• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Lillestrøm 20.11.2011 kl. 18:00

Started by Lasaron, October 31, 2011, 19:20:16 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

osoerli

Skarsfjord har ikkje lært seg Nystemten
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Churchill

Maxi Bajter imponerer. Forsetter han slik bør han vurderes med videre.
...we shall never surrender.

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Andre straffeassisten for Haugen. Nok engang til Ojo.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Romarius

Heller ikke rødt, hadde aldri nådd ballen. Men men klager ikke. Får håpe vi er bedre enn vi pleier når vi spiller mot 10 mann.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Kjedelig førsteomgang. Vi har ballen endel, men skaper veldig lite. Tempoet og bevegelsene må opp mange hakk i andreomgang. Vi er jo en mann mer!

Syns Bentley skuffer igjen. Kan like gjerne prøve Larsen en omgang. Han gjør ingen store feil, men det går veeeldig saaakte med ham. Har merket meg en ting med hans merkelige løpesett. Det virker som han lar ballen trille litt bak ham før han drar foten bakover og henter den. Ikke rart det går sakte da.

Belfort

Ser ikke ut som vi  klarer og kvele en kamp i dag heller

Romarius

På følelsen jeg har sett denne kampen før. Pleier å bli 1-1. Opp med tempo, dette er for slapt!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Har vi sjekket at det faktisk spilles 11 mot 10?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Med den defensive jobben som Haugen leverer i dag ser jeg egentlig ikke noen grunn til at Mjelde må inn i førsteelveren mot AaFK, selv om Haugen har vært skuffende offensivt.

Det må isåfall være istedenfor Bentley.

hansastril

Lenge siden eg har sett hjemmekamp på TV. Føles meget feil.

Spiller som om kampen er 11 mot 11. Rekner med lsk blir slitene så vi klarer å avgjøre på slutten!
Stolt og kry

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Romarius

Et skikkelig publikumsfrieri der, Skars. Grattis!

osoerli

Guastavino må slutte med den tøysete skadesimulringa kvar gong han blir takla
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Uforståelig bytte. Haugen ut er en ting, men når han setter innpå Labetuss, for å sette ham på venstrekanten så er det et bytte bare Skarsfjord han fortstå. Hvorfor ikke sette innpå en av våre to venstrekanter på benken?

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

hansastril

Bentley har faktisk spilt en ok kamo. Av de beste i brann trøyen. Kanskje det er vende punktet!

Og der sitter Ojo den!!
Stolt og kry

Belfort

Quote from: krakra on November 20, 2011, 19:29:08 PM
Uforståelig bytte. Haugen ut er en ting, men når han setter innpå Labetuss, for å sette ham på venstrekanten så er det et bytte bare Skarsfjord han fortstå. Hvorfor ikke sette innpå en av våre to venstrekanter på benken?


Snakket ikke skars om at labbetuss er en rollespesialist? Hvorfor i helvete er han på kanten da...

dudo

Vi er én mer, leder 2-0 mot et lag fullstendig ute av form. Hvorfor benytter vi ikke anledningen til spillerutvikling av Barmen og Larsen?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

vekkreist

Quote from: dudo on November 20, 2011, 19:37:28 PM
Vi er én mer, leder 2-0 mot et lag fullstendig ute av form. Hvorfor benytter vi ikke anledningen til spillerutvikling av Barmen og Larsen?


helt enig

hansastril

VIF og Rbk på vei mot Tap. Nordkvelle putter for Godset. Ser bra ut! Worst case så snyter Odd oss for 3 plassen.
Stolt og kry

dudo

Quote from: hansastril on November 20, 2011, 19:42:13 PM
VIF og Rbk på vei mot Tap. Nordkvelle putter for Godset. Ser bra ut! Worst case så snyter Odd oss for 3 plassen.


Vi må vinne mot AaFK for å ta bronsen. Det er jeg helt sikker på.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

osoerli

Ser ut som Haugsdal skal inn.  Håpar Guastavino skal ut.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Romarius


dudo

Hva faen? Hvorfor får ikke Barmen de tre minuttene på DM?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

hansastril

Begynner å bli latterlig. Den perfekte kampen å matche ungguttene på.

Tror/vet også at vi må slå AAFK for å få 3 plassen. At formlaget Odd skal tape mot Sarpingene er vel å være vell optimist.
Stolt og kry

hansastril

Stolt og kry

dudo

Quote from: hansastril on November 20, 2011, 19:48:54 PM
Begynner å bli latterlig. Den perfekte kampen å matche ungguttene på.

Tror/vet også at vi må slå AAFK for å få 3 plassen. At formlaget Odd skal tape mot Sarpingene er vel å være vell optimist.


Samtidig går også trønderne forbi oss om de vinner og vi spiller uavgjort.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

Seier med bismak, men tre poeng og to plussmål er ok. Me er vel nødt til å slå aafk neste helg, så då må Odd ha 4 plussmål i sin seier mot S08 for å komme opp mot oss, fem for å gå forbi?
GÃ¥ av.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Belfort

Vi er vel det eneste laget i Tippeligaen som ikke har vunnet på danskebåten. Rekdal vil elske og trykke oss ytterligere ned.

krakra

Quote from: dudo on November 20, 2011, 19:47:00 PM
4 min på Larsen. Dristig!
Skuffende at han ikke benyttet denne unike muligheten til å vise seg frem. Kan ikke forvente seg mer spilletid når han ikke scorer i slike innhopp.

vekkreist

Quote from: krakra on November 20, 2011, 19:59:17 PM
Quote from: dudo on November 20, 2011, 19:47:00 PM
4 min på Larsen. Dristig!
Skuffende at han ikke benyttet denne unike muligheten til å vise seg frem. Kan ikke forvente seg mer spilletid når han ikke scorer i slike innhopp.


hehe..

