• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Klart for nye bilder

Started by SuperBrann, September 13, 2005, 22:29:21 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

SuperBrann

Da har jeg lagt ut bilder fra turen til Lillestrøm, offret meg og satt lenge med dem i dag. Så dere får se om det er noe av interesse. Neste bortekamp er mot Lyn, dem skal vi knuse selv om de skulle få 12 mann på banen. Men først skal vi bryne oss på lokomotive fra Moskva og så er det Start som skal få kjenne hvordan det er å spille på staddaen.
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

        for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

Erik

Kan jeg gi et lite tips? Mangen av bildene der er meget mørke. Jeg vil tro du bruker blitz da.. Det er bedre å ikke bruke det, for da blender du mye av det du tar bilde av.. Blitz er for bilder når det er mørkt + at det du tar bilder av er nært deg..

SuperBrann

Det er jo mørkt nå når kampene går, har prøvd uten blits med samme ressultat. Jeg kan heller redigere bildene lysere om det er et problem.
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

        for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

Northside

bildene funker bra her :)  Bra noen tar slike artige bilder av turene våre, hehe :wink:

Erik

Joa, men du ser på bildene dine. de fleste er mørke, men så popper det opp lyse bilder.. Der har du ikke brukt blitz.. Det hjelper ikke å bruke blitz når du skal ta avstandsbilder, det blir bare verre da..

StautKar

Kanskje du Erik heller bør reise på bortetur enn å kritisere de som gjør en god jobb med å ta bilder fra turene våre..

Erik

Jeg kritiserer ikke, Jeg tar selv bilder jeg.. Prøver bare å gi noen hint osv.. Bildene er gøy & tidige de..

SuperBrann

Blitz min står på auto, det som gjør at noen blir mørke er ikke for at jeg bruker blits på noen og ikke på andre men heller vinklingen på bilde. Dette er ikke så lett å gjøre noe med så lenge jeg ikke har så bra kamera. Prøver så godt jeg kan, men er takknemelig for tips når det gjelder alt.
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

        for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

Northside

Quote from: "Erik"Jeg kritiserer ikke, Jeg tar selv bilder jeg.. Prøver bare å gi noen hint osv.. Bildene er gøy & tidige de..


Du legger ikke ut bilder du også et sted når du først tar noen? :)

jo flere jo bedre!

Erik

NorthsideFCDH når jeg er på stadion så vil jeg helst se kamp & lage liv på SS =) SuperBrann har du ikke mulighet å ta av autoblitz da? skal vell gå ann vil jeg tro..

Go Up