• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kamptråd: Haugesund - Brann 15.04 kl 19.00

Started by krakra, April 09, 2011, 21:13:27 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Jose Arrogantio

Håper på samme lagstilling. Holmvik var best på kanten i dag, og ser for meg ham som bedre enn en ennå-ikke-i-form Bentley foran i en bortekamp i hvert fall. Samme med Mjelde vis-a-vis Haugen. Skarsfjord bør terpe Kalvenes på markering, største svakheten hans og hvis han ordner opp den biten ser jeg ikke for meg Grorud ta fra den plassen. Opdal kommer til å starte, det har jeg ingen tvil om.

Nixon

Quote from: krakra on April 09, 2011, 21:13:27 PMmen Grorud overbeviste ikke mot FFK.


He he, det er vel litt strengt med tanke på hvor mange minutter han spilte...

Ellers er det slett ikke umulig at Skarsfjord starter med samme mannskap for fjerde gang. Men det kan sikkert snart være lurt å rotere litt mer for å få flere i gang. For om det har sammenheng med lite spilletid er ikke godt å si, men jeg synes at f.eks. Haugen har svakere og svakere innhopp.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Gulløl

April 10, 2011, 13:47:39 PM #3 Last Edit: April 10, 2011, 14:13:41 PM by Gulløl
Siste mulighet til å skaffe deg billett til FKH - Brann blir tirsdag fra kl. 14.00.

http://www.fkh.no/index.php?option=com_content&task=view&id=1689&Itemid=221

Skal vi kjøpe resten ?  ;) Trege haugesundere håper å kjøpe i døren på fredag ?  ;D


Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Etter "Haugesund-runden" kan vi være alt fra nr. 1 til nr. 12.
Legg ned hele klubben!

Markmus

Håper på noe i mellom, nær #1. Ikke #1, det takler vi ikke.
Ka du ve?

Gulløl

Uavgjort er "perfekt", da er vi med i toppen men slipper unna førsteplassen og gullfeber på 40++   :D
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

HUSK, møtested før kampen er Flytten Pub.  Der blir det liv, garantert  :)
http://www.visithaugesund.no/no/Produkt/?TLp=39230
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Markmus

Hvilken pub har dere tenkt å flytte på, da? ;)
Ka du ve?

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Gulløl

April 10, 2011, 23:16:39 PM #10 Last Edit: April 10, 2011, 23:20:28 PM by Gulløl
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

YadaYada

Quote from: Gulløl on April 10, 2011, 22:12:40 PM
HUSK, møtested før kampen er Flytten Pub.  Der blir det liv, garantert  :)
http://www.visithaugesund.no/no/Produkt/?TLp=39230



Er dette offisielle møteplassen for Bataljonen før kampen? Ifjor var vi en annen plass rett ved hovedgaten med øltelt og reduserte priser. Ellers er jo havneområdet der nede med Flytten en flott plass :)
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

dudo

Vaage Nilsen sliter visst med en lyske eller noe, og kan fort komme til å stå over kampen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gulløl

Quote from: YadaYada on April 11, 2011, 14:25:31 PM
Er dette offisielle møteplassen for Bataljonen før kampen? Ifjor var vi en annen plass rett ved hovedgaten med øltelt og reduserte priser. Ellers er jo havneområdet der nede med Flytten en flott plass :)


Står nederst her at Flytten er møteplassen:
http://www.bataljonen.no/?page=26&news=507

Noen som vet når båten fra Bergen legger til kai i Haugesund ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

stig

Antatt ankomst tid i Haugesund er 17:45. Kommer en artikkel imorgen eller onsdag med diverse informasjon om turen.
Nettsideansvarlig

Gulløl

April 12, 2011, 13:22:25 PM #15 Last Edit: April 12, 2011, 14:03:19 PM by Gulløl


Fredagens kamp mellom FKH og Brann er på det nærmeste utsolgt, men de siste 120 ståplassene legges ut for salg i dag.
Billettbua har åpent fra kl. 14.00 til 16.00 i dag, så vil du oppleve kampen live har du altså fortsatt en mulighet.
Billettbua vil også ha åpent på fredag i timene før kampen, men da vil det kun være noen få uavhentede billetter som legges ut.


http://www.fkh.no/index.php?option=com_content&task=view&id=1703&Itemid=221

Kommentar:
Er en der når billettbua åpner på fredag er det nok sikkert ca. 50 - 100 uavhentede billetter igjen å velge i kan jeg tenke meg. Og sikkert også en restbeholdning av de 120 billettene som de ikke klarer å selge i dag siden haugesunderene ser ut til å blitt nesten mett på billetter. Så for de som vil på HFK -Brann på fredag kveld er det absolutt muligheten for få å billett fremdeles til stede. Men sikkert ikke så lurt å stille i fullt Brann supporter utstyr når en skal kjøpe billett  ;).
G feltet er bortefeltet, D - E - F er feltene ved siden av, greit å vite om en vil stå nærmest mulig bortefeltet. Skal nok bli solid Brann trøkk fra tribunene i Haugesund, tipper vi blir omtrent like mange som på Lillestrøm, altså ca. 700 Brann tilhengere totalt på hele stadion. Skal blir greit å friske opp Haugesund med rødt og hvit og enkelt synge ut de 4000 trauste og sindige haugesunderne på tribunen.  8)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Mens Brann har en skadefri tropp til kampen på fredag sliter Haugesund med skader:

-   De må  sannsynligvis klare seg uten Joakim Våge Nilsen på grunn av lyskeproblemer.
-   Trygve Nygaard måtte også gå av banen etter en omgang søndag, men Lothe håper midtbanespilleren blir klar til fredag. Det samme gjorde Tom Erik Nordberg og Nikola Djurdjic. De to sistnevnte blir etter alt og dømme klar til kamp.
-    Jarle Steinsland, Juska Savolianen og Are Tronseth er fortsatt på skadelisten.

http://www.h-avis.no/sport/det-ma-et-under-til-1.6168004
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

tj00m

Tror dere det kommer til å være brannfans som ikke har billett, som blir værende på flytten pub når kampen pågår? Noen her f.eks. som ikke har billett, men har tenkt å ta en kveld i Haugesund?
Brann Bergens Stolthet!

YadaYada

Quote from: tj00m on April 12, 2011, 15:15:23 PM
Tror dere det kommer til å være brannfans som ikke har billett, som blir værende på flytten pub når kampen pågår? Noen her f.eks. som ikke har billett, men har tenkt å ta en kveld i Haugesund?


Vi er en gjeng som skal nedover og 4 av oss har billett til bortetribunen. 2 har ikke fått tak i. Tror de ser den på puben om de ikke får tak i på børsen.

Er det forresten noen som har kjøpt på nettet og fått billettene i posten av Brann? Vi har ikke mottatt våre enda.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Gulløl

En mulighet for dei som ikke er så nøye på det. Haugesund Stadion har en fungerende gratishaug, i svingen like bak borteseksjonen. Når jeg gikk rundt banen i forrige uke var det i hvert fall god innsyn der til store deler av banen. Ellers er det alltid noen som har for mye billetter som vil selge utenfor stadion om en plasserer seg litt strategisk. Ellers ser jeg nå at de siste 120 billettene er utsolgt. Da er det uavhentede billetter som er siste muligheten, men da må en stille seg i kø en stund før billettluka åpner på fredag.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

stig

Info om turen er lagt ut. Skriv gjerne om det er noe info du savner, så får jeg oppdatert.
Nettsideansvarlig

krakra

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5566155.ece

Skremmende overskrift fra BA. Heldigvis var det bare småplukk. Vi hadde sikkert overlevd uten Mjelde, men Austin ute haddde vært ille nok med Mjelde som backup. Med Mjelde også ute hadde vi, som formasjonstreningen tilsier, måttet spille med Haugsdal sammen med Torp.

GlennK

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5566155.ece

``Mjelde og Austin ute``

Skarsfjord beroliger oss med at Austin spiller mot FKH, var redd før jeg så den. Men når jeg så at Mjelde var ute tenkte jeg; ``Yes, tid for Haugen!`` Men selvfølgelig friskmelder ham seg selv....

EDIT: Krakra var sekundet tidligere ute enn meg  :)

Demba

Faen. Hadde håpet at vi var i Bergen en time tidligere. Hadde planlagt en aldri så liten tur på puben etter kampen. men,men. Man kan ikke få i pose og sekk :)

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Demba

Litt for liten etter min smak.

Drar du luen din med til Haugesund? :-)

Klaus_Brann

Hehe. Ja, både den og jeg tar turen til årets første bortetur. Skal bli godt med tur igjen, og det hadde smakt med tre poeng blant måkene.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Demba

Fin instilling! Reiser du med båten, eller?

Klaus_Brann

Ja, det blir båttur. Det bruker "alltid" å være bra vær de turene jeg har tatt til Stavanger med båten, så vi får håpe værgudene ombestemmer seg i forhold til det som er meldt fredag.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Jo flere spillere motstanderen har ute, jo større er sannsynligheten for Brann-tap.
Legg ned hele klubben!

Super Hasund

Før FFK kampen ble vi servert nyheten om en skadefri tropp. Då tapte vi.
Samme nyhet blir vi servert no. Uff


Det blir en vanskelig kamp men eg håper på uavgjort.
La Folket Synge

*Feltz*

roaldinho

Quote from: Gulløl on April 13, 2011, 12:40:30 PM
Svein Erik Edvartsen dømmer FKH-Brann
http://www.fkh.no/index.php?option=com_content&task=view&id=1705&Itemid=221



Noen som vet hvordan han er i kamper der Brann er involvert? Jeg vet det sikkert selv, men jeg orker ikke tenke når det er mange oppvakte her inne som tar det på 2 sekunder.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

ostraume

Så lenge vi slipper Berntsen så er det greit.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Gulløl

April 14, 2011, 17:53:28 PM #36 Last Edit: April 14, 2011, 18:01:18 PM by Gulløl
Om den såkalte høyrisikokampen, som ble høyrisko på grunn av en stein gjennom et bussvindu for 15 år siden (nei det er ikke glemt, kanskje det er glemt om 50 år  ;)).
Fra ettermiddagsendingen Nrk Hordaland,  fra 34:30
http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/728995/

Merk kommentaren: "Tryggleiken rundt Brann supporterene blir forsterket
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Spelaren

Quote from: roaldinho on April 14, 2011, 15:58:01 PM
Quote from: Gulløl on April 13, 2011, 12:40:30 PM
Svein Erik Edvartsen dømmer FKH-Brann
http://www.fkh.no/index.php?option=com_content&task=view&id=1705&Itemid=221



Noen som vet hvordan han er i kamper der Brann er involvert? Jeg vet det sikkert selv, men jeg orker ikke tenke når det er mange oppvakte her inne som tar det på 2 sekunder.


Det hadde vore interessant om det eksisterte statistikk (krøvel? 6347?) over enkeltdommeres statistikk i våre kamper, med faktorer som heimebane, vår generelle form, tabellplassering osv tatt i betraktning.
Gå av.

Markmus

Quote from: Spelaren on April 14, 2011, 18:24:58 PM
Quote from: roaldinho on April 14, 2011, 15:58:01 PM
Quote from: Gulløl on April 13, 2011, 12:40:30 PM
Svein Erik Edvartsen dømmer FKH-Brann
http://www.fkh.no/index.php?option=com_content&task=view&id=1705&Itemid=221



Noen som vet hvordan han er i kamper der Brann er involvert? Jeg vet det sikkert selv, men jeg orker ikke tenke når det er mange oppvakte her inne som tar det på 2 sekunder.


Det hadde vore interessant om det eksisterte statistikk (krøvel? 6347?) over enkeltdommeres statistikk i våre kamper, med faktorer som heimebane, vår generelle form, tabellplassering osv tatt i betraktning.


Vi vet i alle fall at sannsynligheten for at Espen Berntsen dømmer våre kamper mot Stabæk er større enn at andre dommere gjør det og at sannsynligheten for tap er større når han dømmer oss.

Banner på han dømmer minst én av kampene våre mot Stabæk i år. Noe annet ville vært særdeles overraskende.
Ka du ve?

abe78

Quote from: Gulløl on April 14, 2011, 17:53:28 PM
Om den såkalte høyrisikokampen, som ble høyrisko på grunn av en stein gjennom et bussvindu for 15 år siden (nei det er ikke glemt, kanskje det er glemt om 50 år  ;)).
Fra ettermiddagsendingen Nrk Hordaland,  fra 34:30
http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/728995/

Merk kommentaren: "Tryggleiken rundt Brann supporterene blir forsterket


Småflaut. De bør holde godt kjeft og sørge for at stadion ikke er livsfarlig denne gangen...
.og husk!

Gulløl

April 14, 2011, 21:53:45 PM #40 Last Edit: April 14, 2011, 22:07:57 PM by Gulløl

---
greiå e jo at hvis dessa drive md synging/roping etc så e d bare for dei som sitte rundt å be vaktana fjerna de -de må då henvisas t bortefeltet...e d fullt, så...ja...blir d ut md de gitt   Håpa folk e i d hårsåra hjørna og klage på alt så kan minna om antydning t bergensdialekt  
---
Me ser jo på detta oppgjøre som ett litt mer risikoppgjør enn ka f.eks brannfansen gjør da..(vett det e ømt mtp mursteinen, men for oss yngre generasjon så har me jo kje opplevd noe sånn) Om det sitte ein bergenser bortforbi meg som sitte å ser kampen så ser eg ingen problem, men om dei står å synge å juble å hoie, då e det problemer..
---
brann fansen er noken svin end off
---
hvis ein breiflabb jubla eller gjørr antydningar om at an e ein breiflabb i min omkrets så smelle det
---
Nai Du kan ikje ta på deg brann-skjerfet ditt selv på på felt F neste fredag.
D e kun G felte Du kan ha på deg noen form for supportereffekter, men der e d fult så ein kan ikje bli henvist der t heller, så då e d ut av stadion.
---
Såg blatalalalajonene skulle være på flytten ved ankomst Indre kai...
Posh. Ska jaffal sjekka ølprisen når eg alikavel ska ner å slåss
---


Er det mulig ??  ;D
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

For øvrig er jeg helt enig i det om andre lags supportere som jubler og hoverer en halv meter foran deg når deres lag scorer. Det er ganske provoserende og det kan lett bli ampert.

Men uansett er det jo komisk hvor mye de hater oss. Der snakker vi virkelige mindreverdighetskomplekser!

En annen ting: Hva er det med rogalendinger og dette med å skrive på dialekt?

Legg ned hele klubben!

Kai-Olai

Quote from: krøvel vellevold on April 14, 2011, 22:00:51 PM
En annen ting: Hva er det med rogalendinger og dette med å skrive på dialekt?


