• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treneren etter Skarsfjord

Started by bernu, May 07, 2012, 22:04:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

nero

Quote from: osoerli on January 02, 2013, 10:30:10 AM

Etter å ha fått sparken i Køln etter å ha trent laget ned eit hakk i Bundesliga, og så ha fått sparken hos eit nivå2-lag i England etter tabellras, er han nok ikkje hot i andre land enn Noreg og kanskje Danmark.

I Noreg er nok berre lag som RBK, Brann, Vif og landslaget aktuelle.  Danmark kun FCK tippar eg.
Både RBK, FCK og landslaget har vel trenar for tida.  Då ser eg berre 3-4 muligheter.

-Trener i Brann
-Trener i VIF
-Trener for U21 mens han ventar på Drillos avgang
-Lang ferie

Ser ikkje at Brann-jobben er mindre aktuell enn nokon av dei andre.


Men er nå vi egentlig på trenerjakt? Dessverre ingenting som tyder på det..
Lions led by donkeys.

osoerli

Eg håpar me både er på trenarjakt og styreformannjakt.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Klaus_Brann

Quote from: osoerli on January 02, 2013, 10:30:10 AM
Quote from: Klaus_Brann on December 29, 2012, 19:13:39 PM
Quote from: osoerli on December 29, 2012, 00:58:54 AM
Quote from: Klaus_Brann on December 28, 2012, 23:12:27 PM
Quote from: osoerli on December 28, 2012, 14:43:11 PM
Tippar det er så stille på overgangsfronten fordi ny trenar er på trappene.  Den nye trenaren vil henta sine eigne spelarar.  Evalueringa av Skarsfjord har nok ført til at Roald og Co ikkje tør starta ny sesong med samen.  Dei sit nok berre og håpar på at Solbakken blir ledig snart.  Hvis ikkje det skjer straks over nyttår blir det Rekdal.


Er det et dårlig forsøk på å være morsom?
Brann har ikke penger, men du tror vi skal ta oss råd til å sparke Skars, lønne Solbakken som blir dyr og kjøpe nye spillere?


Med Solbakken kjem Hardball fram med Visa-kortet igjen.


Ja, så kjører vi oss selv på ræv igjen. Solbakken kommer nok aldri til Brann, ser ingen grunn til at han skulle gå ned de hakkene.


Etter å ha fått sparken i Køln etter å ha trent laget ned eit hakk i Bundesliga, og så ha fått sparken hos eit nivå2-lag i England etter tabellras, er han nok ikkje hot i andre land enn Noreg og kanskje Danmark.

I Noreg er nok berre lag som RBK, Brann, Vif og landslaget aktuelle.  Danmark kun FCK tippar eg.
Både RBK, FCK og landslaget har vel trenar for tida.  Då ser eg berre 3-4 muligheter.

-Trener i Brann
-Trener i VIF
-Trener for U21 mens han ventar på Drillos avgang
-Lang ferie

Ser ikkje at Brann-jobben er mindre aktuell enn nokon av dei andre.


Det er vanskelig å si. Berg hadde jo ikke akkurat overbevist voldsomt i Norge før han fikk jobben i Blackburn.
Jeg tror nok det finnes andre muligheter for han om han skulle på sparken.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

ostraume

Nå er situasjonen i Blackburn noe spesiell da, så jeg ville ikke brukt den ansettelsen som et tegn på noe som helst. Om Solbakken får sparken i Wolves så lukter det et steg ned og jobb i Norge/Danmark neste. Gjerne hos oss.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

nero

Lions led by donkeys.

krakra

Solbakken skal visstnok være sparket fra Wolves. Her syns jeg virkelig Brann burde sjekket terrenget. Solbakken inn ville nok økt entusiasmen betraktelig, selv om han ikke har lykkes så godt i utlandet. Hatet i Trøndelag er han også. Det er et pluss.

Falkman

Han er  sparket. og relativt skadeskutt, også.
neppe andre steder han kan  fortsette karrieren enn i tegneserien vår etter dette.

Belfort

Quote from: krakra on January 05, 2013, 21:44:51 PM
Solbakken skal visstnok være sparket fra Wolves. Her syns jeg virkelig Brann burde sjekket terrenget. Solbakken inn ville nok økt entusiasmen betraktelig, selv om han ikke har lykkes så godt i utlandet. Hatet i Trøndelag er han også. Det er et pluss.


