• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Odd

Started by Brann_Bergen, August 09, 2009, 16:20:16 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

SKBMiller

Pinlige saker, godt det ble poengtert på fotballxtra. Han burde passe seg litt, han er jo ikke akkurat populær fra før.

TCAC

Noen som har lagt merke til likheten mellom Peter Kovacs og den tvilsomme Walter Kovacs ( http://mitarbeiter.dvd-forum.at/ronnie/interview/jackie/1.jpg ) fra Watchmen-filmen? Mystisk.

Markmus

Kanskje det er broren hans?
Ka du ve?

kabelmann

August 24, 2009, 13:41:04 PM #53 Last Edit: August 24, 2009, 14:42:40 PM by kabelmann
Uttrykket hans etter scoringen minnet meg litt mer om dette:



Og her var jaggu et screenshot av Kovacs når han ble intervjuet etter kampen og spurt om ikke han så at Opdal var skadet.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Markmus

Er det der fra serien Little Britain eller hva den nå het?
Ka du ve?

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Nixon

Quote from: Markmus on August 24, 2009, 14:29:47 PM
Er det der fra serien Little Britain eller hva den nå het?


Joda, det er Andy fra Little Britain. Feit fyr i rullestol som mirakuløst klarer å gå i hver sketsj uten at kompisen oppdager det. Forøvrig en genial serie!:)
Andy & Lou -- Feeding the Ducks
Andy Lou - Bowling
Andy & Lou -- Andy Stuck up on a Tree

Osv osv...
Rød makt på Hansa

Lasse_92

Vi trenger en sang til Fagermo (men noen andre må dikte, det klarer jeg dessverre ikke), pipekonsert vær gang Kovacs nærmer seg ballen (dette skal jeg hjelpe til med!), og en banner hvor det enkelt å greit står Fair Play!

crm

Quote from: Lasse_92 on August 24, 2009, 21:17:19 PM
Vi trenger en sang til Fagermo (men noen andre må dikte, det klarer jeg dessverre ikke), pipekonsert vær gang Kovacs nærmer seg ballen (dette skal jeg hjelpe til med!), og en banner hvor det enkelt å greit står Fair Play!


Som nevnt et annet sted:

Dag-Eilev Fagermo
Vi vet kor du bor
Var eg i dine sko, ville eg løpt no
Dag-Eilev Fagermo

(Viva Ronaldo)
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

steinbygger

Synes ikke vi skal ha noen bannere mot Kovac, men mot fagermo/ODD skulle nesten bare mangle. Mitt forslag er: Mangel på fairplay har ett navn; ODD

TCAC

Quote from: steinbygger on August 24, 2009, 23:09:27 PMMitt forslag er: Mangel på fairplay har ett navn; ODD


Ikke akkurat noen eksplosiv punchline... Vil gjerne ha noe som sjokkerer.

Håper forresten folk holder på sinnet her, jeg er fortsatt klar til å skrike på meg stemmebåndsvikt under Brann-Odd ihvertfall.

Ferguson

Quote from: TCAC on August 25, 2009, 00:24:20 AM
Quote from: steinbygger on August 24, 2009, 23:09:27 PMMitt forslag er: Mangel på fairplay har ett navn; ODD


Ikke akkurat noen eksplosiv punchline... Vil gjerne ha noe som sjokkerer.

Håper forresten folk holder på sinnet her, jeg er fortsatt klar til å skrike på meg stemmebåndsvikt under Brann-Odd ihvertfall.


Jeg tenkte å se situasjonen 40 ganger etter å fyrt meg opp på brennevin, før eg går på Stadion! Tror eg skal klare å bli litt sint då!
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

SKBMiller

Episoden bør vises på storskjermen på Stadion før kampen!

skuteviken

Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Derabilo

Det fine med Brann-Odd er at det er en passende mulighet til å få ut all frustrasjon på. All irritasjon over kjærester, venner, unfair play, gamle damer som sniker på bussen, den gangen du fikk en urettferdig karakter på skolen for 14 år siden... ALT skal ut på denne kampen. Den som er i stand til å snakke dagen derpå har ikke gjort jobben sin.
Bergen ut av Norge -

Kararay

Quote from: Klaus_Brann on August 11, 2009, 01:00:05 AM
Quote from: Superjack on August 10, 2009, 20:37:39 PM
Quote from: Markmus on August 10, 2009, 20:34:16 PM
Superjack, det der er faktisk ikke morsomt. Vet du hvor skadet banen hadde blitt av 16 000 biljardkuler?


