• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sesongen 2010

Started by OmOssSjølOgHansaøl, October 27, 2009, 22:58:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

1908

Budbil? :P

Menne da får jeg bare vente på at det kommer da.... =)

psv-hasund

Det blir to ting å glede seg til i morgen. Skjerf i posten og seriestart :-)

gitarbroiler

Fryktelig dårlig og rotete side. Katastrofalt dårlig faktisk.

Skremmende at dette har klubben brukt nesten 500 000,- på å få på plass...

TCAC

Er det bare min PC/nettleser som er fucka, eller er hele hjemmesiden til Brann blitt en eneste lang øvelse i scrolling?

storB

Quote from: gitarbroiler on March 12, 2010, 20:56:35 PM
Fryktelig dårlig og rotete side. Katastrofalt dårlig faktisk.

Skremmende at dette har klubben brukt nesten 500 000,- på å få på plass...


Siden var fin den. Prøv å se forbi "alt nytt er skummelt" floskelen..
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Utmedsnolken

March 13, 2010, 00:58:37 AM #955 Last Edit: March 13, 2010, 01:20:23 AM by Utmedsnolken
Quote from: storB on March 12, 2010, 23:34:13 PM
Quote from: gitarbroiler on March 12, 2010, 20:56:35 PM
Fryktelig dårlig og rotete side. Katastrofalt dårlig faktisk.

Skremmende at dette har klubben brukt nesten 500 000,- på å få på plass...


Siden var fin den. Prøv å se forbi "alt nytt er skummelt" floskelen..



Fin? den er jo en brukervennlig katastrofe. Først kommer den idiotiske filmen som vi må klikke forbi hver eneste gang. Oppløsningen er for lav, så man må scrolle hele tiden. Og det at hvert type innhold har sin egen boks på litt tilfeldige steder gjør jo at man er nødt til å lese hele siden hver gang for å ikke gå glipp av noe. I tillegg får man samme sak om og om igjen. Så vidt jeg kunne telle, så står saken om banens stand, 5 forskjellige steder på forsiden, Nilsen intervjuet 4 ganger (vanskelig å telle, da de ser ut til å ha litt forskjellig overskrift hvert sted også.)

Nå er jeg muligens litt ekstra negativ, da ikke klarer å få kjøpt billettene. Har handlet på ett utall nettbutikker og ikke et eneste sted har gitt meg så mye problemer som Brann sin side.
"og der snubler Sæternes igjen"

Danny

March 13, 2010, 09:28:58 AM #956 Last Edit: March 13, 2010, 09:49:00 AM by Danny
Et lite hint er at en i større grad må bevege seg horisontalt, og ikke vertikalt (altså drit i scrolingen). På hovedsiden skal en ikke scrolle for å finne menyen i margen, og det er heller ikke en nyhetsside. Det er menybanneret øverst en skal manøvrere seg etter. Vil en lese nyheter, så klikker en på nyheter. Da kommer du til en samleside av alle nyheter. Vil en lese om klubben så trykker en på "klubben". Da kommer du til en samleside om klubben osv. Den førstesiden er bare en miks av det forskjellige og mest aktuelle på brann.no der og da, slik jeg har skjønt det, og jeg sitter nå igjen med et veldig godt inntrykk av den nye siden. På mange områder er denne flere klasser bedre enn den gamle.

storB

Quote from: Utmedsnolken on March 13, 2010, 00:58:37 AM
Nå er jeg muligens litt ekstra negativ, da ikke klarer å få kjøpt billettene. Har handlet på ett utall nettbutikker og ikke et eneste sted har gitt meg så mye problemer som Brann sin side.


Handlet billetter der senest igår. En trenger ikke være Einstein for å gå til "kjøp billetter" ;)
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Utmedsnolken

Quote from: storB on March 13, 2010, 10:37:47 AM
Quote from: Utmedsnolken on March 13, 2010, 00:58:37 AM
Nå er jeg muligens litt ekstra negativ, da ikke klarer å få kjøpt billettene. Har handlet på ett utall nettbutikker og ikke et eneste sted har gitt meg så mye problemer som Brann sin side.