Hvis ikke Brann ledelsen forhører seg med han nå, så er det en tjenesteforsømmelse til de grader. De må forhøre seg om han er interessert og hva han vil koste

Nixon

Det hadde unektelig vært noe. Men det kommer aldri til å skje. Brann er dessverre ikke i markedet for en ny trener. Og en sparket Solbakken endrer selvsagt ikke det. Like lite som da Høgmo, Rekdal, Hareide, Jønsson, Berg osv. ble ledige på markedet.
Rød makt på Hansa

osoerli

Einaste håpet for å gjenskapa entusiasmen er å skifta ut Skarsfjord med Solbakken no.
Høyrer du Roald?
Og så må tåkefyrsten ut på årsmøtet!
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Falkman

Quote from: osoerli on January 05, 2013, 22:42:05 PM
Einaste håpet for å gjenskapa entusiasmen er å skifta ut Skarsfjord med Solbakken no.
Høyrer du Roald?
Og så må tåkefyrsten ut på årsmøtet!
 

digger svart/hvit-tankegangen. og de enkle løsningene.

krakra

Hva syns du er veien å gå for Brann da Falkmann?

nero

January 05, 2013, 22:55:04 PM #512 Last Edit: January 05, 2013, 23:00:35 PM by nero
Solbakken hadde vært noe, det. Sannsynligvis en god del bedre enn Skars, selv om han nok fikk ganske mye gratis i pengesterke FCK (litt som MIM i glansdagene her, en trener som kan få hvilken spiller han ønsker seg & dobbel dekning av god kvalitet på alle posisjoner i laget, vil jo ofte gjøre det rimelig bra).

Uansett kommer det ikke til å skje, dessverre. Rune har jo full tillit fra RBH og Tåkestad.
Lions led by donkeys.

Belfort

Nå må Brunn og tåkefyrsten legge personlig prestisje til siden og tenke på hva som er best for Brann. Tar de ikke kontakt nå bør begge være ferdig i klubben etter årsmøtet

Nixon

Quote from: krakra on January 05, 2013, 22:53:59 PM
Hva syns du er veien å gå for Brann da Falkmann?


Veien burde gått der vi byttet ut Skarsfjord. Men det er da likevel litt svarthvitt å mene at det er eneste håp for økt entusiasme.
Rød makt på Hansa

krakra

Jeg tror ikke det er så mange andre alternativer i dagens situasjon. Vi kunne selvsagt brukt 10-20 millioner på nye spillere, men det er vel ikke så realistisk.

Nixon

Quote from: nero on January 05, 2013, 22:55:04 PMSolbakken hadde vært noe, det. Sannsynligvis en god del bedre enn Skars, selv om han nok fikk ganske mye gratis i pengesterke FCK (litt som MIM i glansdagene her, en trener som kan få hvilken spiller han ønsker seg & dobbel dekning av god kvalitet på alle posisjoner i laget, vil jo ofte gjøre det rimelig bra).


Jeg husker veldig dårlig når det gjelder andre lag enn Brann. Så hvordan gjorde Solbakken det egentlig i klubbene før FCK (etter husker jeg...) I den danske klubben hadde han jo den beste stallen som du skriver. Det ville han ikke fått i Brann.
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: krakra on January 05, 2013, 23:01:58 PM
Jeg tror ikke det er så mange andre alternativer i dagens situasjon. Vi kunne selvsagt brukt 10-20 millioner på nye spillere, men det er vel ikke så realistisk.


Nei, på kort sikt er det nok rett. Jeg hadde et litt lenger perspektiv enn ut neste uke.
Rød makt på Hansa

nero

Jeg har alltid ment at en god trener er verdt mer enn en god del "stjernespillere"..

Det er jo imidlertid et syn ledelsen i SK Brann alltid har vært uenig i.
Lions led by donkeys.

Belfort

January 05, 2013, 23:09:36 PM #519 Last Edit: January 05, 2013, 23:18:54 PM by Belfort
Quote from: nero on January 05, 2013, 23:05:57 PM
Jeg har alltid ment at en god trener er verdt mer enn en god del "stjernespillere"..

Det er imidlertid et syn ledelsen i  SK Brann alltid har vært uenige i.