Tror vel banemannskapet ville fått god tid til å fikse skadene...


Tifogruppen kan mekke 5.000 papirbiljardballer og male de sorte, som alle hiver synkront på første corner:) Da hadde det blitt leven.


5000 vattkuler... det hadde vært bra tifo det... hehe...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Markmus

haha, malt dem som en eightball. Hadde vært tidenes tifo. Ser for meg uttrykket i trynet på Kovacs når det kommer susende flere tusen vattkuler mot ham ;D
Ka du ve?

krakra

Kan jo hende NFF blir sinte og bestemmer seg for å statuere et eksempel da. Man vet aldri med dem.

skuteviken

Tror Brann hadde syns dette var meget beklagelig og noe som hadde dratt den stygge hendelsen oppigjen i søkelyset, men veldig artig hadde det vært!! Jeg er mer for at folk tar frem snusboksene og myntene sine og pælmer på kovacs når det er corner.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Markmus

Hvorfor kaste bort penger og snus på Kovacs? Til og med brukt dasspapir har for stor verdi til at det kan forsvares å kaste på ham.
Ka du ve?

vebo

Quote from: skuteviken on August 27, 2009, 16:01:35 PM
Jeg er mer for at folk tar frem snusboksene og myntene sine og pælmer på kovacs når det er corner.


Lur du...
Tiocfaidh ár lá

skuteviken

Quote from: vebo on August 27, 2009, 17:29:43 PM
Quote from: skuteviken on August 27, 2009, 16:01:35 PM
Jeg er mer for at folk tar frem snusboksene og myntene sine og pælmer på kovacs når det er corner.


Lur du...


Det var forresten dårlig forsøk på ironi...
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

vebo

Ok, ironi er litt vanskelig i skriftlig form ;)
Tiocfaidh ár lá

skuteviken

Er ikke så stor forskjell mellom en billiardkule og en 20 kroning i pannen sånn i prinsippet, men nok om det, Kovacs bør i allefall merke at han ikke er velkommen!
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

SKBMiller

Tror jeg hadde valgt 20-kroningen  :P

krakra

Quote from: skuteviken on August 27, 2009, 20:31:51 PM
Er ikke så stor forskjell mellom en billiardkule og en 20 kroning i pannen sånn i prinsippet, men nok om det, Kovacs bør i allefall merke at han ikke er velkommen!
Jeg syns det er en grei prinsipiell forskjell på en gjenstand som kan drepe deg og en gjenstan som, om du er maks uheldig kan gi deg et par dråper blod...

monzilla

Jeg ser for meg at denne velkomsten til Kovacs blir like truende som når BBB synger "vi skal storme banen" - uten å gjøre det eller "dommeren skal dø". Jo mer det blir hauset opp, jo mer pinlig blir det.

Nixon

Quote from: monzilla on August 27, 2009, 22:37:10 PMJeg ser for meg at denne velkomsten til Kovacs blir like truende som når BBB synger "vi skal storme banen" - uten å gjøre det eller "dommeren skal dø". Jo mer det blir hauset opp, jo mer pinlig blir det.


Jeg har tenkt akkurat det samme helt siden denne tråden ble opprettet.
"Vi skal rable gal i 90 minutter og gi Odd og Kovacs et helvete."
Joda, jeg tror det når jeg ser det...
Rød makt på Hansa

C@Bøe_79

August 28, 2009, 18:19:22 PM #78 Last Edit: August 28, 2009, 18:47:07 PM by C@Bøe_79
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

kabelmann

Den siste var jo bra da :)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

krakra

Det er greit at man skal ta Kovacs, men hovedsvinet, selve Kongeklysen Fagermo fortjener og sin porsjon med hets. Makan til ufyselig type har jeg ikke sett på lenge.

abe78

"Odd er fra kongo - åååh Odd er fra Kongo"

Enkelt, pinlig og direkte.
.og husk!