Handlet billetter der senest igår. En trenger ikke være Einstein for å gå til "kjøp billetter" ;)


akkurat dit kom jeg. Var betalingen som var problemet, men jeg fikk det til tilslutt. Angrer nok om 6 timer
"og der snubler Sæternes igjen"

krakra

Quote from: Danny on March 13, 2010, 09:28:58 AM
Et lite hint er at en i større grad må bevege seg horisontalt, og ikke vertikalt (altså drit i scrolingen). På hovedsiden skal en ikke scrolle for å finne menyen i margen, og det er heller ikke en nyhetsside. Det er menybanneret øverst en skal manøvrere seg etter. Vil en lese nyheter, så klikker en på nyheter. Da kommer du til en samleside av alle nyheter. Vil en lese om klubben så trykker en på "klubben". Da kommer du til en samleside om klubben osv. Den førstesiden er bare en miks av det forskjellige og mest aktuelle på brann.no der og da, slik jeg har skjønt det, og jeg sitter nå igjen med et veldig godt inntrykk av den nye siden. På mange områder er denne flere klasser bedre enn den gamle.

Danny

Quote from: krakra on March 13, 2010, 13:32:13 PMSå klikk på "Nyheter" da. Hva ser du? Et halvt bilde av noen supportere?


Nei, jeg ser faktisk et helt bilde av noen supportere og tekst under bildet der det (akkurat nå) står "Før kampen: Brann - Haugesund". Slik:


Nå har jeg riktignok en heller stor skjerm, det er vel kanskje det som gjør forskjellen, og da tror jeg at jeg skjønner jeg problemet. Det burde vel strengt tatt ikke være nødvendig å ha stor skjerm for å få et godt inntrykk av siden, den burde vel heller vært dimensjonert mindre.

krakra

Ja, det er iallefall hovedproblemet for meg. Jeg sitter med en helt vanlig skjerm og ser ingenting matnyttig uten å scrolle og min oppfatning er at mange har samme problemet. De kunne med fordel gjort absolutt alt endel mindre. Syns også det er litt rotete på forsiden, men hovedproblemet er at man ser veldig lite uten å scrolle på en vanlig skjerm.

Jeg er ingen webdesignekspert, men jeg mener at det skal være mulig å få siden til å tilpasse seg oppløsningen på skjermen, sånn at du og jeg ser det samme og man slipper en stor skjerm for å se noe.

gitarbroiler

Jeg skal ikke påberope meg å være noen ekspert på noen måte, men grunnleggende kunnskap om design og brukervennlighet har jeg etter å ha sittet i diverse prosjektgrupper vedrørende nye nettsider og design av disse. Brann.no bommer totalt på brukervennlighet, og selv om jeg har vært der både 3-4 ganger nå så finner jeg ikke at denne siden er noe bedre enn den gamle.

Jeg står på påstanden om at det er horribelt at Brann har brukt ca 500 000,- på dette (vet hva ting koster hos Keyteq).

abe78

Gitar - det slår meg at du er ekspert på området... du står på påstander og sånn! BRA!
.og husk!

krakra

Man trenger jo ikke være ekspert for å se at Brann.no ikke er brukevenlig. Holder med å være bruker:)

krakra

For å ta et spørsmål utenfor nettsidetemaet. Når er det Brann 2 starter sesongen sin?

Læreren

Quote from: krakra on March 14, 2010, 16:01:52 PM
For å ta et spørsmål utenfor nettsidetemaet. Når er det Brann 2 starter sesongen sin?


