• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Vi henter GULLBALLEN til HUSEKLEPP !

Started by Gulløl, October 25, 2009, 17:33:58 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Markmus

Nå har hun plutselig 40%! Opp 4% på bare et par timer.
Ka du ve?

Gulløl

Neida ikke så veldig skuffet. Om ikke Huseklepp får Gullballen skal han heller få noe heimbrygget Gulløl hos meg  ;)

Ellers er det litt kjedelig om det er en PC  blant C.P vennene som i perioder tikker og går med å stemme automatisk. Spesielt når Huseklepp nærmer seg kraftig begynner en å rykke fra igjen.
Ihvertfall ingen fornuftig og naturlig forklaring på hvordan det skal skje.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Markmus

Finnes sikkert de (trøndere f.eks.) som sitter og trykker på CP bare for at Huseklepp ikke skal vinne også ;)
Ka du ve?

vebo

Kan ikke du fikse en sånn maskin Gulløl?
Tiocfaidh ár lá

Markmus

Kyss meg i ræva. Nå er CP oppe på 43% og Huseklepp på 23%. Det er noe meget muffens med denne avstemningen :D
Ka du ve?

Kai-Olai

Kjønnskvotering.. For hver stemme som går til Huseklepp får CP en halv stemme..

Gulløl

43 %

HUSEKLEPP: 22 %

MAKTHAR THIOUNE: 8 %

ROAR STRAND: 7 %

ROSENBORG: 6 %

MADS STOKKELIEN: 5 %

JOHN ARNE RIISE: 1 %

MAME BIRAM DIOUF: 1 %1 %

FOTBALLJENTENE: 0 %


KLIKK her for å stemme:
http://www.nrksport.no/1.6828363
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gubrask

Hehe, herlig å se hvor mye dette engasjerer deg! ;)

Gulløl

Joda, men andre må bli engasjert også, minst 100 personer som står litt på.
Ser vi ikke resultater i løpet av det neste døgn så gir jeg opp.
Dette er det eneste trofeet som kan hentes hem til Bergen i år, kan bli stort for Huseklepp og Brann om vi klarer det 8)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

vebo

Tiocfaidh ár lá

Gulløl

Noe en kan lure på mens en stemmer. Er interessen for kvinnefotball stor eller liten når en ser dette ?
CECILIE PEDERSEN: 43 %
FOTBALLJENTENE: 0 %
??? ???
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Markmus

Jeg lurer ekstremt mye på hvor mange som sitter og stemmer på CP, eller eventuelt hvem som har rigget en PC til å stemme på henne så vanvittig mye :p
Ka du ve?

TCAC

Regner med at likestillingsdepartementet (kvinnedepartementet) har misbrukt statskanalen til å rigge denne avstemningen.

Derabilo

Sier det noe om nivået på norsk fotball når en 18-åring fra 2. divisjon kan vinne gullballen? Eller sier det bare noe om nivået på kvinnefotball?
Bergen ut av Norge -

Markmus

Sier mer om hvor mange venniner eller datakyndige venner hun har ;)
Ka du ve?

Nixon

Quote from: Derabilo on October 28, 2009, 23:18:22 PM
Sier det noe om nivået på norsk fotball når en 18-åring fra 2. divisjon kan vinne gullballen? Eller sier det bare noe om nivået på kvinnefotball?


Det er slett ikke umulig at hun faktisk fortjener å vinne gullballen. At hun relativt sett har gjort den beste prestasjonen av kandidatene.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Utmedsnolken

Synes ikke Huseklepp har gjort den største prestasjonen ihvertfall. Han har vært svært god i noen kamper og helt usynlig i andre (mye pga medspillerne). men huseklepp vinner jo alle banens beste prisene uansett, tom. på landslaget, så det er vel mye småjenter som digger han (Helstad-effekten)
"og der snubler Sæternes igjen"

Yngve

Quote from: Nixon on October 29, 2009, 08:01:45 AM
Quote from: Derabilo on October 28, 2009, 23:18:22 PM
Sier det noe om nivået på norsk fotball når en 18-åring fra 2. divisjon kan vinne gullballen? Eller sier det bare noe om nivået på kvinnefotball?


Det er slett ikke umulig at hun faktisk fortjener å vinne gullballen. At hun relativt sett har gjort den beste prestasjonen av kandidatene.


Det er alltid imponerande å koma frå andredivisjon og inn i eit EM og skåra. Men heilt alvorleg, kor mange kampar vart det på ho? To - tre? Så alt med måte..