Men ja, helt forb.. enig at Larsen burde vært byttet inn tidligere. Ihvertfall når vi kontrollerte hele 2 omgang.... :(


Men vi tar med oss de 3 poengene! og hvor deilig hadde det smakt med seier borte mot gulrot pakken  neste helg? :))

Erlend

Skal ikke klage for mye. Enorm stigning fra kampen mot Saprsborg. I dag prøve vi om ikke annet å angripe. Sævarsson får BB av meg. Maken til offensive bidrag fra en back er det lenge siden jeg har sett

krakra

Ganske enig. Vi prøver å spille ut et veldig etablert og lavtliggende forsvar. Dette har vi prøvd ganske lite på tidligere i år, så det er klart at vi ikke er så gode på det, men så lenge viljen er der så har jeg troen på at evnen kommer etterhvert.
Syns Grorud også fortjener skryt. Ryddet mye opp i førsteomgang og var bare små marginer fra scoring. Hans beste kamp så langt, og da inkluderer jeg Moldekampen.

Bentley var helt grei, ikke mer. Det er jo skuffende i forhold til de forventningene jeg hadde før sesongen, men positivt i forhold til hvordan han har vært tidligere i år. Fortsatt går ting for treigt.
Guastavino er for ego, og ikke så mye innvolvert. Ojo gjør en bra kamp, Haugen gjør en solid defensiv innsats, men skuffer offensivt. Pasningen foran straffesparket var veldig bra tho og han kunne fått en tidlig scoring.

Sæv er jeg enig i er veldig bra, Austin er som vanlig solid, men ikke dominerende. Resten er helt på det jevne.

Huff

Klart pluss at vi forsøker Ã¥ spille pasningsspill i dag, dette er faktisk enormt positivt. Ellers er vi skuffende passive etter LSKs utvisning, passiviteten i dag er nesten trist. FÃ¥ spillere utmerker seg og vi vinner pÃ¥ en dÃ¥rlig dag,  enig i at at Sævs initiativer var solide, mens Hassan gjør en svak førsteomgang. BÃ¥de han og Bentley spiller seg dog opp etter pause.Ellers takk til Andresen som gir oss seieren med den totalt hodeløse fellingen av Ojo som var helt unødvendig, ellers herlig Ã¥ se at klassespilleren Labuskas fÃ¥r tillit nok en gang, han var jo svært nær skoring pÃ¥ det uegoisktiske skuddet sitt fra 40 meter.

Svakt innhopp av Larsen som ikke bidrar med spesielt mye tross god tid på å vise seg fram, og Skars skal ha pluss for sin langsiktige tankegang da han byttet inn Haugsdal, som også fikk nok av tid på å vise seg frem.

2-0 målet var kjekt, flott angrep og smått utrolig at Ojo får et såpass kraftig tilslag på en lompe av et innlegg -verdensklasse.

Markmus

Quote from: Churchill on November 20, 2011, 18:22:59 PM
Maxi Bajter imponerer. Forsetter han slik bør han vurderes med videre.



Han må være med videre. Han har variert mellom god og under pari, men det tillegger jeg at han må spille seg ordentlig inn.

Absolutt en spiller vi må kjøpe.
Ka du ve?

Klaus_Brann

Quote from: Churchill on November 20, 2011, 18:22:59 PM
Maxi Bajter imponerer. Forsetter han slik bør han vurderes med videre.



Det er jo ikke så mye tid igjen å vurdere det på, men han bør være med videre.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Quote from: Belfort on November 20, 2011, 19:58:09 PM
Vi er vel det eneste laget i Tippeligaen som ikke har vunnet på danskebåten. Rekdal vil elske og trykke oss ytterligere ned.


Me vant der første sesongen, 2005. Deretter er det nitrist.
GÃ¥ av.

Markmus

Ka du ve?

Jose Arrogantio

Tror ikke vi kan klare finne noen bedre enn Bajter, så vi bør absolutt ta han med videre. Trenger samtidig en til defensiv midtbane, Bajter er for usikker skademessig, samtidig som Austin kan bli solgt.

dudo

Noen som i farten husker hva opsjonen er på? Vet vi det i det hele tatt?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Huff

Quote from: Jose Arrogantio on November 20, 2011, 20:42:42 PM
Tror ikke vi kan klare finne noen bedre enn Bajter, så vi bør absolutt ta han med videre. Trenger samtidig en til defensiv midtbane, Bajter er for usikker skademessig, samtidig som Austin kan bli solgt.


Selges Austin bør vi bruke en del av pengene på en skikkelig god erstatter, ellers synes jeg det får holde med de vi allerede har sentralt -i tillegg til en torperstatter.

Kampen i dag brekreftet vel uansett at vi heller ikke trenger en backup for Ojo, Labuskas var jo som sedvanlig et fyrverkeri i dag. Ren og pur klasse. Skudde fra 40 meter var deilig å se på, fatter ikke hvorfor Ojo er foran Baltikums gave til fotballen i spisskøen.

Go Up