• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Vi henter GULLBALLEN til HUSEKLEPP !

Started by Gulløl, October 25, 2009, 17:33:58 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

October 25, 2009, 17:33:58 PM Last Edit: October 25, 2009, 18:47:08 PM by Gulløl
Oppmoder alle Brann supportere om å hjelpe til å stemme slik at Erik Huseklepp får GULLBALLEN 2009, direkte på NRK1 fredag 6. november kl 22.25. :).

La oss brette opp ermene å stemme, slik at Rosenborg ikke stikker av med denne også.

Vi hjelper til slik at Erik Huseklepp får denne utmerkelse som er den gjeveste prisen en fotballspiller eller lag kan få i fotball-Norge. Vi viser samtidig at vi på denne måten også er Norges beste supportere å støtter våre spillere på alle måter.

KLIKK inn på denne linken for å stemme:
http://www.nrksport.no/1.6828363

Her er brann.no sin omtale av saken:
http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=8479

Stillingen hittil:

CECILIE PEDERSEN: 43%
ROAR STRAND: 18%
ROSENBORG: 17%
ERIK HUSEKLEPP: 7 %
MAKTHAR THIOUNE: 4%
MADS STOKKELIEN: 2%2%
FOTBALLJENTENE: 1%
JOHN ARNE RIISE: 1%
MAME BIRAM DIOUF: 0 %
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

Erlend

Quote from: Brannfrelst on October 25, 2009, 17:53:05 PM
Cecilie Pedersen hvem?


Har hørt at hun skal være god i en eller annen bitte liten idrett som ingen bryr seg om

Markmus

Roar Strand er et forbilde for enhver fotballinteressert unge og ungdom, men hvorfor han skal få Gullballen vet jeg ikke. Hva er egentlig Gullballen? Det virker ikke som om det er noen kritierier for å få den, så den fremstår egentlig bare som en popularitetspris (noe den ville vært uansett siden den er basert på folkeavstemning).

Jaja, Huseklepp får mer enn nok kos med Kniksen-prisen :)
Ka du ve?

Yes!wehavenobananas

Jeg stemte på Cesilie Pedersen. Rett og slett fordi denne konkurransen er alt for trist.

PS: Roar Strand vil aldri bli et forbilde for meg, og jeg er fotballinteressert.

vebo

Tiocfaidh ár lá


Gulløl

October 26, 2009, 10:36:44 AM #7 Last Edit: October 26, 2009, 10:42:59 AM by Gulløl
Det kommer seg, Huseklepp er oppe i 14 % nå :).
I løpet av dagen bør Huseklepp passere Rosenborg og Roar Strand og komme opp på andreplass om vi kjører litt på.

Cecilie Pedersen har sikkert alliert seg med 20 venninner som har funnet ut at det er mulig å stemme flere ganger ::). Vi kan vel ikke la oss slå av noe slikt vel ?

KLIKK inn på denne linken for å stemme:
http://www.nrksport.no/1.6828363

Oppdatert stilling akkurat nå:

CECILIE PEDERSEN: 42%

ROAR STRAND: 15%

ROSENBORG: 14%

ERIK HUSEKLEPP: 14 %

MAKTHAR THIOUNE: 3%

MADS STOKKELIEN: 2%2%

FOTBALLJENTENE: 1%

JOHN ARNE RIISE: 1%

MAME BIRAM DIOUF: 0 %
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

thesevs

Oppdatert stilling akkurat nå:

CECILIE PEDERSEN: 42%

ROAR STRAND: 15%

ROSENBORG: 14%

ERIK HUSEKLEPP: 15 % http://www.nrksport.no/1.6828363
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Markmus

Jeg skjønner ikke. Folk har knapt hørt om Cecilie Pedersen, men likevel har hun fått 42% av stemmene.
Ka du ve?

olebrann3


Northside

En overbetalt blondine fra Sandsli? Neh... God spiller, men fortjener ikke prisen.

