• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treneren etter Skarsfjord

Started by bernu, May 07, 2012, 22:04:26 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

Quote from: Nixon on December 02, 2013, 20:30:13 PM
Quote from: Gepard on December 02, 2013, 20:26:40 PM
Ja så var de altså ikke heeeeeeeeeeeeeeeeereeeeeelt på jordet Pamer og co.


Nei, og BT har parkert BA grundig i denne saken. Så grundig at BA ikke har tatt seg bryet med å sette saken på ba.no over en halvtime etter at BT publiserte bildet på bt.no. De sitter nok og slikker sårene sine vil jeg tro...


Tormod Bergersen @TormodBA på twitter:

Solid levert av både @skbrann og herrene @Pamerotti og @b0yum i trenerjakten. Har stor tro på Rikard Norling.
Gå av.

Nixon

Quote from: Spelaren on December 02, 2013, 20:30:41 PM
Forresten, bare for å kødde litt med dere... Troels Bech var også på plass i Bergen for å snakke med Roald  ;) .


He he, det var noe annet. Det var under intervjurundene. Intervjuene er nå ferdig og eneste som gjenstår er å spisse blyantene!:)
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!



actanon

Rikard Norling er vår mann!

Gepard

Tipper 2 års kontrakt. Noe må være gale med dette her liksom ;) for godt til å være sant !

Dette garanterer selvsagt ikke noe som helst, 2014 kan bli en floppsesong. Men uansett er dette så bra ! Man ansetter(forhåpentligvis) en av nordens mest spennende trenere og søker å spille offensiv fotball.  ALT er rett med det, så får vi håpe fallhøyden ikke blir for stor for Norling. Men jeg håper på topp 4 og reell kamp om medalje.

Uansett gjør dette underverker for optimismen i Bergen, og det er faktisk det aller viktigste ! Da gjør det faktisk ikke så mye om man ikke lykkes 100 %, for TROEN en tilbake i Bergen by.

kabelmann

Den følelsen når det å ha gått på stadion hver kamp de siste sesongene har vært mer selvpining enn underholdende - og så kommer Norling.

For første gang på en del år nå så gleder jeg meg virkelig til sesongen skal ta til igjen. Selv treningskamper mot Nest Sotra o.l. blir fett.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961


skuteviken

Kjenner det bobler av entusiasme no. Ansettelsen av Skarsfjord var som om Mikkelsen skulle bli ansatt nå.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Corran

Faen dette er uutholdelig.
Hadde gitt opp noen nyheter om ansettelse i dag så roper madammen at eg må komme og se sporten for der skal det komme noe med en svenske og Brann.
Spenningen stiger og e meget klar for å juble men frykter de skal melde at Brann ikke fikk ham (tv2 har jo vært meget stille i denne saken).
Så kommer sporten og bildene av Norling med RBH får meg nesten til å juble, men så sier de at de bare skal prate
Ene personligheten min vil juble og den andre er sikker på at dette går i dass
Så da blir det spennende til i morgen hvor eg kommer til å brann.no og bt.no på refresh vært 5 minutt
Kjenner på meg at dette kan gå begge veier samtidig som eg e drit klar for å juble
Som eg sa til madammen når sporten begynte "Dette er jo vel så spennende som en cupfinale"
Og Brann og RBH skal ha en ting. For en måned siden var eg og meste parten av Bergen likegyldige til Brann. Nå er det entusiasme igjen. Det koker på forum og folk er begynt å prate om Brann på arbeidsplasser (er mye rundt hos kunder) Det prates mer Brann nå en under sesongen
Så få signaturen og oppturen er startet
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Huff

http://www.nrk.no/hordaland/_-dette-selger-partoutkort-1.11392639

''Begeistringen er så unison som jeg noen gang har sett for en Brann-trener, sier Lillebøe-Hansen.''

Litt flisespikkeri fra min side her, men har begeistringen noen sinne vært i nærheten av så unison? Mjelde var velen ppulær ansettelse og en god del -meg inkludert (pinlig nok)- var positive til Steinar Nilsen. Jeg kan ikke tenke meg at en har vært tilsvarende begeistret noen sinne, og det er jævlig gøy. Må dog definitivt si meg enig i Hansens beskrivelse av seg selv som ''nesten sprellende i sofaen''. Dette er faen meg ulidelig spennende.

paf

Quote from: Huff on December 03, 2013, 00:01:39 AM
http://www.nrk.no/hordaland/_-dette-selger-partoutkort-1.11392639

''Begeistringen er så unison som jeg noen gang har sett for en Brann-trener, sier Lillebøe-Hansen.''

Litt flisespikkeri fra min side her, men har begeistringen noen sinne vært i nærheten av så unison? Mjelde var velen ppulær ansettelse og en god del -meg inkludert (pinlig nok)- var positive til Steinar Nilsen. Jeg kan ikke tenke meg at en har vært tilsvarende begeistret noen sinne, og det er jævlig gøy. Må dog definitivt si meg enig i Hansens beskrivelse av seg selv som ''nesten sprellende i sofaen''. Dette er faen meg ulidelig spennende.

Andre gang med Teitur var ganske pop. Det samme var Thoresen. Men ingen av de er i nærheten. Vi skal kanskje tilbake til Bill Elliott på 70-tallet eller kanskje fiaskotreneren Pepi Stroh i 1964, men dette var før min tid, så jeg vet ikke.

krøvel vellevold

Quote from: Huff on December 03, 2013, 00:01:39 AM
http://www.nrk.no/hordaland/_-dette-selger-partoutkort-1.11392639

''Begeistringen er så unison som jeg noen gang har sett for en Brann-trener, sier Lillebøe-Hansen.''

Litt flisespikkeri fra min side her, men har begeistringen noen sinne vært i nærheten av så unison? Mjelde var velen ppulær ansettelse og en god del -meg inkludert (pinlig nok)- var positive til Steinar Nilsen. Jeg kan ikke tenke meg at en har vært tilsvarende begeistret noen sinne, og det er jævlig gøy. Må dog definitivt si meg enig i Hansens beskrivelse av seg selv som ''nesten sprellende i sofaen''. Dette er faen meg ulidelig spennende.


Merkelig at ikke fansen er "delt i synet". Det finnes helt sikkert en eller annen som er negativ til Norling, og vedkommende må jo få føle at Bataljonen representerer ham også.
Legg ned hele klubben!

Nixon

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article7470314.ece

En del av Brannspillerne ville ha David Nielsen som ny trener. Vel å merke før Norling kom på banen.

Det er ellers verdt å merke seg at Nielsen mener at det nesten hadde vært umulig å overta Strømsgodset direkte fra Nest uten å hatt tiden som assistent. Noe jeg også regner med ville vært det samme med Brann.
Rød makt på Hansa

Kagain

Det er vel kanskje for tiden (om ikke historisk) litt høyere forventninger til hva Godset skal lever fremfor det Brann forventes å levere, men ja, Nielsen virker som en fornuftig mann som hadde ville vært litt edruelig på dette med å overta klubber.

Spelaren

Er det på tide å døpe om tråden?  ;D
Gå av.

Nixon

Det ble opprettet en Trener etter Norling-tråd like etter ansettelsen. Let så skal du finne 

Og det sier ganske mye om Norling at ingen supportere fra nedrykkslaget Brann har skrevet noe der siden 6. desember i fjor...
Rød makt på Hansa

Go Up