SKBrannfan

Quote from: Gulløl on October 28, 2009, 18:56:38 PM
Joda, men andre må bli engasjert også, minst 100 personer som står litt på.
Ser vi ikke resultater i løpet av det neste døgn så gir jeg opp.
Dette er det eneste trofeet som kan hentes hem til Bergen i år, kan bli stort for Huseklepp og Brann om vi klarer det 8)



Ikke for å skuffe noen, men jeg har stemt så mange ganger at jeg like gjerne gir opp. Ser ingen fremgang og for min del får denne gullballen havne hos Cecilie Pedersen eller hvem hun nå enn er. Jeg kan heller ikke forstå annet enn at det er enn eller annen pc som er koblet automatisk på å stemme hvert tiende minutt og/eller at dette er et aller annet prosjekt for å gjøre henne berømt. Jeg hadde ikke hørt om henne før jeg så hun var nominert til gullballen.

vebo

Slutt å syte og stem! Hun kan umulig ha flere venner enn det er aktive medlemmer på forumet..
Tiocfaidh ár lá

Gulløl

October 29, 2009, 11:51:09 AM #70 Last Edit: October 29, 2009, 12:04:02 PM by Gulløl
Jeg skal garantere at bare jeg, min familie og vennekrets sine stemmer siste døgn er langt mer stemmer en
det C.P har fått fra hele Norge. I tillegg kommer stemmene fra alle dere andre, et betydelig antall sikkert. Likevel øker C.P sin prosent mens Huseklepp sin prosent bare minker. Rene X-files dette  ::)

At det er en eller annen form for automatisk avstemming fra en eller annen PC er det liten tvil om.

Slik automatisk avstemming ble gjort for noe en gang i fjor(husker ikke hva), ble da avslørt og stemmene slettet husker jeg det sto i media.

Et annet godt argument for at det her er noe muffens er at om interessen for kvinnefotball var så enorm, er det meget merkelig at Fotballdamene får 0 % av stemmene.

At denne avstemmingen er tilrettelagt fra NRK sin side slik at vi kan stemme flere ganger, så er det fullt lovlig og likt for alle.  Men en programmert PC som stemmer slik som vi med 99 % sannsynlighet ser her er ren svindel.

Er en stor skandale om NRK deler ut prisen i stort fjernsynshow til C.P uten å slette automatstemmene.
Da er denne saken noe for media, og NRK og fotballforbundet blir gjort til latter etter showet.

Om noen her vil sende en høflig og velbegrunnet klage til NRK så er vel artikkelforfatter på den NRK siden rette person. Her er navn og E-post:
ARVE LOTE
arve.lote@nrk.no


Om noen av dere hadde sendt en slik mail hadde det vært fint om dere hadde limt inn svaret her.


Her er fotballforbundet sin info om avstemmingen:
http://www.fotball.no/nff/NFF-nyheter/Gullballen/Stem-frem-Gullballen-vinneren/

Mulig at artikkelforfatter her er mer rett person å sende mail til:
yngve.haavik@fotball.no
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

vebo

Dette er din aksjon, så hvem stemmer for at Gulløl skal sende mail?


Jeg: 1
Tiocfaidh ár lá

thesevs

Sist jeg sjekket så går det ikke lenger an å se resultatene..

"Stemmen din er registrert.
Resultatet vil bli publisert på et senere tidspunkt.
"
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Gulløl

October 29, 2009, 12:06:54 PM #73 Last Edit: October 29, 2009, 12:11:09 PM by Gulløl
Mitt engasjement har vært stort nok. Noen av dere andre kan sende mailer. Bare fint om NRK og fotballforbundet får flere mailer om dette slik at de reagerer, og at konkurransen blir på like vilkår.
Men viktig at mailene er høflig og godt argumentert, uten går det vel raskt i søppelposten.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

October 29, 2009, 12:18:45 PM #74 Last Edit: October 29, 2009, 12:20:50 PM by Gulløl
Quote from: thesevs on October 29, 2009, 12:06:29 PM
Sist jeg sjekket så går det ikke lenger an å se resultatene..

"Stemmen din er registrert.
Resultatet vil bli publisert på et senere tidspunkt.
"


De holder kanskje allerede på å slette automatstemmene  :o. Den PC-en som produserer automatstemmene tar det sikkert en tid å spore opp å stoppe. Er vel på et gutterom til en datanerd som er forelsket i C.P   :D
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

October 29, 2009, 18:39:42 PM #75 Last Edit: October 29, 2009, 18:43:24 PM by Gulløl
Brann.no skriver at Huseklepp er nominert til KNIKSEN-prisen. I samme artikkel har de en klikkfunksjon for å stemme på han i GULLBALLEN avstemningen. Den påminnelsen vil hjelpe på for å få han til topps.
Kniksen prisen er det en jury som bestemmer, så der har ikke vi supportere noen innflytelse.
http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=8494

GULLBALLEN avstemningen har ikke vært oppe og gått siden i foremiddag. Dei skal vel taue inn datanerden på gutterommet før de starter opp igjen  ;D
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

abe78

October 30, 2009, 00:32:57 AM #76 Last Edit: October 30, 2009, 00:35:35 AM by abe78
Dette minner meg om månedens spiller på TV2 for noen år siden. Vi rigget stemmingen ved å lage en robot som stemte. Husker at jeg sa til en tjommi -"faen, denne bør Winters vinne, men ha Charlie like bak". Som sagt så gjort. Månedens spiller ble Robbie Winters med Charlie Miller rett bak. Komplett latterlig og flaut for den som arrangerer dette...

http://www.webavisen.no/artikkel/1890632/winters-ble-maanedens-spiller.htm
.og husk!

