• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bilder

Started by Hansano, July 21, 2006, 11:12:57 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Hansano

Nå begynner det vel å bli litt vel lenge siden dere har oppdatert bilde-seksjonen. Håper dere kan legge ut bilder fra de fleste kampene (bortekamper så vel som hjemmekamper).

Hvorfor er de siste bildene fra 30. april?

slang

ansa 08

Northside

Jeg sitter på en en god del bilder og filmer tatt selv fra nesten alle hjemmekampene, tifo-dugnader og en god del borteturer.

Har sagt før at bataljonen kan få disse bildene gratis, men interessen har visst vært rimelig dårlig...

Hansano

Det er litt synd.. Det blir liksom noe som mangler når jeg ikke kan se bilder av oss og gjenoppleve stemningen.

Hansano

Men kan ikke du evt legge det du har ut selv?

Rasmus_brann

Quote from: "slang"www.runenilsen.dk

Den siden er for øyblikket nede. Snakket med han i går, og han sa at den kommer snart opp igjen.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

GamleErik

Quote from: "Hansano"Nå begynner det vel å bli litt vel lenge siden dere har oppdatert bilde-seksjonen. Håper dere kan legge ut bilder fra de fleste kampene (bortekamper så vel som hjemmekamper).

Hvorfor er de siste bildene fra 30. april?


Fordi vedkommende som har som jobb å legge ut bildene sliter med motivasjonen, kort og godt.

Vi får se når nye krefter er klare til innsats.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Northside

Quote from: "Hansano"Men kan ikke du evt legge det du har ut selv?



Gidder desverre ikke å legge ut over 1000 bilder ved hjelp av imageshack eller noe slikt, har andre ting å drive tiden med :wink:

Pondan

Er det noen som skal ta bilder i dag? da mener jeg skikkelige bilder, ikke noe mms saker..

Northside

Quote from: "Pondan"Er det noen som skal ta bilder i dag? da mener jeg skikkelige bilder, ikke noe mms saker..


jeg har tatt en god del bilder som jeg kan legge ut seinere. Var også en god del andre folk med gode kamera som tok bilde av tifoen :wink:

Pondan

Her er mine fra i dag..


Sæternes varmer opp

Petter gjør det samme...

Mons tar en prat, Helge mangler bare teppe, så er han på plass..

BYEN E BERGEN

Banner

Tifo

FFK

flere fra FFK

Haugen brillijerer mens sjefen passer på.. syns jeg ser en klovn bak der.

Verdens beste keeper!!!

En ikke helt fotogen storskjerm..

Felt Z er sikker i sin sak.

Alle foto: Erik Ask

Go Up