• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Video!

Started by RC, November 07, 2004, 11:09:54 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

RC

shit... videospilleren min ble nettopp ødelagt!! kan nokken ta opp kampen til meg?? helst hele sendingen! hadde vært konge! eg vil gjerne ha denne begivenheten på video!!
Si fra om nokken kan då...
takk!!!!

BRANN gutten fra Os!

eg skal ta den opp men eg skal ha den sjøl!
men du kan alltid kopieren den av meg! =)
RANN<3

Nixon

Jeg tar det som en selvfølge at noen gir dette ut på DVD!
Rød makt på Hansa

HaterRævBK

mener brann eller bataljonen bør kjøpe seg retten til å ha denne kampen liggende på siden slik at vi kan se den om og om igjen gratis!
tror første omgang e d beste brann noen gang har prestert å gjøre! trodde ikke de var sant før pausen kom og eg fikk roet meg ned noen hakk, først då fant eg ut at vi ledet!
S slaur.....

sekto

Quote from: "Nixon"Jeg tar det som en selvfølge at noen gir dette ut på DVD!


Støtter den..

Gjerne en dobbeldisk utgave, litt fra showet i Spectrum, og kampen..
Hadde vært herlig..

Christian

Eg betaler gjerne et par hundrelapper for å få denne kampen på DVD - og det helst på en skikkelig måte.

- Valgfritt lydspor - med og uten kommentatorer.
- Klipp fra andre høydepunkt fra helgen, som showet i Spektrum og toget til Ullevål.
- Intervju med spillere og andre rett etter kampen.
- Musikkvideoer.
Osv osv...

Svigermor har heldigvis opptak på video om alt annet skal feile.

jkippers

Quote from: "Christian"Eg betaler gjerne et par hundrelapper for å få denne kampen på DVD - og det helst på en skikkelig måte.

- Valgfritt lydspor - med og uten kommentatorer.
- Klipp fra andre høydepunkt fra helgen, som showet i Spektrum og toget til Ullevål.
- Intervju med spillere og andre rett etter kampen.
- Musikkvideoer.
Osv osv...

Svigermor har heldigvis opptak på video om alt annet skal feile.
Gull 09

Christian

Et innfelt Mjelde/benken-kamera kunne òg vært en herlig ekstra-feature. Rute nede i ene billedkanten med benken og publikums reaksjoner. Alt dette filmes jo - spørsmålet er vel om det tapes òg...

Christoball

eg er en av de som glemte alt som het video når eg reiste fra bergen fredag....

ble spektrum festen filmet?

sekto

Det var folk som løp rundt bakstage med kamera, og av og til litt på scenen. Men var vanskelig å se om dette var noe organisert, eller om det var noen av de som opptrådde som hadde fikset noe selv.

Spørs altså hvor mye som er filmet, men burde nok være mulig å sette sammen noe..

Nixon

TV Hordaland filmet i Spektrum etter det jeg hørte.
Ellers er det vel Brann som eventuelt kommer til å samarbeide med NRK om en slik DVD. Om NRK vil putte inn bilder fra TV Hordaland er jeg ikke like sikker på.
Rød makt på Hansa

Christoball

fant nettopp ut at sendingene til tvhordaland ligger på bt.no

der er det mange god biter

RC


HaterRævBK

håper festen her hjemme også kan komme med... :wink:
S slaur.....

_owenz_

http://www6.nrk.no/galleri/cupeventyr/34__MOSBranns-oppskrift-F-Mosvold-.jpg

lol..

Dette er det kuleste bildet jeg har sett :) Mjeldes tavle fra garderoben..


owenz

pusuren

ja håper di kan gjøre dette.. vært veldig gøy. eg hadde kjøpt den filmen uansett om den hadde kostet meg noen hundringser:D

bjss

Dersom noen er interessert i 5 timer av søndagens  formiddagssending pÃ¥ TV2!!! (sikkert mye bra der, men ikke noe om Brann) sÃ¥ kan de bare ta kontakt med meg.....

Jeg er derfor interessert i en kopi av HELE søndagssendingen på video.
Hvis noen har det og kan lage kopi til meg så betaler jeg litt for kassett og arbeid.