20. april syns jeg å ha hørt...

nero

Etter å ha sett RBK, MFK, Odd og Stabæk i den første runden må jeg nok konkludere at det skal holde hardt å forbedre fjorårets plassering. I tillegg ser Viking og VIF ut til å ha styrket seg, i motsetning til oss, så vi kan jo fort snuse på 8. plassen igjen... Vet at det er tidlig ennå, men det er også et faktum at vi har en svært sårbar stall (3 stoppere, total avhengighet av Huse, Skade-Bakke osv). Våre hovedutfordrere virker bredere besatt. Synd, for vi ser klare tegn til sportslig forbedring, spesielt innsats og utholdenhet, og tildels defensiv trygghet. Likevel synes det ganske langt fram til lagene som lå foran oss på tabellen i fjor, dessverre.

Ja, ja, men så er jeg nå alltid pessimistisk, jeg.
Lions led by donkeys.

Nixon

http://fotball.bt.no/eliteserien/article163715.ece

Huseklepp ser ut til å skulle ta straffene i år.

Bak han tripper Mjelde som sier at han har tatt straffene både i Løv-Ham og Sandefjord. Det må jo bety at han er trygg fra krittmerket, noe jeg ikke er så sikker på om Huseklepp er. Så jeg går for Mjelde!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

osoerli

– Alle de du nevner er gode kandidater. Vi skal ikke sende opp Rodolph Austin for å si det sånn, melder Rune Skarsfjord.

Syns no eg hugsar Austin hadde ein kanon straffe i straffekonken mot LaCoruña iallefall.  Det var vel bare han og Bjarnason som scorte då.  Bjarnason har jo tapt seg ein del sidan då.  Både som straffeskyttar og ellers.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Tomas

Mjelde var jo solid på straffer i både Løv-Ham og Sandefjord. Han viste fin avslutningsteknikk og ikke minst ro når han stilte seg opp. Huseklepp er bingo.

Utmedsnolken

viktig å få opp målscoren til huseklepp når man vil ha en god pris. Utifra forumlesning, så har jeg skjønt at de fleste ser på mål pr. kamper som ekstremt viktig under spillerjakt.
"og der snubler Sæternes igjen"

Spelaren

Det ser ut til å bli en rufsete seriestart i år, forhåpentligvis kjem første seier tidligere enn fjorårets 6-7(?) runde. Brann framstår, tross det nye trenerteamets ekstra år på å ordne det fysiske, som typiske; tidvis sløve og juniorfeilende høner som med jevne mellomrom gir oss slike kalassifrede tap å ta med i kvardagen. Aldri kjedeleg med Brann, nei.

Neste kamp er heime mot Mjeldes gamleklubb, er det lov å håpe på tre poeng der? Det er mandagskampen, som betyr at Brann trolig ligger temmeleg skjemmendes stygt nede på tabellen før kampen, sjølv om akkurat den saken ikkje bekymrer meg enno...
Gå av.

Huff

March 22, 2010, 00:29:03 AM #973 Last Edit: March 22, 2010, 07:09:37 AM by Huff
Quote from: Spelaren on March 22, 2010, 00:08:47 AM
Det ser ut til å bli en rufsete seriestart i år, forhåpentligvis kjem første seier tidligere enn fjorårets 6-7(?) runde. Brann framstår, tross det nye trenerteamets ekstra år på å ordne det fysiske, som typiske; tidvis sløve og juniorfeilende høner som med jevne mellomrom gir oss slike kalassifrede tap å ta med i kvardagen. Aldri kjedeleg med Brann, nei.

Neste kamp er heime mot Mjeldes gamleklubb, er det lov å håpe på tre poeng der? Det er mandagskampen, som betyr at Brann trolig ligger temmeleg skjemmendes stygt nede på tabellen før kampen, sjølv om akkurat den saken ikkje bekymrer meg enno...


Tipper vi vinner neste kamp noe som gir et pusterom for ledelse og trenerteam før vi igjen går på en fin rekke kamper med tap, muligens med et lite pusterom etter seier mot Start. Tap mot Molde og RBK borte og tap hjemme mot VIF, nedre halvdel frem til sommeren. Så kommer det seg ut på sensommeren og tidlig på høsten med en fin periode før det blir bås senhøstes. Ikke ulikt i fjor. Og en 10-12 mil i underskudd.

