• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sang om Flittie Onstad

Started by Idolsandra, August 05, 2009, 10:31:08 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Idolsandra

Sang til ære for Kristian Flittie Onstad (melodi: Oasis - Wonderwall)

Han slår langt
han slår feil
han slååår
bak mååål

Han takler hardt
han takler feil
han takler...
...medspiller :(

Han går i duellen
vinner den
har kontroll på ballen
men slår feil
rett til Helstad...

...mååål!   ???

thesevs

"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama


Ferguson

Dette e faktisk det dårligste forslaget jeg har lest her inne! Dessuten, hvorfor skal vi lage sang til en spiller som ikke er fast og er kun på lån?
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Idolsandra

Quote from: Ferguson on August 05, 2009, 10:59:55 AM
Dette e faktisk det dårligste forslaget jeg har lest her inne! Dessuten, hvorfor skal vi lage sang til en spiller som ikke er fast og er kun på lån?



Etter min mening fortjener enhver spiller som har akslet den røde trøyen lyrisk supporteroppmerksomhet - positiv eller negativ.

Ferguson

Quote from: Idolsandra on August 05, 2009, 11:03:44 AM
Quote from: Ferguson on August 05, 2009, 10:59:55 AM
Dette e faktisk det dårligste forslaget jeg har lest her inne! Dessuten, hvorfor skal vi lage sang til en spiller som ikke er fast og er kun på lån?



Etter min mening fortjener enhver spiller som har akslet den røde trøyen lyrisk supporteroppmerksomhet - positiv eller negativ.


Joda, han fikk en halvtime knapt mot Sandefjord. Levende legende!
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Markmus

Når ikke engang Cato Guntveit og Bjørn Dahl har egne sanger, hvorfor forventer du en sang til Onstad?
Ka du ve?

Kai-Olai

Dette passer da overhodet ikke til melodien hvor mye en vrir og vender på det?

Det var faktisk så langt unna at jeg måtte google Wonderwall for å bli 100% sikker på at det ikke var jeg som blandet melodien med en annen..

Og som mange i tillegg nevner, hvorfor skal en spiller som knapt har spilt, og etter alle solemerker vil få knapt med tid resten av sesongen få sin egen sang?

Hva med alle de "gamle traverne"?

I den grad det er noen sang-kø, så stiller KFO langt bak i køen..

Idolsandra

Quote from: Kai-Olai on August 05, 2009, 13:06:36 PM
Dette passer da overhodet ikke til melodien hvor mye en vrir og vender på det?

Det var faktisk så langt unna at jeg måtte google Wonderwall for å bli 100% sikker på at det ikke var jeg som blandet melodien med en annen..

Og som mange i tillegg nevner, hvorfor skal en spiller som knapt har spilt, og etter alle solemerker vil få knapt med tid resten av sesongen få sin egen sang?

Hva med alle de "gamle traverne"?

I den grad det er noen sang-kø, så stiller KFO langt bak i køen..



Tro meg - lyrikken passer til melodien. TRO meg :)

thesevs

Quote from: Idolsandra on August 05, 2009, 10:57:16 AM
Quote from: thesevs on August 05, 2009, 10:45:32 AM
Nope...


Heftig argumentasjon.


Jeg kunne sikkert skrevet noe annet, men jeg lot være. Det er greit å poste forslag, men en bør være forberedt på at det ikke faller helt i smak hos andre.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Derabilo

Fint forslag. Greit å ta vare på til KOF spiller for en an norsk klubb. Men Brannspillere skal støttes.

Og det kan virkelig ikke være sjokkerende at forslaget ikke falt i god smak.
Bergen ut av Norge -

Kai-Olai

Quote from: Idolsandra on August 05, 2009, 16:16:13 PM
Quote from: Kai-Olai on August 05, 2009, 13:06:36 PM
Dette passer da overhodet ikke til melodien hvor mye en vrir og vender på det?

Det var faktisk så langt unna at jeg måtte google Wonderwall for å bli 100% sikker på at det ikke var jeg som blandet melodien med en annen..

Og som mange i tillegg nevner, hvorfor skal en spiller som knapt har spilt, og etter alle solemerker vil få knapt med tid resten av sesongen få sin egen sang?

Hva med alle de "gamle traverne"?

I den grad det er noen sang-kø, så stiller KFO langt bak i køen..