Markmus

abe78, du får lage en robot til denne også, da ;)
Ka du ve?

Gulløl

Mens NRK rydder opp er det fremdeles mulig å stemme. Så det er bare å stå på ! :)
Resultatlisten får vi senere(og da trolig uten robotstemmene til C.P).
Og da topper vel Huseklepp om vi er flinke og stemmer mye gjennom helgen  ;D

http://www.nrksport.no/1.6828363
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

vebo

Om man klikker gal på stemknappen i ca 10 sec vil det  inne i mellom "Du har allerede stemt på denne avstemningen"-beskjedene komme 3-4 "din stemme er registret"-beskjeder.
Tiocfaidh ár lá

kabelmann

Quote from: Gulløl on October 30, 2009, 09:35:25 AM
Mens NRK rydder opp er det fremdeles mulig å stemme. Så det er bare å stå på ! :)
Resultatlisten får vi senere(og da trolig uten robotstemmene til C.P).
Og da topper vel Huseklepp om vi er flinke og stemmer mye gjennom helgen  ;D


Er det noen spesiell grunn til å tro at NRK beholder stemmene fra to-tre stykker som klikker som gale når man like fullt forventer at eventuelle robotstemmer fjernes?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Gulløl

November 02, 2009, 17:44:23 PM #81 Last Edit: November 02, 2009, 17:55:14 PM by Gulløl
Fotballforundet har endret reglene for hvem som skal vinne GULLBALLEN(innrammet). Holder de alle oss som har stemt for narr ?? De har nå i et par uker gitt inntrykk av at det er supporterene(folkejury) sine stemmer som avgjør, men nå plutselig er det en fagjury inne i bildet også ::)
____________________________________
Siste frist for å avgi stemme er fredag 6. november kl 18.00.
Vinneren av Gullballen kåres i en kombinasjon av en folkejury (som her representeres ved stemmene i avstemningen), og en fagjury.
Fagjuryen består av Morten Pedersen fra Dagbladet, Truls Dæhli fra VG, Tone Angeltvedt fra Serieforeningen kvinner, Bertil Valderhaug fra Aftenposten og NRKs Knut Nesbø.
Resultatet av avstemningen og fagjuryens avgjørelse skal vektlegges likt ved kåringen av vinneren.
Dersom det skulle være likt mellom to kandidater så har folkejuryen (avstemningen) det avgjørende ord.
__________________________________


Og med en fagjury som er 100 % østland-sammensett øker vel ikke akkurat Huseklepp sine sjanser.

En kan også lure på om resultatet av avstemmingen ikke tåler dagens lys når de nå etter flere dager fremdeles har dette stående på nrk siden:
Resultatet vil bli publisert på et senere tidspunkt.

Sikkert en grei måtte å «skjule» at CP har fått robotstemmer ;)

http://www.nrksport.no/1.6828363
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

olebrann3


Markmus

Når man får et slikt drømmetreff Huseklepp får, så går det egentlig ikke an å gjøre det særlig bedre enten man spiller i 6. div eller Premier League :P
Ka du ve?

Læreren

Er det slik at en spiller ikke kan være nominert med 2 mål? Huseklepps chip mot Molde er absolutt en verdig kandidat i tillegg til chippen mot Stabæk. Chippen mot Molde var på mange måter en vanskeligere prestasjon i og med at han er på vei bort fra målet, og dermed måtte han vri både foten og chippen betydelig. I tillegg har han høyere fart i det han utfører chippen enn hva han hadde mot Stabæk.

dudo

Ikke minst beviser målet mot Molde at det mot Stabæk ikke var noen tilfeldighet.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

olebrann3

Kanskje det er greit at han bare er inne med den ene, ellers hadde han gjerne fått mindre stemmer

Klaus_Brann

Quote from: olebrann3 on November 03, 2009, 11:25:00 AM
Edit: 4. vakreste i verden var det, faktiskt det fineste i europa
http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article144363.ece


Det sjukeste er kanskje at Falcao som topper har lagd slike mål tidligere:

Falcao Futsal

1.00 ut i videoen, for en herlig spiller.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

Da er det bare litt over 6 timer igjen av avstemningen. I kveld kåres vinneren.
http://www.nrksport.no/1.6828363
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Spelaren

Cecilie Pedersen vant visstnok ifølge vg.no
Absurd og lite logisk.
Gå av.

vebo

November 06, 2009, 23:01:27 PM #90 Last Edit: November 06, 2009, 23:07:43 PM by vebo
Og Huse fikk hverken årets spiller eller årets mål, da er det bare Kniksenprisene "årets angriper" og "årets Kniksen" igjen. Men kåres også disse i dag?

