• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Jan Gunnar Solli

Started by Red Rabitt, April 17, 2007, 01:48:56 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Red Rabitt

Fy faen for en fantastisk spiller!
Endelig har brann fått seg en typisk ving!
Han stopper ikke opp ved første utfordring og prøver å gjøre det beste ut av det, nei han kommer seg ned mot krittlinjen nesten hver eneste gang,opphever offsiden og får lagt inn til mål kåte spisser!

Elsker det, det som er det beste med det,er at for alle hans gode prestasjoner er det god reklame for brann og elendig reklame for rosenborg(med tanke på videreutvikling og forvaltning av spillere).

En annen ting som er så flott er at han fortjener det så inderlig,etter å ha blitt mobbeoffer i møkka trondheim og kastet på hovet ut av familien hareide så kommer han til bergen og får en blomstrende hevn.
Får håpe han topper dette med storspill mot rosenborg om ett par kamper.

Ville bare starte denne tråden som en hyllest til solli og et sangforslag etter alex valencia melodien som er tekstet slik:
Sol - Sol - Sol - Solliiii - Sol -Sol -sol -Solliii-vi har fått solliiii
Jan gunnar solli
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

BRANNFL

Brann e' Best

Jay Tee

ta en enkel sang..
Sol ute sol inne, sol i hjerte sol i sinne JAN GUNNAR SOLI!!!
fønker den?
eia brann

Benny Gullfot

Skal hylle Solli litt jeg og, var skeptisk da vi kjøpte han siden han overhode ikke har overbevist meg før.

Men i kampen mot Godset overbeviste han til gangs. Dette lover bra til fortsettelsen og vi satser på at JGS fortsetter storspillet.

Kampen i går fikk vi se noe av det som vi var mest kjente for en gang i tiden, vi er livsfarlige når det kommer innlegg fra sidene, scoret jo bøttevis av mål på dette på slutten av 90 tallet. Godt at vi har fått en glimrende start og gleder meg stort til resten av sesongen.

enavgutta

Flink dere, starter en ny tråd rett over den gamle ...

Red Rabitt

Quote from: "Jay Tee"ta en enkel sang..
Sol ute sol inne, sol i hjerte sol i sinne JAN GUNNAR SOLI!!!
fønker den?


Den var faktisk utrolig bra!
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Xminator

Bare så synd Hansa hadde sovet i sangtimen :p

Red Rabitt

Neida,humor og lekenhet er det nye blant brann fansen nå vet du;)
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

dingsy

kjempe kamp av Jan Gunnar igår. Skapte nesten samtlige av målene jo!

SKBMiller

min optimisme angående Solli ble bekreftet i går. flott kamp

Brann Lad

Quote from: "Jay Tee"ta en enkel sang..
Sol ute sol inne, sol i hjerte sol i sinne JAN GUNNAR SOLI!!!
fønker den?


Konge. den kan bli en slager.
quot;Eg skal slå inn trynet ditt din soper"  sa Bergen sin gutt.

monzilla

ripoff fra alonso solis

Nixon

http://fotball.bt.no/kommentar/article79252.ece

Knut Langeland har hentet årene fra nøstet og har lagt fra land...;)
Rød makt på Hansa

Xminator

Quote from: "monzilla"ripoff fra alonso solis


Og det var da også meningen. Ingen grunn til å la en sang som runger på Stadion bli begravet med en illojal latinamerikaner...

monzilla

Den sangen er bra hvis de synger alt annet enn "jan gunnar solli" inni seg. Sånn at det kommer "Jan Gunnar Solli"-rop med en 15-20 sek mellomrom.

haar

Quote from: "Jay Tee"ta en enkel sang..
Sol ute sol inne, sol i hjerte sol i sinne JAN GUNNAR SOLI!!!
fønker den?


Fønker som fan:D Må få den til å bli en hit på Staddan

Brann Lad

quot;Eg skal slå inn trynet ditt din soper"  sa Bergen sin gutt.

Jay Tee

Quote from: "monzilla"ripoff fra alonso solis

eg vet jo det du! men sangen funker den, enkel og grei. Folk lærer den lett, og så ligger vi ekstra godt trøkk på JAN GUNNAR SOLI, så e det bra!
eia brann

Go Up