall når vi leder tabellen! DA kan vi begynne å snakke om utvidelse og bygging av tribuner i hjørnene mot Hansa. Og da vil kapasiteten øke ytterligere. Eventuelt at Nedre Hansa gjøres om til ståtribune. Da vil kapasiteten øke med ca 2000.
Legg ned hele klubben!

abe78

Ikke la denne tråden skli ut i en diskusjon om hvordan stadion bør være. Vi har hatt nok diskusjoner på hvor stor den bør være og det er bare å registrere at vi er uenige med gode argumenter på begge sider.

Jeg gleder meg mye over fasilitetene blir bedre og at vi endelig får en skikkelig stadion med tribuner rundt hele banen.

Noen som vet om det blir klargjort flere innganger i BT til Viking-kampen? Synes det virker som om utviklingen har stoppet litt opp med fasadearbeidene.
.og husk!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Nordre tribune skal visstnok få en kapasitet på 4136, BT på nøyaktig 6000 (1066 i hjørnet mot Nordre, 3340 på det rette stykket og 1594 i hjørnet mot Søndre), Søndre får 5842, mens Hansa har 4053. Det blir ikke bygget i hjørnene mot Hansa, men langsidetribunene blir trukket noen meter "bak" mållinjen. I følge mine utregninger må BT og Søndre få 28 rader for at tallene skal gå opp. I dag har BT 26 rader, så jeg er spent på å se om det kommer to ekstra rader der. Det er jo god plass bak bakerste rad og oppunder taket, så det kommer kanskje to VIP-rader der??? Totalkapasiteten blir 20031. (Legg merke til at den startet på 20500, gikk siden ned til 20085, deretter til 20050, og nå altså 20031). Hansa vil ikke ligge HELT symmetrisk med resten av Stadion, fordi banen nå blir flyttet noen meter nordover. Det blir traktorinngang i hjørnet BT/Nordre, helt mot Nordre.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Hvorfor setter du deg ikke bare ned og skriver til Brann og får svaret på dette en gang for alle? Du har regnet såpass mye feil etterhvert at du kanskje bør spørre de som sitter på fasiten.

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"Hvorfor setter du deg ikke bare ned og skriver til Brann og får svaret på dette en gang for alle? Du har regnet såpass mye feil etterhvert at du kanskje bør spørre de som sitter på fasiten.


Det er jo fasiten som står i innlegget over!

Dessuten har jeg ikke regnet feil. Det er bare det at det skal lages to flere seterader enn det jeg trodde. Trodde f.eks. BT var ferdigstilt nå, men det kommer faktisk to rader til. Og da blir det 28 rader i stedet for 26 rader både på BT, i Søndre og i hjørnet BT/Søndre. Dermed blir tallet høyere enn det jeg har regnet ut tidligere. Malen for regnestykkene mine har imidlertid vært riktige hele veien.
Legg ned hele klubben!

Kirk

Quote from: "krøvel vellevold"Nordre tribune skal visstnok få en kapasitet på 4136, BT på nøyaktig 6000 (1066 i hjørnet mot Nordre, 3340 på det rette stykket og 1594 i hjørnet mot Søndre), Søndre får 5842, mens Hansa har 4053.


Hvor har du disse tallene fra? Noe nytt som er lagt frem?

Trønderen

Tallet for Hansa er i hvert fall feil, med mindre de har tenkt å bygge en rad ekstra. Idag er det ca 3900 seter der. For den ekstremt interesserte er det bare å gå til billettluka.no og telle seter, det går faktisk ganske fort   :wink:

abe78

Quote from: "Trønderen"Tallet for Hansa er i hvert fall feil, med mindre de har tenkt å bygge en rad ekstra. Idag er det ca 3900 seter der. For den ekstremt interesserte er det bare å gå til billettluka.no og telle seter, det går faktisk ganske fort   :wink:


Nå beveger du deg inn i løvens hule. Dette vet Krøvel best, men jeg tror det finnes seter på Hansa som ikke er lagt ut på Billettluka.
.og husk!

Trønderen

Quote from: "abe78"Nå beveger du deg inn i løvens hule. Dette vet Krøvel best, men jeg tror det finnes seter på Hansa som ikke er lagt ut på Billettluka.


