• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2011

Started by osoerli, October 26, 2010, 19:46:25 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

osoerli

Quote from: Markmus on October 29, 2010, 22:24:51 PM
Hva med å heller bruke kjeften?

Synge den sangen noen foreslo



samtidig som alle viser fingeren mot ham (usikker på akkurat hvor han sitter der oppe).

Eller sidan det snart er jul kanskje denne:
(melodi: refrenget på musevisa)

Heisann og hoppsan og fallerallera,
Hvis Bruunik-nissen drar sin kos blir alle sammen gla,
Heisann og hoppsan og fallerallera,
Hvis Bruunik-nissen drar sin kos blir alle sammen gla,
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krøvel vellevold

Quote from: Klaus_Brann on October 30, 2010, 11:13:06 AM
Quote from: Brann_ruler86 on October 30, 2010, 10:26:46 AM
Funker også med samme melodier som "Gullet ska hem" og "Borgerkrig".


Gullet ska hem, nei.
Borgerkrig, ja.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: osoerli on October 30, 2010, 13:38:41 PM
Quote from: Markmus on October 29, 2010, 22:24:51 PM
Hva med å heller bruke kjeften?

Synge den sangen noen foreslo



samtidig som alle viser fingeren mot ham (usikker på akkurat hvor han sitter der oppe).

Eller sidan det snart er jul kanskje denne:
(melodi: refrenget på musevisa)

Heisann og hoppsan og fallerallera,
Hvis Bruunik-nissen drar sin kos blir alle sammen gla,
Heisann og hoppsan og fallerallera,
Hvis Bruunik-nissen drar sin kos blir alle sammen gla,

Legg ned hele klubben!

Markmus

Synes paper cut > borgerkrig-melodien. Førstnevnte er synging, mens borgerkrig er for rop å regne.
Ka du ve?

krøvel vellevold

Quote from: Markmus on October 30, 2010, 13:49:07 PM
Synes paper cut > borgerkrig-melodien. Førstnevnte er synging, mens borgerkrig er for rop å regne.


Men styr unna "gullet ska hem". Den er hellig.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Er det så lurt at noen begynner å endre på melodien til en sang som er semi-innført på tribunen? Det kan være nok til at den aldri blir innført.

Papirsklip må ikke nødvendigvis bli sunget i et høyt toneleie. Det kan man styre som man vil.
Rød makt på Hansa

Markmus

Quote from: Nixon on October 30, 2010, 14:01:43 PM
Papirsklip må ikke nødvendigvis bli sunget i et høyt toneleie. Det kan man styre som man vil.


Ja, dette tilpasser seg automatisk. Det blir ikke slik at noen synger høye toner, mens andre synger lave ;)
Ka du ve?

Brann_ruler86

Quote from: Nixon on October 30, 2010, 14:01:43 PM
Er det så lurt at noen begynner å endre på melodien til en sang som er semi-innført på tribunen? Det kan være nok til at den aldri blir innført.

Papirsklip må ikke nødvendigvis bli sunget i et høyt toneleie. Det kan man styre som man vil.


Da jeg nevnte melodiene var jeg faktisk ikke klar over at denne var blitt sunget på stadion ettersom jeg aldri har hørt den fra min plass på felt C. Hvor er det denne har blitt sunget? Felt Z?
Gå ta banen!

dudo

Tror den bare er sunget på én kamp på Z.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

JhonnyBeGood

QuoteJeg blir gjerne med i en facebookgruppe, men er ikke interessert i å fronte noen protestaksjon. Lag gruppen/eventen/siden, og jeg blir med.



Hahaha bli med i en facebook gruppe? e det den sterkeste protest aksjonen vi har i dag?? Andre steder hadde man samlet store folkemasser, ropt mot styret, kanskje satt fyr på ett par biler...

Mens her e det blitt sånn at man blir kanskje med i en gruppe på facebook, hvis noen andre starter den opp! Jaja hvis det blir startet en gruppe, tenker eg at det blir for hett rundt ørene for rbh og han stikker med halen mellom beina hehe... Er faen for gale i dette landet, hvis man er misfornøyd eller forbanna for noe løper man inn og skriver det på facebook!
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

krøvel vellevold

Quote from: JhonnyBeGood on October 31, 2010, 10:08:45 AM
QuoteJeg blir gjerne med i en facebookgruppe, men er ikke interessert i å fronte noen protestaksjon. Lag gruppen/eventen/siden, og jeg blir med.



Hahaha bli med i en facebook gruppe? e det den sterkeste protest aksjonen vi har i dag?? Andre steder hadde man samlet store folkemasser, ropt mot styret, kanskje satt fyr på ett par biler...