Rett over 50 skorede mål og rett under 50 innsluppne, litt over midten av tabellen med kanskje et par tre runder der det ser ut som vi kan blande oss inn i e-cupstriden/medaljestriden i august/tidlig september. Så får vi ser hva som skjer etter sesongen.

Tror vi i beste fall har noe ala status quo av slagkraftighet i stallen neste sesong, trolig dårligere, men neppe mindre sultne spillere (bedre mentalitet). De fleste som stikkeri åre er jo blandt våre beste, men så tilser likevel og mangelen på vinnervilje at det store flertall avdagens spillere likevel er erstattelige. Så får vi se hva som skjer langt i fremtiden. Skal jeg spekulere voldsomt, og hvorfor ikke; tror jeg (les; håper jeg) vi kan begynne å se konturene av et utvalg gode lokale spillere rundt 2013. Da forhåpentligvis sammen med litt rutine og noen jævlig gode unge norske og utenlandske spillere. Dette er veien og gå og dette er det tidligste tidspunktet jeg per nå ser for meg noen voldsomme forbedringer (selv om vi kommer til å være bedre i år enn sålangt; garantert). I dagens klubb ser det ut som de som styrer har rotet det til for meget langt frem i tid, og jeg ser ingen tegn på vilje tilå ta ansvar. Er riktignok ekstremt negativ, men dette var jeg og før dagens pinlige affære.

Selvsagt umulig å fastslå dette med noen som helst grad av sannsynlighet, da det blir tipping for langt frem i tid, men slik ser jeg for meg de neste årene, noe ala VIF etter gullet; en klubbsom per nå er i sin femte sesong med ørkenvandring, og som sliter med en interesse rundt klubben som i realiteten tilsier kollaps versus 2005. Steinar tipper jeg forøvrig sitter ut kontraktstiden, uten at det forlenges. Sparkes han skjer det trolig i år, uten at jeg tror dette blir tilfellet.

Super Hasund

Eg frykter en ny 2002. Men då var eg faktisk stolte av spillerene. De blødde for drakten
La Folket Synge

*Feltz*

Joggi Bogga

Jeg er ikke så bekymret som deg for resultatene denne sesongen, men deler fullt ut din bekymring for de påfølgende sesongene.

Denne starten, og spesielt kampen i går, er på ingen måte en pekepinn på hvor vi vil havne. Like lite som at Molde med to strake tap vil fortsette å alite i bunnen.

Vi var ekstremt uheldige i går ved at en rekke negative faktorer gikk imot oss til samme tid. Stallen er fortsatt god i Tippeliga målestokk og vi kommer til å være greie favoritter når vi møter Viking igjen i returoppgjøret. Resultatet i går tror jeg fungerer bra som en vekker og beskjed om at ingenting annet enn innsats og fokus hjelper hvis vi skal være med oppi sjiktet under toppen. Den samme effekten hadde vi ikke fått om vi spillte helt greit og tapte noe ufortjent 1-0 etter ett flaksemål.

Den som virkelig har mye å bevise nå er Steinar Nilsen. Han har hatt lang tid på å prege laget og nå får vi se om at er like talentløs på å lære fra seg angrepsrutiner som jeg hele tiden har mistenkt ham for.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

nero

Quote from: Joggi Bogga on March 22, 2010, 10:23:04 AM
Jeg er ikke så bekymret som deg for resultatene denne sesongen, men deler fullt ut din bekymring for de påfølgende sesongene.

Denne starten, og spesielt kampen i går, er på ingen måte en pekepinn på hvor vi vil havne. Like lite som at Molde med to strake tap vil fortsette å alite i bunnen.

