• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-dvd

Started by Tom C, June 20, 2006, 13:30:40 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tom C

Som trofast kjøper av den årlige Brann-dvd'en, må jeg si at kvaliteten på innslagene er skuffende. Trodde de la litt vekt på kvalitet både på redigering og kommentering, men det hele virker veldig amatørmessig og tynt.

Håper virkelig de legger en litt bedre plan for denne sesongen, og kanskje til og med er litt i forkant. Det virker litt sløvt å lage alt som et tilbakeblikk, når de faktisk har full mulighet til å lage sine egne saker og vinklinger i løpet av sesongen. Ta litt initiativ, så slipper vi å få en sesong-dvd fra gull-sesongen  2006 kun med klipp som alle har sett hundre ganger før krydret med kjedelige tilbakeblikk på stemningen i og rundt kampene. Vil ha en dvd der vi får stemningsrapporter underveis, f.eks som når Robbie og Sigurdsson braker sammen rett før oppkjøringen til høstsesongen. Ikke bare en vintertrøtt Guntveit som nesten sovner når han sier at "Ja det har jo vært bra trøkk på treningene innimellom"
Aldri mer Obos....

skip

Spør du meg så er sesong-videoene som kom ut i 1997 og 1998 lagt bedre enn hva DVD`ene som har kommet ut i 2004 og 2005 har vært. Kanskje det kan ha noe med at det var NRK som prduserte de på 90-tallet mens det er TV2 som har stått bak de to siste utgivelsene...

runarnormann

Mener at det hadde vaert mer interesse for aa se gamle klassiske Brann-kamper paa DVD.  

Semifinalen mot LSK, hjemmekanpen mot Liverpool, 4-0 borte mot Rosenborg osv.
egenden Alf Dahl

Petter Puddefjord

Idiotisk kommentering fra cupfinalen 2004. Det er TYDELIG at de har lagt lyd på i ettertid. Et eksempel er frisparket der Sæternes scorer 1-0. Hvordan kan kommentatoren vite hvem som skal ta frisparket før det er tatt, når det står to spillere klare ved ballen? En overengasjert kommentator, kun for å tekkes bergensere. Kjøper ikke den så lett.

Håper på gamle klassikere, gjerne mye knask fra 60-tallet, på en skikkelig dvd om Brann.

kih

Quote from: "Petter Puddefjord"Det er TYDELIG at de har lagt lyd på i ettertid


klart de har lagt på lyden.. var jo nrk som viste cupfinalen, så når tv2 skal vise bildene så får de ikke bruke den "ekte" lyden

likefullt høres kommenteringen falsk ut så jeg er enig med deg

Go Up