• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Arve Walde fra start mot Allianssi

Started by KNUDSEN, August 10, 2005, 15:36:45 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KNUDSEN

Olafur Bjarnason er tilbake i Brann-laget som tar imot Allianssi i torsdagens Uefacup-kamp. Charlie Miller starter på benken, og Arve Walde får tillit fra start.

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=4285&brann=23e12bc369664c7cc52f7b9357c6030f
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

enavgutta

Bra ! Walde må helt klart forbli i klubben !

tintin

dette laget har eg sansen for... blir viktig (tror eg) å få i gang igjen radarparet på topp... blir vel et ganske likt lag vi får se mot b/g og tenker eg, bare at miller spiller i scharner sitt fravær på midten, og kanskje huseklepp på bekostning av walde...??

BL

Bra at Walde får sjansen fra start, dumt at Miller ikkje er klar for kamp!
Hansa-
Felt Z

brannsupporteren:-D

Flott at Walde får sjansen fra start! Har merket en fremgang på den gutten i det siste, blir spennende om han gjør en god kamp mot allansi, jeg håper i alle fall det:-)
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Nixon

Quote from: "BL"Bra at Walde får sjansen fra start, dumt at Miller ikkje er klar for kamp!


Apropos Miller. Er jo ikke alle som følger like godt med. Så det kan jo være lurt av Hanøy å opplyse om (før han leser opp lagoppstillingen) at avgjørelsen om at Miller ikke skal starte er tatt i samråd med han selv, Mjelde, POL, lege, fysio, han som klipper gresset på Stadion, familie, svigerfamilie, Sissel, gamle naboer i Dundee, bartenderen på Scotsman (faktisk også gammel nabo fra Dundee), Herman Friele og undertegnede.

Sånn for å unngå mer piping...
Rød makt på Hansa


Sharpy

Selv om jeg kanskje er den største Martin Knudsen-sympatisøren på dette forumet, må vel selv jeg innrømme at det bommes LITT med denne uttalelsen.

Dog, det KAN jo være at han har fått med seg noen av de fine stikkerne Knudsen har hatt denne sesongen, selv om så altfor få andre har fått dem med seg. Kanskje  Charlie Millers kropp har skjermet for utsynet til publikum?;)
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

`Nisse

Kanskje han har noen fine stikkere, men makan til dårlig innleggsfot han har.  Jeg syens Knudsen er flink helt til det kommer til innlegget. Der har han ikke peiling.

Go Up