• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 21 Guests are viewing this topic.

Go Down

krøvel vellevold

RBK har utrolig nok 276 billetter igjen til 16.mai-kampen. Og nå har salget av de ca 7000 enkeltbillettene vart i snart to uker. Ikke den samme feberen som i Bergen der 3000 billetter forsvant på 42 minutter...

Også i Stavanger har de billetter igjen: 108 stk.

Til VIF's kamp er det ca 5500 billetter igjen, men der er jeg søren ikke sikker på om alle tribunene er åpne, så det trenger ikke bety at de har solgt nesten 20000.
Legg ned hele klubben!

jako

Quote from: "krøvel vellevold"RBK har utrolig nok 276 billetter igjen til 16.mai-kampen. Og nå har salget av de ca 7000 enkeltbillettene vart i snart to uker. Ikke den samme feberen som i Bergen der 3000 billetter forsvant på 42 minutter...

Også i Stavanger har de billetter igjen: 108 stk.

Til VIF's kamp er det ca 5500 billetter igjen, men der er jeg søren ikke sikker på om alle tribunene er åpne, så det trenger ikke bety at de har solgt nesten 20000.


Litt info rundt RBK sitt salg. Slik jeg forstår det er interessen der, men den jevne trønder synes de resternede billettene er veldig dyre. Alle de billige er solgt unna allerede.

Det betyr også litt at det er eksamenstid i byen.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Fotballjent'n=)

Eksamenstid er det vel her også, og i resten av landet!;)
ølv betyr ikke en skitt!:)

Klaus_Brann

Quote from: "jako"
Quote from: "krøvel vellevold"RBK har utrolig nok 276 billetter igjen til 16.mai-kampen. Og nå har salget av de ca 7000 enkeltbillettene vart i snart to uker. Ikke den samme feberen som i Bergen der 3000 billetter forsvant på 42 minutter...

Også i Stavanger har de billetter igjen: 108 stk.

Til VIF's kamp er det ca 5500 billetter igjen, men der er jeg søren ikke sikker på om alle tribunene er åpne, så det trenger ikke bety at de har solgt nesten 20000.


Litt info rundt RBK sitt salg. Slik jeg forstår det er interessen der, men den jevne trønder synes de resternede billettene er veldig dyre. Alle de billige er solgt unna allerede.

Det betyr også litt at det er eksamenstid i byen.


Det er INGEN unnskyldning eller forklaring. Er man interessert i RBK eller et annet lag, så klarer man fint å sette av 3 timer den ene dagen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

olebrann3

Hadde eg fått beskjed at det var lese dag skal eg si deg at det eg hadde lest hadde kanskje vært programblade for kampen:P

Man velger ikke bort brannkamp/andre lag for lesedag/eksamensdag(den er uansett ferdig kl 18).

Red Rabitt

Quote from: "olebrann3"Hadde eg fått beskjed at det var lese dag skal eg si deg at det eg hadde lest hadde kanskje vært programblade for kampen:P

Man velger ikke bort brannkamp/andre lag for lesedag/eksamensdag(den er uansett ferdig kl 18).

Det er nå virkelig opp til hver enkelt å bedømme.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Klaus_Brann

Quote from: "Red Rabitt"
Quote from: "olebrann3"Hadde eg fått beskjed at det var lese dag skal eg si deg at det eg hadde lest hadde kanskje vært programblade for kampen:P

Man velger ikke bort brannkamp/andre lag for lesedag/eksamensdag(den er uansett ferdig kl 18).

Det er nå virkelig opp til hver enkelt å bedømme.


Klart det er, men de 3 timene man trenger for en slik kamp fungerer helt fint.
For å si det sånn, det er ikke de 3 timene du "mister" med lesing som gjør at du stryker eller får en dårligere karakter.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: "jako"[ Litt info rundt RBK sitt salg. Slik jeg forstår det er interessen der, men den jevne trønder synes de resternede billettene er veldig dyre. Alle de billige er solgt unna allerede.
.


Det er fremdeles billetter igjen til kr. 230,- på Lerkendal. Det er vel ikke spesielt dyrt?

Sannheten er vel heller den at til denne kampen har de ikke dette "idrettspris - hele idrettslaget inn for kr. 60,- pr. pers."-tilbudet, og da blir etterspørselen normalisert i forhold til andre kamper.
Legg ned hele klubben!

Nixon

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2770760.ece

På høy tid å få gjort noe med billettsystemet!
Rød makt på Hansa

Tore Larsen

Quote from: "Nixon"http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2770760.ece

På høy tid å få gjort noe med billettsystemet!


Det har lagt i kortene at det kom til å skje noe og det har vært jobbet med hos Brann i lengre tid. Blir spennende å se hvilket system man ender på.
Mvh

Tore

bulldog

Quote from: "Tore Larsen"
Quote from: "Nixon"http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2770760.ece

På høy tid å få gjort noe med billettsystemet!