Mens her e det blitt sånn at man blir kanskje med i en gruppe på facebook, hvis noen andre starter den opp! Jaja hvis det blir startet en gruppe, tenker eg at det blir for hett rundt ørene for rbh og han stikker med halen mellom beina hehe... Er faen for gale i dette landet, hvis man er misfornøyd eller forbanna for noe løper man inn og skriver det på facebook!


Og hva har DU gjort? Satt fyr på noen biler? Eller venter du på at noen andre skal begynne med det?
Legg ned hele klubben!

JhonnyBeGood

Ja vil  ikke fronte det, men hvis noen andre begynner og sette fyr på noe skal eg være med  ;)
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

krøvel vellevold

Quote from: JhonnyBeGood on October 31, 2010, 10:46:29 AM
Ja vil  ikke fronte det, men hvis noen andre begynner og sette fyr på noe skal eg være med  ;)


Da får du jo håpe på at det ikke er din bil de setter fyr på...
Legg ned hele klubben!

JhonnyBeGood

Si ikke det, hadde kanskje ikke vært så dumt det.. Neida er ikke meningen å angripe noen og eg mener ikke at noen skal gå ut og tenne på bilen til naboen og at alt blir bedre då...
Synes bare at denne greien med at alle protestaksjoner, hvis det er noe vi ikke finner oss i, skal foregå på nett blir litt latterlig...
'
Bare min mening, og eg kan ikke skryte på meg at eg har vært aktiv ute gatene heller, men tror at rbh & co hadde merket litt mer til en hissig folkemasse utenfor stadion el. enn en gruppe på ett par hundre på facen som skrev ett par sinte mld engang iblant. Er du enig?
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

BojeN

Tingen med nettet, og deriblant facebook er at det er den desidert letteste aksjonsformen, og den har en tendens til å få med vanvittig mye flere personer enn f.eks. å forlate stadion i pausen.

I tillegg ser media ut til og elske slike "grupper" på facebook, hvis det skjer skal vel mye være gjort?
ojeN

Nixon

Ja, man skal ikke undervurdere gjennomslagskraften til de nye sosiale mediene. Dersom det blir en troverdig aksjon der et anseelig antall supportere sier at de ikke vil fornye før RBH er vekke, selvsagt kombinert med en stor tilbakegang i salget, så kan det ha en effekt.

Men enn så lenge ser det ikke ut til at noen av de som skriker høyest har baller nok til å fronte en aksjon.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Det mest effektfulle er vel å ha et enkelt og kortfattet rop på Stadion. En lang tekst er ikke noe vits i. Da tar det evigheter å innføre det, og mest sannsynlig får ikke resten av Stadion med seg hva som blir sunget. Det må være et rop alle kan lære seg på et blunk, og som har et klart budskap som er lett å oppfatte for det øvrige publikum/presse/ledergruppe.

"Styret med gå!" eller "Bruun-Hanssen må gå!". Klarere kan det ikke sies.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Enig. Og da fortrinnsvis med Bruun-Hanssen. Styret blir liksom litt ansiktsløst, pluss at det er et rop som har kommet med jevne mellomrom de siste 20 årene i alle fall.
Rød makt på Hansa

Yngve

Eneklt og greitt Roald må gå.

Nixon

Quote from: Yngve on October 31, 2010, 12:32:01 PM
Eneklt og greitt Roald må gå.


Vet hele Stadion umiddelbart hvem "Roald" er?
Ellers vet jo selvsagt alle i Brann og alle fra media hvem det er snakk om, så det spiller kanskje ikke så stor rolle.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on October 31, 2010, 12:39:20 PM
Quote from: Yngve on October 31, 2010, 12:32:01 PM
Eneklt og greitt Roald må gå.


Vet hele Stadion umiddelbart hvem "Roald" er?



Alle vet vel at det er Roald "Kniksen" Jensen?
Legg ned hele klubben!

Brann_ruler86

"Bruun må gå"

Er vel ikke så mange alternativer der??
Gå ta banen!

dudo

"Den e Bruun" - hver gang vi slipper inn mål.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

nero

Quote from: Brann_ruler86 on October 31, 2010, 13:07:53 PM
"Bruun må gå"

Er vel ikke så mange alternativer der??


Nei, den er grei.

"Bruun må gå!"
"Bruun må gå!"
"Bruun må gå!"

Så enkelt at selv de mest tungnemme vil forstå det.
La det runge utover Stadion!
Lions led by donkeys.

Yngve

Quote from: Nixon on October 31, 2010, 12:39:20 PM
Quote from: Yngve on October 31, 2010, 12:32:01 PM
Eneklt og greitt Roald må gå.


