• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann 2 - sesongen 2010

Started by Nixon, November 18, 2009, 13:46:01 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Markmus

Tre mål? Hva faen... må jo være et eller annet med denne karen. Kanskje på tide at spillerne får spille der de skal?
Ka du ve?

Hatleking

Kva med å ha Bakke på den rolla Vaagan Moen opprinneleg hadde og med Juninho på topp?

krakra

September 20, 2010, 21:40:40 PM #152 Last Edit: September 20, 2010, 21:45:14 PM by krakra

Markmus

Hvor finner man toppscorerinfo o.l. for div3avd15 egentlig?
Ka du ve?

krakra

Vet ikke om det finnes noe sted, men det stod på Brann.no en gang at Barmen var toppscorer med seks mål. Nå har Juninho 7.

Markmus

Ikke toppscorer i selve ligaen regner jeg med?
Ka du ve?

Huff

Quote from: krakra on September 20, 2010, 21:40:40 PM
I Løv-Ham har vi Dure(håper fortsatt vi klarer å signere ham), Haugen, Næs, Kallevik, Heggeland og Haugsdal.



For meg signaliserte Grorudkjøpet at Dure anses som tapt -ikke at han nødvendigvis var det, men er meget skeptisk til om de i det hele tatt vurderer han i Brannledelsen. Det ideelle er vel at vi henter han, lar han spille en sesong til i Løv-Ham, og at han byttes ut med Grønner (på lån andre veien) etter vi har solgt Zslot for 20 mill til Rennes eller noe etter neste sesong, samtidig som Grodud har vist at han holder bra TL-nivå og Yaw har tatt nye steg.  

Bet meg forøvrig merke i denne:

''Med denne seieren er Brann 2 så godt som sikret ny kontrakt i 3. divisjon. Det unge laget har elleve poeng ned til 7. plassen som kan gi nedrykk når fire kamper gjenstår.''

Brann 2 rykker med andre ord ned i fjerde...

Uansett positivt med Juninho, tror det er en stor mulighet for at han starter neste kamp som kant, men hvorvodt han har noe der å gjøre er jo en annen sak.

Neste pr er Brann2-spillerne ett år eldre, og de får gjerne inn en Næs og en Møvik samt muligens en Haugsdal som vil spille en del. Så unge spillere som vi har på Brann2 tar normalt sett store steg på en sesong, er vel ikke utenkelig med et Brann2 i 2.div anno 2012, i 2013 bør de ha klart det, med mindre hele gjengen leies ut til Løv-Ham.

Hatleking

Einig. Eit Brann 2 i 2. divisjon er veldig, veldig hjelpsamt. Juninho har jo so langt vore ein openberring der.

krakra

Brann2 har 5-1-1 på de sju kampene som har vært spilt etter sommeren. Med liten hjelp fra a-laget, forutenom Juninho, som til gjengjeld har vært stor hjelp. Neste år vil et svært ungt Brann2-mannskap være året eldre og vi vil forhåpentligvis ha en bredere stall med flere spillere som kan hjelpe toerne. Så jeg har definitivt troen på at vi rykker opp med andrelaget neste sesong.

Markmus

Skulle gjerne sett videoer av Juninhos prestasjoner på Brann 2. Er det utrolig lette mål eller er det gode prestasjoner i forkant?
Ka du ve?

Klaus_Brann

Quote from: Markmus on September 20, 2010, 21:54:26 PM
Ikke toppscorer i selve ligaen regner jeg med?


Det er han nok ikke, men det er sterkt at han i løpet av fire kamper har scoret 7 mål etter at han nettopp har kommet til Bergen og Brann. 3. Div eller ei.

Overrasker meg ikke, og jeg håper vi får se han mer fremover, da selvfølgelig som spiss.
Dette må vel Skarsfjord også se. Neste hjemmekamp forhåpentligvis, om ikke allerede på slutten av kampen mot VIF:
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Markmus on September 20, 2010, 22:10:39 PM
Skulle gjerne sett videoer av Juninhos prestasjoner på Brann 2. Er det utrolig lette mål eller er det gode prestasjoner i forkant?


They've got m@il.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

http://www.brann.no/nyheter/brann-2-har-berget-plassen/

Brann2 har berget plassen.

Så nå får Davy et løgnaktig argument mindre...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Markmus

Quote from: Klaus_Brann on September 20, 2010, 22:26:32 PM
Quote from: Markmus on September 20, 2010, 22:10:39 PM
Skulle gjerne sett videoer av Juninhos prestasjoner på Brann 2. Er det utrolig lette mål eller er det gode prestasjoner i forkant?


They've got m@il.


Hva mener du? Sendte du meg en mail (fikk den ikke i så fall), sendte du Brann en mail eller mener du bare at Diego og Juninho har mail? ;)
Ka du ve?

Klaus_Brann

Quote from: Markmus on September 26, 2010, 17:56:36 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 20, 2010, 22:26:32 PM
Quote from: Markmus on September 20, 2010, 22:10:39 PM
Skulle gjerne sett videoer av Juninhos prestasjoner på Brann 2. Er det utrolig lette mål eller er det gode prestasjoner i forkant?


They've got m@il.


Hva mener du? Sendte du meg en mail (fikk den ikke i så fall), sendte du Brann en mail eller mener du bare at Diego og Juninho har mail? ;)


Hehe, du bommet på alle.
Jeg sendte Brann en mail angående det, men medieavdelingen er tydeligvis dårlige på å svare på mail for jeg har ikke hørt noe.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

Ka du ve?

krakra

http://www.brann.no/nyheter/ingen-seniorer-mot-baune/
Brann2 stiller med rent juniorlag mot Baune, uten nøkkelspillerne Kalve og Grønner.

Klaus_Brann

Quote from: Markmus on September 27, 2010, 11:29:43 AM
Traff vel på én, da? :)


Kred:) Jeg var trøtt etter en lang dag i Oschlo.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

Stakkars, en lang dag i Oschlo? Har vært innom Oschlo to ganger i år; den ene gangen i to timer og den andre i 30 minutter. Det var mer enn nok. Tror jeg kom fra det uten varige mén, heldigvis.
Ka du ve?

Gulløl

Ille å være i Oschlo, men en plass er høyere på verstinglisten min  og det er Trånnjæmm. Har heldigvis ungått begge plasser i år  ;D
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hatleking

Kva ustoff angår, kjem vel Oslo særs høgt opp på lista ...

Markmus

Quote from: Gulløl on September 27, 2010, 17:25:00 PM
Ille å være i Oschlo, men en plass er høyere på verstinglisten min  og det er Trånnjæmm. Har heldigvis ungått begge plasser i år  ;D


Har bare vært i Trondheim én gang og da var jeg 12 eller 13 år. Stoppet bare i en time eller to fordi vi var på ferietur nordover ;)
Ka du ve?

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Læreren


Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

Gøy med Finne fra start. Trodde ikke det var lov med 15-åringer fra start i seniorfotball, menmen. Det er det tydeligvis og håper han får spille mer resten av sesongen.

dudo

Tja, i 3. divisjon er da allting lov?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

apop

Hvis spilleren var fylt 14 ved årets begynnelse så kan de spille seniorfotball. Dette er en prøveordning i sesong 2010 og 2011

http://www.fotball.no/Kretser/NogR/aktivitet/2010/15-aringer-kan-spille-seniorfotball/

Go Up