• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

da gikk den turen til helvete dem har flytta malmø kampen

Started by oslo øst, January 11, 2005, 11:43:45 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Har ikke vært så glad siden..., vel..., siden Martin Andresen signerte for Brann!:)
Rød makt på Hansa

HaterRævBK

jaja, dvs at det hjalp å sende mail over alt og lage et sinnsykt oppstyr av denne saken :wink:
S slaur.....

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

KennethS

Håper Nff lærer av dette og lar kampene våres mot Viking være ifred og ikkje blir flyttet til mandag. Ellers må vi lage nok en stor aksjon og da skjelver nok Nff :D
tå på Brann

HaterRævBK

då kan eg si at VG vil skrive om dette i morgendagens avis utgave :wink:

hjelper å sende noe mail!
med litt hjelp fra meida no så tror eg ikke slike ting vil skje igjen!!
S slaur.....

dex1974

VG hadde bare en bitteliten notis i dagens avis helt oppe ihjørnet ved siden av artikkelen om Morientes til Liverpool. Men Dagbladet hadde en større side på nettet i dag...har ikke lest papirutgaven.

Utrolig deilig at RL-pampene tok til fornuften for dette er vinterens store happening for oss som skal nedover med to netter pÃ¥ sjøen,to netter i Køben  og d12.mannkonsert pÃ¥ bÃ¥ten og i den danske hovedstaden.

Gleder meg sinnsykt!!!
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

KennethS

Quote from: "HaterRævBK"då kan eg si at VG vil skrive om dette i morgendagens avis utgave :wink:

hjelper å sende noe mail!
med litt hjelp fra meida no så tror eg ikke slike ting vil skje igjen!!


Sto en liten notis om dette i dagens Vg. Papirutgaven.

Ups såg ikkje Dex sitt innlegg :D
tå på Brann

HaterRævBK

Quote from: "KennethS"
Quote from: "HaterRævBK"då kan eg si at VG vil skrive om dette i morgendagens avis utgave :wink:

hjelper å sende noe mail!
med litt hjelp fra meida no så tror eg ikke slike ting vil skje igjen!!


Sto en liten notis om dette i dagens Vg. Papirutgaven.


ok, men eg fikk mail tilbake i for noen minutter siden at de skulle lage en om det i dag :?

men samma det, vi vant! :D
S slaur.....


abe78

Quote from: "Estranged"


1. Vi trenger Aldri bare godta noe som helst!
2. Pengene i fotballen kommer fra supportere av alle typer. Det vil aldri lønne seg å ødelegge for supporterne på denne måten - i hvertfall ikke i det lange løp.
.og husk!

Bombefar

Fantastiske nyheter. Jeg tror vel egentlig at RL folkene ikke visste om at så mange hadde bestilt tur nedover allerede og når du fant ut av dette skiftet de tilbake igjen.

Estranged

Quote from: "abe78"
Quote from: "Estranged"


1. Vi trenger Aldri bare godta noe som helst!
2. Pengene i fotballen kommer fra supportere av alle typer. Det vil aldri lønne seg å ødelegge for supporterne på denne måten - i hvertfall ikke i det lange løp.
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

Syng for Brann


Ricky

NFF og Canal+/NrK/TV2 har noe å lære av Royal League og TVN i slike saker, ja...

TjellFromHell

hadde vi ikke klaget og sent saklige mail tror jeg ikke dette hadde skjedd. deilig og vite at man kan påvirke litt iallefall. Nå må vi faen meg vinne også..

Stoffi

Flotte greier dette her. Det viser at vi har litt makt allikevel.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

KennethS

Quote from: "Stoffi"Flotte greier dette her. Det viser at vi har litt makt allikevel.


Makt og makt, tror RL skal være veldig glad for at noen tar Rl littegranne seriøst.
tå på Brann

abe78

Quote from: "Estranged"
Quote from: "abe78"
Quote from: "Estranged"


1. Vi trenger Aldri bare godta noe som helst!
2. Pengene i fotballen kommer fra supportere av alle typer. Det vil aldri lønne seg å ødelegge for supporterne på denne måten - i hvertfall ikke i det lange løp.


Hva er denne kapitalen du snakker om? Det virker som om du har roen så du kan sikkert forklare bedre enn dette? Hva er kapitalen (i fotballen) uten supportere?
.og husk!

Go Up