Vet hele Stadion umiddelbart hvem "Roald" er?
Ellers vet jo selvsagt alle i Brann og alle fra media hvem det er snakk om, så det spiller kanskje ikke så stor rolle.


Du er jo vorten heilt Krøvel her inne for tida. Kverulerar på det aller meste.

Kor mange alternative Roaldar er det eigentleg? Einaste andre eg kjem på i farten, er som nemt over, Kniksen. Og han er me vel einige om at det ikkje er..?

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krøvel vellevold

Quote from: osoerli on October 31, 2010, 13:38:23 PM


Og når RBH trekker seg i morgen, så gidder du ikke kjøpe p-kort fordi du protesterer mot at det har blitt 178 kroner dyrere enn i fjor.
Legg ned hele klubben!

osoerli

Quote from: krøvel vellevold on October 31, 2010, 13:40:53 PM
Quote from: osoerli on October 31, 2010, 13:38:23 PM


Og når RBH trekker seg i morgen, så gidder du ikke kjøpe p-kort fordi du protesterer mot at det har blitt 178 kroner dyrere enn i fjor.

Skreiv eg det?  Då trur eg du kanskje har misforstått.  Bare Brann gir meg noko å tru på, fornyer eg nok uansett.  Eg er ikkje blandt dei som klagar på prisen.  For meg er partoutkortprisen uansett lågare enn reisekostnadene og betyr lite i det stor og heile.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krøvel vellevold

Quote from: osoerli on October 31, 2010, 13:45:48 PM
Quote from: krøvel vellevold on October 31, 2010, 13:40:53 PM
Quote from: osoerli on October 31, 2010, 13:38:23 PM


Og når RBH trekker seg i morgen, så gidder du ikke kjøpe p-kort fordi du protesterer mot at det har blitt 178 kroner dyrere enn i fjor.

Skreiv eg det?  Då trur eg du kanskje har misforstått.


Det var tøys.
Legg ned hele klubben!

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Nixon

Quote from: Yngve on October 31, 2010, 13:31:18 PM
Quote from: Nixon on October 31, 2010, 12:39:20 PM
Quote from: Yngve on October 31, 2010, 12:32:01 PM
Eneklt og greitt Roald må gå.


Vet hele Stadion umiddelbart hvem "Roald" er?
Ellers vet jo selvsagt alle i Brann og alle fra media hvem det er snakk om, så det spiller kanskje ikke så stor rolle.


Du er jo vorten heilt Krøvel her inne for tida. Kverulerar på det aller meste.

Kor mange alternative Roaldar er det eigentleg? Einaste andre eg kjem på i farten, er som nemt over, Kniksen. Og han er me vel einige om at det ikkje er..?


Det handler ikke om å kverulere. Men å få frem et viktig budskap på den beste måten. Vi som er her på forumet tror gjerne at alle bergensere er veldig opptatt av at RBH er daglig leder i Brann, men det er ikke helt slik det er. De er ikke på fornavn med han som vi er for å si det slik. Så jeg tror at et rop med "Roald" vil gå mange hus forbi.  Så ingen grunn til å være hårsår.
Rød makt på Hansa

Super Hasund

Tror de fleste vet kem Roald er.

La Folket Synge

*Feltz*

Nixon

Quote from: Super Hasund on October 31, 2010, 16:38:54 PMTror de fleste vet kem Roald er.


Men garantert færre enn "Bruun-Hanssen".
Rød makt på Hansa

Super Hasund

La Folket Synge

*Feltz*

bbjorn

October 31, 2010, 16:55:20 PM #134 Last Edit: October 31, 2010, 16:57:25 PM by bbjorn
Quote from: Nixon on October 31, 2010, 16:13:34 PM
Quote from: Yngve on October 31, 2010, 13:31:18 PM
Quote from: Nixon on October 31, 2010, 12:39:20 PM
Quote from: Yngve on October 31, 2010, 12:32:01 PM
Eneklt og greitt Roald må gå.


Vet hele Stadion umiddelbart hvem "Roald" er?
Ellers vet jo selvsagt alle i Brann og alle fra media hvem det er snakk om, så det spiller kanskje ikke så stor rolle.


Du er jo vorten heilt Krøvel her inne for tida. Kverulerar på det aller meste.

Kor mange alternative Roaldar er det eigentleg? Einaste andre eg kjem på i farten, er som nemt over, Kniksen. Og han er me vel einige om at det ikkje er..?


Det handler ikke om å kverulere. Men å få frem et viktig budskap på den beste måten. Vi som er her på forumet tror gjerne at alle bergensere er veldig opptatt av at RBH er daglig leder i Brann, men det er ikke helt slik det er. De er ikke på fornavn med han som vi er for å si det slik. Så jeg tror at et rop med "Roald" vil gå mange hus forbi.  Så ingen grunn til å være hårsår.