Spelaren

"det var noe vi skulle huske"

- For å poengtere at ingen bryr seg om eller husker Odd.
Gå av.

krøvel vellevold

Quote from: Spelaren on September 27, 2009, 19:03:50 PM
"det var noe vi skulle huske"

- For å poengtere at ingen bryr seg om eller husker Odd.


Ja det blir jo ganske selvmotsigende når pipingen og hatsangene runger.
Legg ned hele klubben!

Spelaren

Quote from: krøvel vellevold on September 27, 2009, 19:12:05 PM
Quote from: Spelaren on September 27, 2009, 19:03:50 PM
"det var noe vi skulle huske"

- For å poengtere at ingen bryr seg om eller husker Odd.


Ja det blir jo ganske selvmotsigende når pipingen og hatsangene runger.


Regner me at det pipes mest mot våre egne når me som vanlig havner under med 0-1 tidlig uansett...  :)
Gå av.

Yngve


vebo

Hva? Den er jo dritvittig. Får litt sånn Barabbas følelse :P Hva sto på resten av bannerene?
Tiocfaidh ár lá

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

Quote from: Yngve on September 28, 2009, 21:32:58 PM
Direkte pinleg banner på stadda i dag.

http://www.vg.no/uploaded/image/bilderigg/2009/09/28/1254168334010_73.jpg


Hæ? Den der var noe av det beste/morsomste som har vært på en fotballstadion på meget, meget, meget lenge.
Ka du ve?

olebrann3

Tenker vi sier det var et fantastisk banner

kapteinen

Tidenes banner!Props til tifo-gruppen for den!
Z

monzilla


skuteviken

Mye kos på forumet til Oddrane, om hvordan vi er de værste supporterne i Norge, og hvordan de aldri hadde møtt noen som støttet sitt lag like lite som oss. Det eneste jeg kunne finne av fornuft der var noen som nevnte at det må være bedre å angripe med 15-16000 jublende i ryggen enn pipende.

Det er uansett viktig meg hat og aggresjon på tribunene, men er enda deiligere når alle er ekstatiske og spillet sitter.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Nixon

Quote from: skuteviken on September 30, 2009, 16:09:42 PMDet eneste jeg kunne finne av fornuft der var noen som nevnte at det må være bedre å angripe med 15-16000 jublende i ryggen enn pipende.


Spør du meg er ikke det heller særlig fornuftig. For vi angrep med 15-16000 jublende supportere i ryggen. Men vi forsvarte oss med 15-16000 pipende supportere i ryggen...
Rød makt på Hansa

vebo

Støttet laget vårt lite? Vi støttet laget vårt ganske mye vi. Hvertfall mye mer enn det Oddrane noensinne har støttet Odd selv. En gjeng pingler er de. En kollega av meg hadde en venn fra Skien på besøk på Stadion og han fikk vistnok helt hakseslepp av stemningen, og det ikke i negatil forstand. Og jeg tror Brannspillerene både forsto og var enig i pipingen, de skjønte godt at den var rettet mot motspillerene.

Har du andre gode sitater derfra? Gidder ikke skitne til nettleseren..
Tiocfaidh ár lá

Markmus

Er det ingen som uploader Stadion-filmsnutt på YouTube lenger? Synes det har vært svært lite av dette i år. Hadde håpt at noen tok opptak av ropene mot Fagermo og Odd, for da var det jævlig med trøkk.
Ka du ve?

Northside

Quote from: Markmus on September 30, 2009, 17:24:45 PM
Er det ingen som uploader Stadion-filmsnutt på YouTube lenger? Synes det har vært svært lite av dette i år. Hadde håpt at noen tok opptak av ropene mot Fagermo og Odd, for da var det jævlig med trøkk.