Kan det ha noe med å gjøre at språket deres er så langt unna norsk skriftspråk at de rett og slett sliter med å lese/skrive norsk?

skuteviken

Quote from: Gulløl on April 14, 2011, 21:53:45 PM

---
Såg blatalalalajonene skulle være på flytten ved ankomst Indre kai...
Posh. Ska jaffal sjekka ølprisen når eg alikavel ska ner å slåss
---



Dette er samme alkis-sloss-klovnene som spyr rundt seg med anklager om casuals osv.

Haugesund-supporterne går i samme bås som AAfk-fansen. Breiale og dårlig smak.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Gulløl

Dette sier Ikkepedia om Haugesunds dialekten:

Haugesund er kjent for sin overdrevne dialekt. Haugesundsdialekten er i utgangspunktet temmelig nasal, og enkelte innbyggere tar den skrittet videre - og prøver å gjøre den penere enn den egentlig er. For eksempel sier de "hvossen", som er en blanding mellom hvordan og kossen.
Haugesundsk er dialekta som tales i byen, og den er veldig fin. Den er farlig, for hvis f.eks. en gjeng med haugesundske studenter flytter til Oslo, vil de: 1. Overta alle studentdamene med den kjekke dialekta 2. Kunne legge planter uhindret, siden ingen forstår dem (Oslo-siddiser legger bare over til Oslo-siddisk, uansett.)


http://ikkepedia.org/wiki/Haugesund
;D
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

osoerli

Brann påførte Rosenborg sitt første tap på 33 seriekampar.
Fredrikstad påførte Brann sitt første tap på stadion sidan 1972.
Haugesund har ikkje tapt heime sidan .......
Og no skal dei atpåtil laga folkefest i Haugesund.
http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/haugesund-vil-lage-folkefest-mot-brann-3470426.html
Det luktar faktisk Brann-seier lang veg.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Christian

Det hadde luktet borteseier lang vei om det ikkje var for at det er Brann som er bortelag, spør du meg. Riktignok gir seieren over bartepakket grunn til en viss optimisme, men historisk går jo aldri sånne ting som dette Branns vei.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Personlig ville jeg ikke satset alt det denne tullebukken satser når sjansen til å vinne bare er i overkant av 60 prosent.


- Får man 1,75 eller 1,80 i odds på hjemmeseier er det bare til å satse hus, bil, kone og unger. Det er mer enn 60 prosents sjanse for at FK Haugesund vinner, sier Wathne.
http://www.fkh.no/index.php?option=com_content&task=view&id=1711&Itemid=221
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Sportsbaren 14. april (17m 55s)
I dag lodder vi stemningen hos de to supporterlederne i Brann og FKH. Vi gir deg også siste nytt om FKH!
Lytt her:
http://www.radio102.no/2011/04/sportsbaren-14-april-17m-55s/
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

stig

Sliter med å skaffe deltagere som poenggivere. Om det er pga melding havner i spamfilteret eller at folk ikke vil delta vet jeg ikke,men til dagens kamp trenger jeg 3 deltagere. Noe som melder seg til tjeneste?
Nettsideansvarlig

stig

Nettsideansvarlig

krøvel vellevold

Quote from: osoerli on April 15, 2011, 09:23:26 AM
Brann påførte Rosenborg sitt første tap på 33 seriekampar.
Fredrikstad påførte Brann sitt første tap på stadion sidan 1972.
Haugesund har ikkje tapt heime sidan .......
Og no skal dei atpåtil laga folkefest i Haugesund.
http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/haugesund-vil-lage-folkefest-mot-brann-3470426.html
Det luktar faktisk Brann-seier lang veg.

FKH tapte vel hjemme i slutten av fjoåret. Derimot har Brann aldri tapt mot et lag fra Haugesund i toppdivisjonen, og vi har ikke tapt mot et lag fra Haugesund i obligatorisk kamp siden 1986. Ergo vinner FKH i dag.
Legg ned hele klubben!

osoerli

Quote from: krøvel vellevold on April 15, 2011, 11:38:46 AM
Quote from: osoerli on April 15, 2011, 09:23:26 AM
Brann påførte Rosenborg sitt første tap på 33 seriekampar.
Fredrikstad påførte Brann sitt første tap på stadion sidan 1972.
Haugesund har ikkje tapt heime sidan .......
Og no skal dei atpåtil laga folkefest i Haugesund.
http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/haugesund-vil-lage-folkefest-mot-brann-3470426.html
Det luktar faktisk Brann-seier lang veg.

FKH tapte vel hjemme i slutten av fjoåret. Derimot har Brann aldri tapt mot et lag fra Haugesund i toppdivisjonen, og vi har ikke tapt mot et lag fra Haugesund i obligatorisk kamp siden 1986. Ergo vinner FKH i dag.


Var ikkje klar over den.  Då kan du fort få rett.
Ingen mulighet for å baka inn treningskampar i den statistikken.......?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Utmedsnolken

Må si jeg liker mye av opplegget til Max.
"og der snubler Sæternes igjen"

apop

Quote from: Utmedsnolken on April 15, 2011, 17:27:00 PM
Må si jeg liker mye av opplegget til Max.


Ja de er langt bedre enn jeg fryktet. Men den repotasjen om og med Haugesund-supporterne var ille, faktisk så ille at jeg måtte skifte kanal til det var over.

krakra

Syns også Max har imponert og Nilsen gjør en god jobb.

Utmedsnolken

Quote from: apop on April 15, 2011, 17:28:59 PM
Quote from: Utmedsnolken on April 15, 2011, 17:27:00 PM
Må si jeg liker mye av opplegget til Max.


Ja de er langt bedre enn jeg fryktet. Men den repotasjen om og med Haugesund-supporterne var ille, faktisk så ille at jeg måtte skifte kanal til det var over.


Supporterreportasjer er alltid pinlig.
Nå er det straks Nilsen vs Skarsfjord!
"og der snubler Sæternes igjen"

krakra

Lurer på om Nilsen tar opp noen spørsmål vedrørende ledelsen.

stigh


Utmedsnolken

Quote from: Utmedsnolken on April 15, 2011, 17:33:00 PM
Quote from: apop on April 15, 2011, 17:28:59 PM
Quote from: Utmedsnolken on April 15, 2011, 17:27:00 PM
Må si jeg liker mye av opplegget til Max.


Ja de er langt bedre enn jeg fryktet. Men den repotasjen om og med Haugesund-supporterne var ille, faktisk så ille at jeg måtte skifte kanal til det var over.


Supporterreportasjer er alltid pinlig.
Nå er det straks Nilsen vs Skarsfjord!


Massiv ledelseskritikk fra skarsen det som tydelig heller vil ha en sportslig leder til å avlaste han enn dette tullete "utvalget". (kan ha overtolket uttalelsene litt)
"og der snubler Sæternes igjen"

krakra

Ikkke noe nytt fra Skarsfjord det. Han har gjentatte ganger sagt at det sportslige apperatet er alt for tynt og det har han jo helt rett i. Hvis Brann begynner å bygge opp administrasjonen før de begynner å bygge opp det sportslige tror jeg de får høre det. Skarsfjord vil neppe akseptere at det sportslige blir nedprioritert.

Ellers er det jo tydelig at Skarsfjord har mer kunnskaper når det gjelder defensiv organisering enn offensiv.

Utmedsnolken

Quote from: krakra on April 15, 2011, 17:42:03 PM
Ikkke noe nytt fra Skarsfjord det. Han har gjentatte ganger sagt at det sportslige apperatet er alt for tynt og det har han jo helt rett i. Hvis Brann begynner å bygge opp administrasjonen før de begynner å bygge opp det sportslige tror jeg de får høre det. Skarsfjord vil neppe akseptere at det sportslige blir nedprioritert.

Ellers er det jo tydelig at Skarsfjord har mer kunnskaper når det gjelder defensiv organisering enn offensiv.


Han hadde jo en god tone med denne andre nordlendingen, kanskje de kunne ha blitt et godt team?
"og der snubler Sæternes igjen"

Onside !!!

Quote from: krakra on April 15, 2011, 17:31:42 PM
Syns også Max har imponert og Nilsen gjør en god jobb.


Enig, men liker ikke valg av dag!

krakra

Fantastisk målgivende av Haugesun-midtbanen.

apop


Jose Arrogantio



krakra

TO gode kamper klarte du Opdal. Så måtte du drite deg ut. Kalvenes har også vært ræva.

Røde Jarl


Romarius

Fy faen. Ikke veldig imponerende forsvar/keeperspill på vår side av banen heller.

apop

Quote from: krakra on April 15, 2011, 18:05:26 PM
TO gode kamper klarte du Opdal. Så måtte du drite deg ut. Kalvenes har også vært ræva.


Er det meg eller har vår god del av baklengsmålene i årets sesong kommet fra den spilleren som Kalvenes skal markere?

stigh

hva faen ska opdal ut der etter når det er kamp om ballen har ingen ting der å gjøre dritt keper holde seg på strek helvete aså!!!!!!

Romarius


Utmedsnolken

"og der snubler Sæternes igjen"

krakra

Quote from: apop on April 15, 2011, 18:07:26 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 18:05:26 PM
TO gode kamper klarte du Opdal. Så måtte du drite deg ut. Kalvenes har også vært ræva.


Er det meg eller har vår god del av baklengsmålene i årets sesong kommet fra den spilleren som Kalvenes skal markere?
Ja, det er irriterende. Han glipper på det elementære. Da hjelper det ikke at han dominerer ellers. Dog tror jeg han hadde avverget hvis Opdal ikke også hadde gjort en juniortabbe. Rutine my fucking ass.

Spelaren

Var no måte på kva eg skal gå glipp av av å legge unger.
Gå av.

Utmedsnolken

Quote from: Spelaren on April 15, 2011, 18:13:18 PM
Var no måte på kva eg skal gå glipp av av å legge unger.


Bra du ikke legger de først. De hadde aldri fått sove etter å ha sett slikt spill i bakre ledd
"og der snubler Sæternes igjen"

Spelaren

Velvel, så blir det nok ein kamp der me ligger under. Klarer me å snu dette her? Spelet vårt virker tafatt og oppstykket, altfor seint oppi motstandere og halvhjertede forsøk framover.

Ok, drit i det. Guastavino stopper opp og driter seg ut. Soleklart for helsike.
Gå av.

apop


Romarius

I helvete Guastavino. Det der bør du straffes med to kamper på benken for!

Utmedsnolken

Quote from: Spelaren on April 15, 2011, 18:21:44 PM
Velvel, så blir det nok ein kamp der me ligger under. Klarer me å snu dette her? Spelet vårt virker tafatt og oppstykket, altfor seint oppi motstandere og halvhjertede forsøk framover.


Soleklart frispark!  Da er kampen bortimot over og den gode seriestarten har blitt en gjennomsnittlig start istedet
"og der snubler Sæternes igjen"

Langhår

Selvfølgelig var det et soleklart friskpark, men det er utilgivelig av Guastavino å stoppe opp på den måten. Det samme gjelder for hele midtbanen som stopper opp det halve sekundet som skal til for at Haugesund kan overløpe oss fullstendig.

Vi er dårlige så langt. Rett og slett dårlige. La oss håpe det bedrer seg noe, men frykter det kan være kjørt allerede.
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

pmi

Er som å se på et småguttelag, du ser allerede når de taper ballen at det blir mål i mot.
Blir det ikke alvorlig skjerping blir dette veldig pinlig.

apop

Og FKH-fansen beviser sine musikalske preferanser ved å bruke en Lady Gaga-låt...


krakra

Syns Edvardsen har vært på vår side i dag.

Utmedsnolken

Herlig dommer. Ingen grunn til å klage på han
"og der snubler Sæternes igjen"

Utmedsnolken

Quote from: krakra on April 15, 2011, 18:29:38 PMTåpelig av Kjetil Kalve å bare stoppe opp og kreve frispark foran 3-1. Kostet oss målet. Spill til dommeren blåser! Tabbe av Skarsfjord å ha Øvretveit, Grønner og Kalve i førsteelveren på en gang.

Har Stråmyhr kuppet kontoen din eller?
"og der snubler Sæternes igjen"

Langhår

Upresist og for mye solo-kjøring. Hvor er det solide lagsspillet blitt av? Tror Skarsfjord må grave i DVD-bunken sin før neste kamp. Eller kanskje Churchills berømte "We shall never surrender-tale" kan putte litt lagfølelse inn i troppen igjen?

Se der ja! Et relativt tvilsomt straffespark og vi er faktisk inne i kampen igjen, sånn målmessig ihvertfall.
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

Røde Jarl


Langhår

"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

stigh

gustavvvvvvvv jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!

Romarius

Det var jo selvsagt aldri straffe. Mjelde skjønte ingen ting. Men vi takker og bukker.
Herlig Guastavino!!

krakra

Quote from: Langhår on April 15, 2011, 18:32:26 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 18:29:38 PM
Var det ikke juniorspillere som dreit seg ut foran målene våre da? Våre rutinerte kan da umulig gjøre slike elementære feil.

Der fikset Guastavinho sin tabbe iallefall.

Hva er det du rører med nå? Har du spist plastduken?

apop


Langhår

Splitte mine bramseil! Dette begynner å minne om en lilleputtkamp. Utrolig mye dårlige prestasjoner, på begge lag.
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

Utmedsnolken

Quote from: Langhår on April 15, 2011, 18:32:26 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 18:29:38 PM
Tåpelig av Kjetil Kalve å bare stoppe opp og kreve frispark foran 3-1. Kostet oss målet. Spill til dommeren blåser! Tabbe av Skarsfjord å ha Øvretveit, Grønner og Kalve i førsteelveren på en gang.


Hva er det du rører med nå? Har du spist plastduken?


Tror det er hans måte å si at brann like godt kan bruke unge spillere siden de gamle gjør nybegynnerfeil hele tiden.

Nå står ikke verden til påske!
"og der snubler Sæternes igjen"

Spelaren

Gå av.

krakra

Quote from: Utmedsnolken on April 15, 2011, 18:31:30 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 18:29:38 PM


Har Stråmyhr kuppet kontoen din eller?
Jeg trodde det var juniorspillere som dreit seg ut foran målene, men det var visst godt voksne menn med mye erfaring. Merkelig. Helt seriøst er det jo ikke uvanlig fra Opdal og Kalvenes, men skuffet over å se primadonna-tendenser fra Guastavinho igjen. Ikke stopp før dommeren blåser.

apop

kan være lurt å bytte ut Kalvenes i pausen tror jeg, han er sååååå nærme rødt kort, og må uansett stå over neste kamp. La Yaw få matchtrening

krakra

Quote from: apop on April 15, 2011, 18:38:03 PM
kan være lurt å bytte ut Kalvenes i pausen tror jeg, han er sååååå nærme rødt kort, og må uansett stå over neste kamp. La Yaw få matchtrening
I tillegg har han vært elendig.

