• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann 2 - Radøy/Manger

Started by Brannmus, August 06, 2007, 10:10:51 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannmus

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5621

El Fakiri, Sjöhage, Walde, Bakke, Huseklepp og Thorbjørnsen spiller alle i kveld for Brann 2.

Spennende med alle de tre nykomlingene. Spesielt spent på hvordan Hassan gjør det i denne kampen. Er en viktig indikasjon på om han er aktuell til oppgjøret mot Rosenborg eller ikke.

Kampen begynner 18 i kveld. Noen som har anledning til å se kampen? Tviler på at jeg rekker den, og skulle gjerne hatt tilbakemelding på åssen A-lagsspillerne gjorde det.

Kjell249

Helt grei midtbane duo med HEF og Bakke sentralt. Lurer på om det er så mange andre 3div lag som slår den:)
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

dudo

Eller andre lag, punktum. ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Snublefot

skal ikke se helt bort ifra at det er den faste duoen neste år=)

gunkar

Minner om at Brann vant borteoppgjøret mot Radøy/Manger 6-2. Det var sesongåpningen;
http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5372
Kan bli mer moro her!
rann, Brann og bare Brann

dudo

Noen som vet hvordan det går? Spent på om Sjöhage putter noen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

vebo

Ja, hva skjer? Ikke engang branns hjemmesider sier noe om resultatet. Skulle ikke kampen være ferdig åtte?
Tiocfaidh ár lá

dudo

Jeg er kjempenysgjerrig. Trodde også avisene ville være litt interessert pga comebackene...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5625

7-1, 2 av Sjöhage, 3 av Husky; 0-1 (8.), 1-1 Erik Huseklepp (20.), 2-1 Joakim Sjöhage (31.), 3-1 Huseklepp (str. 45.), 4-1 Sjöhage (48.), 5-1 Selvmål (50.), 6-1 Akwazi Buafong (65.), 7-1 Huseklepp (70.)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Brannmus

Sjöhage ser ut til å være på farten.. Hyggelig for han.. Trenger litt selvtillit fra slike kamper

Belfort


Brannmus

Tydeligvis en spissreserve.. :0P

men, ja, tenkte det samme. Er vel en lokal unggutt.. Noen som vet?

sydnes76

Flott for Hassan å spille 90 minutter også. Jeg har så lyst å se han på banen. Tijan trenger litt hvile snart og Bakke er sikkert skadet i løpet av uken....

Brannmus

Venter spent på at noen som har vært på kampen kommer med en tilbakemelding på hvordan Hassan og Jokke gjorde det. Må jo ha vært en del folk der..

Baunebob

Hørte at Fakiri imponerte stort og at Sjøhage spilte en god kamp. Noen som var der ?

EDIT :

Scorte Sjøhage 2 eller 3 ?

Her står det 3 : http://www.bt.no/sport/article392675.ece//

Brannmus

QuoteSjöhages hat-trick?
Andre omgang er bare et par minutter gammel når Sjöhage pirker inn ballen og gir Brann-reservene 4-1 fra kloss hold.

Samme mann er på farten igjen når omgangen knapt er fem minutter gammel, men det var nok et Radøy/Manger-ben som var sist på 5-1-scoringen.

- Du kan skrive at jeg scoret tre mål, smilte Sjöhage etter kampen. - Men det var nok et selvmål.


Fra Brann.no dette.. Tolker det som at han ikke tar på seg æren for det ene målet, men at BT gir det til han..

EDIT: Må rette meg selv.. Han sier så dette til BA:
Quote- Skjønt å score tre mål, selv om scoringene ikke var all verdens pene. Virkelig deilig å få 90 minutter igjen, selv om jeg ble dyktig sliten på slutten, sier han til BA.no etter kampen.

Belfort

Sjøhage må jo ha vært i en elendig fysisk forfatning når han kom til Brann. Når han blir fryktelig sliten i en tredje divisjonskamp og det etter at han har trent en god stund med Brann. Virker så Brann alltid har problemer med spillere som ikke har det fysiske fundamentet inne når de handler i sommervinduet.

Brannmus

At Sjöhage ikke var i topp fysisk stand er jo en grei sak, men syntes det er en merkelig påstand å si at det er rart han blir sliten i en kamp, selv om det kun er 3. divisjons motstadn.

Hvor sliten man blir kommer gjerne an på hvor mye man jobber. Fullt mulig for en spiller å gi jernet mot en dårlig motstander og bli sliten.

At han holder i 90 minuter er positivt. Han scorer i tillegg to eller tre mål, og bør få et løft av dette. Nå må han bare få litt av godfølelsen, så kan han bli en viktig joker utover høsten tror jeg.

revert

Det snakkes om at årets Branndrakt sitter som pølseskinn. Har Hassan fått for stor drakt eller er han drit tynn?
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2914464.ece


Xminator

Tror ikke Brann selv er like enige i at 2. divisjon er en bedre kamparena for 2. laget.

Belfort

Problemet er at Brann er i fullstendig villrede hvilket kamptilbud de skal gi resten av a-stallen. Mjelde hadde vel en teori om at han ville ha alle spillerne på trening til enhver tid. Problemet er at treningssituasjon aldri kan erstatte kampsituasjon.

Når det da likevel hender at flere av a-spilleren spiller 3 divisjon så er det et veldig dårlig kamptilbud. Forskjellen mellom 3 og 2 divisjon er faktisk ganske stor. Brann burde hatt laget i 2.divisjon

Manx

At de ikke ville satse på ett lag i 2 div, var vel ett valg de tok for noen sesonger siden da de slet i bunnen hvert år. De ville heller vinne kamper i 3 div enn å gi unge spillere den dårlige følelsen av å gå på tap etter tap i 2 div.
Om dette var ett riktig valg kan jo diskuteres.
n by, ett lag, ett mål: Gull!!

Belfort

Ser no at Bjørkelund i Radøy/Manger vil ha poengtapet annulert. Skjønner godt frustrasjonen til radøy og andre lokale lag. Er jo bingo hvilket lag Brann stiller med. Når de stiller opp med 5-6 spillere fra a-stallen blir forskjellen alt for stor. Her støtter jeg Bjørkelund
http://fotball.bt.no/eliteserien/article87173.ece

Go Up