Godt poeng. Jeg tror mange av de inkompetente lederne Brann har hatt har fryktet en sterk og kompetent trener. De er mer redd for sine posisjoner og påvirkning. Hva som er det beste for SK Brann er ikke så nøye

krakra

Quote from: Nixon on January 05, 2013, 23:04:34 PM
Quote from: krakra on January 05, 2013, 23:01:58 PM
Jeg tror ikke det er så mange andre alternativer i dagens situasjon. Vi kunne selvsagt brukt 10-20 millioner på nye spillere, men det er vel ikke så realistisk.


Nei, på kort sikt er det nok rett. Jeg hadde et litt lenger perspektiv enn ut neste uke.
Jeg ser fortsatt ikke at noen har kommet med andre alternativer som kan skape entusiasme enn å bytte ut Skars. Jeg ser verken for meg at vi blir spesielt velspillende, eller et topplag under denne høyst middelmådige treneren. Med mindre vi bruke store pengesummer på spillerkjøp. Noe vi ikke får tilgjengelig når entusiasmen er så lav.

krakra

Quote from: Nixon on January 05, 2013, 23:03:37 PM
Quote from: nero on January 05, 2013, 22:55:04 PMSolbakken hadde vært noe, det. Sannsynligvis en god del bedre enn Skars, selv om han nok fikk ganske mye gratis i pengesterke FCK (litt som MIM i glansdagene her, en trener som kan få hvilken spiller han ønsker seg & dobbel dekning av god kvalitet på alle posisjoner i laget, vil jo ofte gjøre det rimelig bra).


Jeg husker veldig dårlig når det gjelder andre lag enn Brann. Så hvordan gjorde Solbakken det egentlig i klubbene før FCK (etter husker jeg...) I den danske klubben hadde han jo den beste stallen som du skriver. Det ville han ikke fått i Brann.
Han var vel bare i Ham-Kam før han gikk til FCK. Da endte han på 5. plass og ble kåret til årets spiller.

Falkman

Quote from: Belfort on January 05, 2013, 23:09:36 PM
Quote from: nero on January 05, 2013, 23:05:57 PM
Jeg har alltid ment at en god trener er verdt mer enn en god del "stjernespillere"..

Det er imidlertid et syn ledelsen i  SK Brann alltid har vært uenige i.


Godt poeng. Jeg tror mange av de inkompetente lederne Brann har hatt har fryktet en sterk og kompetent trener. De er mer redd for dine posisjoner og påvirkning. Hva som er det beste for SK Brann er ikke så nøye


kan helt klart være noe i det resonnementet der. men om vi hadde fått tak i solbakken, hadde det ikke gått mer enn en 5, 6 kamper uten seier, før han ikke var god nok for oss lenger. Han heller.

Nixon

Quote from: krakra on January 05, 2013, 23:13:32 PM
Quote from: Nixon on January 05, 2013, 23:03:37 PM
Quote from: nero on January 05, 2013, 22:55:04 PMSolbakken hadde vært noe, det. Sannsynligvis en god del bedre enn Skars, selv om han nok fikk ganske mye gratis i pengesterke FCK (litt som MIM i glansdagene her, en trener som kan få hvilken spiller han ønsker seg & dobbel dekning av god kvalitet på alle posisjoner i laget, vil jo ofte gjøre det rimelig bra).


Jeg husker veldig dårlig når det gjelder andre lag enn Brann. Så hvordan gjorde Solbakken det egentlig i klubbene før FCK (etter husker jeg...) I den danske klubben hadde han jo den beste stallen som du skriver. Det ville han ikke fått i Brann.
Han var vel bare i Ham-Kam før han gikk til FCK. Da endte han på 5. plass og ble kåret til årets spiller.


Innbilte meg av en eller annen grunn at han hadde trent LSK også. Da er det ikke mye å sammenligne med.

Men uansett. Det er jo bortkastet blekk å diskutere fyren. Det vil jo aldri skje noe nå.
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: Belfort on January 05, 2013, 23:09:36 PM
Quote from: nero on January 05, 2013, 23:05:57 PM
Jeg har alltid ment at en god trener er verdt mer enn en god del "stjernespillere"..

Det er imidlertid et syn ledelsen i  SK Brann alltid har vært uenige i.


Godt poeng. Jeg tror mange av de inkompetente lederne Brann har hatt har fryktet en sterk og kompetent trener. De er mer redd for sine posisjoner og påvirkning. Hva som er det beste for SK Brann er ikke så nøye


Steinar Nilsen hadde vel ikke et rykte som nikkedukke da han kom?
Rød makt på Hansa

dex1974

Quote from: Nixon on January 05, 2013, 23:20:51 PM
Quote from: Belfort on January 05, 2013, 23:09:36 PM
Quote from: nero on January 05, 2013, 23:05:57 PM
Jeg har alltid ment at en god trener er verdt mer enn en god del "stjernespillere"..