Det hadde vert en veldig pinlig opplevelse for dei fleste !! Så det håper eg aldri blir noe av.

Spelaren

Gå av.

osoerli

Det var ingenting som vart vist idag som fører til at eg fornyer p-kortet i kveld iallefall.
Får sjå etter neste kamp.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

roaldinho

Hva med denne sangen:

"Hvem er denne karen som senker klubben vår? Han ødelegger alt fra 07, det er kabalmester Bruun. Han bør ta sin hatt og si opp"

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Stoffi

Quote from: Klaus_Brann on October 28, 2010, 22:04:44 PM


Det var koselig med ditt inntreden igjen Stoffi, hvordan går det med bestemoren din forresten?
Vi hadde jo en middelmådig trener både i 06 og 07, allikevell kjempet vi om gull, og vant det.
[/quote]

Jeg kom kun innom for 3. gang på 2 år for å si noe om hvorfor jeg sa opp partoutkortet mitt.

Ellers så gjelder det med bestemoren min i beste velgående. Ja, hun hadde vunnet seriegull med Brann i 07. Mjelde levner jeg liten ære.



Quote from: krøvel vellevold on October 29, 2010, 01:47:53 AM
Quote from: Stoffi on October 28, 2010, 19:38:01 PM
Quote from: krøvel vellevold on October 28, 2010, 16:12:49 PM

Man er medgangssupporter hvis man slutter å gå på Stadion fordi motgangen har kommet. Ikke slik å forstå at de 17 årene til Stoffi har vært bare medgang, men nesten hvert år har vi vært minimum midt på tabellen.



Det er her du tar GRUNDIG feil. :) Jeg slutter ikke å gå på stadion FORDI motgangen er kommet. Jeg slutter å gå på stadion pga en inkompetent ledelse, en middelmådig, uinspirerende trener, en gjeng late døgendikter som subber rundt på matten uten mål og mening, jeg kjeeeeeder meg på stadion pga det overnevnte og pga et altfor høyt prisnivå som slettes ikke kan forsvare det "produktet" man kjøper.

At det går dårlig er et biprodukt av det jeg nevner som grunner. Hvis vi hadde kjempet om gull, så hadde vi ikke hatt en elendig ledelse, spillere som ikke gadd å jobbe, en middelmådig trener, osv, og dermed hadde jeg fortsatt hatt partoutkort. 2007-sesongen krevde ikke alt det over ettersom investorer pumpet Brann opp på anabole steroider, og til og med min bestemor kunne vært trener og vunnet gullet.

Du bommer så TOTALT på din beskrivelse av meg som en medgangssupporter ettersom jeg ikke sier opp partoutkortet mitt fordi det går dårlig. Og forøvrig er kvalikkplass mye kjekkere enn en 8. plass, så fremt vi ikke rykker ned.... ^^

Jeg vil heller fremheve meg selv som en EKTE supporter, en som nekter å finne seg i at klubben blir skamkjørt som den blir nå. Da hjelper bare en ting, å gå etter pengepungen og vise at jeg ikke finner meg i hva som helst.

Du, Krøvel, gjør ikke mye godt for Brann ved å finne deg i alt. Protester, lag bannere, syng mot RBH og Skarsfjord, skriv om dette i bloggen din, da gjør du noe fornuftig. Gjør det ikke, og du forårsaker en ny periode på 64 år uten seriegull og kun middelmådighet.




De grunnene du nevner til at du slutter å gå på Stadion, er jo bare en omskrivning av at det nå går dårlig. Det hele koker jo ned til at du slutter å gå på Stadion fordi Brann ikke er gode nok for deg.

Når du så hinter om at den dårlige ledelsen ikke er skrevet om i bloggen, så tar du "GRUNDIG FEIL" og "BOMMER TOTALT" (slik du selv ville skrevet det).

Uansett: Jeg betaler i hvert fall p-kortet mitt, slik at Branns økonomiske problemer ikke blir ytterligere forverret. RBH & co kommer ikke til å gå av bare fordi p-kort-salget går ned fra 10000 til 7000 eller noe sånt. Ikke så lenge de 3000 som ga opp, bare sitter hjemme og har en stille protest som aldri kommer frem i dagen. Da sitter man der med 10 mill tapt i p-kort-inntekter, og store likviditetsproblemer som kan gjøre at klubben kan begjæres konkurs når som helst.

Kom heller på Stadion og syng ut mot ledelsen. Betal ditt p-kort, slik at ikke den fremtidige ledelse må starte med likviditetsproblemer.