Mjelde har vært bra forresten. Vår beste sammen med Austin og Zsolt.  Ojo har vært brukbar, Torp litt skuffende. Resten fra svake til elendige.

Spelaren

Quote from: krakra on April 15, 2011, 18:38:54 PM
Quote from: apop on April 15, 2011, 18:38:03 PM
kan være lurt å bytte ut Kalvenes i pausen tror jeg, han er sååååå nærme rødt kort, og må uansett stå over neste kamp. La Yaw få matchtrening
I tillegg har han vært elendig.

Mjelde har vært bra forresten. Vår beste sammen med Austin og Ojo.


Heldigvis har han skjerpet seg, det eg har fått med meg av denne absurde kampen.
Gå av.

boven


krakra

Hvem? Kalvenes eller Mjelde? Slike Kalvenes har fremstått denne omgangen blir vi ikke svekket når han må stå over mot Molde

apop


Spelaren

Quote from: krakra on April 15, 2011, 18:41:04 PM
Hvem? Kalvenes eller Mjelde? Slike Kalvenes har fremstått denne omgangen blir vi ikke svekket når han må stå over mot Molde


Mjelden.
Gå av.

Jose Arrogantio

Hater denne computeren! Mistet Brann's comeback :'(

Spelaren

På tide å sette på Any Given Sunday i pausen...
Gå av.

Belfort

En syk omgang. Det er livsfarlig hver gang Haugesund går i angrep. Jeg regner med Skarsfjord tar ut Kalven nå. Mannen er et levende frispark. Kan ikke huske vi har hatt en mer temposvak midtstopper enn Kalven.

Spelaren

Gå av.

Romarius

Absurd kamp. Vi slipper inn utrolig dustete mål, men det vil vel også Haugesund si for egen del også.
Haugesund har meget gode spisser, og livsfarlige. Men skal ikke glemme at også Brann har hatt enorme sjanser. Få innpå Haugen også etter hvert, slik at vi får noen som kan ta frispark. Sjelden sett så mange gode frisparkmuligheter misbrukt til de grader.

Hatleking

Kva er det som skjer med Opdal på 2-1-målet? Hovudlaust å springe ut der.

krakra

Til tross for målet så har Guastavinho vært skuffende i dag. Holmvik har heller ikke fått til mye. Ta ut en av dem, sett innpå Haugen og flytt Mjelde ut på en av kantene. Ta ut Kalvenes og sett innpå Grorud eller Yaw og ta ut den gjenværende av Guastavinho/Holmvik og sett innpå Bentley. Tipper det blir byttene i andreomgang. Bytte nummer to kan egentlig komme rett etter pause.

Belfort

Skarsfjord hørte på meg. Håper Yaw kan rydde unna en del bak der nå.

Utmedsnolken

Quote from: Hatleking on April 15, 2011, 18:53:30 PM
Kva er det som skjer med Opdal på 2-1-målet? Hovudlaust å springe ut der.


Stod i mål på første situasjon, så tenkte vel å variere litt. Kalvenes blir jo løpt rett ifra på begge situasjonene, så han fortjener mer skyld enn Opdal for de to første.
"og der snubler Sæternes igjen"

Spelaren

Irriterende at dei forventer at ein ball skal rulle ut på dette underlaget her.
Gå av.

Langhår

Denne dommeren er ikke god. Mye rart, men mest i vår favør foreløpig.
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

Belfort

Quote from: Langhår on April 15, 2011, 19:03:16 PM
Denne dommeren er ikke god. Mye rart, men mest i vår favør foreløpig.


Absolutt. Er livredd for at det kommer en kjempe kompesansjon til Haugesund i løpet av omgangen.

krakra

Quote from: Utmedsnolken on April 15, 2011, 19:01:44 PM
Quote from: Hatleking on April 15, 2011, 18:53:30 PM
Kva er det som skjer med Opdal på 2-1-målet? Hovudlaust å springe ut der.


Stod i mål på første situasjon, så tenkte vel å variere litt. Kalvenes blir jo løpt rett ifra på begge situasjonene, så han fortjener mer skyld enn Opdal for de to første.
Han dreit seg ut. Ganske enkelt. Men Kalvenes var selvfølgelig totalt sett dårligere på de to målene. Opdal gjorde ingen feil på 1-1.

Spelaren

Gå av.

Langhår

Synd å si det men dette forsvarsspillet vi har servert i dag har ikke imponert noen så langt. Og da tar jeg med både keeper, begge midtstoppere og backer. Ikke veldig imponert over Torp eller Guastavino heller.

Synes Austin har prestert greit.
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

Spelaren

Eg skal vere overlykkelig med eitt poeng i dag.
Gå av.

krakra

Zsolt har vært brukbar, men den tabben kunne vært kostbar. Burde forvente mer fra de etablerte på laget.

Utmedsnolken

"og der snubler Sæternes igjen"

Romarius

Dødballene i dag har vært legendarsik dårlige. Faktisk verre enn vanlig.

Spelaren

April 15, 2011, 19:19:18 PM #127 Last Edit: April 15, 2011, 19:22:00 PM by Spelaren
Det er litt drøyt at dei får tid til å bryste ballen ned og få kontroll på den på utspark uten at me er oppi dei og presser. Og der har Austin fått sin tredje stempling på tre kamper?
Gå av.

Utmedsnolken

Løper Bentley veldig rart eller?

Ingen vits for Gustav å stjele meter på corner når han sender de tvers over hele feltet uansett. Burde lagt den bak streken istedet
"og der snubler Sæternes igjen"

Belfort

Herregud hvor mange dødballer vi har sløst bort i dag. Hvorfor bytter man ikke etterhvert når pasningslegger svikter?

Spelaren

Gå av.

Spelaren

Mjelde for fanken... spele ballen framover.
Gå av.

krakra

Mjelde har gjort sitt for i dag. Bra kamp, men han har lite igjen å gi. Inn med Haugen!

kenola

synes skars har gjort riktige bytter i dag. venter på haugen for gustavinho :)

Utmedsnolken

Ikke mye bevis på at Bentley har vært så outstanding siste uken iallefall. Da skal visst krakra innpå også
"og der snubler Sæternes igjen"

krakra

Quote from: Utmedsnolken on April 15, 2011, 19:32:12 PM
Ikke mye bevis på at Bentley har vært så outstanding siste uken iallefall. Da skal visst krakra innpå også
Nei, jeg sittter her jeg.

Utmedsnolken

Quote from: krakra on April 15, 2011, 19:37:54 PM
Quote from: Utmedsnolken on April 15, 2011, 19:32:12 PM
Ikke mye bevis på at Bentley har vært så outstanding siste uken iallefall. Da skal visst krakra innpå også
Nei, jeg sittter her jeg.


Du tok nå av deg overtrekksdrakten,
"og der snubler Sæternes igjen"

Spelaren

Tragisk at me ikkje oppsøker duellene når ballen daler ned!
Gå av.

krakra

Quote from: Utmedsnolken on April 15, 2011, 19:39:45 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 19:37:54 PM
Quote from: Utmedsnolken on April 15, 2011, 19:32:12 PM
Ikke mye bevis på at Bentley har vært så outstanding siste uken iallefall. Da skal visst krakra innpå også
Nei, jeg sittter her jeg.


Du tok nå av deg overtrekksdrakten,
Skarsfjord skal være glad for at jeg ikke er Haugen. For hadde jeg blitt satt innpå 30 sekunder før overtidens var ute hadde jeg blitt forbannet.

"Jeg har sagt at Haugen skal spille mye i år og det står jeg for. Kanskje allerede til helgen" - Rune Skarsfjord i torsdagens BA.

krakra

Bentley har forresten vært skremmende dårlig de to siste kampene. Denne fyren betalte vi 4,5 millioner for.

Hatleking

Quote from: krakra on April 15, 2011, 19:46:44 PM
Quote from: Utmedsnolken on April 15, 2011, 19:39:45 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 19:37:54 PM
Quote from: Utmedsnolken on April 15, 2011, 19:32:12 PM
Ikke mye bevis på at Bentley har vært så outstanding siste uken iallefall. Da skal visst krakra innpå også
Nei, jeg sittter her jeg.


Du tok nå av deg overtrekksdrakten,
Skarsfjord skal være glad for at jeg ikke er Haugen. For hadde jeg blitt satt innpå 30 sekunder før overtidens var ute hadde jeg blitt forbannet.

"Jeg har sagt at Haugen skal spille mye i år og det står jeg for. Kanskje allerede til helgen" - Rune Skarsfjord i torsdagens BA.


Kva masar du om? Han har kome inn som innbyttar i alle kampane. Mjelde var grei nok i dag.

Langhår

Quote from: krakra on April 15, 2011, 19:46:44 PM
Quote from: Utmedsnolken on April 15, 2011, 19:39:45 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 19:37:54 PM
Quote from: Utmedsnolken on April 15, 2011, 19:32:12 PM
Ikke mye bevis på at Bentley har vært så outstanding siste uken iallefall. Da skal visst krakra innpå også
Nei, jeg sittter her jeg.


Du tok nå av deg overtrekksdrakten,
Skarsfjord skal være glad for at jeg ikke er Haugen. For hadde jeg blitt satt innpå 30 sekunder før overtidens var ute hadde jeg blitt forbannet.

"Jeg har sagt at Haugen skal spille mye i år og det står jeg for. Kanskje allerede til helgen" - Rune Skarsfjord i torsdagens BA.


Leser jeg feil, eller står det "kanskje"? Skarsfjord har sine ord i behold og jeg kan godt forstå at han vegret seg for å sette inne Haugen slik kampen utviklet seg. Hans manglende arbeidskapasitet kunne blitt skjebnesvanger og på bakgrunn av hans prestasjoner tidligere på dette nivået tror jeg heller ikke han kunne snudd kampbildet på egenhånd.
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

Romarius

I helsike for en sjanse på slutten. Jaja, ikke misfornøyd med 1 poeng totalt sett. Ingen god kamp, men laget skal ha både for innsatsen som var god, samt at de tar igjen en tomålsledelse. Når gjorde de det sist?

posemedsnopi

Quote from: Utmedsnolken on April 15, 2011, 19:32:12 PM
Ikke mye bevis på at Bentley har vært så outstanding siste uken iallefall. Da skal visst krakra innpå også


Det kan jo være at de andre Brannspillerene har vært elendig på trening siste uken...

Nixon

Quote from: krakra on April 15, 2011, 19:48:08 PM
Bentley har forresten vært skremmende dårlig de to siste kampene. Denne fyren betalte vi 4,5 millioner for.


Dog bedre i dag. Uansett alt for tidlig å avskrive han.

Ellers var jeg veldig godt fornøyd med uavgjort helt frem til det 92. minutt. Der skal vi skåre! Rar kamp med mange personlige feil som avgjør kampen.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

kabelmann

Drittkamp. Hårreisende forsvarsspill og jevnt over elendige prestasjoner fra de aller fleste. Dog kjipt at ikke Gustav avgjør i sluttsekundene.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

krakra

Quote from: Hatleking on April 15, 2011, 19:48:27 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 19:46:44 PM
Quote from: Utmedsnolken on April 15, 2011, 19:39:45 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 19:37:54 PM
Quote from: Utmedsnolken on April 15, 2011, 19:32:12 PM
Ikke mye bevis på at Bentley har vært så outstanding siste uken iallefall. Da skal visst krakra innpå også
Nei, jeg sittter her jeg.


Du tok nå av deg overtrekksdrakten,
Skarsfjord skal være glad for at jeg ikke er Haugen. For hadde jeg blitt satt innpå 30 sekunder før overtidens var ute hadde jeg blitt forbannet.

"Jeg har sagt at Haugen skal spille mye i år og det står jeg for. Kanskje allerede til helgen" - Rune Skarsfjord i torsdagens BA.


Kva masar du om? Han har kome inn som innbyttar i alle kampane. Mjelde var grei nok i dag.
Ja, 30 sekund. Vindundering. Elendig at han ikke senket Haugesund. Mjelde var god i første. Den siste halvtimen var han, som resten av angrepet, var han usynelig.

Haugen får mindre og mindre spilletid og det virker mer og mer om som at talentarbeid i år, som i fjor, blir noe man snakket varmt om i forsesongen for så å drite i når alvoret er i gang. I fjor var det Haugsdal som skulle spille mye. Han fikk sågar starte første kamp. De ble med fem kamper.

SKal man først gjøre et feigt bytte kan man jo ta det helt ut og sette innpå en forsvarsspiller, men Haugen kom vel innpå nettopp så Skarsfjord skal kunne si at han har kommet innpå i hver kamp. Imponerende at vi kom tilbake fra 3-1, men andreomgangen var veldig skuffende og preget av feighet.

Nixon

Quote from: Langhår on April 15, 2011, 19:49:24 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 19:46:44 PM
Quote from: Utmedsnolken on April 15, 2011, 19:39:45 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 19:37:54 PM
Quote from: Utmedsnolken on April 15, 2011, 19:32:12 PM
Ikke mye bevis på at Bentley har vært så outstanding siste uken iallefall. Da skal visst krakra innpå også
Nei, jeg sittter her jeg.


Du tok nå av deg overtrekksdrakten,
Skarsfjord skal være glad for at jeg ikke er Haugen. For hadde jeg blitt satt innpå 30 sekunder før overtidens var ute hadde jeg blitt forbannet.

"Jeg har sagt at Haugen skal spille mye i år og det står jeg for. Kanskje allerede til helgen" - Rune Skarsfjord i torsdagens BA.


Leser jeg feil, eller står det "kanskje"? Skarsfjord har sine ord i behold og jeg kan godt forstå at han vegret seg for å sette inne Haugen slik kampen utviklet seg. Hans manglende arbeidskapasitet kunne blitt skjebnesvanger og på bakgrunn av hans prestasjoner tidligere på dette nivået tror jeg heller ikke han kunne snudd kampbildet på egenhånd.


Ja, dersom Skarsfjord allerede dagen før kampen kunne sett i spåkulen og forutsett kampforløpet 100% hadde han vært trener i en større klubb enn Brann...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Hatleking

Quote from: krakra on April 15, 2011, 19:51:53 PM
Quote from: Hatleking on April 15, 2011, 19:48:27 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 19:46:44 PM
Quote from: Utmedsnolken on April 15, 2011, 19:39:45 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 19:37:54 PM
Quote from: Utmedsnolken on April 15, 2011, 19:32:12 PM
Ikke mye bevis på at Bentley har vært så outstanding siste uken iallefall. Da skal visst krakra innpå også
Nei, jeg sittter her jeg.


