• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Patrick Suffo

Started by Helginho, July 21, 2005, 10:39:58 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Helginho


viks

Noen som har gjort noe research på mannen eller?

Ikke akkurat lovende at han visstnok skulle signere for Odd, for så bare og stikke av. Slike folk klarer vi oss uten, dersom ikke han har en god forklaring. Men lar selvfølgelig tvilen komme mannen tilgode..

Sandstøs uttalelse om at han har "50" agenter er vel heller ikke oppløftende. Er sjeleglad det bare finnes en John Viola, hadde noen klonet han hadde jo ikke verden stått til påske..For ikke og snakke om John Shittu.
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Xminator

Litt av grunnen til at spilleren kommer er vel at han fikk tilbud om 6 månder med Odd. Sier seg vel selv at han vil prøve flere klubber da. Tviler sterkt på at vi noengang får se denne spilleren i kamp for Brann.

mobli

Quote from: "Xminator"Litt av grunnen til at spilleren kommer er vel at han fikk tilbud om 6 månder med Odd. Sier seg vel selv at han vil prøve flere klubber da. Tviler sterkt på at vi noengang får se denne spilleren i kamp for Brann.


Da har de bare seg selv å takke.
Det er nok ikke alle spillere som er villige til å flytte til et annet land på et så usikkert grunnlag. Noen spillere vil ta den sjansen, og noen vil ikke gjøre det.

Kirk

Litt dill og dall fra nettet om vår afrikanske venn:

Born 17. Jan 1978
Height: 174 cm
Weight: 82 kg

Last club:
Numancia
Appearances (goals): 2 (0)

Previous clubs:
Sheffield Utd. 36 (5)
Nantes 30 (4)
Barcelona (B)
Nantes 0 (0)
Tonnerre Yaounde

"Patrick suffo is a powerful acttacker with big technik and abbility to read the game very fast.He is the first jocker of Winfried Schäfer and has prooved that he can do more his team. Patrick started his international career 1995 in FC Nantes. He joined FC barcelone for a short time before going again to Nantes where he stayed till 2000. He signed a contrat with Sheffield United and after difficulties with the manager, he is looking for a new club."


"Patrick Suffo has been told that he has no future with Sheffield United after his part in the 'Battle of Bramall Lane' during a First Division game against West Brom in March 2002 So Suffo was then sent on loan to Spanish Second Division side, Numancia until the end of the season by manager Neil Warnock"


"Cameroon international Patrick Suffo has reacted angrily to news that he has been fined £3,000 for a headbutting incident during an English First Division match in March. Suffo and two other Sheffield United players were sent off in a now infamous encounter with West Brom at Bramall Lane on 16 March.

The match was eventually abandoned when two other players went off injured.

Suffo, who is currently on loan to Spanish club Numancia, had already served a three match ban for headbutting an opponent.

But following an English FA hearing, which found him guilty of violent conduct, the Cameroonian was fined £3,000 and banned for a further three matches."

enavgutta

Nå er jeg lei Afrika, gangstere og agenter uten normale agendaer. Peddilusken burde skjønne tegningen og heller tilbringe dagene i et europeisk overgangsmarked. Ut med pakket !

ostraume

Bra at det ikke var enavgutta som skulle bestemme når Olofinjana var på vei til Brann. Håpløst å forhåndsdømme et helt kontinent.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

enavgutta

Hallo? Ikke ta den enkle løsningen og kalle meg rasist på den måten.
Dette er en spiller som skulle skrive under for Odd for et par dager siden, men så kom agentnettverket på banen og sendt ham til Bergen isteden i tolvte time. Så vidt jeg vet kom han aldri på Flesland heller, der Peddien ventet. Poenget er et mange av disse agentene og spillerene kan man ikke stole på. Start måtte jo sende en av disse på dør, møtte jo aldri på trening eller kamp. Mikelfarsen er jo også et av mange eksempler.

Henki

Nå skal det jo sies at Olofinjana var en utrolig fin type. I motsettning til hva denne Suffo virker å være. Jeg er skeptisk til dette, det stinker litt Mikel av denne saken.

Men for all del, hvis jeg tar feil skal jeg være den første til å innrømme det...
Ballen skal fremover!

ostraume

Enig i at Suffo neppe er Guds beste barn eller Mjeldes favoritt når det kommer til treningsiver. At han muligvis bør vrakes pga av dette er godt mulig.

QuotePeddilusken burde skjønne tegningen og heller tilbringe dagene i et europeisk overgangsmarked.


Dette er eg derimot ikkje enig i. Finnes nok av toppspillere og hedersfolk utenfor Europa som eg gjerne ser i Brann.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

enavgutta

Jeg er ikke så veldig interessert i en liga som f.eks Belgia, hvor nesten samtlige spillere er import fra syd. Menneskehandelliga hvor agenter og andre gangstere regjererer - litt spissformulert.

naitsirk

ka skjer med suffo?

god nok for brann elle berre god nok for odd?

Xminator

Mest sannsynlig sendt hjem av samme grunn som Sheriffen, rot i papirene :p

Go Up