Edit: Det er det ja, sakset fra toppfotball.no :

"Kniksens Hederspris er i 2009 en del av Gullballen (tidligere Fotballgallaen) fredag 6. november i Operaen – og vil bli utdelt der."

Tiocfaidh ár lá

SKBrannfan

De gav vel opp letingen på robotstemmene... Men at juryen ikke kom fram til noe bedre eller ikke fikk ''endret resultatet'' forundrer meg.

krakra

Nå ble vel denne Pedersen toppscorer i VM?

dudo

Nuvel. 2 mål i EM, kan dagbladet fortelle.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

vebo

Det var jo ingen presentasjon av de øvrige Knicksenprisene! Møkkasending.

Og der har de faen meg fått Operakoret til å synge den drittsangen også.
Tiocfaidh ár lá

Gulløl

November 06, 2009, 23:52:34 PM #95 Last Edit: November 07, 2009, 00:43:53 AM by Gulløl
Helt latterlig denne avstemningen der FOLKET skulle stemme frem en vinner av Gullballen.
Da det for 1 uke siden ble stilt for mange spørsmål fra forskjellige hold for at C.P nærmet seg 50 % av stemmene, fjernet de like godt resultatoversikten fra nettet ganske omgående sikkert for å unngå bråk. Samtidig gav de ny info om at en såkalt jury også skulle være inne i bildet for å avgjøre dette i tillegg til stemmene, altså reglene ble endret midt i avstemningen.
Var forresten ikke noe snakk om denne juryen i kveld, ble fokusert på at det var folkets stemmer som avgjorde det. C.P takket også for at så mange hadde stemt på henne, ja ho får leve i den troen.

Alle
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Quote from: SKBrannfan on November 06, 2009, 23:05:46 PM
De gav vel opp letingen på robotstemmene... Men at juryen ikke kom fram til noe bedre eller ikke fikk ''endret resultatet'' forundrer meg.


Meget trolig fordi at "robotstemmene" kom fra Fotballforbundet selv. Derfor ble det ikke gjort noe med det. De kunne styre det akkurat slik de selv ville. Juryen(om den eksisterer) hadde nok ingen ting de skulle ha sagt. Hele opplegget virker helt korrupt.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

Quote from: vebo on November 06, 2009, 23:24:55 PM
Det var jo ingen presentasjon av de øvrige Knicksenprisene! Møkkasending.

Og der har de faen meg fått Operakoret til å synge den drittsangen også.
Skulle de andre Kniksenprisene deles ut i kveld da? Trodde det kun var hedersprisen, som fantastisk nok ble delt ut av Kåfjord til Espelund. Veldig smart valg av prisutdeler der.

Gulløl

November 07, 2009, 01:10:44 AM #98 Last Edit: November 07, 2009, 01:17:57 AM by Gulløl
Quote from: krakra on November 07, 2009, 00:55:04 AM
Quote from: vebo on November 06, 2009, 23:24:55 PM
Det var jo ingen presentasjon av de øvrige Knicksenprisene! Møkkasending.

Og der har de faen meg fått Operakoret til å synge den drittsangen også.
Skulle de andre Kniksenprisene deles ut i kveld da? Trodde det kun var hedersprisen, som fantastisk nok ble delt ut av Kåfjord til Espelund. Veldig smart valg av prisutdeler der.


Ja tenk å få hederspris hos en som har gitt en sparken ;D. Merkelig at Espelund stilte på scenen for å ta i mot dette såkalte "plasteret på såret". Kårfjord prøvde tydeligvis å ro noe i land her. Såg ut som Espelund var pinlig berørt og hadde lyst å kald-kvele Kårfjord. Med stor sannsynlighet hadde Espelund ikke fått hedersprisen om hun ikke hadde fått sparken. Farsen er komplett :o
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Markmus

Quote from: krakra on November 07, 2009, 00:55:04 AM
Quote from: vebo on November 06, 2009, 23:24:55 PM
Det var jo ingen presentasjon av de øvrige Knicksenprisene! Møkkasending.

Og der har de faen meg fått Operakoret til å synge den drittsangen også.
Skulle de andre Kniksenprisene deles ut i kveld da? Trodde det kun var hedersprisen, som fantastisk nok ble delt ut av Kåfjord til Espelund. Veldig smart valg av prisutdeler der.
Ka du ve?

Go Up