Du tok nå av deg overtrekksdrakten,
Skarsfjord skal være glad for at jeg ikke er Haugen. For hadde jeg blitt satt innpå 30 sekunder før overtidens var ute hadde jeg blitt forbannet.

"Jeg har sagt at Haugen skal spille mye i år og det står jeg for. Kanskje allerede til helgen" - Rune Skarsfjord i torsdagens BA.


Kva masar du om? Han har kome inn som innbyttar i alle kampane. Mjelde var grei nok i dag.
Ja, 30 sekund. Vindundering. Elendig at han ikke senket Haugesund. Mjelde var god i første. Den siste halvtimen var han, som resten av angrepet, var han usynelig.

Haugen får mindre og mindre spilletid og det virker mer og mer om som at talentarbeid i år, som i fjor, blir noe man snakket varmt om i forsesongen for så å drite i når alvoret er i gang. I fjor var det Haugsdal som skulle spille mye. Han fikk sågar starte første kamp. De ble med fem kamper.

SKal man først gjøre et feigt bytte kan man jo ta det helt ut og sette innpå en forsvarsspiller, men Haugen kom vel innpå nettopp så Skarsfjord skal kunne si at han har kommet innpå i hver kamp. Imponerende at vi kom tilbake fra 3-1, men andreomgangen var veldig skuffende og preget av feighet.


Eller kanskje ville me demme opp for Haugesund? Det er ikkje noko feigt byte i det heile. Slik eg ser det, var dette uansett ikkje ein kamp for Haugen. Mjelde passa mykje betre i ein slik slitekamp. Han gjorde forresten ein grei 2. omgong òg.

krakra

Quote from: Nixon on April 15, 2011, 19:50:55 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 19:48:08 PM
Bentley har forresten vært skremmende dårlig de to siste kampene. Denne fyren betalte vi 4,5 millioner for.


Dog bedre i dag. Uansett alt for tidlig å avskrive han.

Ellers var jeg veldig godt fornøyd med uavgjort helt frem til det 92. minutt. Der skal vi skåre! Rar kamp med mange personlige feil som avgjør kampen.
Syns ikke han bidro med noen verdens ting denne kampen heller. Enda mer skremmende er det at han har vært så fantastisk på trening. Det skyldes jo ikke hans elendige innhopp dårlig form.

Og så det er sagt: Når jeg skriver at fyren er elendig er det selvfølgelig med utgangspunkt i en ganske vill prislapp. Han er med klar margin vår dyreste spiller og bør med klar margin være vår beste, men han var mot FFK og mot Haugesund en av våre aller dårligste.

krakra

Quote from: Hatleking on April 15, 2011, 19:53:53 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 19:51:53 PM
Quote from: Hatleking on April 15, 2011, 19:48:27 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 19:46:44 PM
Quote from: Utmedsnolken on April 15, 2011, 19:39:45 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 19:37:54 PM
Quote from: Utmedsnolken on April 15, 2011, 19:32:12 PM
Ikke mye bevis på at Bentley har vært så outstanding siste uken iallefall. Da skal visst krakra innpå også
Nei, jeg sittter her jeg.


Du tok nå av deg overtrekksdrakten,
Skarsfjord skal være glad for at jeg ikke er Haugen. For hadde jeg blitt satt innpå 30 sekunder før overtidens var ute hadde jeg blitt forbannet.

"Jeg har sagt at Haugen skal spille mye i år og det står jeg for. Kanskje allerede til helgen" - Rune Skarsfjord i torsdagens BA.


Kva masar du om? Han har kome inn som innbyttar i alle kampane. Mjelde var grei nok i dag.
Ja, 30 sekund. Vindundering. Elendig at han ikke senket Haugesund. Mjelde var god i første. Den siste halvtimen var han, som resten av angrepet, var han usynelig.

Haugen får mindre og mindre spilletid og det virker mer og mer om som at talentarbeid i år, som i fjor, blir noe man snakket varmt om i forsesongen for så å drite i når alvoret er i gang. I fjor var det Haugsdal som skulle spille mye. Han fikk sågar starte første kamp. De ble med fem kamper.

SKal man først gjøre et feigt bytte kan man jo ta det helt ut og sette innpå en forsvarsspiller, men Haugen kom vel innpå nettopp så Skarsfjord skal kunne si at han har kommet innpå i hver kamp. Imponerende at vi kom tilbake fra 3-1, men andreomgangen var veldig skuffende og preget av feighet.


Eller kanskje ville me demme opp for Haugesund? Det er ikkje noko feigt byte i det heile. Slik eg ser det, var dette uansett ikkje ein kamp for Haugen. Mjelde passa mykje betre i ein slik slitekamp. Han gjorde forresten ein grei 2. omgong òg.
Han startet andreomgangen bra, men falt og falt i kvalitet utover omgangen og var usynelig den siste halvdelen av andreomgangen. Selvfølgelig er det et feigt bytte. Vi gjør det for å hale ut tiden og sikre inn 3-3. Feigt. Eller kynisk om du vil. Da kunne han like godt satt inn en forsvarsspiller.

Nixon

Quote from: krakra on April 15, 2011, 19:54:09 PM
Enda mer skremmende er det at han har vært så fantastisk på trening. Det skyldes jo ikke hans elendige innhopp dårlig form.


På en måte skremmende, men på en annen side er det betryggende at han er god på trening. Da er jo sjansen større for at han kommer til å gjøre det bedre på banen. Uendelig mye bedre enn at han faller gjennom på trening slik andre nykommere har gjort de siste årene.

Jeg skriver det på kontoen at han er vår nyeste spiller og ikke samspilt med laget. Men det bør selvsagt endre seg relativt raskt.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

krakra

Quote from: Langhår on April 15, 2011, 19:49:24 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 19:46:44 PM
Quote from: Utmedsnolken on April 15, 2011, 19:39:45 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 19:37:54 PM
Quote from: Utmedsnolken on April 15, 2011, 19:32:12 PM
Ikke mye bevis på at Bentley har vært så outstanding siste uken iallefall. Da skal visst krakra innpå også
Nei, jeg sittter her jeg.


Du tok nå av deg overtrekksdrakten,
Skarsfjord skal være glad for at jeg ikke er Haugen. For hadde jeg blitt satt innpå 30 sekunder før overtidens var ute hadde jeg blitt forbannet.

"Jeg har sagt at Haugen skal spille mye i år og det står jeg for. Kanskje allerede til helgen" - Rune Skarsfjord i torsdagens BA.


Leser jeg feil, eller står det "kanskje"? Skarsfjord har sine ord i behold og jeg kan godt forstå at han vegret seg for å sette inne Haugen slik kampen utviklet seg. Hans manglende arbeidskapasitet kunne blitt skjebnesvanger og på bakgrunn av hans prestasjoner tidligere på dette nivået tror jeg heller ikke han kunne snudd kampbildet på egenhånd.
Han har sagt, ganske bastant, at Haugen skal spille masse i år. Det har han iallefall ikke stått for så langt. Jeg vet at du ikke er Haugens største fan, men har han tre skudd som bare var centimetre unna å gå inn og 2-3 gjennomspill som ga oss gode sjanser. På drøye 40 minutter spilletid. Så selvfølgelig kunne han snudd kampen på egenhånd. Han kunne iallefall gjort en bedre jobb en Bentley.

krakra

Quote from: Nixon on April 15, 2011, 19:58:06 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 19:54:09 PM
Enda mer skremmende er det at han har vært så fantastisk på trening. Det skyldes jo ikke hans elendige innhopp dårlig form.


På en måte skremmende, men på en annen side er det betryggende at han er god på trening. Da er jo sjansen større for at han kommer til å gjøre det bedre på banen. Uendelig mye bedre enn at han faller gjennom på trening slik andre nykommere har gjort de siste årene.

Jeg skriver det på kontoen at han er vår nyeste spiller og ikke samspilt med laget. Men det bør selvsagt endre seg relativt raskt.
Det er bra du er så tålmodig med noen av nykommerne da. Jeg forventer mer fra vår klart dyreste spiller. At han er lite samspilt er en ting, men forutenom det lille innhoppet mot LSK har jeg sett veldig lite av hans indiviuelle egenskaper. Stort sett blir han egoistisk og går seg fast.

Demba var jo også fantastisk på trening. Egenskaper vi aldri har sett i TL. Var det ikke noe sånt Mjelde sa?

Jose Arrogantio

Nekter å tro at Guastavino er beste dødballsskytteren vi har. Eneste dødballer som ikke ble skutt langt vekk var de Holmvik tok.

esp123

Det at han er lite samspilt er en ting, men han gikk jo glipp av hele sesongoppkjøringen og er nettopp tilbake etter et langt skadeavbrekk. Bentley kommer etter hvert.

krakra

Guastavinho er i alt han gjør en enten/eller-spiller. Enten er det strålende, eller elendig. Samme med dødballene. Få av dem er OK, enten så scorer han, eller som bommer han stort.

vekkreist

For en sjanse i slutten der da! Men keeperen til Haugesund kommer bra ut.

Alt i alt er uavgjort et OK resultat. og slik kampen ble, tar vi med oss poenget.



tem

vil jo si at det som virkelig var posetivt i dag var holdningen på 3-1
man kommer tilbake og "vinner" ett poeng
de siste års utgaver hadde tapt denne kampen etter 12 minutter og 2-1

fikk og i dag se det som kanskje er det største problemet .
mangelen på fart i forsvaret !
heller ikke spesielt imponerende keeperspill på 2-1

men jeg tar med meg holdningen som "snur" kampen som dagens glade

krakra

Quote from: esp123 on April 15, 2011, 20:06:45 PM
Det at han er lite samspilt er en ting, men han gikk jo glipp av hele sesongoppkjøringen og er nettopp tilbake etter et langt skadeavbrekk. Bentley kommer etter hvert.
Får virkelig håpe det. For han må heve seg 4-5 hakk hvis han ikke skal bli en flopp i år. Likevel var jo nettopp egoismen hans noe vi ble advart mot av Odd-fansen og jeg syns han virker veldig egotistisk til tider. Skal prøve på ting han ikke har sjans til å få til.

vekkreist

Quote from: tem on April 15, 2011, 20:07:47 PM
vil jo si at det som virkelig var posetivt i dag var holdningen på 3-1
man kommer tilbake og "vinner" ett poeng
de siste års utgaver hadde tapt denne kampen etter 12 minutter og 2-1

fikk og i dag se det som kanskje er det største problemet .
mangelen på fart i forsvaret !
heller ikke spesielt imponerende keeperspill på 2-1

men jeg tar med meg holdningen som "snur" kampen som dagens glade



ENIG

krakra

Håper Grorud er god nok til å danke ut Kalvenes, for han holder ikke mål. Jeg vet at mange syns han har vært bra hittill og stort sett er jeg enig, men han gir bort veldig billige mål og sjanser, både mot Haugesund, FFK og LSK. Da hjelper det ikke hvor god du spiller ellers.

Torp hadde sin kanskje dårligste dag på jobben i dag, men var likevel helt ok. Middels minus kanskje. Ojo var bra. Ikke like dominerende som alltid, men ett mål og en målgivende er mer enn godt nok. Zsolt spilte en god kamp, men gjør også en juniorfeil, som han heldigvis ikke blir straffet på. Holmvik var svak, Mjelde var god i 70 minutter, Guastavinho gir bort og scorer ett mål og var ellers svak, Austin var bra og backene  var middelmådige. Yaw kommer inn og gjør en god jobb og Bentley kommer inn og gjør en dårlig jobb.

Vi burde også takke Edvardsen for 1p i dag. Likevel tillater jeg meg å si at han var elendig og assistentdommeren må ha bommet på et titalls offside-avgjørelser.

vekkreist

Etter min mening helt riktig analyse av kampen

football

Quote from: Utmedsnolken on April 15, 2011, 19:01:44 PM
Quote from: Hatleking on April 15, 2011, 18:53:30 PM
Kva er det som skjer med Opdal på 2-1-målet? Hovudlaust å springe ut der.


Stod i mål på første situasjon, så tenkte vel å variere litt. Kalvenes blir jo løpt rett ifra på begge situasjonene, så han fortjener mer skyld enn Opdal for de to første.

Det handler ikke om at han ble løpt fra. Stopperne var for seine i hodet og tok ikke ut bakrommet tidlig nok. Er man ikke nok på hugget i de situasjonene så er spissene i full fart før stopper i det hele tatt har begynt å løpe. i den situasjonen var både kalven og presset fra midtbanen for svakt.
2-1-målet er definitivt Opdal sitt. Kalvenes løp jo opp og skjærte inn mot Sørum da plutselig Opdal kom ut og fucka opp.

krakra

Ja, jeg tror også at Kalvenes ville avverget 2-1 hvis ikke Opdal hadde kommet ut for å leke. Likevel var Kalvenes vår dårligste spiller i førsteomgang. Han burde vært utvist og rotet det til flere ganger enn de han ble straffet for. Hans dårligste kamp for Brann så langt siden comebacket. Han er en gammel mann. Kanskje er det greit med en pause? Tre gule på fire kamper står det uansett respekt av.

Jose Arrogantio

Fint å se Amankwah gjøre en grei jobb i Kalvenes' plass, regner med at han starter mot Molde, tviler på at Grorud er i form helt ennå.

eivhelle

Quote from: krakra on April 15, 2011, 19:58:38 PM
Quote from: Langhår on April 15, 2011, 19:49:24 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 19:46:44 PM
Quote from: Utmedsnolken on April 15, 2011, 19:39:45 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 19:37:54 PM
Quote from: Utmedsnolken on April 15, 2011, 19:32:12 PM
Ikke mye bevis på at Bentley har vært så outstanding siste uken iallefall. Da skal visst krakra innpå også
Nei, jeg sittter her jeg.


Du tok nå av deg overtrekksdrakten,
Skarsfjord skal være glad for at jeg ikke er Haugen. For hadde jeg blitt satt innpå 30 sekunder før overtidens var ute hadde jeg blitt forbannet.

"Jeg har sagt at Haugen skal spille mye i år og det står jeg for. Kanskje allerede til helgen" - Rune Skarsfjord i torsdagens BA.


Leser jeg feil, eller står det "kanskje"? Skarsfjord har sine ord i behold og jeg kan godt forstå at han vegret seg for å sette inne Haugen slik kampen utviklet seg. Hans manglende arbeidskapasitet kunne blitt skjebnesvanger og på bakgrunn av hans prestasjoner tidligere på dette nivået tror jeg heller ikke han kunne snudd kampbildet på egenhånd.
Han har sagt, ganske bastant, at Haugen skal spille masse i år. Det har han iallefall ikke stått for så langt. Jeg vet at du ikke er Haugens største fan, men har han tre skudd som bare var centimetre unna å gå inn og 2-3 gjennomspill som ga oss gode sjanser. På drøye 40 minutter spilletid. Så selvfølgelig kunne han snudd kampen på egenhånd. Han kunne iallefall gjort en bedre jobb en Bentley.