Litt spenning må man da ha i hverdagen, ikke sant? Men regnet nå ikke med at dette var en løvehule, slik kjenner jeg ikke bergensere. Hvis brukernavnet skulle få mer oppmerksomhet enn det jeg skriver, kan sikkert admin være behjelpelig med å forandre til et nytt og mer nøytralt nick.

Er generelt interessert i (norske) stadionanlegg, og har kanskje litt større oversikt over stadioner og nye prosjekter, enn det som er vanlig for en fotballsupporter. Det kan godt hende at Krøvel Vellevolls info stemmer, det er ikke alltid de offisielle kildene er like korrekte. Tallet 3900 oppgitt på Branns hjemmeside i tillegg til billettluka.no, men det er jo snakk om rundt 4000 seter på Hansa uansett kilde.

Nye Brann stadion ser jo ut til å bli meget flott. Ser at det er mye diskusjon angående størrelse, men vil tro at omtrent 20 000 seter er en god start. Hvis det skulle vise seg at stadion fylles i hver kamp om noen sesonger er det sikkert ikke utenkelig at kommunen er villige til å se på reguleringsplanene på nytt (i forhold til høyden). Det ser jo f.eks ut til å være god plass til å bygge en ekstra etasje mot treningsfeltet bak dagens umbro tribune.

purolatino

Quote from: "krøvel vellevold"Trodde f.eks. BT var ferdigstilt nå, men det kommer faktisk to rader til. Og da blir det 28 rader i stedet for 26 rader både på BT, i Søndre og i hjørnet BT/Søndre. Dermed blir tallet høyere enn det jeg har regnet ut tidligere. Malen for regnestykkene mine har imidlertid vært riktige hele veien.


Høres litt rart ut at det skal komme to rader til, rart at de ikkje satt opp de radene med det samme, hvordan vet du at det kommer to rader til krøvel?, er dette noe du tror fordi regnestykket da går opp eller har du dette fra sikre kilder? Synes også at Bataljonen eller avisene burde ta kontakt med Brann angående utbyggingen av stadion, lenge siden vi har hørt noe nå.

krøvel vellevold

Quote from: "Trønderen"Tallet for Hansa er i hvert fall feil, med mindre de har tenkt å bygge en rad ekstra. Idag er det ca 3900 seter der. For den ekstremt interesserte er det bare å gå til billettluka.no og telle seter, det går faktisk ganske fort   :wink:


Det er inkludert den mystiske rad 0 som er bak rad 13 og øverst på nedre seksjon. Denne raden kom til lenge etter at Hansa ble bygget, og er ikke i salg og heller ikke tegnet inn på billettluka.no sitt setekart. Kapasiteten på Hansa er 4052, men den var 3900 før den ekstra raden kom.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "purolatino"
Quote from: "krøvel vellevold"Trodde f.eks. BT var ferdigstilt nå, men det kommer faktisk to rader til. Og da blir det 28 rader i stedet for 26 rader både på BT, i Søndre og i hjørnet BT/Søndre. Dermed blir tallet høyere enn det jeg har regnet ut tidligere. Malen for regnestykkene mine har imidlertid vært riktige hele veien.


Høres litt rart ut at det skal komme to rader til, rart at de ikkje satt opp de radene med det samme, hvordan vet du at det kommer to rader til krøvel?, er dette noe du tror fordi regnestykket da går opp eller har du dette fra sikre kilder? Synes også at Bataljonen eller avisene burde ta kontakt med Brann angående utbyggingen av stadion, lenge siden vi har hørt noe nå.


Jeg har fått den eksakte kapasiteten for hver tribune på mail fra Terje Reistad, som er daglig leder i Brann Stadion A/S. Så skrev jeg tilbake at hvis disse tallene stemmer, så må BT-tribunen etter mine beregninger få to rader mer enn i dag (28 i stedet for 26), og at også Søndre + hjørnet Søndre/BT også må få 28 rader. Da skrev han tilbake: "Godt regnet ut" og kunne bekrefte at dette stemmer. Når det gjelder de to ekstra radene på BT, så vil jeg tippe at dette dreier seg om VIP-plasser eller noe sånt. Men jeg vet ikke.
Legg ned hele klubben!