Det er imidlertid et syn ledelsen i  SK Brann alltid har vært uenige i.


Godt poeng. Jeg tror mange av de inkompetente lederne Brann har hatt har fryktet en sterk og kompetent trener. De er mer redd for sine posisjoner og påvirkning. Hva som er det beste for SK Brann er ikke så nøye


Steinar Nilsen hadde vel ikke et rykte som nikkedukke da han kom?


Ei heller Hallvar "Bernie" Thoresen som ga Sportsklubben kultursjokk og innførte rene diktaturet da han kom inn stadionporten. Blant annet innførte han snusforbud i spillergarderoben...sikkert også generelt ;)

Kan ikke kalle Teitur nikkedokke heller...iallefall ikke i hans første periode da han sa opp i protest grunnet lillebror Olafur ikke fikk fornyet kontrakten sin med klubben.
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Huff

Solbakken hadde vært utmerket, men dessverre tror jeg dagens ledelse i idrettsveien er fornøyd med Skars. Nå tror jeg ikke de attraktive jobbtilbudene vil stå i kø for Solbakken, men VIF er jo et mulig alternativ? Det en kan håpe på er at Skars åpner elendig i ligaen og at han sparkes, hvorpå vi ansetter en fremdeles klubbløs Solbakken i sommer. Det er selvsagt meget bedre om Brann åpner kanonbra og Skars viser seg som en fantastisk god trener, men dette ser jeg som totalt urealistisk.

Ellers tror jeg poengene ang trenere og nikkedukker er at Brann rent historisk tilnærmet aldri har ansatt trenere med solide meritter å vise til, noe som egentlig er ganske fantastisk mtp at vi mer eller mindre har vært en av landets tre største klubber i forhold til potensiale i flere tiår.

Belfort

Quote from: dex1974 on January 05, 2013, 23:28:46 PM
Quote from: Nixon on January 05, 2013, 23:20:51 PM
Quote from: Belfort on January 05, 2013, 23:09:36 PM
Quote from: nero on January 05, 2013, 23:05:57 PM
Jeg har alltid ment at en god trener er verdt mer enn en god del "stjernespillere"..

Det er imidlertid et syn ledelsen i  SK Brann alltid har vært uenige i.


Godt poeng. Jeg tror mange av de inkompetente lederne Brann har hatt har fryktet en sterk og kompetent trener. De er mer redd for sine posisjoner og påvirkning. Hva som er det beste for SK Brann er ikke så nøye


Men ingen av dem var klasse. Begge var udokumenterte trenere. Jeg tenker på trenere som kan vise til titler.
Steinar Nilsen hadde vel ikke et rykte som nikkedukke da han kom?


Ei heller Hallvar "Bernie" Thoresen som ga Sportsklubben kultursjokk og innførte rene diktaturet da han kom inn stadionporten. Blant annet innførte han snusforbud i spillergarderoben...sikkert også generelt ;)

Kan ikke kalle Teitur nikkedokke heller...iallefall ikke i hans første periode da han sa opp i protest grunnet lillebror Olafur ikke fikk fornyet kontrakten sin med klubben.


Men jeg tenker på trenere som kan vise til titler. Begge disse var i stor grad udokumenterte trenere

krakra

Kan noen fortelle hvorfor det er lurt å fortsette med Skarsfjord? Hva ser folk for seg at vi får igjen for det?

Nixon

Quote from: krakra on January 05, 2013, 23:37:08 PM
Kan noen fortelle hvorfor det er lurt å fortsette med Skarsfjord? Hva ser folk for seg at vi får igjen for det?


Er det noen her som vil ha Skarsfjord videre?
Rød makt på Hansa

krakra

Ja, jeg tolker iallefall Dex og Falkmann som at de ikke vil fyke Skars.

osoerli

Quote from: krakra on January 05, 2013, 23:01:58 PM
Jeg tror ikke det er så mange andre alternativer i dagens situasjon. Vi kunne selvsagt brukt 10-20 millioner på nye spillere, men det er vel ikke så realistisk.