Gulløl

October 26, 2009, 14:21:02 PM #12 Last Edit: October 26, 2009, 14:46:04 PM by Gulløl
Aldri om vi lar en blondine slå oss :).
Venninnegjengen til frk. Pedersen har nok oppdaget at det er mulig å stemme på nytt igjen om en venter noen minutter. Når alle som stemmer på Huseklepp oppdager det så tar han raskt inn på frk. Pedersen ;D.
NÃ¥ er Huseklepp oppe pÃ¥ 2 plass og er forbi trønderpakket  :)
Om vi står litt på skal vi klare å komme over 20 % i løpet av kvelden, resten opp til 1 plass tar vi de neste dagene så kjør på 8). Om ikke noe annet skal hem til Bergen i år så skal ihvertfall GULLBALLEN hem :)

Stillingen hittil:

CECILIE PEDERSEN: 42%

ERIK HUSEKLEPP: 16 %

ROAR STRAND: 14%

ROSENBORG: 14%

MAKTHAR THIOUNE: 3%

MADS STOKKELIEN: 2%2%

FOTBALLJENTENE: 1%

JOHN ARNE RIISE: 1%

MAME BIRAM DIOUF: 0 %

KLIKK her for å stemme:
http://www.nrksport.no/1.6828363
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Markmus

Hvordan vet du at det går an å stemme på nytt etter et par minutter? Jeg lukker siden og åpner på nytt med en gang, og kan stemme igjen. Da får jeg beskjeden om at stemmen har blitt registrert. Hvordan vet du at den blir registrert flere gang og ikke bare en? Nekter å tro de lar en slik pris avgjøres av noe så dumt.
Ka du ve?

Markmus

Nå fikk jeg plutselig denne: "Du har allerede stemt på denne avstemningen"

hehehe, NRK er jaggu dumme ;)
Ka du ve?

Ferguson

Quote from: Markmus on October 26, 2009, 15:02:00 PM
Hvordan vet du at det går an å stemme på nytt etter et par minutter? Jeg lukker siden og åpner på nytt med en gang, og kan stemme igjen. Da får jeg beskjeden om at stemmen har blitt registrert. Hvordan vet du at den blir registrert flere gang og ikke bare en? Nekter å tro de lar en slik pris avgjøres av noe så dumt.


La det gå 5 min. Jeg har gitt 2 stemmer nå på 5 min :)
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Markmus

Du trenger ikke vente et minutt engang.

edit: hmm, jo. Av og til får jeg stemme allerede etter et halvt minutt, mens andre ganger må jeg vente noen minutt (som nå).
Ka du ve?

Ferguson

Quote from: Gulløl on October 26, 2009, 14:21:02 PM
Aldri om vi lar en blondine slå oss :).
Venninnegjengen til frk. Pedersen har nok oppdaget at det er mulig å stemme på nytt igjen om en venter noen minutter.


Tror venninegjengen til Kleppen er større ;)
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Markmus

Ka du ve?

thesevs

At hun får så mange stemmer kan vel sees i sammenheng med en liten protest i supporter-Norge...?
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Gulløl

October 26, 2009, 19:55:55 PM #20 Last Edit: October 26, 2009, 20:06:08 PM by Gulløl
Veldig bra folkens nÃ¥ gÃ¥r det unna, Huseklepp er oppe i 21 % allerede  :)
Med dette tempoet og god innsats videre fra oss alle med å stemme er han nok i ledelsen kanskje allerede i morgen kveld 8).
Et tips: Om en klikker rask mellom stem og resultat klarer en 2- 3 stemmer før en blir stoppet. Så må en vente alt fra et par minutter opp til 10 minutter før en kan stemme igjen.

Stillingen hittil:

CECILIE PEDERSEN: 38%

ERIK HUSEKLEPP: 21 %

ROAR STRAND: 13%

ROSENBORG: 12%

MAKTHAR THIOUNE: 4%

MADS STOKKELIEN: 4%2%

FOTBALLJENTENE: 1%

JOHN ARNE RIISE: 1%

MAME BIRAM DIOUF: 0 %


KLIKK her for å stemme:
http://www.nrksport.no/1.6828363
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Markmus

21%? Hva faen... var jo bare 17% da jeg sjekket for 30-45 minutter siden :P
Ka du ve?

fortune

En håpløs avstemning, koster jo folk som har greie på det omtrent 3 kalorier å lage et program som stemmer døgnet rundt.. Installerer man dette på "noen" PC'er er jo seieren sikret...
First is first, second is nothing

Markmus

NRK kan da ikke la dette bli gående? De må da forstå at avstemningen er blitt kuppet av CP-venner og Huseklepp-venner.
Ka du ve?