Vi var ekstremt uheldige i går ved at en rekke negative faktorer gikk imot oss til samme tid. Stallen er fortsatt god i Tippeliga målestokk og vi kommer til å være greie favoritter når vi møter Viking igjen i returoppgjøret. Resultatet i går tror jeg fungerer bra som en vekker og beskjed om at ingenting annet enn innsats og fokus hjelper hvis vi skal være med oppi sjiktet under toppen. Den samme effekten hadde vi ikke fått om vi spillte helt greit og tapte noe ufortjent 1-0 etter ett flaksemål.

Den som virkelig har mye å bevise nå er Steinar Nilsen. Han har hatt lang tid på å prege laget og nå får vi se om at er like talentløs på å lære fra seg angrepsrutiner som jeg hele tiden har mistenkt ham for.


Helt utrolig at noen fortsatt mener denne stallen er god nok. Greit nok at de klarte å rote seg til en femteplass i fjor, men nå er de gamle, mette spillerne enda eldre, mens mange av våre konkurrenter (som fks Viigiing) har styrket seg. Tror vi skal få store problemer med å gjenta fjorårets flatterende plassering. Nå er også alle lagene oppmerksomme på Huseklepp og tar sine forhåndsregler. Og den sentrale midtbanen og forsvaret vårt er jo en vits.
Lions led by donkeys.

feriejan


Henki

Det er rett og slett grasalt mye som virker galt med årets Brannlag, så hvor skal man starte? Jeg starter bakerst.
Forsvaret: I går så vi et Brannlag totalt blottet for deffensiv trygghet, plan og generell bevissthet. Fakiri var dårlig, Austin og Bjarnason må ta på seg skylden for minst ett av målene og Sævarson er bedre offensivt enn deffensivt. Opdal er god, men ikke så god at han kan klare seg uten forsvaret.

Midtbanen: Her mener jeg vi finner det største problemet i Brannlaget, akkurat som i fjor. Midtbanen Brann stillte med i går består av fire, isolert sett, gode fotballspillere. Men mangelen på en kreativ kraft sentralt er åpenbar. Jaiteh har tydeligvis store problemer om dagen, for så svak som han har fremstått de to første kampene er skremmende. Enda mer skremmende er det at alternativet på benken heter Gylfi Einarsson.
Enda mer alvorlig enn at enkeltspillere svikter er mangelen på et klart mønster i Brann sitt offensive spill. Det er ingen samhandling, ingen plan og ingenting som tyder på at man spiller fotball med en klar plan i bakhodet. Når Viking angrep i går angrep de med mange mann, det kom flere løp og de vant duellene. De gangene Brann prøvde seg var det stort sett Huseklepp og en eller to andre som var med i angrepet. Hvorfor midtbanen ikke angriper som en samlet kraft er for meg et mysterium da Brann har hatt to sesonger på seg før denne til å se at man er avhengig av midtbanen også når man angriper.

Spissene: Her har Brann to av de beste spillerne i Tippeligaen. Teknisk går spissparet vårt utenpå de fleste andre i Tippeligaen. Men det hjelper fint lite når man ikke har noen plan for det offensive spillet. Huseklepp og Guastavino har kapasitet til å kunne gjøre ting på egenhånd, men det blir i overkant spesielt å basere seg på det i tredve kamper per sesong.

På benken: Stallen er for tynn, enkelt og greit. Vi har få alternativer deffensivt, Gylfi Einarsson hjelper ingen andre enn motstanderen når han kommer inn på midtbanen, og alternativene på spissplass begrenser seg til en gal danske. Den gale dansken er underholdene nok, men det funker ikke så bra i forsøkene på å vinne fotballkamper.

Trener: Til Steinar Nilsen sitt forsvar skal det sies at han ikke har fått mye å jobbe med. Han komk til en klubb han trodde hadde resurser og kompetanse. Halvannet år etter står han til ørene i drit. Det fratar han derimot ikke ansvaret når det gjelder Brannspillerne sin dårlige innsats, deres stadige tap av dueller og andreballer og mangelen på mønster i Brann sitt spill. Det må skjerpings til også her.