Det hadde nok helt klart vært et bedre bytte med Haugen i stedet for Bently. Men jeg har stor forståelse for at Skarsfjord ventet i det lengste med det siste byttet fordi Austin hadde fått seg flere solide trøkker i det beinet han allerede var skadet i. Man kunne i verste fall spillt den siste delen av kampen med 10 mann hvis Austin fikk en trøkk til.

Men vi vil etter hvert merke slitasje på spillerene i troppen og da vil nok Haugen etter hvert få mye mer spilletid.

Men det blir uansett endringer i førsteoppstillingen i neste kamp fordi Kalvenes har karantene. Da håper jeg også at vi får se Pjotr bak stengene for første gang denne sesongen. Opdal var ingen matchvinner for oss i denne kampen og viser nok en gang at han er for utrygg i feltarbeidet.

Chrisstah

Quote from: krakra on April 15, 2011, 20:08:02 PM
Quote from: esp123 on April 15, 2011, 20:06:45 PM
Det at han er lite samspilt er en ting, men han gikk jo glipp av hele sesongoppkjøringen og er nettopp tilbake etter et langt skadeavbrekk. Bentley kommer etter hvert.
Får virkelig håpe det. For han må heve seg 4-5 hakk hvis han ikke skal bli en flopp i år. Likevel var jo nettopp egoismen hans noe vi ble advart mot av Odd-fansen og jeg syns han virker veldig egotistisk til tider. Skal prøve på ting han ikke har sjans til å få til.


Han har ikke trent med ball siden november , så å forvente at han er i slag 2 uker etter han kom tilbake er vel litt i drøyeste laget? det er nesten 5 mnd borte. Han må bare få lagt et brukbart treningsgrunnlag så får vi bare håpe at han har funnet følingen og formen til Austin reiser vekk.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

krakra

Quote from: Chrisstah on April 15, 2011, 20:32:48 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 20:08:02 PM
Quote from: esp123 on April 15, 2011, 20:06:45 PM
Det at han er lite samspilt er en ting, men han gikk jo glipp av hele sesongoppkjøringen og er nettopp tilbake etter et langt skadeavbrekk. Bentley kommer etter hvert.
Får virkelig håpe det. For han må heve seg 4-5 hakk hvis han ikke skal bli en flopp i år. Likevel var jo nettopp egoismen hans noe vi ble advart mot av Odd-fansen og jeg syns han virker veldig egotistisk til tider. Skal prøve på ting han ikke har sjans til å få til.


Han har ikke trent med ball siden november , så å forvente at han er i slag 2 uker etter han kom tilbake er vel litt i drøyeste laget? det er nesten 5 mnd borte. Han må bare få lagt et brukbart treningsgrunnlag så får vi bare håpe at han har funnet følingen og formen til Austin reiser vekk.

Hva skal Bentley gjøre når Austin reiser vekk? At han har dårlig treningsgrunnlag er greit nok, men da ser jeg ikke poenget med å hive ham innpå i over en halvtime når vi ikke har en trygg ledelse.

Uansett så forventer jeg at Bentley blir en dominerende spiller for oss i år. Det må han hvis han skal forsvare prislappen. Han har vært veldig langt unna det så langt. Jeg har knapt sett tendenser.

Jose Arrogantio

Bentley viste noen fine dribleferdigheter, men var ellers ganske anonym. Men regner med at det kommer seg, uansett for tidlig å kalle ham flopp.

krakra

Quote from: Jose Arrogantio on April 15, 2011, 20:40:01 PM
Bentley viste noen fine dribleferdigheter, men var ellers ganske anonym. Men regner med at det kommer seg, uansett for tidlig å kalle ham flopp.
Det er selvfølgelig for tidlig å kalle ham en flopp, men det er ikke for tidlig å si at han bør heve seg mange hakk hvis han ikke skal bli en flopp. Han er vår dyreste signering og når sesongen er over burde han har vært vår beste nykommer(tilgir ham riktignok selv om han ikke er bedre enn gullegget Ojo). Så langt har han fremstått som den dårligste. Iallefall av de som forventes å bidra i år. Juninho og Nico får være litt utenfor.

abe78

Fyren har jo nesten vært ute et halvt år nå. Trenger mye mer tid før han er tilbake. Synes også du overdriver kritikken i dag. Bentley var helt ok, men ikke noe mer.
.og husk!

krakra

Quote from: abe78 on April 15, 2011, 20:46:37 PM
Fyren har jo nesten vært ute et halvt år nå. Trenger mye mer tid før han er tilbake. Synes også du overdriver kritikken i dag. Bentley var helt ok, men ikke noe mer.
Holmvik var helt ok. Bentley var dårligere. Han skal selvfølgelig få tid på seg, men hvis grunntreningen er grunnen til at han er så svak så er det ingen grunn til å la ham spille så mye. Han spilte jo en hel omgang sist og en halvtime denne gangen.

Belfort

Man kan da faen ikke dømme Bentley når han ikke har hatt en normal oppkjøring. Husk at både Vaagan Moen og Huseklepp brukte hele vårsesongen på og komme i form når de ble skadet sine respektive forsesonger.

Chrisstah

Quote from: krakra on April 15, 2011, 20:34:20 PM
Quote from: Chrisstah on April 15, 2011, 20:32:48 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 20:08:02 PM
Quote from: esp123 on April 15, 2011, 20:06:45 PM
Det at han er lite samspilt er en ting, men han gikk jo glipp av hele sesongoppkjøringen og er nettopp tilbake etter et langt skadeavbrekk. Bentley kommer etter hvert.
Får virkelig håpe det. For han må heve seg 4-5 hakk hvis han ikke skal bli en flopp i år. Likevel var jo nettopp egoismen hans noe vi ble advart mot av Odd-fansen og jeg syns han virker veldig egotistisk til tider. Skal prøve på ting han ikke har sjans til å få til.


Han har ikke trent med ball siden november , så å forvente at han er i slag 2 uker etter han kom tilbake er vel litt i drøyeste laget? det er nesten 5 mnd borte. Han må bare få lagt et brukbart treningsgrunnlag så får vi bare håpe at han har funnet følingen og formen til Austin reiser vekk.

Hva skal Bentley gjøre når Austin reiser vekk? At han har dårlig treningsgrunnlag er greit nok, men da ser jeg ikke poenget med å hive ham innpå i over en halvtime når vi ikke har en trygg ledelse.

Uansett så forventer jeg at Bentley blir en dominerende spiller for oss i år. Det må han hvis han skal forsvare prislappen. Han har vært veldig langt unna det så langt. Jeg har knapt sett tendenser.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Jose Arrogantio

Quote from: krakra on April 15, 2011, 20:48:07 PM
Quote from: abe78 on April 15, 2011, 20:46:37 PM
Fyren har jo nesten vært ute et halvt år nå. Trenger mye mer tid før han er tilbake. Synes også du overdriver kritikken i dag. Bentley var helt ok, men ikke noe mer.
Holmvik var helt ok. Bentley var dårligere. Han skal selvfølgelig få tid på seg, men hvis grunntreningen er grunnen til at han er så svak så er det ingen grunn til å la ham spille så mye. Han spilte jo en hel omgang sist og en halvtime denne gangen.


Ved å gi ham kamptrening kommer han jo raskere i form, og når han er "outstanding" på trening er det vel tillatt å håpe han er på vei til kampform og at en halvtime utpå er riktig.

Forresten, mer enn en sesong han skal spille for oss, han trenger ikke være super hele denne sesongen for å være verdt pengene om han gjør jobben sin de kommende også.


Ellers håper jeg også å se Nico utpå der, spennende spiller som jeg gjerne vil se mer av.

krakra

Bentley kommer da ikke til å fylle noe tomrom etter Austin. Hvis det ikke kan forventes at han presterer bedre enn mot FFK og Haugesund bør han heller ikke få så mye spilletid som han har fått. Han har jo visstnok vært dominerende på trening. Skremmende at han får så lite av dette ut i kamp. Egoismen hans blir uansett feil å tilskrive manglende trening.

krakra

Quote from: Jose Arrogantio on April 15, 2011, 20:52:07 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 20:48:07 PM
Quote from: abe78 on April 15, 2011, 20:46:37 PM
Fyren har jo nesten vært ute et halvt år nå. Trenger mye mer tid før han er tilbake. Synes også du overdriver kritikken i dag. Bentley var helt ok, men ikke noe mer.
Holmvik var helt ok. Bentley var dårligere. Han skal selvfølgelig få tid på seg, men hvis grunntreningen er grunnen til at han er så svak så er det ingen grunn til å la ham spille så mye. Han spilte jo en hel omgang sist og en halvtime denne gangen.


Ved å gi ham kamptrening kommer han jo raskere i form, og når han er "outstanding" på trening er det vel tillatt å håpe han er på vei til kampform og at en halvtime utpå er riktig.


Ellers håper jeg også å se Nico utpå der, spennende spiller som jeg gjerne vil se mer av.
Det kommer jo ann på hva han mangler. Men jeg syns det blir for lett å unnskylde ham for manglende form når han istedenfor å gi en enkel pasning velger å prøve å drible av flere menn. Han går seg ofte fast når han har enkle og konstruktive alternativer og det er noe han har blitt kritisert for i Odd også.

Jeg tror det vil ta lengre tid enn til sommeren å få Bentley til å fungerende optimalt i Brann. Han minner endel om Guastavinho, selv om Guastavinho hadde en god start, og det tok lang tid å få ham til å fungere. Han er jo fortsatt litt for ustabil.

Kjell249

Ingen vits å spre usannheter Stråhmyr. Ganger du prisen til Bentley med 2 så er du fremdeles under beløpet vi gav for Austin.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

krakra

April 15, 2011, 20:55:28 PM #179 Last Edit: April 15, 2011, 20:57:14 PM by krakra
Quote from: Kjell249 on April 15, 2011, 20:54:55 PM
Ingen vits å spre usannheter Stråhmyr. Ganger du prisen til Bentley med 2 så er du fremdeles under beløpet vi gav for Austin.
Hva har Austin med saken å gjøre? Helt annet marked.

Forøvrig ganske vilt å kalle meg Stråmyhr bare fordi jeg mener at Haugen bør spille fast. Jeg er vel blant de som har vært mest positive til nykjøpene og årets sesong, men andre har sutret om nedrykkstrid og adeccoligaklasse. Det betyr ikke at ikke jeg også kan være kritisk.

Jose Arrogantio

Quote from: krakra on April 15, 2011, 20:54:04 PM
Quote from: Jose Arrogantio on April 15, 2011, 20:52:07 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 20:48:07 PM
Quote from: abe78 on April 15, 2011, 20:46:37 PM
Fyren har jo nesten vært ute et halvt år nå. Trenger mye mer tid før han er tilbake. Synes også du overdriver kritikken i dag. Bentley var helt ok, men ikke noe mer.
Holmvik var helt ok. Bentley var dårligere. Han skal selvfølgelig få tid på seg, men hvis grunntreningen er grunnen til at han er så svak så er det ingen grunn til å la ham spille så mye. Han spilte jo en hel omgang sist og en halvtime denne gangen.


Ved å gi ham kamptrening kommer han jo raskere i form, og når han er "outstanding" på trening er det vel tillatt å håpe han er på vei til kampform og at en halvtime utpå er riktig.


Ellers håper jeg også å se Nico utpå der, spennende spiller som jeg gjerne vil se mer av.
Det kommer jo ann på hva han mangler. Men jeg syns det blir for lett å unnskylde ham for manglende form når han istedenfor å gi en enkel pasning velger å prøve å drible av flere menn. Han går seg ofte fast når han har enkle og konstruktive alternativer og det er noe han har blitt kritisert for i Odd også.


Det er i så fall noe Skarsfjord får ta tak i. Tror det bedrer seg dessuten når han blir mer samkjørt med laget.

Rart forresten hvor rask du er til å dømme en ute av form Bentley, mens du maner til tålmodighet med Haugen når hans mangler påpekes.

krakra

Quote from: Jose Arrogantio on April 15, 2011, 20:58:59 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 20:54:04 PM
Quote from: Jose Arrogantio on April 15, 2011, 20:52:07 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 20:48:07 PM
Quote from: abe78 on April 15, 2011, 20:46:37 PM
Fyren har jo nesten vært ute et halvt år nå. Trenger mye mer tid før han er tilbake. Synes også du overdriver kritikken i dag. Bentley var helt ok, men ikke noe mer.
Holmvik var helt ok. Bentley var dårligere. Han skal selvfølgelig få tid på seg, men hvis grunntreningen er grunnen til at han er så svak så er det ingen grunn til å la ham spille så mye. Han spilte jo en hel omgang sist og en halvtime denne gangen.


Ved å gi ham kamptrening kommer han jo raskere i form, og når han er "outstanding" på trening er det vel tillatt å håpe han er på vei til kampform og at en halvtime utpå er riktig.


Ellers håper jeg også å se Nico utpå der, spennende spiller som jeg gjerne vil se mer av.
Det kommer jo ann på hva han mangler. Men jeg syns det blir for lett å unnskylde ham for manglende form når han istedenfor å gi en enkel pasning velger å prøve å drible av flere menn. Han går seg ofte fast når han har enkle og konstruktive alternativer og det er noe han har blitt kritisert for i Odd også.


Det er i så fall noe Skarsfjord får ta tak i. Tror det bedrer seg dessuten når han blir mer samkjørt med laget.

Rart forresten hvor rask du er til å dømme en ute av form Bentley, mens du maner til tålmodighet med Haugen når hans mangler påpekes.
Haugen har vært bedre enn Bentley. Dessuten var Bentley vår klart dyreste signering dette vinduet og han er tre år eldre enn Haugen. Så selvfølgelig hra jeg større forventinger til ham enn Haugen. Jeg forventer at Haugen skal gå inn og utkonkurere Mjelde og ellers gjøre en helt ok jobb denne sesongen. Om 2-3 tror jeg han vil være en nøkkelspiller. Bentley forventer jeg skal bli en nøkkelspiller allerede i år. Han var tross alt veldig dyr(i forhold til vår økonomi og markedet ellers) og ble hentet som Huseklepss erstatter.

Jose Arrogantio

Quote from: krakra on April 15, 2011, 20:54:04 PM


Jeg tror det vil ta lengre tid enn til sommeren å få Bentley til å fungerende optimalt i Brann. Han minner endel om Guastavinho, selv om Guastavinho hadde en god start, og det tok lang tid å få ham til å fungere. Han er jo fortsatt litt for ustabil.