Nei, men det heng saman.  Med Solbakken inn er det faktisk ikkje urealistisk med dei 10-20 millionane heller.  Sat vel ikkje så laust millionane i Molde før Solskjær heller.  hardball og andre pengefolk i Bergen er drittlei Skarsfjord-fotball.  Med Solbakken inn hadde entusiasmen skote i været både i byen, i pressa, på tribunen og ikkje minst i lommebøkene til Hardball og likesinna.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Falkman

Quote from: krakra on January 05, 2013, 23:55:59 PM
Ja, jeg tolker iallefall Dex og Falkmann som at de ikke vil fyke Skars.


det er din tolkning, ja. og surprise surprise, den stemmer ikke med virkeligheten.  jeg er ikke noen die hard Skarsfjord-tilhenger. men i motsetning til en del andre, er jeg ikke av den grenseløst naive oppfatning at vi blir et bedre lag, uavhengig av hvem vi ersatter han med.

krakra

Quote from: Falkman on January 06, 2013, 00:12:35 AM
Quote from: krakra on January 05, 2013, 23:55:59 PM
Ja, jeg tolker iallefall Dex og Falkmann som at de ikke vil fyke Skars.


det er din tolkning, ja. og surprise surprise, den stemmer ikke med virkeligheten.  jeg er ikke noen die hard Skarsfjord-tilhenger. men i motsetning til en del andre, er jeg ikke av den grenseløst naive oppfatning at vi blir et bedre lag, uavhengig av hvem vi ersatter han med.
Jeg mener ikke det er grenseløst naivt å tro at Solbakken kunne gjort en bedre jobb med Brann, eller at han hadde skapt større entusiasme som hadde gitt mer penger i kassa og bedre spillere.

Falkman

Quote from: krakra on January 06, 2013, 00:19:46 AM
Quote from: Falkman on January 06, 2013, 00:12:35 AM
Quote from: krakra on January 05, 2013, 23:55:59 PM
Ja, jeg tolker iallefall Dex og Falkmann som at de ikke vil fyke Skars.


det er din tolkning, ja. og surprise surprise, den stemmer ikke med virkeligheten.  jeg er ikke noen die hard Skarsfjord-tilhenger. men i motsetning til en del andre, er jeg ikke av den grenseløst naive oppfatning at vi blir et bedre lag, uavhengig av hvem vi ersatter han med.
Jeg mener ikke det er grenseløst naivt å tro at Solbakken kunne gjort en bedre jobb med Brann, eller at han hadde skapt større entusiasme som hadde gitt mer penger i kassa og bedre spillere.


det har jeg da såvidt jeg kan huske, heller ikke påstått. men som jeg skrev litt lenger oppe i tråden her, etter en  5, 6 kamper uten seier, ville ikke Solbakken vært god nok for oss, han heller.

krakra

Det tror jeg ikke noe på. En skikkelig trener ville nok fått tid på seg. Skarsfjord er ingen skikkelig trener. Han var vår assistent og hans eneste erfaring som hovedtrener var å gjøre en særdeles middelmådig jobb med FKH, som spilte kjip fotball. Det samme har han gjort i Brann og det er få grunner til å tro at Brann blir noe å juble over under Skars.

Falkman

Quote from: krakra on January 06, 2013, 00:31:30 AM
Det tror jeg ikke noe på. En skikkelig trener ville nok fått tid på seg. Skarsfjord er ingen skikkelig trener. Han var vår assistent og hans eneste erfaring som hovedtrener var å gjøre en særdeles middelmådig jobb med FKH, som spilte kjip fotball. Det samme har han gjort i Brann og det er få grunner til å tro at Brann blir noe å juble over under Skars.


Sorry Mac, men det tror ikke jeg. 5, 6 kamper var kanskje litt lite.  men hadde resultatene uteblitt, hadde det ikke gått lang tid før" treneren etter solbakken"-tråden hadde dukket opp.

krakra

Nå har vi ikke erfaring med å ansette en skikkelig trener, men Steinar Nilsen fikk da iallefall en sesong til tross for at han stod for en ræva fotball.

Hvorfor gi Skarsfjord tid? Hva er det liksom med ham som tilsier at vi skal få noe igjen for det? Skal vi bare gi ham tid for å ha gjort det? Han har alltid levert middelmådige resultater og kjip fotball. Det er ingenting som tilsier at det vil endre seg.