Ledelsen: RBH har man sagt både nok og mer enn nok om. Han har en tabbeliste som ikke ser bra ut på CV'en.
Bjørn Dahl må ta sin store del av skylden for det økonomiske uføret Brann har havnet i. I kraft av å være klubbdirektør er han den som skal kjenne til klubbens daglige drift best. Hans rolle i forsøket på å føre supportere, sponsorer og medlemmer bak lyset i forbindelse med underskuddet i fjor grenser til det utilgivelige.
Styret burde ha tatt konsekvensen av fjoråret og gått av. Det minner om gode gammeldagse Lambert Wulf-fakter å nekte å se at Brann må ha inn nye og mer kompetente krefter også på styrerommet. Ingen er større enn klubben, ei heller styret.

Med andre ord er Brann en organisasjon som er på god vei til å råtne på rot. Alle ser det, alle vet det, men ingen er villig til å ta konsekvensene av det. Happy days.
Ballen skal fremover!

TCAC

Noen i Brann skylder ihvertfall supporterne en god og ærlig forklaring på hva som har skjedd, og ikke minst hva som er planen for å komme ut av dette uføret fullstendig uten muligheter for å styrke en startoppstilling som lyser ut enorme svakheter. Det virker ikke som om folk i klubben drar i samme retning i det hele tatt, og det er så altfor tydelig at en rekke mennesker i SKB har nok med å redde sine egne skinn og renoméer. Om det eneste vi hører fra den kanten før neste kamp er det samme gamle drittet vi hører hver eneste gang det har gått virkelig til helvete de siste to-tre årene (noe som har skjedd fryktelig ofte), haster det virkelig med å få mobilisert noen ordentlige motstandsbevegelser...  

dudo

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5035318.ece

Da har det vært oppvaskmøte etter Viking-fadesen, og alle hjerter gleder seg. Selv om det spesifikt står at det ikke kom frem noen mistillit mot trenerapparatet under møtet, så er jeg ikke helt sikker på om jeg tror på det.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!


Hatleking

Neste lagoppstilling bør vera slik:

-----------------Opdal
Sævarson - Yaw - Bjarnason - Holmvik
--------Solli - Bakke - Vaagan Moen
----------Guastavino - Mjelde
----------------- Huseklepp

kabelmann

Jeg vil ha Solli inn i midten. Når Austin er karantenefri så tar han Bakkes plass.

-----------------Opdal
Sævarson - Yaw - Bjarnason - Fakiri
---Haugsdal - Solli - Bakke - Mjelde
-------Guastavino - Huseklepp
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

olebrann3

Håper på denne lagoppstillingen:
                   Opdal
Birkir-Yaw-Bjarnasson-Holmvik
                 Solli-Bakke
Guastavino - Mjelde - Vaagan Moen
                 Huseklepp

Birkir og Holmvik må få lov å gå mye fram, Solli og Bakke må holde litt igjen. Av de 4 framme skal det alltid være minst 2 igjen oppe.

Men med den treneren vi har no blir dette bare en drøm

Langhår

Quote from: Petter Puddefjord on March 22, 2010, 14:56:15 PM


Tror du glemte et vesentlig punkt på velkommen-tiraden din; Velkommen nedrykk, for det er det som vil blir konsekvensen av et slikt prosjekt som du legger opp til.
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

Hatleking

Solli har vel alltid spela høgre kant?

dudo

Quote from: Hatleking on March 22, 2010, 15:13:09 PM
Solli har vel alltid spela høgre kant?


Det var da svært så posisjonsfokusert du var da! ;) Men jeg tror definitivt du har et poeng: Grunnen til Sollis suksess i Brann er nettopp at han spiller på kanten, og slipper å forholde seg til fire retninger.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Hatleking

Når går forresten kontraktane ut til "veteranane"?

