• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Lyn - Brann mandag 3. August.

Started by roaldinho, July 27, 2009, 16:01:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Quote from: dudo on August 04, 2009, 00:34:54 AM
Joda, men timingen er litt rar. Han sto bra i dag, synes jeg.


Absolutt, hadde et par klasseredninger.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

Quote from: Klaus_Brann on August 04, 2009, 15:11:54 PM
Quote from: monzilla on August 03, 2009, 23:12:40 PM
Mye folk på stadion i dag eller? Var lysene slått på?


Maaasse. Vi var vel en del fler enn Bastionen i alle fall, det satt en del Brannsupportere på hovedtribunen og.


monzilla kom i skade for å skrive stadion i stedet for Stadion; han mente altså ikke Ullevaal ;)
Ka du ve?

monzilla

Jeg mente egentlig Brann stadion, siden en eller annen her i tråden gikk der hver eneste kamp.

Kai-Olai

Det skal dog sies at lysene på Stadion var på.. Riktignok ikke flomlysene, men i hele øverste etasje på SPV..

Klaus_Brann

Quote from: Markmus on August 04, 2009, 15:30:52 PM
Quote from: Klaus_Brann on August 04, 2009, 15:11:54 PM
Quote from: monzilla on August 03, 2009, 23:12:40 PM
Mye folk på stadion i dag eller? Var lysene slått på?


Maaasse. Vi var vel en del fler enn Bastionen i alle fall, det satt en del Brannsupportere på hovedtribunen og.


monzilla kom i skade for å skrive stadion i stedet for Stadion; han mente altså ikke Ullevaal ;)


Aja, da skjønner jeg:)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Professoren

Hva var det offesielle tilskuertallet på Ullevaal? Så sjokkerende glissent ut, selv til Lyn å være

The Boss

Quote from: Professoren on August 05, 2009, 15:43:11 PM
Hva var det offesielle tilskuertallet på Ullevaal? Så sjokkerende glissent ut, selv til Lyn å være


Mener det var 4025 han opplyste om. Trodde aldri det var "så mange", eg tenkte det var ca 1000 pr. langside, og 7-8 hundre brann-supportere bak målet..

Natan

Var mange som kom inn gratis 15 min inn i kampen etter at det utviklet seg til å bli ampert mellom billettselgere, Brannsupportere og politi utenfor. Politiet prøvde vel faktisk å taue en kar inne i ene billettboden (ikke den utenfor inngangen). I tillegg ble relativt mange henvist til langsiden (med dertil dyrere billetter) da det ikke var mulig for Lyn å produsere voksenbilletter til svingen.

Var bl.a. en kar som _akkurat_ rakk å kjøpe billett(er) for 400 kroner for så å få melding om at alle slapp gratis inn, han var ikke mye blid :-)
Vil tippe på at det var 1600-1700 brannsupportere på kampen faktisk.

Go Up