Og så regner jeg jo med at noen klarer å få laget en DVD så snart som mulig!

Roffarne

Dersom Brann er lur (og det er de jo) og vil tjene penger (og det vil de jo) så smeller de sammen en DVD av dette historiske øyeblikket og får det ut på markedet mens jernet er varmt. Hadde ikke vært idioti å hatt noe slikt i butikkhyllene før julehandelen er over:)

Og siden dette er mitt første innlegg på forumet etter søndag ettermiddag så; JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

P-K

Har fått sikret meg en VHS med hele NRKs sending. Hvis du fortsatt har en videospiller kan vi nok ordne et fremleie så fort jeg får sett den selv Roffarne. Hørte Harepusen kjipet seg med kjørefordelingen over fjellet søndag...

En ordentlig DVD sitter nok NRK med rettighetene for, og de er vel tradisjonelt sett trege med slikt... Og det selv om de kunne solgte mange her i by'n....

HEIA BRANN!!!
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

kih

Quote from: "Nixon"Jeg tar det som en selvfølge at noen gir dette ut på DVD!


nrk sitt webtv har ikke lagt den ut så jeg antar at det er noen planer rundt om (damefinalen var ute allerede på søndag så det er bevisst fra nrk sin side)

jeg kommer ihvertfall til å kjøpe den

bjss

Snakket med NRK tidligere i dag, og fikk ikke noen gode svar.
Ble lovet at de skulle sjekke litt og komme tilbake til meg.
De var heller ikke helt sikker på om det var NRK eller NFF som eide rettighetene.

kih

Quote from: "bjss"Snakket med NRK tidligere i dag, og fikk ikke noen gode svar.
Ble lovet at de skulle sjekke litt og komme tilbake til meg.
De var heller ikke helt sikker på om det var NRK eller NFF som eide rettighetene.


de har for faen slengt ut damefinalen.... rettigheter meg i schtampen

Nixon

Er det ikke rettighetene TV-kanalene betaler en formue for da?
Rød makt på Hansa

BrannMann

jeg fikk sett kampen... men måtte betale 50,- for å få tilgang..

http://www.nrk.no/sport/fotball/4239848.html
jokomelk og brød og seriegull!!!

Roffarne

VHS er det dårlig med, PK. Her blir alt beskuet i digital form:)
Men Worchesterfield har VHS og DVD-brenner. Ta med opp på Haugen idag, så setter vi ham i arbeid:)

Tror ikke Harepusen var over fjellet på søndag. I så fall har jeg gått glipp av noe stort.. Men på mandag var i sitt ess.

Venter NRK lenge nok går de bare glipp av markedet. Regner jo uansett med at Brann kommer med en DVD fra denne praktsesongen. 2004 vil gå ned i historiebøkene som året da den røde fare startet sitt inntog.

chris_henrik

Jeg har tilgang på digitalt produksjonsutstyr og kan lage en DVD med meny og kaptiler osv. DVD'en kan enkelt spres via bit-torrent fildeling, eller som ca 700MB DivX fil.

Det eneste jeg trenger er tilgang på et "native" digitalt opptak. Dvs et digitalt opptakt direkte fra sending, ikke via VHS til digitalt.

Dersom det er noen som har dette gi meg en lyd.
<BRANN> ..... DKFM

Nixon

NRK melder at de vet mer i slutten av uken om den blir gitt ut på DVD.
SÃ¥ noen jobber i alle fall med saken!
Rød makt på Hansa

grei

Quote from: "chris_henrik"Etter det jeg vet har det aldri blitt utgitt noen norsk fotballkamp, hverken vhs eller dvd. Tror at dersom vi skal vente pÃ¥ NRK, har Brann innen den tid vunnet serien fem ganger.  :D


Ikke det, nei? Denne har nå blitt gitt ut og jeg tror det er tilfelle med endel andre VIF-kamper også.

chris_henrik

Den er Grei  :D

HÃ¥per NRK viser litt godvilje. Det er jo snakk om penger rett inn i Lisenskassen.

Til neste år: Når vi tok The Double! BoxSet på 26 DVD'er.
<BRANN> ..... DKFM

Go Up