Jeg filmet nystemten, kanskje den legges ut.
Bataljonen kjøpte inn kamera å hele pakken for en stund siden, usikker på om det har vært i bruk de siste kampene (Svakt!!!).

Markmus

Quote from: Northside on September 30, 2009, 17:34:58 PM
Quote from: Markmus on September 30, 2009, 17:24:45 PM
Er det ingen som uploader Stadion-filmsnutt på YouTube lenger? Synes det har vært svært lite av dette i år. Hadde håpt at noen tok opptak av ropene mot Fagermo og Odd, for da var det jævlig med trøkk.


Jeg filmet nystemten, kanskje den legges ut.
Bataljonen kjøpte inn kamera å hele pakken for en stund siden, usikker på om det har vært i bruk de siste kampene (Svakt!!!).


I så fall har de ikke vært flinke nok med å legge dem ut ;)
Ka du ve?

skuteviken

September 30, 2009, 18:24:29 PM #98 Last Edit: September 30, 2009, 18:28:34 PM by skuteviken
Quote from: vebo on September 30, 2009, 17:00:21 PM
Har du andre gode sitater derfra? Gidder ikke skitne til nettleseren..


Selvfølgelig :)

Quote from: Mathias the Odd boy
Apropos Brann-supportere. Jeg hadde et lite, men vennlig munnhuggeri med en kollega fra Bergen om dette, basert på det som sto i Dagboka i går, og han kunne ikke skjønne kritikken av Brann-supporterne, verken det at de fokuserer på å hetse motstanderen i stedet for å heie på eget lag eller det at de er kjent for å pipe på egne spillere. Men den bergenske moralen kommer kanskje enda bedre frem når jeg hører kritikken hans av LSK-supporterne.

LSK-supporterne er i mine øyne noen av Norges fineste supportere. Jeg sto en gang sammen med dem på Brann stadion da Brann vant 6-2, men de var fortsatt i godt humør, kjørte "Later som vi scorer"-greia si og alt. Dette, mente han, var dårlige supportere.

Greit, nok, det er snakk om én person, men jeg synes faktisk slike holdninger er symptomatiske blant Brann-supportere, og det gjør dem i mine øyne, selv etter å ha bodd et halvår i Vålerengens kjerneområde, til Norges mest usympatiske supportere.


Quote from: Sultan Helge Superior I
Med syv år i Bergen på rævva, er jeg ikke overrasket. De rakk jo så vidt å juble ferdig etter skåringene før de begynte å pipe igjen. For en hver motstander må det jo være mye verre å møte et lag som angriper med en 15 000 jublende mann, enn en litt ubehagelig bakgrunnslyd mens du står og triller ball.


Quote from: Elite Master Super Ultra Oddar
Jeg har sjelden sett/hørt så mange hjemmefans støtte laget sitt så lite i løpet av 90 minutter, særlig tatt i betraktning av at de vant.


Glemte forresten noe  :D hahhaha :

Quote from: Crazy master outragous oddar
Bølgen kan dras når stadion er omtrent full og vi leder 4-0 mot et storlag...Alt annet er bare tull...Bølge mot SF med 7000 på tribunen er idioti! Og ja, det er de samme folka hver gang...


Quote from: Caring oddar
Utrolig skuffende å oppleve banninga fra Oddrane i dag. Her legges det opp til familiefest med Broddrane i sentrum, så er alt dere kan bidra med er å rope faen. Snakk om å sparke beina under det klubben prøver å bygge opp. Dette holder ikke, Oddrane
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Ferguson

Quote from: Markmus on September 30, 2009, 17:24:45 PM
Er det ingen som uploader Stadion-filmsnutt på YouTube lenger? Synes det har vært svært lite av dette i år. Hadde håpt at noen tok opptak av ropene mot Fagermo og Odd, for da var det jævlig med trøkk.


Er det noe å filme da? ;)
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Go Up