Trønderen

Quote from: "krøvel vellevold"Det er inkludert den mystiske rad 0 som er bak rad 13 og øverst på nedre seksjon. Denne raden kom til lenge etter at Hansa ble bygget, og er ikke i salg og heller ikke tegnet inn på billettluka.no sitt setekart. Kapasiteten på Hansa er 4052, men den var 3900 før den ekstra raden kom.


Du er imponerende velinformert. Men brukes denne raden til spesielle gjester eller noe slikt, dette er vel neppe ubrukte plasser?

C@Bøe_79

Quote from: "Trønderen"
Quote from: "krøvel vellevold"Det er inkludert den mystiske rad 0 som er bak rad 13 og øverst på nedre seksjon. Denne raden kom til lenge etter at Hansa ble bygget, og er ikke i salg og heller ikke tegnet inn på billettluka.no sitt setekart. Kapasiteten på Hansa er 4052, men den var 3900 før den ekstra raden kom.


Du er imponerende velinformert. Men brukes denne raden til spesielle gjester eller noe slikt, dette er vel neppe ubrukte plasser?


Det er også satt inn et sete nr 0, disse setene er satt inn mellom feltene.
Rad 13b er til Bon Appetitt og programselgere, og andre som for fatt i gratisbilletter.
Vet ikke om sete nr 0 er med på Billettlika.no..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Kirk

Synes egentlig det mest spennende nå er hvordan det går med reguleringsplanen for Søndre tribune. Hvis de ikke får godkjent samme byggehøyde som på BT-tribunen kommer hele utbyggingen til å stoppe opp når Nordre er ferdig.

Lennono8

Hvis det skjer så kan man spørre seg hva som er motivene til naboene som klager. Er det ikke 1,5 meter det er snakk om? Er vel ikke noe utsikt som blir hindret av det? I så tilfelle er det utsikt mot Haukeland Sykehus, hvem bryr seg.

I tillegg er det bare matcher 13 dager i løpet av et år (+evt cuper). Det kan ikke være den helt store belastningen å bo i nærheten av Stadion. Vil i tillegg tro at det øker verdien av husene i nabolaget hvis Stadion er moderne, istedenfor å være en gammel rønne. Utleie av lokalene på nye Stadion fører til flere arbeidsplasser i området, og kanskje enda større press på boligene der!?

Er det ingen som kan snakke disse folka til fornuft? Merkelig at de som ikke liker Brann er de som bor i nærheten av Stadion, mens vi andre som gjerne skulle hatt mer nærhet til klubben har spredt oss utover resten av byen...

SigveK

Quote from: "Lennono8"Hvis det skjer så kan man spørre seg hva som er motivene til naboene som klager. Er det ikke 1,5 meter det er snakk om? Er vel ikke noe utsikt som blir hindret av det? I så tilfelle er det utsikt mot Haukeland Sykehus, hvem bryr seg.


Brannsupportere som bor i området kunne jo sendt innspill til denne reguleringsplanen om at forslaget er for lavt.
Og hvis de bor nærme nok til å få nabovarsel om eventuelle utbygginger på stadion, kunne de sendt inn klager på at nybygget blir for lavt.

Det ville kanskje vært en motvekt til de som klager på at det er for høyt, og i minste fall et humorøst innslag i saksbehandlingen.

Superjack

Jeg har sittet på den mystifystiske rad 0 på hansa, og det var i forbinelse med noe sponsorgreier... :)
Brannsupporter.

chris_henrik

Hva skjer på byggefronten? Har prosjektet gått tomt for kontanter da boligbyggelaget ikke vet om de får plassert leiligheter i den ene tribunen? Kommer nye stadion noen gang til å bli ferdigstilt? Havarerer det hele og vi ender opp med fire ulike tribuner? Må pølse-vip ha ekstra brede seter grunnet stort matkonsum i pausen? Til hvilken bedrift må man selge sjelen for å kunne drikke øl i en losje under kamp? Bør vi sende LAB på befaring til Bratwürstens hjemland?