Falkman

Quote from: krakra on January 06, 2013, 00:39:23 AM
Nå har vi ikke erfaring med å ansette en skikkelig trener, men Steinar Nilsen fikk da iallefall en sesong til tross for at han stod for en ræva fotball.

Hvorfor gi Skarsfjord tid? Hva er det liksom med ham som tilsier at vi skal få noe igjen for det? Skal vi bare gi ham tid for å ha gjort det? Han har alltid levert middelmådige resultater og kjip fotball. Det er ingenting som tilsier at det vil endre seg.


ja, men det er ikke jo ikke det jeg sier, heller. vi kan godt kvitte oss med med Skarsfjord for min del. men jeg er overhode ikke sikker på at det vil gjøre oss til noe bedre lag.

krakra

Vel, får vi en trener som Solbakken er jeg veldig sikker på at det vil gjøre oss til et bedre lag. Både på kort og lang sikt. Det er mye potensiale i Brann, spesielt hos de yngre, som Skarsfjord ikke er dyktig nok til å få ut.

Falkman

 det er nettopp  den sikkerheten jeg finner mer enn en  smule underlig. ingenting er sikkert. spesielt ikke når det gjelder den  duste-ligaen vi spiller.

krakra

Jeg mener det er en temmelig stor forskjell på Solbakken og Skarsfjord. Man kan snakke så mye man vil om hva Solbakken fikk i FCK, men jeg ser ikke for meg at Skarsfjord kunne ledet den gjengen like bra, og spilt uavgjort mot Barcelona eller tatt seg videre fra CL-gruppespillet. En såpass stor forskjell burde gjøre en forskjell. Det er ikke helt sikkert, men det er sannsynelig.

Vi kan ikke la være å gjøre endringer på noe som ikke er godt nok fordi det ikke er sikkert at det blir bedre.

SK

Quote from: krakra on January 06, 2013, 00:39:23 AM
Nå har vi ikke erfaring med å ansette en skikkelig trener, men Steinar Nilsen fikk da iallefall en sesong til tross for at han stod for en ræva fotball.

Hvorfor gi Skarsfjord tid? Hva er det liksom med ham som tilsier at vi skal få noe igjen for det? Skal vi bare gi ham tid for å ha gjort det? Han har alltid levert middelmådige resultater og kjip fotball. Det er ingenting som tilsier at det vil endre seg.

nero

Quote from: SK on January 06, 2013, 01:14:45 AM


Mener du virkelig at det er "seriøsitet" som preger driften av SK Brann "pe te"?
Lions led by donkeys.

krøvel vellevold

Hvorfor skulle Brann bytte ut Skarsfjord? I Brann er vi fornøyde med å redde plassen og storfornøyde med å ende på øvre halvdel av tabellen og å ha vært tredje best i en fireukersperiode der det ble spilt to kamper. Det viktigste er ikke å vinne, men å få budsjettet til å gå i balanse med null i utgifter.
Legg ned hele klubben!

SK


nero

Quote from: SK on January 06, 2013, 01:30:28 AM


Jasså? Så innfallsmetoden er forlatt? Har du glemt hvordan og hvorfor Skars ble hovedtrener i klubben?
Lions led by donkeys.

SK

Quote from: nero on January 06, 2013, 01:34:59 AM
Quote from: SK on January 06, 2013, 01:30:28 AM


Jasså? Så innfallsmetoden er forlatt? Har du glemt hvordan og hvorfor Skars ble hovedtrener i klubben?

KEO

Quote from: SK on January 06, 2013, 01:14:45 AM
Quote from: krakra on January 06, 2013, 00:39:23 AM
Nå har vi ikke erfaring med å ansette en skikkelig trener, men Steinar Nilsen fikk da iallefall en sesong til tross for at han stod for en ræva fotball.

Hvorfor gi Skarsfjord tid? Hva er det liksom med ham som tilsier at vi skal få noe igjen for det? Skal vi bare gi ham tid for å ha gjort det? Han har alltid levert middelmådige resultater og kjip fotball. Det er ingenting som tilsier at det vil endre seg.


Er ikke så helt sikker på om evalueringen av Skarsfjord er over... vil med litt Drillo mattematikk si ca 60% at Brann har en ny trener pr 01.03.2013
Nu kør vi!

nero

Quote from: SK on January 06, 2013, 01:38:41 AM
Skarsfjord ble for øvrig ikke ansatt etter noen innfallsmetode.
Lions led by donkeys.

Go Up