Gulløl

October 26, 2009, 20:15:52 PM #24 Last Edit: October 26, 2009, 20:59:58 PM by Gulløl
forune,
Det har blitt gjort før i tilsvarende avstemninger og da har stemmene blitt slettet. Og den IP adressen er lett Ã¥ spore opp for fotballforbundet og NRK. Og sÃ¥ gÃ¥r det vel den veien med den personen slik som det gikk med charter-Svein i gÃ¥r, altsÃ¥ glattcelle ;)  ;D


markmus
Og om noen dager er det kanskje Rosenborg-vennene som kupper avstemningen. Ingen har vel flere venner en de i fotball-Norge. Avstemningen er i en tidlig fase enda og Rosenborg er vel normalt favoritt til å vinne dette også, kommer vel sterkt etterhvert med stemmer. Men veldig kjekt om vi branntilhengere kunne gitt Huseklepp seieren, ville gitt han og Brann en god reklameverdi.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

thesevs

# ERIK HUSEKLEPP - størst framgang og årets artist i eliteserien, med flest målpoeng (22%)
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

TCAC

Til dere som har greie på det (?), er Huseklepp pen?

Gulløl

Spør fjortisjentene og du får et vettig svar ;D
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Ferguson

Jentene henger etter han på Metro iallefall. Om det er pga av utseendet er en annen sak!
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

TCAC

Jeg spurte kjæresten min, men stoler ikke på svaret. For meg ser det ut som om han hadde blendet rett inn i fjortismengden med litt redusert høyde, men jeg vet ikke. Kanskje det er sexy.

Gulløl

October 26, 2009, 21:45:30 PM #30 Last Edit: October 26, 2009, 21:50:27 PM by Gulløl
Han har nå tapt seg etter Fyllingen tiden og denne frisyren ;D ;)

http://www.fyllingenfotball.no/files/Image/profiler/2005/150/Erik_Huseklepp.jpg
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Markmus

Du mener han så fresh ut på håret når han lignet en puddel? :P
Ka du ve?

vebo

24% nå, tror vi skal klare dette. Men det er relativt elendig å ha en poll der man kan svare så ofte man vil. Har selv stemt 6 ganger i dag.
Tiocfaidh ár lá

Ikognoti

Fyren har jo ikke skjeggvekst engang..

Henki

Jeg er fortsatt i villrede om hvem denne Cecilie Pedersen er.
Ballen skal fremover!

Gulløl

October 26, 2009, 21:57:11 PM #35 Last Edit: October 26, 2009, 22:00:14 PM by Gulløl
Henki, se her på denne linken. Ho er opprinnelig fra Sveio helt sør i Hordaland. Norges beste og toppscorer i fotball EM nå i høst.
http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_sportsverden/article269123.ece
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gubrask

Quote from: TCAC on October 26, 2009, 21:13:49 PM
Til dere som har greie på det (?), er Huseklepp pen?


Nei, Huseklepp er ikke pen, men han har en sjarme. Svært få jenter liker så feminine og lite mandige menn/gutter.

Men tilbake til temaet, denne avstemmingen finnes ikke seriøs.

fortune

Skjer med Cecilie Pedersen da, hun er fortsatt på 37%.. NRK burde vel få kalde føtter etterhvert, "noe" flaut å måtte dele ut folkets pris til en småtøs som har spilt andre divisjon og noen landskamper..
First is first, second is nothing

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Gulløl

October 27, 2009, 13:11:31 PM #39 Last Edit: October 27, 2009, 13:14:08 PM by Gulløl
Krøvel du bruker vel mye søkemotorer til å finne all infoen du legger ut her, hvorfor ikke bruke de på Cecile Pedersen også ?
FÃ¥r hjelpe deg:
Ho er opprinnelig fra Sveio helt sør i Hordaland. Norges beste og toppscorer i fotball EM nå i høst.
Ellers litt mer info på denne linken:
http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_sportsverden/article269123.ece

Ellers ganske flaut at en damespiller som var ukjent helt til i høst leder så klart på vår egen Huseklepp :o.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

October 27, 2009, 13:19:27 PM #40 Last Edit: October 27, 2009, 13:46:01 PM by Gulløl
Klarer vi i dag Ã¥ mobilisere like bra som vi gjorde i gÃ¥r ettermiddag/kveld bør vi klare Ã¥ fÃ¥ Erik Huseklepp opp i ledelsen før midnatt. NÃ¥r han er opp i  32 % skal han være pÃ¥ 1 plass.