Det har lagt i kortene at det kom til å skje noe og det har vært jobbet med hos Brann i lengre tid. Blir spennende å se hvilket system man ender på.


synes å huske den samme melodien ble sunget i høst? det kom ikke som noen bombe for andre enn markedsavdelingen at det kom til å bli kaos iår også siden de ikke byttet etter skiten i fjor. at det skal hindre svartebørsalg å vente til 14 dager før kamp med å legge ut billettene er også fullstendig idioti. det er bare med på å legge til rette for uvesenet.
spesiellt frustrerende for oss som er utenbys. komplett umulig å planlegge turer på forhånd. enten blir det dyr flytur eller blir det dyr svartebørsbillett.
legges billettene ut ved sesongstart kan vi kjøpe de billettene vi kommer til å bruke.
problemet med tv-plassering vil fremdeles være der men det er ingenting i veien for at billetten gjelder kampen om den spilles lørdag søndag eller mandag.
bulldog

Xminator

De hadde fortsatt kontrakt i fjor høst. Denne går ut etter sesongen, og Brann står fritt til å velge ny leverandør.

Lilleheil

skjønner ikke helt dette publikumsrekord og ikke-publikumsrekord på 16 mai.
Bt.no reklamerer med at det neppe blir publikumsrekord og viser til tall de har fått fra klubbene.
http://fotball.bt.no/eliteserien/article81224.ece

Nettavisen derimot sier at det blir publikumsrekord og at det nærmers seg 100 000 solgte biletter. de har også hentet tall fra klubbene, men langt ifra de samme som bt.
http://www.fxt.no/tippeligaen/article1047041.ece

Hvordan er det mulig å gi ut så forskjellige tall og konklusjoner når de har fått tilgang til de samme tallene nærmest samtidig???

monzilla

Hm. Kan det være at Nettavisen tar forbehold om at de respektive borteseksjonene blir utsolgt, men det gjør ikke BT? Ikke vet jeg men det er kanskje en teori?

Superjack

Quote from: "monzilla"Hm. Kan det være at Nettavisen tar forbehold om at de respektive borteseksjonene blir utsolgt, men det gjør ikke BT? Ikke vet jeg men det er kanskje en teori?


Jeg tror det er Langeland og BT som hverken kan skrive eller regne.
Nettavisen har rett, i BT har de røyka sokkene sine - IGJEN!
Brannsupporter.

robbie A

Quote from: "Lilleheil"skjønner ikke helt dette publikumsrekord og ikke-publikumsrekord på 16 mai.
Bt.no reklamerer med at det neppe blir publikumsrekord og viser til tall de har fått fra klubbene.
http://fotball.bt.no/eliteserien/article81224.ece

Nettavisen derimot sier at det blir publikumsrekord og at det nærmers seg 100 000 solgte biletter. de har også hentet tall fra klubbene, men langt ifra de samme som bt.
http://www.fxt.no/tippeligaen/article1047041.ece

Hvordan er det mulig å gi ut så forskjellige tall og konklusjoner når de har fått tilgang til de samme tallene nærmest samtidig???


avviket er på ViF, ene regner med 20k den andre regner med 15k derav forskjell.

monzilla

Quote from: "Superjack"
Quote from: "monzilla"Hm. Kan det være at Nettavisen tar forbehold om at de respektive borteseksjonene blir utsolgt, men det gjør ikke BT? Ikke vet jeg men det er kanskje en teori?


Jeg tror det er Langeland og BT som hverken kan skrive eller regne.
Nettavisen har rett, i BT har de røyka sokkene sine - IGJEN!


Hvorfor har BT feil og Nettavisen rett?

Xminator

Viking-Lyn: 100%: 16200 FXT: 16500
Tromsø-LSK: 100%: 7499 FXT: 8000
RBK-Start: 100%: 22000 FXT: 22500
VIF-Sfj.: 100%: 16000 FXT: 20000
Brann-FFK: 100%: 17175 FXT: 17500
Strg.-AAfk: 100%: 7000 FXT: 7500
Stabæk-Odd: 100%: 5000 FXT: 5500

Totalt: 100%: 90874 FXT: 97500

Der det ikke er fult: VIF, Strømsgodset og Stabæk. Godset er vel mest sannsynlig at fyller, skal ikke se bort fra at Stabæk klarer å selge fulle hus på kampdagen også. Det gir 1500 ekstra, så VIF må trekke mellom 21 og 22000 tilskuere for at det skal komme over 100 000. Det gjør de ikke. Mer sannsynlig man havner på rundt 93000 totalt og i nærheten av 100% fotballs tips.