Om det tar lengre tid enn til sommeren tviler jeg på, så lenge vi matcher han riktig og han unngår flere skader. Dessuten har han vel signert for tre år, så om han ikke holder helt nivået man forventer første sesongen men gjør opp for det de to kommende er det greit.

Minner meg litt om Diego ja, med egoismen også. Men Guastavino er gull verdt for laget nå, blir Bentley like god er han verdt pengene.

osoerli

Quote from: krakra on April 15, 2011, 20:08:02 PM
Quote from: esp123 on April 15, 2011, 20:06:45 PM
Det at han er lite samspilt er en ting, men han gikk jo glipp av hele sesongoppkjøringen og er nettopp tilbake etter et langt skadeavbrekk. Bentley kommer etter hvert.
Får virkelig håpe det. For han må heve seg 4-5 hakk hvis han ikke skal bli en flopp i år. Likevel var jo nettopp egoismen hans noe vi ble advart mot av Odd-fansen og jeg syns han virker veldig egotistisk til tider. Skal prøve på ting han ikke har sjans til å få til.

Min skepsis var at han går for mykje med ball når han har gode pasningsalternativ framfor seg.  Om han ikkje får eit kraftig spark bak og det raskt, er eg redd denne mannen kjem til å drepa mange av våre kontringar i år.  Altfor tidleg å avskriva dog.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Quote from: osoerli on April 15, 2011, 21:04:32 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 20:08:02 PM
Quote from: esp123 on April 15, 2011, 20:06:45 PM
Det at han er lite samspilt er en ting, men han gikk jo glipp av hele sesongoppkjøringen og er nettopp tilbake etter et langt skadeavbrekk. Bentley kommer etter hvert.
Får virkelig håpe det. For han må heve seg 4-5 hakk hvis han ikke skal bli en flopp i år. Likevel var jo nettopp egoismen hans noe vi ble advart mot av Odd-fansen og jeg syns han virker veldig egotistisk til tider. Skal prøve på ting han ikke har sjans til å få til.

Min skepsis var at han går for mykje med ball når han har gode pasningsalternativ framfor seg.  Om han ikkje får eit kraftig spark bak og det raskt, er eg redd denne mannen kjem til å drepa mange av våre kontringar i år.  Altfor tidleg å avskriva dog.
Enig i alt. Han er for egoistisk, men skal selvfølgelig få mer tid på seg. Likevel bør han være den mest størst forventinger mot seg av nykommerne. Han har en fet prislapp å forsvare.

Chrisstah

Quote from: krakra on April 15, 2011, 20:52:18 PM
Bentley kommer da ikke til å fylle noe tomrom etter Austin. Hvis det ikke kan forventes at han presterer bedre enn mot FFK og Haugesund bør han heller ikke få så mye spilletid som han har fått. Han har jo visstnok vært dominerende på trening. Skremmende at han får så lite av dette ut i kamp. Egoismen hans blir uansett feil å tilskrive manglende trening.


Har du hørt om å kompensere? Blir vi styrket offensiv, så kanskje ikke det blir så fantastisk dårlig at Austin er borte. Hadde vi mistet Austin akkurat nå , så hadde det vært krise.

Enig at han kanskje ikke burde spille så mye om han ikke utgjør noe forskjell, men på en annen side så sier det nok litt om de andre kvalitetene vi har på benken. Bentley er uansett så god at han KAN finne på å gjøre noe selvom han er helt ute av form. Vi så glimt av det mot Lsk, men dog enig at Haugen burde stå foran i køen. Egoismen kan ikke unnskyldes, men jeg tror det har noe med at han ikke er skikkelig samspilt med resten av gjengen.

At du allerede begynner å hinte til flopp stempelet for være på din regning, for min del håper jeg han begynner å prestere litt og litt frem mot sommeren og at han holder et stabilt høyt nivå gjennom hele høsten.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

osoerli

Er pensjonsalderen for linjemenn for høg?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Jose Arrogantio

Quote from: krakra on April 15, 2011, 21:01:38 PM
Haugen har vært bedre enn Bentley. Dessuten var Bentley vår klart dyreste signering dette vinduet og han er tre år eldre enn Haugen. Så selvfølgelig hra jeg større forventinger til ham enn Haugen. Jeg forventer at Haugen skal gå inn og utkonkurere Mjelde og ellers gjøre en helt ok jobb denne sesongen. Om 2-3 tror jeg han vil være en nøkkelspiller. Bentley forventer jeg skal bli en nøkkelspiller allerede i år. Han var tross alt veldig dyr(i forhold til vår økonomi og markedet ellers) og ble hentet som Huseklepss erstatter.


Haugen fikk også en full sesongoppkjøring. Og hvis du forventer at han skal utkonkurrere kapteinen vår forventer du mer enn at gjør en "helt ok jobb", bortsett fra FFK kampen har Mjelde gjort en grei jobb.

Bentley har skuffet så langt, men å gi ham den spilletiden han har fått så langt har vært helt riktig. Nettopp med tanke på prisen er det vel greit å få ham i kampform tidligst mulig.

krakra

Quote from: Chrisstah on April 15, 2011, 21:05:54 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 20:52:18 PM
Bentley kommer da ikke til å fylle noe tomrom etter Austin. Hvis det ikke kan forventes at han presterer bedre enn mot FFK og Haugesund bør han heller ikke få så mye spilletid som han har fått. Han har jo visstnok vært dominerende på trening. Skremmende at han får så lite av dette ut i kamp. Egoismen hans blir uansett feil å tilskrive manglende trening.


Har du hørt om å kompensere? Blir vi styrket offensiv, så kanskje ikke det blir så fantastisk dårlig at Austin er borte. Hadde vi mistet Austin akkurat nå , så hadde det vært krise.

Enig at han kanskje ikke burde spille så mye om han ikke utgjør noe forskjell, men på en annen side så sier det nok litt om de andre kvalitetene vi har på benken. Bentley er uansett så god at han KAN finne på å gjøre noe selvom han er helt ute av form. Vi så glimt av det mot Lsk, men dog enig at Haugen burde stå foran i køen. Egoismen kan ikke unnskyldes, men jeg tror det har noe med at han ikke er skikkelig samspilt med resten av gjengen.

At du allerede begynner å hinte til flopp stempelet for være på din regning, for min del håper jeg han begynner å prestere litt og litt frem mot sommeren og at han holder et stabilt høyt nivå gjennom hele høsten.
Vel, dette har jo vært argumentet for å bruke Mjelde for Haugen. Haugen er klart bedre offensivt, men dårligere defensivt. Så derfor bruker vi Mjelde.

Uansett så kommer vil til å savne Austin med mindre noen på laget viser at de kan gå inn og utfylle rollen hans. Det hjelper ikke med folk som er gode med ballen hvis vi ikke har folk til å vinne ballen. Der er Austin vår suverent beste spiller.

En Bentley på toppnivået han holdt med Odd blir viktig både med og uten Austin.

krakra

Quote from: Jose Arrogantio on April 15, 2011, 21:08:04 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 21:01:38 PM
Haugen har vært bedre enn Bentley. Dessuten var Bentley vår klart dyreste signering dette vinduet og han er tre år eldre enn Haugen. Så selvfølgelig hra jeg større forventinger til ham enn Haugen. Jeg forventer at Haugen skal gå inn og utkonkurere Mjelde og ellers gjøre en helt ok jobb denne sesongen. Om 2-3 tror jeg han vil være en nøkkelspiller. Bentley forventer jeg skal bli en nøkkelspiller allerede i år. Han var tross alt veldig dyr(i forhold til vår økonomi og markedet ellers) og ble hentet som Huseklepss erstatter.


Haugen fikk også en full sesongoppkjøring. Og hvis du forventer at han skal utkonkurrere kapteinen vår forventer du mer enn at gjør en "helt ok jobb", bortsett fra FFK kampen har Mjelde gjort en grei jobb.

Bentley har skuffet så langt, men å gi ham den spilletiden han har fått så langt har vært helt riktig. Nettopp med tanke på prisen er det vel greit å få ham i kampform tidligst mulig.
Vel, jeg forventer at Haugen er bedre enn Mjelde. Det er forventingene jeg har til Haugen. Om det gir ham spilletid eller ikke er jo opp til Skarsfjord.

Jeg syns Mjelde har vært blant våre 2-3 svakeste spillere i de tre første kampene. I dag fikk han en opptur og spilte en god kamp. Ikke bare fordi han scorte og var innvolvert i 3-3, men også fordi han hadde noen gode pasninger offensivt og var en brukbar playmaker. Få geniale pasninger, men høyere treffprosent enn i de tidligere kampene. Alt i alt var han, sammen med Austin og Ojo, vår beste spiller.

Man kan ikke unnskylde at med manglende kampform. Egoismen hans var noe han slet med i Odd også. I tillegg til at han spilte enkelte elendige kamper.

osoerli

Ellers var det dårlegare press på ballfører i denne kampen enn dei 3 føregåande.  No flyttar Haugesund føttene raskt og kjem med mange folk, så sånn sett er dette ein vanskelegare kamp.  Men det er framleis slik at det beste tidspunktet å ta ballen frå ein motstandar er innanfor 2 sekund etter at han har motteke den.  Presset skal starta i det pasningen blir spelt.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Jose Arrogantio

Quote from: krakra on April 15, 2011, 21:11:35 PM

Man kan ikke unnskylde at med manglende kampform. Egoismen hans var noe han slet med i Odd også. I tillegg til at han spilte enkelte elendige kamper.


Ja, egoismen kan bli et problem, håper Skarsfjord tar tak i det.

Giles

Austin var i grunnen den eneste som var god kampen i gjënnom, Zolt spillte seg opp og Ojo gjorde igjen mye bra under dårlige arbeidsforhold. Ellers var det mye av og på, mest av.
Ikke enig i at Mjelde var spesielt god men bedre enn tidligere kamper. Opdal gjør en avgjørende feil ellers helt greit.
Bentley må ganske enkelt få spillle på det han er god på og trenger i likhet med Haugen mer spilletid og tillit for å fungere bra.
Tempo er en annen akilleshæl i mannskapet. Zolt, Kalvenes, Fakiri og Torp har problemer som må kompenseres med smartness, men i dag var det tydelig spesielt for Kalvenes at det ikke alltid er mulig.

Torvanger

Opdal - Elendig, spiller ikke Piotr mot Molde må man begynne å lure på hva som skal til.

Sævarsson - Gjorde seg vel ikke bort

Kalvenes - Synd at ikke den røffe stilen han har tatt med seg fra England blir akseptert i TL. Ok.

Zsolt - En suveren spiller, Branns klipp bak.

Fakiri - Blir overløpt, men gjør seg ikke veldig bort

Torp - Mye unødvendige balltap, lar ofte spillere komme unødig tett i seg før han leverer, skummelt på dårlige baner. Uansett godkjent.

Guastav - 2011 er Guastavs år.

Mjelde - Har åpnet scoringskontoen, det er mer i vente derfra.

Holmvik - God.

Ojo - Leverer igjen

Yaw - Skapte ro i forsvaret, bør spille fast. Kalvenes på en av backene?

Bentley - Har en sinnsyk ro med ballen, herlig å se når han snurrer med motstandernes forsvarere, når gresmattene kommer seg, og i de kunstgresskampene Brann spiller borte, vil han komme mer til sin rett.

krakra

Morsomt at den eneste spilleren du strengt tatt kritiserer er Opdal Torvanger. Ikke overraskende dog. Opdal må ta skylden for 2-1, men det var ikke bare han som var dårlig i dag.

Belfort

Quote from: Torvanger on April 15, 2011, 21:26:26 PM


Kalvenes - Synd at ikke den røffe stilen han har tatt med seg fra England blir akseptert i TL. Ok.


Yaw - Skapte ro i forsvaret, bør spille fast. Kalvenes på en av backene?




Hjeper ikke og være knallhard når du gang på gang er håpløst på etterskudd. Når jeg ser på Kalven tenker jeg på Torjus Hansen som ble sammenlignet med et esel av engelsk presse etter Arsenal-Rbk i CL 2004. Han flytter beina noe utrolig seint.

krakra

VGs børs hr ikke kommet ennå, men Tv2 gir Zsolt en 7er. Den syns jeg var litt vill. Dette var ikke hans beste kamp i år.



football

Quote from: Belfort on April 15, 2011, 21:39:10 PM
Quote from: Torvanger on April 15, 2011, 21:26:26 PM


Kalvenes - Synd at ikke den røffe stilen han har tatt med seg fra England blir akseptert i TL. Ok.


Yaw - Skapte ro i forsvaret, bør spille fast. Kalvenes på en av backene?




Hjeper ikke og være knallhard når du gang på gang er håpløst på etterskudd. Når jeg ser på Kalven tenker jeg på Torjus Hansen som ble sammenlignet med et esel av engelsk presse etter Arsenal-Rbk i CL 2004. Han flytter beina noe utrolig seint.

Tror nok den litt keitete stilen forsterker det inntykket en del har om at det går seint.  

krakra

Jeg tror det at han stadig misser markeringer og kommer for seint inn i dueller også forsterker inntrykket av Kalven som treig.

football

Quote from: krakra on April 15, 2011, 21:53:43 PM
Jeg tror det at han stadig misser markeringer og kommer for seint inn i dueller også forsterker inntrykket av Kalven som treig.

Misser markeringer = treig?

osoerli

Skræmande kor lite vi får til offensivt på 3-1.  Verkar som laget inkludert benken er i ferd med å gi opp heilt til dommarens gavepakke kjem.  Er nok redd det hadde endt 4-1 eller 5-1 utan Tand......ken.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Quote from: football on April 15, 2011, 21:54:34 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 21:53:43 PM
Jeg tror det at han stadig misser markeringer og kommer for seint inn i dueller også forsterker inntrykket av Kalven som treig.

Misser markeringer = treig?
Ja. Han er lettere å riste av seg, fordi han er for treig.

osoerli

Eg trur det er dumt av Opdal å hevda at laget viser moral- og Skarsfjord at laget viste ryggrad som kom tilbake etter å ha lugge under 3-1.  Det er å lura seg sjøl å tru at stoda er betre enn den eigentleg er.

http://fotball.bt.no/eliteserien/article198192.ece
http://www.brann.no/nyheter/skarsfjord-vi-viste-ryggrad/
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Nixon

Men det er da ingen tvil om at laget i år har bedre ryggrad enn på lenge?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

football

Quote from: krakra on April 15, 2011, 22:13:13 PM
Quote from: football on April 15, 2011, 21:54:34 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 21:53:43 PM
Jeg tror det at han stadig misser markeringer og kommer for seint inn i dueller også forsterker inntrykket av Kalven som treig.

Misser markeringer = treig?
Ja. Han er lettere å riste av seg, fordi han er for treig.

