• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

RBK tar en Rønningen...

Started by _owenz_, March 22, 2005, 08:41:32 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

_owenz_

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=103445

Nå er det RBK som ikke vil gi langtidskontrakt. Kanskje vi kan få han for sølvpenge til Rønningen?

owenz

Xminator

Frode Johnsen er en forbannet god fotballspiller. Kan ikke skjønne hvorfor han får så mye pepper fra sine egne. Kanskje fordi han som Rushfeldt ikke er helt god nok til å spille mot de store i CL :p

I tippeligaen er dette en av de bedre spissene som finnes. Tanken på denne spilleren i Viking eller VIF er skremmende. Selv om han har ødelagt for oss noen ganger, så er dette en spiller som hadde hevet Brann. Ikke mye siden vi allerede har 2 veldig gode spisser, men mot lag som legger seg bakpå mot oss ville Frode Johnsen bety forskjellen på 1 og 3 poeng.

Nixon

Hadde vært utrolig morsomt å snappet han opp etter sesongen. Men realistisk? Tror nesten sikkert han får sine tre år.
Rød makt på Hansa

hocey

Nei nei nei, vil heller ha tommy knarvik tilbake enn å se johnsen i Brann drakt. Har dere glemt "battlefield Earth" skuespillet hans på stadda i 2003 da martin knudsen så vidt var borti han? Har vanskelig for å tilgi spillere som ikke går for fair play (utenom når det er paul som detter som om han er blitt skutt av russisik artelileri). Dessuten passer han ikke inn i Brann og 4-4-2. Han er en midtspiss i 4-3-3!
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

Xminator

Er villig til å tilgi det meste om det styrker laget. Gjerne Karadas og Flo i samme slengen. Johnsen passer flott i 4-4-2.

Nixon

Rød makt på Hansa

enavgutta


morten_61

Quote from: "enavgutta"


Alle spillere som styrker Brann er velkommen, Frode er en meget god spiller som ville styrket Brann stallen, og han er hjertelig velkommen.

Nixon

Quote from: "enavgutta"


Det samme var det mange som mente om Martin Andresen også i fjor høst. Nå hører vi ingenting.
Rød makt på Hansa

Sharpy

Quote from: "Nixon"
Quote from: "enavgutta"


Det samme var det mange som mente om Martin Andresen også i fjor høst. Nå hører vi ingenting.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Skotten

Tryne og alder tilside, en spiss som scorer såpass med mål som Johnsen hadde vært en styrke for hvert et eliteserielag, også Brann. Når det er sagt foretrekker jeg Sæternes og Winters (Skadefri, selvsagt). Kan eventuelt kjøpe Johnsen og leie ham ut til Løv/Ham. Regner med at Pol pot og Johansson diskuterer dette i pausen. Heia Brann! Lykke til, Løv/Ham.
 Sportsklubben Brann feirer i år et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

enavgutta

Hehe, artig vri det der at Brann får Johnsen og leier han ut til Løv Ham. Den var ny :-D

KEO

Quote from: "enavgutta"Hehe, artig vri det der at Brann får Johnsen og leier han ut til Løv Ham. Den var ny :-D


Ikke for å si at F-Johnsen er en dårlig fotball spiller,men det må bli slutt med kjøp av pensjonerte spillere. Aldri i livet om vi får se den gutten i Brann drakt. Så pass fornuft har pol og co
Nu kør vi!

Laksevåggutten

Hva skal vi med Frode Johnsen.

Vi har Winters-Sæternes på topp.

Men han hadde vært grei som en backup.

enavgutta

Dokkar må være født i går.

Lurkin

Han kan godt spille høyrekant han..
Berømte Brann fra Bergen

Sharpy

Jepp! Der føler jeg meg ABSOLUTT sikker på at han forsterker Brann:p
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen


jako

Kan ikke si jeg frykter Frode Johnsen i Viking eller VIF. Greit at han har scoret mange mål i RBK, men hvilken spiss har ikke det?

Synes han holder bra nasjonalt nivå, men ikke internasjonalt.
Men jeg er enig at han hadde vært et bra oppspillspunkt, bedre enn Dylan, men ikke mye.

Synes likevel han er altfor dyr i drift og da er det bedre å bruke pengene på en skikkelig høyreback.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

AlexS

Norges mest overvurderte spiller. "Bare" god i luftspillet, en ELENDIG teknikk og irriterende dårlige pasninger.

Kompenserer disse svakhetene med gode avslutningsevner og en super arbeidsinnsats. Men til Brann? Jeg mener vi har to - om ikke tre - spisser som er bedre per dags dato.

Pi_Meson

Quote from: "KEA"


Tror du skal få problemer med å vise dette.

For det første: Siden 1977? Hadde Rosenborg en økonomi som var overlegen konkurrentene i årene 1977-1994?

For det andre: Kan du oppgi et eksempel på at Rosenborg har kjøpt en spiller fra sin, på det aktuelle tidspunktet, sterkeste utfordrer?

For det tredje: Er du helt sikker på at det er noe som gjelder eksklusivt for Rosenborg, at man kjøper spillere fra konkurrenter innimellom? Hva med deres egen klubb Brann, for eksempel?

For det fjerde: Så lenge klubben som kjøper, klubben som selger og spilleren selv kommer til enighet, er det egentlig noe å si på at det blir en overgang? Hvis spilleren selv eller klubben han spiller for ikke ønsker en overgang til Rosenborg, er det vel strengt tatt bare å si nei til tilbudet?

Sharpy

Pi: Du vet du har rett, men tror du virkelig de som har vrangforestillingen endrer synet sitt etter innlegget ditt?

Dessuten må vi ha noen å skylde på;)
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Geir

Quote from: "enavgutta"


Når det gjelder Flo, kan jeg være enig, bortsett fra det med liket, men Karadas skulle jeg gjerne sett i Brann igjen. Han var jo helt uskyldig selv i den overgangen til bartene. Han fikk jo beskjed at gå dit eller gå med oss til skifteretten.
Hva gjelder Johnsen, så hadde det vært kult om han en gang scorte seiersmålet for Brann mot RBK.  Har litt sans for det bisarre.  :lol:
ndelig SERIEMESTER

Go Up