• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Stein på Stein.. Er det noen som kan hjelpe meg??

Started by eva_catrine, March 30, 2007, 20:42:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

eva_catrine

Jeg prøver å få fatt i musikk videoen til sten på stein.. Jeg finner den ikke noen sted.. Er det noen som har den?? Eller vet hvor jeg kan finne den??
Saken er den at, min fetter Per Olav (som for øvrig var et ekstremt aktivt medlem i brann og bataljonens miljø) var med i den videoen. Når de synger stein på stein, ut for å røyke filmet de han, selvfølgelig røykende.Han gikk desverre bort i 2005,å derfor vil jeg gjerne ha den videoen. Et lite minne. Jeg ville sittet umåtelig stor pris på om noen kunne hjulpet meg.

Med Vennlig Hilsen
Eva-Catrine

jako

Prøv å ta kontakt med redaksjonen til BA og forklar de saken. De la i all fall ut videoene før cupfinalen i 2004 i forbindelse med en avstemning om hvilken av sangene som skulle bli Brann sin cupfinalesang.

Du kunne også prøvd å ringe inn til summetonen i BA å etterspørre den videoen der. Er jo ganske mange som leser den hver dag, og forhåpentligvis noen som kan hjelpe deg å skaffe denne videoen.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

C@Bøe_79

Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Rochdale

Tror jeg har den på video et sted........som "alt annet" siden 1980+++

Send en PM.
quot;Kan ikke forvente å slå Molde hjemme".
Kjell Tennfjord.

Rochdale

Ikke relatert men, NRK2 er kanalen i kveld....
quot;Kan ikke forvente å slå Molde hjemme".
Kjell Tennfjord.

C@Bøe_79

Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Klaus_Brann

Quote from: "C@Bøe_79"Hva?


Litt sent nå, og jeg tok dessverre en bytur, men FK Fotball hadde en 6 timers fotballkveld på nrk2 ikveld, med masse artige innslag visst, og avslutta med å vis FA cup finalen mellom Leeds og Chelsea fra 1970 visst(?)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up