Så mange spørsmål, så få svar.
<BRANN> ..... DKFM

abe78

Det er bilder på Brann.no

De jobber med fundamentet til den nye Umbrotribunen.

http://www.brann.no/index.php?mapping=153
.og husk!

chris_henrik

Quote from: "abe78"Det er bilder på Brann.no

De jobber med fundamentet til den nye Umbrotribunen.

http://www.brann.no/index.php?mapping=153
Se her ja. Nå leste nok Terje Reistad mitt innlegg i det han åpnet matpakken og gikk sporenstreks ut for å ta bilde av herligheten. Om han bare kunne registrert seg og svart på resten av spørsmålene også.....
<BRANN> ..... DKFM

HansaZ

Er det noe i veien for at Brann kan etablere en vanlig Pub på Brann Stadion? Dvs, ikke nødvnedigvis Brann som driver den, men at en "Pub" leier lokaler på stadion?

(Evt kan vi få Dolly Dimples slik som på Ullevåll.)

abe78

.og husk!

Bataljonen

Quote from: "abe78"


Brann Business Club i Hansatribunen vil nå være der. Og den har vi forhåpninger om å få brukt enda mer til neste år.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Xminator

"Problemet" med en pub på Stadion er at "alle" står i kø hver 14. dag, og resten av tiden blir den stående helt tom.

Det blir umulig å gi ett tilbud til alle de 20000 som kommer 16. mai, så det blir nok ett tilbud for vip-hvermansen og man kan jo håpe Bataljonens medlemmer får ett tilbud i hansasvingen.

rhumbor

Vet noen om det skal gjøres noe store grep på hansa tribunen og i svingene for å tilpasse tribunen til resten av "Nye" stadion? Tenker først å fremst på om svingene skal bygges om, og om fasaden skal rustes opp

Bataljonen

Quote from: "rhumbor"Vet noen om det skal gjøres noe store grep på hansa tribunen og i svingene for å tilpasse tribunen til resten av "Nye" stadion? Tenker først å fremst på om svingene skal bygges om, og om fasaden skal rustes opp


I første omgang foreligger det ikke noen planer om opprustning av Hansa eller svingene som vi vet om. Det var snakk om leiligheter i en eller begge svingene men tror dette er lagt på is.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

BrannFa(e)n

Siden inngangene til Hansasvingen ligger i svingene, må store deler av tribunen bygges om hvis man skal tette igjen. Det er ingen planer om dette.
rannfasiten

abe78



Noen som vet hvor langt bak den nye tribunen kommer? Ut i fra bildene kan det se ut som om den kommer veldig langt bak i forhold til Hansa.
.og husk!

Petter Puddefjord

Brann har i det skjulte bestemt seg for å bygge en MONSTERTRIBUNE, og derved trosse alle reguleringsplaner, naboer, kommune etc. De tenker at det er lettere å be om tilgivelse enn å få tillatelse. Den nye hovedtribunen vil få en kapasitet på 12.000, og stadion vil i 2008 ha en totalkapasitet på cirka 26.000.

Per Anders Aven, Truls Mulelven og jeg er i himmelen, og jubler over at Bjørn Dahl og co. har hatt en skjult og tøff agenda!

Jippi!

krøvel vellevold

Quote from: "abe78"

Noen som vet hvor langt bak den nye tribunen kommer? Ut i fra bildene kan det se ut som om den kommer veldig langt bak i forhold til Hansa.


Det er ikke alt dette som blir tribune. En del blir kontorarealer.
Legg ned hele klubben!

Toa

Om dere ser på dette bildet, så ser man jo at tribunen må komme et godt stykke lenger mot nord enn den gamle tribunen (for at den skal passe med klokkesvingen).

http://www.skbrann.org/klubben/stadion/stadionbygging/29042006_1.jpg
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

krøvel vellevold

Quote from: "Toa"Om dere ser på dette bildet, så ser man jo at tribunen må komme et godt stykke lenger mot nord enn den gamle tribunen (for at den skal passe med klokkesvingen).

http://www.skbrann.org/klubben/stadion/stadionbygging/29042006_1.jpg


Banen vil bli flyttet noen meter mot nord. Hansa vil ikke lenger ligge helt symmetrisk i forhold til banen. Ikke skrått selvsagt, men forskjøvet.
Legg ned hele klubben!

abe78

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Toa"Om dere ser på dette bildet, så ser man jo at tribunen må komme et godt stykke lenger mot nord enn den gamle tribunen (for at den skal passe med klokkesvingen).

http://www.skbrann.org/klubben/stadion/stadionbygging/29042006_1.jpg


Banen vil bli flyttet noen meter mot nord. Hansa vil ikke lenger ligge helt symmetrisk i forhold til banen. Ikke skrått selvsagt, men forskjøvet.