Ellers ufattelig at frk. Pedersen har klart å få så mange stemmer.
Frk. Pedersen venner kjører helt klart en større kampanje der en  stor gruppe stemmer hele dagene. De har trolig oppdaget følgende "triks" for Ã¥ fÃ¥ mange stemmer:

1.   Om en hurtigklikker mellom "Stem" og "Resultat" klarer en 2- 3 stemmer før en blir stoppet. SÃ¥ mÃ¥ en vente alt fra 5 - 10 minutter før en kan stemme igjen.

2.   Om en for eksempel har 4 stk. PC i en husstand kan en stemme fra alle samtidig, kombinerer en det med det som er nevnt i pkt.1 kan det bli veldig mange stemmer bare fra en hustand daglig.

Slike "triks" benytter selvfølgelig ikke vi Brann supportere oss av. Men GULLBALLEN skal likevel hem til Bergen :)


Stillingen hittil:

CECILIE PEDERSEN: 37%

HUSEKLEPP: 26 %

ROAR STRAND: 11%

ROSENBORG: 10%

MADS STOKKELIEN: 6%

MAKTHAR THIOUNE: 3%2%

FOTBALLJENTENE: 1%

JOHN ARNE RIISE: 0%

MAME BIRAM DIOUF: 0 %


KLIKK her for å stemme: http://www.nrksport.no/1.6828363
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

October 27, 2009, 13:33:16 PM #41 Last Edit: October 27, 2009, 13:37:33 PM by Gulløl
For de som mener at kåringen av vinner av GULLBALLEN ikke betyr noe, kan nevnes at denne kåringen er veldig anerkjent i den internationale avstemmingen.
Cristiano Ronaldo vant denne kåringen av Europas beste spiller i fjor. Dette sa Ronaldo etter at han fikk prisen:

- Dette har vært en av de beste dagene i mitt liv. Jeg har drømt om å vinne gullballen siden jeg var et lite barn. Jeg vil takke dem som stemte på meg, og jeg vil takke lagkameratene mine i Manchester United, sier Ronaldo.

Synes Ronaldo det er stort å vinne den europeiske GULLBALLEN, synes sikkert Huseklepp det er stort å vinne den norske GULLBALLEN. Vi supportere bør støtte opp å gi en god anerkjennelse om Erik Huseklepp får den nasjonale prisen. Nå vi i tillegg kan hjelpe til at han får prisen er det flott.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Quote from: Gulløl on October 27, 2009, 13:11:31 PM
Krøvel du bruker vel mye søkemotorer til å finne all infoen du legger ut her, hvorfor ikke bruke de på Cecile Pedersen også ?


Jeg skrev det vel mest for å understreke et poeng.
Legg ned hele klubben!

vebo

Tiocfaidh ár lá

Markmus

Quote from: vebo on October 27, 2009, 14:02:38 PM
NÃ¥ har de skjult resultatene.


Kommer frem når du trykker på resultat. De har dog gjort om på rekkefølgen. Nå er Huseklepp plutselig nederst på listen av alternativer.
Ka du ve?

vebo

Da har det kommet tilbake, var ikke der kl 14.00
Tiocfaidh ár lá

Markmus

Ka du ve?

thesevs

Denne avstemningen blir jo bare bedre og bedre
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Gulløl

October 27, 2009, 16:41:05 PM #48 Last Edit: October 27, 2009, 16:50:48 PM by Gulløl
Merkelig, tidligere i dag var avstanden mellom C.P og E.H pÃ¥ 11 %, nÃ¥ er den plutselig pÃ¥ 15 %. Merkelig nÃ¥r avstanden pÃ¥ samme tid i gÃ¥r krympet kraftig inn. Ulogisk nÃ¥r en ogsÃ¥ vet at tilhengerne til EH sikkert er minst 100 ganger sÃ¥ mange som til C.P. Noe for krim avdelingen i NRK ?  ???  ;)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Markmus

hehe, skjønner at Gulløl kommer til å bli meget skuffet om CP vinner dette foran Huse ;)
Ka du ve?

Go Up