Det kan hende jeg bommer godt på hva du skriver i bloggen din, ettersom jeg aldri leser hverken den eller Doddo sin blogg.

Du får tolke mine grunner så godt du kan, jeg ser ikke noe håp for denne skuten før kaptein og styrmann har blitt satt på land. Inntil da mønstrer jeg av.

Kanskje du skal kalle Hardball for medgangssupportere også? For de tenker sannelig som meg, de investerer ikke i en skute med en inkompetent kaptein fordi det er et pressmiddel mot ledelsen, og at de ikke ser vitsen.

Dine "medgangssupporter" rop minner mest om en heksejakt, det er rimelig patetisk. Slike utrop hører best hjemme i The hunt for the holy grail.
Quote from: krøvel vellevold on October 30, 2010, 00:22:39 AM
Quote from: Klaus_Brann on October 29, 2010, 23:52:30 PM
Quote from: Markmus on October 29, 2010, 20:48:06 PM
Vi slipper ikke inn igjen hvis vi forlater Stadion i pausen...


Haha, den er fin.
Nei, en slik aksjon kommer nok aldri til å funke. Får maks med et par hundre på det, og da blir det liksom ikke det helt store.


Nei, tross alt er vi ikke sånne ultras som ikke bryr oss om det som skjer på banen. Vi kommer for å se kampen. Kjipt å gå glipp av årets beste Brann-omgang og tre lekre Huseklepp-mål fordi vi skulle få frem et budskap vi like gjerne kunne fått frem inne på tribunen. Om vi hadde gått ut: Ingen hadde savnet den elendige supportergjengen vår uansett. Er ikke sikkert det hadde blitt lagt merke til...


Dette må være noe av det dummeste jeg har hørt fra deg, Krøvel. Det er vel det stikk motsatte av det du mener. Du evner ikke å se langt i denne debatten. Gå på stadion som vanlig og vær fornøyd, og ledelsen kommer aldri til å innse at de er på feil spor.
Kanskje du også mener vi bør være fornøyd med det vi har og tenke på at andre klubber har det verre?

Noe må gjøres, og jeg sender et signal. Når så mange mister interessen for Brann, viser det klart og tydelig at de er på feil spor.

Jeg oppfordrer ikke noen til noe som helst, folk får gjøre som de vil uten at Dommer Krøvel dømmer de medgangssupporter eller supersupporter, i kraft av at BA har utnevnt ham til brannbloggkonge, noe som tydeligvis gir han rett til å dømme. Pass på deg sjøl, "supersupporter" Krøvel. Dette blir for dumt.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

krøvel vellevold

November 01, 2010, 00:23:36 AM #139 Last Edit: November 01, 2010, 00:43:15 AM by krøvel vellevold
Quote from: Stoffi on October 31, 2010, 22:33:49 PM
Dette må være noe av det dummeste jeg har hørt fra deg, Krøvel. Det er vel det stikk motsatte av det du mener. Du evner ikke å se langt i denne debatten. Gå på stadion som vanlig og vær fornøyd, og ledelsen kommer aldri til å innse at de er på feil spor.
Kanskje du også mener vi bør være fornøyd med det vi har og tenke på at andre klubber har det verre?

Noe må gjøres, og jeg sender et signal. Når så mange mister interessen for Brann, viser det klart og tydelig at de er på feil spor.

Jeg oppfordrer ikke noen til noe som helst, folk får gjøre som de vil uten at Dommer Krøvel dømmer de medgangssupporter eller supersupporter, i kraft av at BA har utnevnt ham til brannbloggkonge, noe som tydeligvis gir han rett til å dømme. Pass på deg sjøl, "supersupporter" Krøvel. Dette blir for dumt.


OK! Der var vi igang med personangrepene i stedet for å diskutere saken.... DET blir for dumt!

At 1000 hadde ropt noe mot RBH, er mer effektfullt enn at en supportergjeng som vanligvis ikke synger, hadde tatt turen ut av Stadion. Folk hadde knapt nok merket at vi var vekke. De som går på Stadion, går for å se Brann. Ergo er de ikke så veldig keen på å gå utenfor og risikere å gå glipp av det som skjer inne. Det går fint an å kombinere aksjon og se på kamp. Men det forstår vel ikke du, for du er jo mest opptatt av å hetse undertegnede. Du har heller ikke fått mye med deg her i verden, når du insinuerer at jeg ikke er kritisk til RBH og vennene hans, eller at jeg er imot aksjoner. Ikke leser du bloggen, og ikke har du deltatt her på forumet de siste årene heller. Med andre ord: Det er direkte pinlig når du da likevel mener å ha oversikt over hva jeg mener om RBH & co.