Nok en meget god grunn til å se på muligheten for å bygge igjen svingene på Hansa. Frykter dette blir seende litt merkelig ut.
.og husk!

C@Bøe_79

Quote from: "abe78"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Toa"Om dere ser på dette bildet, så ser man jo at tribunen må komme et godt stykke lenger mot nord enn den gamle tribunen (for at den skal passe med klokkesvingen).

http://www.skbrann.org/klubben/stadion/stadionbygging/29042006_1.jpg


Banen vil bli flyttet noen meter mot nord. Hansa vil ikke lenger ligge helt symmetrisk i forhold til banen. Ikke skrått selvsagt, men forskjøvet.


Nok en meget god grunn til å se på muligheten for å bygge igjen svingene på Hansa. Frykter dette blir seende litt merkelig ut.


Merkelig kan det fort bli..
For Hansa har en byggefeil som gjør at man ikke kan bygge på den.
Noe med fundamentet.
Men det blir vel sikkert ikke så gale, regner med at folk er våken for utseendet oppe på Stadion..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

rhumbor

Personlig hadde jeg vert for at de fikk inn noen ekstra millioner og rev ned hansaog bygde ny i stil med resten av nye stadion....håper dette kommer når de er ferdig med resten....

krøvel vellevold

Quote from: "rhumbor"Personlig hadde jeg vert for at de fikk inn noen ekstra millioner og rev ned hansaog bygde ny i stil med resten av nye stadion....håper dette kommer når de er ferdig med resten....


Det ville i så fall være et gigantisk pengesløseri! Og hvorfor skal det være så forbanna strømlinjeformet da? Nordre langside blir jo heller ikke lik østre og søndre, så likt hele veien blir det uansett ikke!
Legg ned hele klubben!

olebrann3

jeg håper de tar høyde for at den kanskje på bli bygd på flere ganger når de bygger no. så slipp vi å rive om 20 år for å bygge en tribune som skal ta 3000 mer liksom... Eg ser for meg den som er hovedtribune no blir bygd om og får en ny etasje tribune som de store klubbene i europa har syns det hadde vært tøft

BrannFa(e)n

Hvis Brann, mot formodning, skulle spille for fulle hus er det jo klart at Brann må få en arena i sentrum som kommunen er med på å finansiere. For de som har fulgt med er det uaktuelt å bygge etasjer (og takk for det!) pga borettslaget.
rannfasiten

rhumbor

QuoteDet ville i så fall være et gigantisk pengesløseri! Og hvorfor skal det være så forbanna strømlinjeformet da? Nordre langside blir jo heller ikke lik østre og søndre, så likt hele veien blir det uansett ikke!


Pengesløsing er vel helt etter øyet om ser. Fått bygget ny Hansa med intererte leiligheter på utsiden av tribunen og en forlengese av nordre/søndre tribune på innsiden. Synes selv dette kunne være en god tanke men det er min menig. Alle kan jo ikke være enige krøvel, da hadde det ikke vært vits med diskusjonforum;-)

C@Bøe_79




Jeg ser her at Sogndal har kastet seg på Color Line Stadion- bølgen.
Det virker som det er mange etasjeskiller her, altså en uryddig tribune der de har tapt seter på "gjerder".

Litt kjapp der..
Den så litt bedre ut herfra, men ikke særlig fin..

Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Pondan

Tror ikke Sogndal er så redd for og miste noen seter.. den nye tribunen tar rundt 4000...

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

atlascopo

Ja. Første hjemmekamp etter VM er i dag.

Noen som vet om den gamle storskjemen er tilbake? Den nye kommet opp som lovet? Reklameskiltene?

Gud

Stiller du opp på Stadion i kveld får du svaret:)

DJ_ADG

Quote from: "atlascopo"Ja. Første hjemmekamp etter VM er i dag.

Noen som vet om den gamle storskjemen er tilbake? Den nye kommet opp som lovet? Reklameskiltene?


eg vet at den nye har komet, men eg tror ikkje reklameskiltene har komt.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Ingo

latterlig plassering av den nye stor skjermen, der eg sitter ser eg ingen av de to storskjermene, ka med å plassere den ene storskjermen ved BT tribunen.

Go Up