Brannfrelst

Quote from: "Xminator"Viking-Lyn: 100%: 16200 FXT: 16500
Tromsø-LSK: 100%: 7499 FXT: 8000
RBK-Start: 100%: 22000 FXT: 22500
VIF-Sfj.: 100%: 16000 FXT: 20000
Brann-FFK: 100%: 17175 FXT: 17500
Strg.-AAfk: 100%: 7000 FXT: 7500
Stabæk-Odd: 100%: 5000 FXT: 5500

Totalt: 100%: 90874 FXT: 97500

Der det ikke er fult: VIF, Strømsgodset og Stabæk. Godset er vel mest sannsynlig at fyller, skal ikke se bort fra at Stabæk klarer å selge fulle hus på kampdagen også. Det gir 1500 ekstra, så VIF må trekke mellom 21 og 22000 tilskuere for at det skal komme over 100 000. Det gjør de ikke. Mer sannsynlig man havner på rundt 93000 totalt og i nærheten av 100% fotballs tips.


Nå var det ventet 160000 til Vif sin kamp i følge Frode Veie. Så den magiske grensen blir nok slått uansett :lol:
2.10.07-Gullet kom hem!

Superjack

Quote from: "monzilla"
Quote from: "Superjack"
Quote from: "monzilla"Hm. Kan det være at Nettavisen tar forbehold om at de respektive borteseksjonene blir utsolgt, men det gjør ikke BT? Ikke vet jeg men det er kanskje en teori?


Jeg tror det er Langeland og BT som hverken kan skrive eller regne.
Nettavisen har rett, i BT har de røyka sokkene sine - IGJEN!


Hvorfor har BT feil og Nettavisen rett?


Prinsippielt. :) Og jeg er rimelig sikker på at når det telles opp på torsdag morgen så stemmer det...
Brannsupporter.

Prudi

Quote from: "Superjack"
Quote from: "monzilla"
Quote from: "Superjack"
Quote from: "monzilla"Hm. Kan det være at Nettavisen tar forbehold om at de respektive borteseksjonene blir utsolgt, men det gjør ikke BT? Ikke vet jeg men det er kanskje en teori?


Jeg tror det er Langeland og BT som hverken kan skrive eller regne.
Nettavisen har rett, i BT har de røyka sokkene sine - IGJEN!


Hvorfor har BT feil og Nettavisen rett?


Prinsippielt. :) Og jeg er rimelig sikker på at når det telles opp på torsdag morgen så stemmer det...


Greit at man er skeptisk til BT men at man ikke kjenner 100%-fotballsamarbeidet er litt svakt. Selv om ting står på bt.no betyr ikke det at det er BT som har skrevet artikkelen. Artikkelen er skrevet av:

1 fra Adressa
1 fra Stavanger Aftenblad
1 fra Aftenposten
1 fra Tromsø
1 fra Fedrelandsvennen

De eneste som ikke bidro til artikkelen i samarbeidet var BT så å skylde på dem for eventuelle feil blir litt sløkket....

krøvel vellevold

Mindre enn 10 timer før kampstart i Trondheim er det fremdeles 49 billetter igjen.

I Stavanger er det mindre enn 8 timer til kampstart, og det er 11 billetter igjen.
Legg ned hele klubben!

Haugen2

Kampstart på Lerkendal er 20.00, altså 9 timer igjen enda.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Haugen2

21900 på Lerkendal i kveld.

krøvel vellevold

Quote from: "Haugen2"21900 på Lerkendal i kveld.


Men er DET fullt? I fjor var det jo 22330 på 16.mai...
Legg ned hele klubben!

arntf

Russen og Kjernen fyller opp over kapasitet på 16. mai kampene, men i år så det ut til å være færre russ enn i fjor.
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

Haugen2

Det er fullt på Lerkendal når det er 21300. Men Nedre Vest er ståtribune og kan dermed ta flere enn den egentlige kapasiteten.

Edit: Jepp, var en del ledige plasser på feltet til Russen, dårlig oppmøte av dem. Burde greie å få fyllt det når de får et eget felt. Også bortefeltet var tynt befolket.

ThomasC

Kan forøvrig nevnes at 100% Fotball var definitivt nærmest i tilskueranslaget...Totalt så 88367 tilskuere de 7 eliteseriekampene på 16. mai..

Thomas.

arntf

Som er en nedgang fra både fjoråret og året før. Husker ikke tallene helt men i fjor var det over 89.000 og året før var det over 92.000.
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

jkippers

Quote from: "arntf"Som er en nedgang fra både fjoråret og året før. Husker ikke tallene helt men i fjor var det over 89.000 og året før var det over 92.000.