Kruxleiven

Quote from: Hatleking on March 22, 2010, 14:57:55 PM
Neste lagoppstilling bør vera slik:

-----------------Opdal
Sævarson - Yaw - Bjarnason - Holmvik
--------Solli - Bakke - Vaagan Moen
----------Guastavino - Mjelde
----------------- Huseklepp


Fint å se at noen er enig med 4-3-2-1 ideen min. Bare tull å spille med to spisser om man skal bruke Guastav og Huseklepp samtidig. Juletre er undervurdert. Milan hadde jo suksess med det en gang i tiden.

Hatleking

Hehe :)

Diverre er eg nesten heilt sikker på at det kjem til å verta akkurat same lagoppstilling som denne kampen, med Yaw inn for Austin. Håpar eg tek feil.

Kruxleiven

Det blir vel det. Man kan gi 4-4-2 flere sjanser, men jeg mener Nilsen bør ha en backup. Og i enkelte kamper bør han overrraske så motstanderen ikke helt vet hva de får. De lange ballene på Huseklepp kan gjerne fortsette, men det må bli mer variasjon.

krakra

Rart det ikke har vært noen blogger fra Mjelde som trodde på seiersmålet eller Gorm som mener vi bør tenke oss om før vi kritiserer i dag...

Langhår

Quote from: krakra on March 22, 2010, 20:00:09 PM
Rart det ikke har vært noen blogger fra Mjelde som trodde på seiersmålet eller Gorm som mener vi bør tenke oss om før vi kritiserer i dag...


Så forresten innlegget ditt på Gorms blogg på Brann.no. Meget bra, jeg er meget spent på om det kommer noen respons. Sikkert ikke.
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

krakra

Jeg er positivt overrasket over at det ikke er slettet jeg. Så skal ikke klage.

DangerousDan

Quote from: Langhår on March 22, 2010, 20:09:23 PM
Quote from: krakra on March 22, 2010, 20:00:09 PM
Rart det ikke har vært noen blogger fra Mjelde som trodde på seiersmålet eller Gorm som mener vi bør tenke oss om før vi kritiserer i dag...


Så forresten innlegget ditt på Gorms blogg på Brann.no. Meget bra, jeg er meget spent på om det kommer noen respons. Sikkert ikke.


Tenkte det samme,- hva med å purre opp et svar fra mediesjefen?
Han sitter vel i skyttergraven sin.

haak


Langhår

Quote from: DangerousDan on March 22, 2010, 20:12:49 PM
Quote from: Langhår on March 22, 2010, 20:09:23 PM
Quote from: krakra on March 22, 2010, 20:00:09 PM
Rart det ikke har vært noen blogger fra Mjelde som trodde på seiersmålet eller Gorm som mener vi bør tenke oss om før vi kritiserer i dag...

Så forresten innlegget ditt på Gorms blogg på Brann.no. Meget bra, jeg er meget spent på om det kommer noen respons. Sikkert ikke.


Tenkte det samme,- hva med å purre opp et svar fra mediesjefen?
Han sitter vel i skyttergraven sin.




Det skal i det hele tatt bli spennende å se hva propagandminesteriet foretar seg de nærmeste dagene. Første steg er jo rekken av bloggere som selvfølgelig kun har èn agenda og det er å gi inntrykk av at alt er fryd og gammen blant folket. Ynkelig.
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

skuteviken

http://www.brann.no/supporter/blogger/tor-owe-rennemo/dette-skjer-for-ofte/

Jeg tar meg friheten og oppsumere høydepunktene.

At Bjarte Haugsdal ikke startet denne kampen er jo et mysterium, for han spilte en god kamp mot Haugesund, og erstatteren viste med tydelighet at han både var skadet og ikke i kampform.

Det eneste positive jeg så med Brann-øyne, var at det var ingen som pep da spillerne var borte og takket for kampen



Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

OmOssSjølOgHansaøl

Bjarne Berg går ut med at investorene i Bergen har mistet tillitt til styret  ...
Steinar Nilsen lar være å avkrefte at han mener seg lurt av dem som ansatte ham ...
Det stopper neppe der.

Dette ser ut til å bli en "interessant" vår for Styre og Stell i SK Brann.

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Go Up