Da forstår jeg:) Men altså, de tilfellene som har vært i år, hvertfall Ujahs scoring på åråsen og Borges sin på stadion, er litt merkelige situasjoner. Er du ikke enig? Da Ujah puttet på åråsen så var det jo kalven sin mann, men likevel, det er en stuss fra Zsolt som gjør at innlegget skifter retning og vips så hvaner den hos ujah istedenfor kalven. Innlegget borges scoret på skulle aldri ha blitt et innlegg, men når det på perfekt vis blir et så står borges rimelig udekket.. Sier ikke at Kalven ikke gjorde feil, men veit ikke helt. Det er litt spesielle situasjoner synes jeg og han er på en måte der det skjer.

krakra

Quote from: football on April 15, 2011, 22:28:25 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 22:13:13 PM
Quote from: football on April 15, 2011, 21:54:34 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 21:53:43 PM
Jeg tror det at han stadig misser markeringer og kommer for seint inn i dueller også forsterker inntrykket av Kalven som treig.

Misser markeringer = treig?
Ja. Han er lettere å riste av seg, fordi han er for treig.

Da forstår jeg:) Men altså, de tilfellene som har vært i år, hvertfall Ujahs scoring på åråsen og Borges sin på stadion, er litt merkelige situasjoner. Er du ikke enig? Da Ujah puttet på åråsen så var det jo kalven sin mann, men likevel, det er en stuss fra Zsolt som gjør at innlegget skifter retning og vips så hvaner den hos ujah istedenfor kalven. Innlegget borges scoret på skulle aldri ha blitt et innlegg, men når det på perfekt vis blir et så står borges rimelig udekket.. Sier ikke at Kalven ikke gjorde feil, men veit ikke helt. Det er litt spesielle situasjoner synes jeg og han er på en måte der det skjer.
Vel, jeg syns det er ganske typisk Kalvenes å glippe markeringene sine. Det bemerket jeg meg allerede i fjor og det er jo ikke alltid det ble mål av det heller.

krakra

Quote from: osoerli on April 15, 2011, 22:22:25 PM
Eg trur det er dumt av Opdal å hevda at laget viser moral- og Skarsfjord at laget viste ryggrad som kom tilbake etter å ha lugge under 3-1.  Det er å lura seg sjøl å tru at stoda er betre enn den eigentleg er.

http://fotball.bt.no/eliteserien/article198192.ece
http://www.brann.no/nyheter/skarsfjord-vi-viste-ryggrad/
Nja. 3-3 er veldig bra i Haugesund. Når vi kommer tilbake fra 3-1 blir det ekstra bra. Samtidig var dette en helt vanvittig kamp som stort sett ble avgjort av tilfeldigheter og dårlige enkeltprestasjoner. Veldig få, både hos oss og Haugesund, som var spesielt gode.

osoerli

Quote from: Nixon on April 15, 2011, 22:27:00 PM
Men det er da ingen tvil om at laget i år har bedre ryggrad enn på lenge?


Ja, men ein må ikkje lura seg sjøl til å tru at det var ryggraden som gjorde at 3-1 vart til 3-3.  Det var det årets billegaste straffe som gjorde.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krøvel vellevold

I morgen kan vi i teorien lede serien, men også være nr. 7.
Legg ned hele klubben!

krakra


osoerli

Quote from: krakra on April 15, 2011, 22:31:06 PM
Quote from: osoerli on April 15, 2011, 22:22:25 PM
Eg trur det er dumt av Opdal å hevda at laget viser moral- og Skarsfjord at laget viste ryggrad som kom tilbake etter å ha lugge under 3-1.  Det er å lura seg sjøl å tru at stoda er betre enn den eigentleg er.

http://fotball.bt.no/eliteserien/article198192.ece
http://www.brann.no/nyheter/skarsfjord-vi-viste-ryggrad/
Nja. 3-3 er veldig bra i Haugesund. Når vi kommer tilbake fra 3-1 blir det ekstra bra. Samtidig var dette en helt vanvittig kamp som stort sett ble avgjort av tilfeldigheter og dårlige enkeltprestasjoner. Veldig få, både hos oss og Haugesund, som var spesielt gode.

3-3 er nok bra i Haugesund.  Men laget var pissdårleg mellom 3-1 og gratisstraffen.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Huff

Uansett hvordan kampen var er jeg fornøyd med poeng i en bortekamp der vi kommer tilbake etter to mål bak, merkelig kamp der dommeren gjør en masse rart og følger opp to merkelige lag. Selv om det er soleklart Brann-frispark på 3-1 er det likevel liten tvil om at vi får mest dommerhjelp ved den latterlige straffen. Svak kamp, men underholdende.

Synes Holmvik, Bentley, Kalven, Birkir og Opdal er svake, resten stort sett ok. Ojo er god, Austin svært god, gledelig å se hvordan Yaw kommer inn og stabiliserer forsvaret i tillegg. Skal Holmvik ut nå, synes jeg det er på tide med Haugen i stedet for Bentley, sistnevnte er ikke i kampform og har lite å bidra med. Flytt Haugen inn sentralt og Mjelde opp på venstre. Mjeldes mangler sentralt viser seg på den ene kontringen tidlig i andre det lukter svidd av, det går fort og vi stormer fremover med mange mann, Mjelde får en god ball -masse pasningsalternativer fremover- misser med mottaket, det går drittregt når han skal vende opp- alt stopper opp og han ender opp med å miste ballen.

krakra


Tapeten

Folkene i MAX studio klarte kunststykket å rose dommertrioen for innsatsen i dagens kamp. De mente de viste god kontroll og flott gjennomført kamp. Personlig syns jeg dømmingen i dag var helt vannvittig, og det er over min fatteevne at man klarer å rose dommerne som blant annet hadde to grove feil som førte direkte til mål (straffen og manglende brannfrispark) samt flere klare offsidebommer som blant annet fratok Haugesund en alene-mot-keeper situasjon. Kalven burde også vært utvist for en alt for sein takling ved midtsirkelen under en Haugesundkontring når han allerede hadde gult. Haugesund fikk fordel og det var vel det som reddet oss..

Hadde jeg vært Haugesunder hadde jeg vært rasende på dommeren, men vi får vel bare takke og bukke for at han lot oss komme inn i kampen igjen.

Må også få si at Gustavs reaksjon der han skulle hatt frispark og Haugesund scoret gjorde meg beint fram forbanna. Han stoppet helt opp og klaget på dommeren i stedet for å gjøre jobben sin og forsøke å stoppe kontringen. Elendig. Det er i hvert fall ikke slik vi skal vise ryggrad!
-*Space is the place*--

football

Quote from: krakra on April 15, 2011, 22:29:24 PM
Quote from: football on April 15, 2011, 22:28:25 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 22:13:13 PM
Quote from: football on April 15, 2011, 21:54:34 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 21:53:43 PM
Jeg tror det at han stadig misser markeringer og kommer for seint inn i dueller også forsterker inntrykket av Kalven som treig.

Misser markeringer = treig?
Ja. Han er lettere å riste av seg, fordi han er for treig.

Da forstår jeg:) Men altså, de tilfellene som har vært i år, hvertfall Ujahs scoring på åråsen og Borges sin på stadion, er litt merkelige situasjoner. Er du ikke enig? Da Ujah puttet på åråsen så var det jo kalven sin mann, men likevel, det er en stuss fra Zsolt som gjør at innlegget skifter retning og vips så hvaner den hos ujah istedenfor kalven. Innlegget borges scoret på skulle aldri ha blitt et innlegg, men når det på perfekt vis blir et så står borges rimelig udekket.. Sier ikke at Kalven ikke gjorde feil, men veit ikke helt. Det er litt spesielle situasjoner synes jeg og han er på en måte der det skjer.
Vel, jeg syns det er ganske typisk Kalvenes å glippe markeringene sine. Det bemerket jeg meg allerede i fjor og det er jo ikke alltid det ble mål av det heller.
I fjor eide jo ikke gutten kamptrening. Da han debuterte hadde han ikke spilt a-lagskamp på 5 måneder, mot chelsea (som VENSTRE BACK). Men det kan være noe i det du sier. Det er også mulig at en som har spilt stopper hele livet  er bedre på markeringer. Uansett: tipper det blir grei terping på markeringer fremover 8)

Lasaron

Det blir ofte hevdet at når Kalvenes glipper på så mange markeringer, så hjelper det ikke at han har mange gode inngripener. Det er feil. Det hjelper.
Men Yaw var bedre. Vi får et godt midtstopperpar mot Molde.

Jeg påstår at Holmvik er den offensive spilleren som har ført til færrest balltap de to siste kampene. Kan det stemme?

Austin blir skadet i hver kamp, og hangler mellom kampene. Minner om flere av fjorårsspillerne. Hvis det fortsetter slik vil Austin gradvis bli dårligere og dårligere, og kvaliteten på treningene vil svekkes.
Jeg mener bestemt at Austin nå må ha en god treningsuke bak seg før han får spille neste kamp.
Tren på langskudd

krøvel vellevold

Er det noen her som husker hvilket år denne steinkastingsepisoden skjedde? Alternativene er 1997, 1998 og 2000.
Legg ned hele klubben!

Northside

Quote from: krøvel vellevold on April 16, 2011, 09:23:20 AM
Er det noen her som husker hvilket år denne steinkastingsepisoden skjedde? Alternativene er 1997, 1998 og 2000.


NRK hadde saken oppe for noen dager siden. Der sa de det skjedde i 1996.

krøvel vellevold

Quote from: Northside on April 16, 2011, 09:47:48 AM
Quote from: krøvel vellevold on April 16, 2011, 09:23:20 AM
Er det noen her som husker hvilket år denne steinkastingsepisoden skjedde? Alternativene er 1997, 1998 og 2000.


NRK hadde saken oppe for noen dager siden. Der sa de det skjedde i 1996.


Men da møtte vi ikke FKH...
Legg ned hele klubben!

skuteviken

April 16, 2011, 10:18:21 AM #221 Last Edit: April 16, 2011, 10:23:32 AM by skuteviken
Pre-Match TVNORGE MAX

Brann

Haugesund
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: apop on April 15, 2011, 18:41:18 PM
Quote from: boven on April 15, 2011, 18:40:13 PM
Norsk "eliteserie".  ;D


Kjedelig er det ihvertfall ikke


Denne sesongstarten har vært alt annet enn kjedelig ja!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: krakra on April 15, 2011, 19:46:44 PM
Quote from: Utmedsnolken on April 15, 2011, 19:39:45 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 19:37:54 PM
Quote from: Utmedsnolken on April 15, 2011, 19:32:12 PM
Ikke mye bevis på at Bentley har vært så outstanding siste uken iallefall. Da skal visst krakra innpå også
Nei, jeg sittter her jeg.


Du tok nå av deg overtrekksdrakten,
Skarsfjord skal være glad for at jeg ikke er Haugen. For hadde jeg blitt satt innpå 30 sekunder før overtidens var ute hadde jeg blitt forbannet.

"Jeg har sagt at Haugen skal spille mye i år og det står jeg for. Kanskje allerede til helgen" - Rune Skarsfjord i torsdagens BA.


Overså du et elementært ord her?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Selv om han bruker det fantastiske ordet "kanskje" blir det litt merkelig å snakke om at han kan få spille mye for så å gi ham sitt klart korteste innhopp så langt. Det var knapt et innhopp.

Skarsfjord har uansett aldri sagt kanskje om at Haugen skal spille mye.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on April 15, 2011, 21:49:51 PM


Hadde vi sluppet inn 6 mål, hadde det vært litt drøyt ja.
Synes Zsolt fortjener den, han er virkelig stødig.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

April 16, 2011, 13:19:06 PM #227 Last Edit: April 16, 2011, 13:20:56 PM by krakra
Quote from: Klaus_Brann on April 16, 2011, 13:16:55 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 21:49:51 PM


Hadde vi sluppet inn 6 mål, hadde det vært litt drøyt ja.
Synes Zsolt fortjener den, han er virkelig stødig.
Ganske sikker på at du skjønte hva jeg mente.
En 7er på en stopper tilsvarer ikke akkurat "stødig". Dominerende er mer passende og det var ikke Zsolt.

Han fikk fem fra VG og fire fra BA. Fire er litt strengt, men fem var passende. Zsolt var ikke vår beste spiller i går.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on April 16, 2011, 13:00:55 PM
Selv om han bruker det fantastiske ordet "kanskje" blir det litt merkelig å snakke om at han kan få spille mye for så å gi ham sitt klart korteste innhopp så langt. Det var knapt et innhopp.

Skarsfjord har uansett aldri sagt kanskje om at Haugen skal spille mye.


Trist at du ble lei deg av at han ikke fikk mer tid i går, men sånn er livet. Merkelig? Så når Skarsfjord sier det, må han holde det han "lovet" i avisen, uansett hvordan kampbildet var og hvem han egentlig mente burde spille?
Jeg har heller ikke sagt at han har sagt det, så jeg ser ikke hvorfor du påpeker det.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: krakra on April 16, 2011, 13:19:06 PM
Quote from: Klaus_Brann on April 16, 2011, 13:16:55 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 21:49:51 PM


Hadde vi sluppet inn 6 mål, hadde det vært litt drøyt ja.
Synes Zsolt fortjener den, han er virkelig stødig.
Ganske sikker på at du skjønte hva jeg mente.
En 7er på en stopper tilsvarer ikke akkurat "stødig". Dominerende er mer passende og det var ikke Zsolt.

Han fikk fem fra VG og fire fra BA. Fire er litt strengt, men fem var passende. Zsolt var ikke vår beste spiller i går.


6 var kanskje mer passende, 4 er jo under middels og 5 er også da for lavt, for han var ikke middelmådig i går.
Hvem var bedre?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Quote from: Klaus_Brann on April 16, 2011, 13:22:42 PM
Quote from: krakra on April 16, 2011, 13:00:55 PM
Selv om han bruker det fantastiske ordet "kanskje" blir det litt merkelig å snakke om at han kan få spille mye for så å gi ham sitt klart korteste innhopp så langt. Det var knapt et innhopp.

Skarsfjord har uansett aldri sagt kanskje om at Haugen skal spille mye.


Trist at du ble lei deg av at han ikke fikk mer tid i går, men sånn er livet. Merkelig? Så når Skarsfjord sier det, må han holde det han "lovet" i avisen, uansett hvordan kampbildet var og hvem han egentlig mente burde spille?
Jeg har heller ikke sagt at han har sagt det, så jeg ser ikke hvorfor du påpeker det.

