• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bilder: Brann - VIF 2009

Started by Tifo, October 20, 2009, 15:09:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tifo

October 20, 2009, 15:09:04 PM Last Edit: October 20, 2009, 15:22:50 PM by Tifo
Tifo-gruppen kjørte bluss og "blinkere" ved innmarsj. Første gang blinkere er brukt i Norge, og første gang vi har tatt det i bruk. Dersom NFF ikke går helt av hengslene av denne ufarlige bruken av blinkere, så blir det kanskje tatt i bruk en annen gang også ;)






Brann har lagt ut en rimelig flott film fra innmarsjen:
http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=354409

Tifo-gruppen har også en film eller to på lur, satser på at de kommer ut snart.

Fint om andre som filmet eller tok bilder fra tifoen/stemningen legger det ut her.
.:Tifo-gruppen:.

Klaus_Brann

Flotte bilder, men noe jeg tenkte på ang. "blinkerne", det var veldig stilig, men syntes de for andre enn oss på Hansa, siden de var på bakken bak reklameskiltene??
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Tifo

Effekten blir ikke like bra når de er der nede nei. Grunnet en haug med regler fra NFF så kunne vi ikke ha de oppover i trappene og midtgangen, hvor effekten ville blitt langt bedre. Men sjekk Brann.no sin film, ser ikke så veldig gale ut.

Blinkerne er veldig billig, så vi "taper" ikke noe på at effekten ikke blir helt suveren. De er også meget lite farlig. Stjerneskudd er lovlig på tribunene, og jeg vil tørre å påstå at disse blinkerne ikke er farligere. Men så var det NFF, de hører ordet pyro og forbyr desverre alt, selv om Brann er positive.
.:Tifo-gruppen:.

Markmus

Quote from: Klaus_Brann on October 20, 2009, 16:11:10 PM
Flotte bilder, men noe jeg tenkte på ang. "blinkerne", det var veldig stilig, men syntes de for andre enn oss på Hansa, siden de var på bakken bak reklameskiltene??


Kunne se dem ganske bra fra BT
Ka du ve?

Klaus_Brann

Quote from: Markmus on October 20, 2009, 18:59:09 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 20, 2009, 16:11:10 PM
Flotte bilder, men noe jeg tenkte på ang. "blinkerne", det var veldig stilig, men syntes de for andre enn oss på Hansa, siden de var på bakken bak reklameskiltene??


Kunne se dem ganske bra fra BT


Hørte det av en kompis i dag og ja. Det hjalp sikkert litt med røyken fra blussene, men bra tiltak uansett, pyro er fett.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

tr0Ndemann

Tinnsoldatblussing er litt "kjedelig", men det blir uansett alltid bra på en mørk høstkveldkamp på Stadion. :)
What a waste of council tax, we paid for your hats!

hvler

Satt på bt tribunen, blinkersa gjorde en fin effekt.

thesevs

Quote from: tr0Ndemann on October 21, 2009, 13:09:29 PM
Tinnsoldatblussing er litt "kjedelig", men det blir uansett alltid bra på en mørk høstkveldkamp på Stadion. :)


Jeg forstår innlegget ditt, men jeg håper folk skjønner at det ikke er Bataljonen som setter grenser for blussingen, men NFF. Det hadde vært tøffere med en blussende vegg..
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

13.Malin

Litt off topic til denne tråden kanskje, men kan dere legge ut bildene fra Lillestrøm turen snart? :D

skuteviken

Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Go Up