Sammenligningen med Hardball er komisk. De gir ikke penger til Brann av veldedighet. De ønsker jo å gå noenlunde i balanse i regnskapet. De vil jo ikke gi titalls millioner til noen som risikerer å rote dem vekk, slik at Hardball går med gigantunderskudd.

Når du etter lang tids fravær kommer med en lang rettferdiggjøring for hvorfor du ikke gidd lenger, så må du jo tåle at du får motsvar! Eller var det for å få sympati du kom inn igjen her?

Legg ned hele klubben!

Stoffi

November 01, 2010, 10:24:29 AM #140 Last Edit: November 01, 2010, 10:28:08 AM by Stoffi
Quote from: krøvel vellevold on November 01, 2010, 00:23:36 AM
Quote from: Stoffi on October 31, 2010, 22:33:49 PM
Dette må være noe av det dummeste jeg har hørt fra deg, Krøvel. Det er vel det stikk motsatte av det du mener. Du evner ikke å se langt i denne debatten. Gå på stadion som vanlig og vær fornøyd, og ledelsen kommer aldri til å innse at de er på feil spor.
Kanskje du også mener vi bør være fornøyd med det vi har og tenke på at andre klubber har det verre?

Noe må gjøres, og jeg sender et signal. Når så mange mister interessen for Brann, viser det klart og tydelig at de er på feil spor.

Jeg oppfordrer ikke noen til noe som helst, folk får gjøre som de vil uten at Dommer Krøvel dømmer de medgangssupporter eller supersupporter, i kraft av at BA har utnevnt ham til brannbloggkonge, noe som tydeligvis gir han rett til å dømme. Pass på deg sjøl, "supersupporter" Krøvel. Dette blir for dumt.


OK! Der var vi igang med personangrepene i stedet for å diskutere saken.... DET blir for dumt!

At 1000 hadde ropt noe mot RBH, er mer effektfullt enn at en supportergjeng som vanligvis ikke synger, hadde tatt turen ut av Stadion. Folk hadde knapt nok merket at vi var vekke. De som går på Stadion, går for å se Brann. Ergo er de ikke så veldig keen på å gå utenfor og risikere å gå glipp av det som skjer inne. Det går fint an å kombinere aksjon og se på kamp. Men det forstår vel ikke du, for du er jo mest opptatt av å hetse undertegnede. Du har heller ikke fått mye med deg her i verden, når du insinuerer at jeg ikke er kritisk til RBH og vennene hans, eller at jeg er imot aksjoner. Ikke leser du bloggen, og ikke har du deltatt her på forumet de siste årene heller. Med andre ord: Det er direkte pinlig når du da likevel mener å ha oversikt over hva jeg mener om RBH & co.

Sammenligningen med Hardball er komisk. De gir ikke penger til Brann av veldedighet. De ønsker jo å gå noenlunde i balanse i regnskapet. De vil jo ikke gi titalls millioner til noen som risikerer å rote dem vekk, slik at Hardball går med gigantunderskudd.

Når du etter lang tids fravær kommer med en lang rettferdiggjøring for hvorfor du ikke gidd lenger, så må du jo tåle at du får motsvar! Eller var det for å få sympati du kom inn igjen her?




Personangrep? Det er vel ikke noe mer "personangrep" enn det du allerede bedrev. Medgangssupporter er flittig brukt i mange sammenhenger, ser jeg.

Sammenligningen med Hardball er ikke idiotisk. Det henger nøye sammen med at de ikke har tillit til den nåværende ledelsen, som greier å gjøre gråstein ut av gull i alle sammenhenger, også økonomiske. 3 millioner til benkeslitere? Gir ut dyre bosmannspillere i hytt og gevær? Talentløst. Akkurat det tenker Hardball også.

I en "gå ut" aksjon på stadion, hva skal man gå glipp av da? 10 spillere som loffer rundt på banen, samt en kaptein og keeper som ikke gjør jobben sin? Er ikke mye å gå glipp av det der, jeg har kjedet ræven av meg i 3 år mens jeg ser på giddalause spillere som ikke fortjener en brøkdel av lønnen sin, styrt av en rekke folk som ikke gjør jobben sin, samtidig som at prisene for å være på stadion går gjennom taket. Slikt provoserer meg, og jeg nekter å være en del av det.

Du har forhøyet deg selv til dommer og bøddel, skriker heks heks heks til de som måtte være uenig. 17 år på stadion, og du skriker HEKS til meg. Det sier vel det meste om den saken. Heller "medgangssupporter" enn "supersupporter", da holder jeg meg ihvertfall på bakken.

Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Torvanger

Partoutkort fornyet, for meg er det irrelevant hvilke personer som til enhver tid befinner seg i sentrale posisjoner i Brann. Brann er klubben jeg er dedikert til, så får man bare håpe at vi et eller annet sted på veien finner kursen igjen.

roaldinho

Stoffi, det har jo ikke noen som helst effekt om en gjeng supportere stikker ut i løpet av kampen. Hva slags beskjed gir det til ledelsen? De merker jo ikke om en gjeng supportere stikker ut i løpet av kampen bare for å stå på utsiden. Da er jo det mye bedre å si fra inne på stadion, for om denne gjengen begynner å rope om at RBH må gå så vil jo mange høre det og flere vil henge seg på. Da vil jo ledelsen høre det og de blir stilt i ett hjørne.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Stoffi

Quote from: roaldinho on November 01, 2010, 10:31:47 AM
Stoffi, det har jo ikke noen som helst effekt om en gjeng supportere stikker ut i løpet av kampen. Hva slags beskjed gir det til ledelsen? De merker jo ikke om en gjeng supportere stikker ut i løpet av kampen bare for å stå på utsiden. Da er jo det mye bedre å si fra inne på stadion, for om denne gjengen begynner å rope om at RBH må gå så vil jo mange høre det og flere vil henge seg på. Da vil jo ledelsen høre det og de blir stilt i ett hjørne.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

krøvel vellevold

November 01, 2010, 11:05:05 AM #144 Last Edit: November 01, 2010, 11:15:29 AM by krøvel vellevold
Quote from: Stoffi on November 01, 2010, 10:24:29 AM
Quote from: krøvel vellevold on November 01, 2010, 00:23:36 AM
Quote from: Stoffi on October 31, 2010, 22:33:49 PM
Dette må være noe av det dummeste jeg har hørt fra deg, Krøvel. Det er vel det stikk motsatte av det du mener. Du evner ikke å se langt i denne debatten. Gå på stadion som vanlig og vær fornøyd, og ledelsen kommer aldri til å innse at de er på feil spor.
Kanskje du også mener vi bør være fornøyd med det vi har og tenke på at andre klubber har det verre?

Noe må gjøres, og jeg sender et signal. Når så mange mister interessen for Brann, viser det klart og tydelig at de er på feil spor.

Jeg oppfordrer ikke noen til noe som helst, folk får gjøre som de vil uten at Dommer Krøvel dømmer de medgangssupporter eller supersupporter, i kraft av at BA har utnevnt ham til brannbloggkonge, noe som tydeligvis gir han rett til å dømme. Pass på deg sjøl, "supersupporter" Krøvel. Dette blir for dumt.


OK! Der var vi igang med personangrepene i stedet for å diskutere saken.... DET blir for dumt!

At 1000 hadde ropt noe mot RBH, er mer effektfullt enn at en supportergjeng som vanligvis ikke synger, hadde tatt turen ut av Stadion. Folk hadde knapt nok merket at vi var vekke. De som går på Stadion, går for å se Brann. Ergo er de ikke så veldig keen på å gå utenfor og risikere å gå glipp av det som skjer inne. Det går fint an å kombinere aksjon og se på kamp. Men det forstår vel ikke du, for du er jo mest opptatt av å hetse undertegnede. Du har heller ikke fått mye med deg her i verden, når du insinuerer at jeg ikke er kritisk til RBH og vennene hans, eller at jeg er imot aksjoner. Ikke leser du bloggen, og ikke har du deltatt her på forumet de siste årene heller. Med andre ord: Det er direkte pinlig når du da likevel mener å ha oversikt over hva jeg mener om RBH & co.

Sammenligningen med Hardball er komisk. De gir ikke penger til Brann av veldedighet. De ønsker jo å gå noenlunde i balanse i regnskapet. De vil jo ikke gi titalls millioner til noen som risikerer å rote dem vekk, slik at Hardball går med gigantunderskudd.

Når du etter lang tids fravær kommer med en lang rettferdiggjøring for hvorfor du ikke gidd lenger, så må du jo tåle at du får motsvar! Eller var det for å få sympati du kom inn igjen her?




Personangrep? Det er vel ikke noe mer "personangrep" enn det du allerede bedrev. Medgangssupporter er flittig brukt i mange sammenhenger, ser jeg.

Sammenligningen med Hardball er ikke idiotisk. Det henger nøye sammen med at de ikke har tillit til den nåværende ledelsen, som greier å gjøre gråstein ut av gull i alle sammenhenger, også økonomiske. 3 millioner til benkeslitere? Gir ut dyre bosmannspillere i hytt og gevær? Talentløst. Akkurat det tenker Hardball også.