Serri. Jeg gidder ikke ta en ny runde med deg denne gangen også. Skarsfjord har sagt at haugen skal spille mye. Det har han ikke stått for hittil. Kampbildet passet Haugen godt.

krakra

Quote from: Klaus_Brann on April 16, 2011, 13:24:06 PM
Quote from: krakra on April 16, 2011, 13:19:06 PM
Quote from: Klaus_Brann on April 16, 2011, 13:16:55 PM
Quote from: krakra on April 15, 2011, 21:49:51 PM


Hadde vi sluppet inn 6 mål, hadde det vært litt drøyt ja.
Synes Zsolt fortjener den, han er virkelig stødig.
Ganske sikker på at du skjønte hva jeg mente.
En 7er på en stopper tilsvarer ikke akkurat "stødig". Dominerende er mer passende og det var ikke Zsolt.

Han fikk fem fra VG og fire fra BA. Fire er litt strengt, men fem var passende. Zsolt var ikke vår beste spiller i går.


6 var kanskje mer passende, 4 er jo under middels og 5 er også da for lavt, for han var ikke middelmådig i går.
Hvem var bedre?
Mjelde, Austin og Ojo var bedre. Zsolt var helt grei. En 7er er vel omtrent det høyeste en stopper kan få uten å score og Zsolt gjorde ingenting ekstraordinært i går.

gladiporno

Quote from: krøvel vellevold on April 16, 2011, 09:23:20 AM
Er det noen her som husker hvilket år denne steinkastingsepisoden skjedde? Alternativene er 1997, 1998 og 2000.


Tror ikke det var i 97 i hvert fall. Det var 3-2-seieren hjemme mot Haugesund som sikret oss våre første medaljer siden 1976. Kan ikke det skjedde noe slikt før eller etter den kampen. Jeg tror det var året etter.

BrannSupporter

Quote from: gladiporno on April 16, 2011, 13:30:12 PM
Quote from: krøvel vellevold on April 16, 2011, 09:23:20 AM
Er det noen her som husker hvilket år denne steinkastingsepisoden skjedde? Alternativene er 1997, 1998 og 2000.


Tror ikke det var i 97 i hvert fall. Det var 3-2-seieren hjemme mot Haugesund som sikret oss våre første medaljer siden 1976. Kan ikke det skjedde noe slikt før eller etter den kampen. Jeg tror det var året etter.


Det var 1998.

http://www.dagbladet.no/sport/1998/06/08/107723.html

Klaus_Brann

Quote from: krakra on April 16, 2011, 13:25:31 PM
Quote from: Klaus_Brann on April 16, 2011, 13:22:42 PM
Quote from: krakra on April 16, 2011, 13:00:55 PM
Selv om han bruker det fantastiske ordet "kanskje" blir det litt merkelig å snakke om at han kan få spille mye for så å gi ham sitt klart korteste innhopp så langt. Det var knapt et innhopp.

Skarsfjord har uansett aldri sagt kanskje om at Haugen skal spille mye.


Trist at du ble lei deg av at han ikke fikk mer tid i går, men sånn er livet. Merkelig? Så når Skarsfjord sier det, må han holde det han "lovet" i avisen, uansett hvordan kampbildet var og hvem han egentlig mente burde spille?
Jeg har heller ikke sagt at han har sagt det, så jeg ser ikke hvorfor du påpeker det.

Serri. Jeg gidder ikke ta en ny runde med deg denne gangen også. Skarsfjord har sagt at haugen skal spille mye. Det har han ikke stått for hittil. Kampbildet passet Haugen godt.


DU gidder ikke ta en ny runde? Det er jo du som hele tiden sutrer over at han ikke får spille. Det må det gå an å kommentere. Ja, som om han hadde klart å gjøre det store på egenhånd i går, vi skapte jo nesten ikke en dritt offensivt i andre, og hadde tidvis mer enn nok med å forsvare oss, og da burde selvfølgelig det defensive arbeidsjernet Haugen kommet inn.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Hadde fotball kun handlet om hvem som løp mest hadde Cato Hansen vært en av TLs beste spillere. Istedenfor befinner han seg på motsatt side av skalaen. Haugen har ferdigheter nok til å både score selv og skape sjanser for andre og hadde vært bra å sette innpå for Mjelde når han ble tom mot slutten av andre omgang. At vi hadde mer enn nok med å forsvare oss på slutten skyldes kanskje at vi ikke evnet å spille mer enn 2-3 trekk før vi mistet ballen.

krøvel vellevold

Jeg vil ikke nøle med å kåre FKH-fansen til landets mest harry. Kanskje til og med verre enn Viking-fansen. Tre kvarter før kampen hadde de en sak på storskjermen der de intervjuet noen FKH-supportere som fortalte om hvor mye de hatet Brann og Brann-supportere. De hadde bl.a. laget t-skjorter med tegning av en murstein og påskriften "Brann-fansen er bare en gjeng med pøbler". Og så kom de med en hjerteskjærende historie om det som skjedde. Jeeeezes! Vi snakker om noe som skjedde for 13 år siden. Var de i det hele tatt født den gang? Og så forklarte de hvordan dette kunne skje med at vi Brann-supportere visstnok følte oss truet av FKH og var redde for at de skulle ta over hegemoniet på Vestlandet. Som om vi noen gang har vært opptatt av det, og som om vi ikke har mye større grunn til å være redde for Viking - hvis det var viktig. Ja de skulle til og med ta over som Vestlandets storlag. For en gjeng!
Legg ned hele klubben!

Gulløl

April 16, 2011, 15:57:04 PM #237 Last Edit: April 16, 2011, 16:01:41 PM by Gulløl
Vi var vel en ca. 30 - 40 Brannsupportere ved siden av bortefeltet på det familiefeltet som var der. Gikk veldig bra det, vi var i meget hyggelig lag med hjemmefansen der som var stort sett familier. Snakket med de ved siden av meg og de synes det var artig at vi var der og laget litt liv. Men det var en meget ivrig veteranvakt like over gjerdet i løpebanen som var helt hysterisk, hver gang vi jublet litt og løftet litt på ræven sprang han at og fram og viste tydelig med begge armene og lokal hersketeknikk at vi måtte sette oss ned. Selv mange av hjemmefansen vi satt med flirte godt av denne narren som var så ivrig i tjenesten. Håpet vel å bli kåret til "årets vakt på Gamlå"  ;D.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Quote from: Gulløl on April 16, 2011, 15:57:04 PM
Vi var vel en ca. 30 - 40 Brannsupportere ved siden av bortefeltet på det familiefeltet som var der. Gikk veldig bra det, vi var i meget hyggelig lag med hjemmefansen der som var stort sett familier. Snakket med de ved siden av meg og de synes det var artig at vi var der og laget litt liv. Men det var en meget ivrig veteranvakt like over gjerdet i løpebanen som var helt hysterisk, hver gang vi jublet litt og løftet litt på ræven sprang han at og fram og viste tydelig med begge armene og lokal hersketeknikk at vi måtte sette oss ned. Selv mange av hjemmefansen vi satt med flirte godt av denne narren som var så ivrig i tjenesten. Håpet vel å bli kåret til "årets vakt på Gamlå"  ;D.


Ja de var virkelig på hugget mot Brann-fans som sang eller jublet. Da en av dem (antagelig han du siktet til) skulle ha en Brann-supporter til å sette seg ned, så startet vi "reis opp hvis du elsker Brann", og så reiste de seg alle de 30-40 Brann-supporterne som stod på feil side av gjerdet. hehe.
Legg ned hele klubben!

Northside

Latterlige er jo at disse 30-40 supporterne på feil side av gjerdet ikke bare kunne komme over til oss. Var ikke akkurat trangt på feltet vårt i går. NFF derimot hadde garantert gitt en bot for det av "sikkerhetsmessigere grunner"....

Yngve

Dei lovte jo på førehand å vera kjempestrenge mot Brann-suportarar som hadde utstyr på seg som ikkje var på bortefeltet. Funka dårleg. Stod på langsida, der FKH skåra, omtrent i høgd med 16m, og var minst 15-20 Brannsuportarar i drakt der. Ingen som måtte gå.

Skikkelig høgrisiko-greier...

Klaus_Brann

Quote from: Northside on April 16, 2011, 17:41:12 PM
Latterlige er jo at disse 30-40 supporterne på feil side av gjerdet ikke bare kunne komme over til oss. Var ikke akkurat trangt på feltet vårt i går. NFF derimot hadde garantert gitt en bot for det av "sikkerhetsmessigere grunner"....


Nei, det var merkelig, for det var veldig god plass i går.
For øvrig også elendig at de ikke gidder å sette opp mer enn tre vakter til kroppsvisitering når de skal bruke 5 min per person.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: Klaus_Brann on April 16, 2011, 22:07:54 PM
Quote from: Northside on April 16, 2011, 17:41:12 PM
Latterlige er jo at disse 30-40 supporterne på feil side av gjerdet ikke bare kunne komme over til oss. Var ikke akkurat trangt på feltet vårt i går. NFF derimot hadde garantert gitt en bot for det av "sikkerhetsmessigere grunner"....


Nei, det var merkelig, for det var veldig god plass i går.
For øvrig også elendig at de ikke gidder å sette opp mer enn tre vakter til kroppsvisitering når de skal bruke 5 min per person.


Ikke rart de brukte lang tid, for "Brann-suppårtarne e berre ein gjeng med pøblår", i følge Måkene sine t-skjorter. De skulle vel sjekke om vi hadde med brostein.
Legg ned hele klubben!

Gulløl

April 16, 2011, 23:00:47 PM #243 Last Edit: April 16, 2011, 23:09:55 PM by Gulløl
Jepp, brostein og bekkalokk. Men fant de noe ?? Neida  ;D

Ellers går det ikke akkurat i å analysere kampen der nede dagen derpå. Går mest i dassprat og klistremerkeprat med fotografisk bevis. Jada skikkelig nedtur når vi har reist, så noe må de vel ta seg til  ::)
http://maakeberget.no/forum/viewtopic.php?f=5&t=3405
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

abe78

Brann passerte forresten 1500 mål i tippeligaen i denne matchen. Ojo scorte mål 1500 mener jeg.
.og husk!

krøvel vellevold

Quote from: abe78 on April 16, 2011, 23:35:24 PM
Brann passerte forresten 1500 mål i tippeligaen i denne matchen. Ojo scorte mål 1500 mener jeg.


Det kommer an på når man regner fra. Dette er fra 1963, som man av en eller annen grunn regner som det første året med nasjonal serie. Jeg for min del regner alltid 1961/62 som den første sesongen. Dette fordi det var den første sesongen der alle møtte alle på det øverste nivået.

I sesongene 1937/38, 1938/39 og 1947/48 ble det kåret seriemestere, og disse årene regnes med når man oppgir antall seriemesterskap, men er ikke med i maratontabellene. Man kan imidlertid spørre seg hvor mye SERIEmester man egentlig var. Det var nemlig 74-75 lag som deltok, og disse lagene var delt inn i 11 geografiske grupper à 6-8 lag som spilte 10-14 kamper internt. De 11 vinnerne gikk videre til sluttspill med utslagsrunder hjemme/borte.

I sesongene 1948/49 - 1960/61 var det 16 lag fordelt på to avdelinger à 8 lag. Til slutt spilte man seriefinale mellom avdelingsvinnerne. Ergo ble man seriemester uten å ha møtt syv av lagene i øverste divisjon. En del seriestatistikk (f.eks. den ene av to maratontabeller) regnes fra 1948/49.

1961/62 var den første sesongen der alle møtte alle i én avdeling. Dette var en "overgangsserie" der de 16 lagene på øverste nivå skulle reduseres til 10. I og med at to av 10 lag skulle rykke opp fra nivå 2, var det altså 8 lag som rykket ned i 1961/62-sesongen. Men uansett hvor mye overgangsserie det var, er det merkelig at det i mye seriestatistikk er 1963 som er "første sesong". Jeg for min del regner dette som det første sesongen med skikkelig serie, siden det var første gangen alle møtte alle.

Fra 1963 begynte man å spille vår/høst, slik vi fremdeles gjør det i dag. Mye av den offisielle seriestatistikken (bl.a. den andre av to maratontabeller) omhandler kun årene fra 1963, men jeg syns altså det er pussig at man ikke regner fra 1961/62.

Men uansett om man regner fra 1961/62 eller 1963, så kan vi slå fast at Brann vant det første skikkelige seriemesterskapet i Norge.
Legg ned hele klubben!

abe78

Kjøper poenget ditt, men det gir mening å starte fra 1963. Overgangs-sesongen (61/62) er jo litt spesiell - de spilte jo blant annet i ett og et halvt år.

Det som kanskje er mer spennende er at vi ligger an til 52,4 poeng og 67,5 mål i år om vi forsetter slik vi har startet! ;)
.og husk!

krøvel vellevold

Quote from: abe78 on April 17, 2011, 10:43:42 AM
Overgangs-sesongen (61/62) er jo litt spesiell - de spilte jo blant annet i ett og et halvt år.


30. juli 1961 til 21. oktober 1962.
Legg ned hele klubben!

roaldinho

Grunnen til at Brann ikke makter å skape noe offensivt i andre omgang er fordi Mjelde gikk tom som skal være en av Branns offensive som skal kunne skape noe. Når Mjelde da går tom må han ta ett valg og da er deffensivt det tryggeste. Det er selvsagt forståelig med tanke på hvor dårlig deffensivt de var i første omgang.

Selvsagt godt gjort å komme tilbake fra 1-3 og klare ett poeng på en vanskelig arena. Er ikke mange lag som kommer til å ta poeng der, så ett poeng borte mot Fkh er bra. Er vel riktig også sånn som kampen utspilte seg, men selvsagt kjipt at Gustavinho ikke klarer å score helt på slutten.

Bra av Skars å ta ut Kalvenes, det gjorde det iallefall mer tryggere deffensivt i andre omgang.

Mjelde burde gått ut etter 65-70 minutter, da gikk han mer og mer tom og hadde ingenting å gi offensivt. Da hadde selvsagt Haugen vært ett  glimrende valg da han kunne skapt noe og skapt uro i Haugesund forsvaret.

Uansett fornøyd med ett poeng i Haugesund, selv om fornøyd og veldig fornøyd ikke var langt fra, da Gustavinho ikke klarte å få ballen i mål helt på slutten.

Dessuten var det aldri straffespark da Mjelde ble "revet ned". Var veldig billig, og Fkh hadde to straffesituasjoner som de ikke fikk på som var på nivå med Mjelde episoden.

Håper Piotr står i mål i neste, mens Zsolt og Yaw danner midtforsvaret. Syntes også Haugen bør få spille istedenfor Holmvik, trenger litt mer offensive tanker mot Moldes elendige forsvar. Da er ikke akkurat Mjelde og Holmvik de mest fryktede. Mjelde kan spille, mens Haugen spiller istedenfor Holmvik.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Go Up