Det er pussig at ikke fotballforbundet forsøker å skvise sitronen maksimalt og setter hjemmekamp på Start, Lillestrøm og Fredrikstad, i stedet for Stabæk, Strømgodset og Tromsø. Da ville nok den nasjonale rekorden blitt slått ettertrykkelig. Forbundet har jo (heldigvis) allerede innført at "rettferdig rullering" ikke gjelder 16.mai.
Gull 09

arntf

Umiddelbart virker det som et lurt trekk.
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

Memelli

Siden denne tråden handler om litt om billettsalg, så lurer jeg på når salget til LSK-kampen starter?

Edit; Fant svaret i en annen tråd.


paf

Quote from: "hansagutt1"Nedjusterte billettsalgstall: http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5432

Jeg likte særlig godt denne forklaringen: "Uoverensstemmelsen skyldes flere ting. Blant annet at tilskuertall som er blitt opplyst på Stadion ikke har vært helt korrekt."

Xminator

QuoteKamp: Opprinnelig tilskuertall: Riktig tilskuertall:
Brann - Strømsgodset: 17 175 16 161
Brann - VÃ¥lerenga: 16 764 16 579
Brann - Start: 17 019 17 106
Brann - Fredrikstad: 17 893 17 886


Snitt 16933.

Gulløl

Noen som har fått kjøpt billetter til Brann-Lillestrøm over nettet nå etter kl.17 ?

Jeg ligger i kø med begge mine Pc-er, og fekk mulighet til Ã¥ velge plasser men nÃ¥r jeg har trykket pÃ¥ FORTSETT er jeg blitt kastet ut av systemet og havnet i køen igjen(trolig bakerst)  :-(

Noen som har samme problem ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

esskåbrann1

Eg og sitter i kø og venter

Kai-Olai

Har vært i kø en stund.. Og når jeg endelig kom igjennom og skulle bekrefte kjøp, så fant routeren min ut at den ville koble seg av nettet.. Så da var det tilbake til start.. =/

Brannfrelst

Sjokkert noen? Nei,tror ikke det.
2.10.07-Gullet kom hem!

Gulløl

Der har jeg fått kjøpt 2 billetter. Jeg ble "kastet ut av systemet" og inn i køen igjen etter å ha valgt plasser men så kom det plutselig opp betalingsanmodning og alt ordnet seg. Slik at dere er klar over det.

Men ser ut som jeg er blitt plassert bakerst i køen igjen for mine neste 2 billetter. SÃ¥ ikke sikkert at jeg fÃ¥r de ved siden av de andre. Litt av et system  :-(
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

hansagutt1

Sitter i kø for å kjøpe til noen venner nå. Kom igjennom og fikk valgt billetter etter 20 min, men fikk så beskjed om at valgte billetter var solgt etter at jeg valgte dem. Ble så kastet ut og satt i ny kø.

Tipper at det køsystemet de nå har laget for å unngå at systemet bryter sammen, omtrent gjør det umulig å få kjøpt billetter på nett. De fleste billettene blir nok printet ut på 7eleven og narvesen som har direkte linje og slipper dermed slipper kø.


Gleder meg til Brann skifter leverandør!

ThomasC

Jeg har fÃ¥tt kjøpt 2, men ble hevet tilbake i køen et par ganger etter Ã¥ ha valgt billetter jeg ogsÃ¥..Men ikke lukk det vinduet du valgte billetter i,  for plutselig fÃ¥r du opp betalingsforespørsel.

Thomas.

zreak

Har sittet en halvtime i kø på nett uten at det har skjedd noe her :/

Oppmøte på Narvesen var også håpløst, da de endelig fikk opp kampen på skjermen var den "midlertidig utsolgt"

Over telefon fikk man bare beskjed om at det var overbelastet og så ble samtalen avsluttet...

Gulløl

Stemmer det ThomasC, samme skjedde med meg. SÃ¥ det er bare Ã¥ tilpasse seg dette mekelige systemet og vente tolmodig  ;-)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Superjack

Fortsatt glad jeg har partoutkort jeg :)
Brannsupporter.

hansagutt1

Merkelig system, ble satt i kø igjen i 15 min og var sikker på at det var noe rot før plutselig betalingsløsningen kom opp og jeg fikk kjøpe billetter.

Gulløl

Systemet er nå slik at om en er flere en 2 stk som skal sitte sammen skal en være ganske heldig for å klare det om en bestiller gjennom Bt, siden det ser ut som en må vente nesten 1 time fra en har kjøpt de 2 første til en får kjøpe de 2 neste. Med dette nye køsystemet er det verre en noen gang.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Det funket greit på telefon, kom inn som nr. 22 i køen og ble sittende i 20 min, så fikk jeg fire billetter.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Speedy

Quote from: "Klaus_Brann"Det funket greit på telefon, kom inn som nr. 22 i køen og ble sittende i 20 min, så fikk jeg fire billetter.


Hva er nummeret?
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Go Up