I en "gå ut" aksjon på stadion, hva skal man gå glipp av da? 10 spillere som loffer rundt på banen, samt en kaptein og keeper som ikke gjør jobben sin? Er ikke mye å gå glipp av det der, jeg har kjedet ræven av meg i 3 år mens jeg ser på giddalause spillere som ikke fortjener en brøkdel av lønnen sin, styrt av en rekke folk som ikke gjør jobben sin, samtidig som at prisene for å være på stadion går gjennom taket. Slikt provoserer meg, og jeg nekter å være en del av det.

Du har forhøyet deg selv til dommer og bøddel, skriker heks heks heks til de som måtte være uenig. 17 år på stadion, og du skriker HEKS til meg. Det sier vel det meste om den saken. Heller "medgangssupporter" enn "supersupporter", da holder jeg meg ihvertfall på bakken.


Legg ned hele klubben!

Spelaren

Quote from: Stoffi on November 01, 2010, 10:24:29 AM
Sammenligningen med Hardball er ikke idiotisk. Det henger nøye sammen med at de ikke har tillit til den nåværende ledelsen, som greier å gjøre gråstein ut av gull i alle sammenhenger, også økonomiske. 3 millioner til benkeslitere? Gir ut dyre bosmannspillere i hytt og gevær? Talentløst. Akkurat det tenker Hardball også.


Problemet er at Hardball har tillit til dagens ledelse, og eksemplene er grelle nok:

Bruun-Hanssen glad for skryt
Tilbød Brann 40 mill

Det som er riktig, er at Hardball har varslet "pause" på storinvesteringer fram til Brann viser evne til å kutte kostnader. Her har Brann fulgt bra opp, med kutt i størrelsesorden 15-20 mill (fritt frå hukommelsen) siste året. Om det er nok får tida og neste overgangsvindu vise.
Gå av.

osoerli

Er ikkje så sikker på om Hardball har tillit til RBH.
Bjarne Berg hadde tillit, og Trond Mohn har tillit, og sikkert eit par til.
No anar ikkje eg kven som er med i Hardball eller kor mange dei er, men vil bli overraska om samtlege har tru på RBH.

Tillit til RBH eller ikkje.  Trur nok det er minst 3 andre ting som er viktigare for Hardball:

-Finanskrisa har gjort at personane bak Hardball ikkje kan bruka pengar på Hardball som før.
-Finanskrisa har gjort at utanlandske fotballklubbar ikkje lenger kjøper norske spelarar til 20-30-40 mill.
-Dei fleste norske spelarar blir kontraktstida ut for så å gå som bosmann til neste klubb.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Finanskrisen har også senket prisen på spillere, noe som gjør at vi ikke lenger trenger like tunge investeringer. 10 mill i 2007 hadde gitt oss en bra spiller, i dag kan vi få 2 og kanskje tilogmed 3 klassespillere for den summen hvis vi handler klokt,.

Spelaren

Quote from: krakra on November 01, 2010, 11:37:00 AM
...hvis vi handler klokt.


Dette har du ingen kompetanse til å uttale deg om.
Gå av.

Langhår

November 01, 2010, 11:43:43 AM #149 Last Edit: November 01, 2010, 11:46:17 AM by Langhår
Altså, det er bare tull at liksom hele finanseliten synes BruunH gjør en kjempejobb. Det kan jeg garantere. At enkelte i Hardball som f.eks Mohn tydeligvis gjør det  er nå så sin sak. Men hvem er Mohn? Jo, Mohn er en mann som driter i Bergenspatriotisme og Brann som et topplag i Norden. Mohn er kun interessert i Brann som et middel for å fremme sin hjertesak som er, og har alltid vært breddeidretten. Brann skal tjene til å være en inspirasjon og noe og strekke seg etter for ungdommen.

Grunnen til at Mohn har bøttet inn millioner til konkursboet i Tromsø er jo ikke fordi han ønsker at TIL skal bli best i Norge. Nei, for Mohn handler det om at det er viktig av hensyn til ungdommen i nord at Nord-Norge har et lag i Eliteserien. Det handler altså om slike ting. Det er jo derfor han bygger hundrevis at ballbinger rundt omkring også.

Når BruunH snakker varmt om breddesatsing og talentforedling er jo dette som musikk i Mohns ører. Når Peddien snakket om å hente toppspillere for at Brann skulle ut og sloss i Europa og vinne serien i Norge jevnlig så var det nok mindre populært. Det kan også godt tenkes at Mohn og co ser på BruunH som en mann de har full kontroll på og som gjør som de vil fordi han er så forhatt overalt ellers. Selv om Mohn åpenbart er en hyggelig fyr så må man også være klar over at han er en herdet forretningsmann som er glad i å få det som han vil.

Vi må se denne "støtten" til BruunH i et riktig perspektiv. Det er forskjellige interesser ute og går her.
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

Go Up