Tro meg - lyrikken passer til melodien. TRO meg :)


Jasså? Da må du vennligst forklare meg hvor fra melodien du har hentet din inspirasjon.. Syng den gjerne inn, og legg ut en fil.. For for meg ble det der totalt bom.. Beklager..

posemedsnopi

Quote from: Idolsandra on August 05, 2009, 16:16:13 PM
Quote from: Kai-Olai on August 05, 2009, 13:06:36 PM
Dette passer da overhodet ikke til melodien hvor mye en vrir og vender på det?

Det var faktisk så langt unna at jeg måtte google Wonderwall for å bli 100% sikker på at det ikke var jeg som blandet melodien med en annen..

Og som mange i tillegg nevner, hvorfor skal en spiller som knapt har spilt, og etter alle solemerker vil få knapt med tid resten av sesongen få sin egen sang?

Hva med alle de "gamle traverne"?

I den grad det er noen sang-kø, så stiller KFO langt bak i køen..



Tro meg - lyrikken passer til melodien. TRO meg :)


Har større tro på julenissen. Ingen sjangs i havet for at den teksten kan passe til Wonderwall.


Lurkin

Berømte Brann fra Bergen

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Idolsandra

Quote from: Derabilo on August 05, 2009, 16:38:14 PM
Fint forslag.



TAKK! Endelig en her inne med et godt musikalsk øre. Jeg merker at jeg allerede begynner å like deg.

Idolsandra

Quote from: Kai-Olai on August 05, 2009, 18:52:53 PM
Jasså? Da må du vennligst forklare meg hvor fra melodien du har hentet din inspirasjon.. Syng den gjerne inn, og legg ut en fil.. For for meg ble det der totalt bom.. Beklager..



Jeg klarer fint å passe den inn i Wonderwall. Prøv igjen.

crm

For et humørløst forum. Fin sang.
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

Idolsandra


skuteviken

Quote from: Idolsandra on August 06, 2009, 09:42:56 AM
Quote from: crm on August 06, 2009, 07:40:56 AM
For et humørløst forum. Fin sang.



Tusen takk.


Nydelig sang Idolsandra, du er en berikelse for forumet. Regner med dette er en veldig anvendlig tribunesang og at du stemmer i med full hals neste kamp.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Idolsandra

Quote from: skuteviken on August 06, 2009, 09:44:23 AM
Nydelig sang Idolsandra, du er en berikelse for forumet. Regner med dette er en veldig anvendlig tribunesang og at du stemmer i med full hals neste kamp.



Ja, hvis noen andre er med.

smaalanda

Slutt å tulle deg skuteviken. Ironi over internet kan være vanskelig å forstå for de fleste, Idolsandra intet unntak :)
KMO!!!

Derabilo

Quote from: Idolsandra on August 05, 2009, 23:40:48 PM
Quote from: Derabilo on August 05, 2009, 16:38:14 PM
Fint forslag.



TAKK! Endelig en her inne med et godt musikalsk øre. Jeg merker at jeg allerede begynner å like deg.


Godt å høre. Tror nok du er damen for meg, har alltid ønsket meg en kvinne som overhører alt det negative jeg sier :)
Bergen ut av Norge -

Idolsandra

Quote from: smaalanda on August 06, 2009, 14:47:05 PM
Slutt å tulle deg skuteviken. Ironi over internet kan være vanskelig å forstå for de fleste, Idolsandra intet unntak :)



Tøysegutt.

Idolsandra

Quote from: Derabilo on August 06, 2009, 14:53:15 PM
Godt å høre. Tror nok du er damen for meg, har alltid ønsket meg en kvinne som overhører alt det negative jeg sier :)



Hva i... Hva menes, hvah... eh... jeg er ikke en gang dame!

Derabilo

Quote from: Idolsandra on August 06, 2009, 14:57:11 PM
Quote from: Derabilo on August 06, 2009, 14:53:15 PM
Godt å høre. Tror nok du er damen for meg, har alltid ønsket meg en kvinne som overhører alt det negative jeg sier :)


Hva i... Hva menes, hvah... eh... jeg er ikke en gang dame!


Sukk.. Det er alltid noe...
Bergen ut av Norge -

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

silje_skb

Dette var jo en ekstrem saklig tråd.. lag heller sanger om de som har vært i Brann lenge.

Spelaren

Gå av.

mbersve

Moderatormelding: Flere innlegg burde vært fjernet, men får stå til skrekk og advarsel til andre brukere.
Tråden omhandler KFO og et sangforslag til ham.

Go Up