• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Om Brann og ostepop

Started by Charmless Man, October 18, 2009, 12:03:56 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

skuteviken

Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

dudo

Jeg er ikke voldsomt imponert.



Er det slik? Vi har da en sportssjef som selv har skrevet leserinnlegg fordi han følte han ble mobbet av fansen. En trener som ble kritisert selv da han førte oss til gull. Listen er lang. Vi har til og med gått i tog mot ledelsen! Vi piper på laget om de spiller dårlig!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

skuteviken

October 18, 2009, 13:17:12 PM #3 Last Edit: October 18, 2009, 13:19:57 PM by skuteviken
Quote from: dudo on October 18, 2009, 12:52:41 PM
Jeg er ikke voldsomt imponert.



Er det slik? Vi har da en sportssjef som selv har skrevet leserinnlegg fordi han følte han ble mobbet av fansen. En trener som ble kritisert selv da han førte oss til gull. Listen er lang. Vi har til og med gått i tog mot ledelsen! Vi piper på laget om de spiller dårlig!


Forstår det du mener, men utad så vil det være slik han beskriver. Selvsagt vil alle oppegående mennesker se at klubben langt i fra er et orakel.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Christian

Ja, stusset på det avsnittet eg òg. Om det er noe VI har vist de siste to sesongene, så er det at VI er i stand til å skylde på langt mer enn de andre. Brann lå ikke i toppen i fjor fordi klubben/Brann/Vi gjorde flere dårlige valg og ikke satset tungt videre.

Forøvrig var det en grei kommentar.


Klaus_Brann

Det er vel akkurat det samme som står i BT.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Vel med tanke på økonomien spørst det om man ikke bør sende RBH på strøket for å selge ræven også. Med Brann-logo.

kjegil

Syntes dette innlegget var så bra at flere bør lese det. Handler litt om Brann og ostepop det også...

http://www.verdidebatt.no/debatt/cat28/subcat35/thread21384/


SKBrannfan

Oppdaget akkurat at de selger posen med ostepop på Brannbutikken på nettet. Så hvis du vil ha en pose ostepop tilsendt hjem så koster det deg bare 110kr hvis du bor i Norge!  :P

Super Hasund

Quote from: SKBrannfan on April 11, 2010, 10:16:15 AM
Oppdaget akkurat at de selger posen med ostepop på Brannbutikken på nettet. Så hvis du vil ha en pose ostepop tilsendt hjem så koster det deg bare 110kr hvis du bor i Norge!  :P


Ja det var jammen meg billig
La Folket Synge

*Feltz*

Markmus

Den ostepoppen bør jaggu meg være god.
Ka du ve?

Spelaren

Quote from: Markmus on April 11, 2010, 14:31:52 PM
Den ostepoppen bør jaggu meg være god.


Her kan du lese om konseptet oksymoron.
Gå av.

Markmus

Ka du ve?

Spelaren

Quote from: Markmus on April 11, 2010, 14:35:18 PM
Liker du ikke ostepopp?


Liker du ikkje bæsj? (bortsett frå Brann altså)
Gå av.

Markmus

Jeg har virkelig ingen anelse hva du prater om ;D
Ka du ve?

Go Up