• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Bodø/Glimt 26/07

Started by roaldinho, July 13, 2009, 13:46:17 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Markmus

Quote from: Nixon on July 27, 2009, 12:22:30 PM
Quote from: krøvel vellevold on July 27, 2009, 12:15:47 PMFor øvrig har jeg inntrykk av at stemningen alltid er bedre når Brann spiller mot Hansa enn når de spiller mot BT. Får vi corner på BT-siden, er det nesten stille på Hansa. Får vi corner på Hansa-siden, koker det alltid litt.


Det er nok rett. Og vi har jo også en tendens til å skåre flere mål mot Hansa, eller den røde veggen som Helstad sa. Vi gjorde i alle fall det for noen år siden. Ble ikke redd selv om motstanderen tok ledelsen, for vi skårte alltid noen mål mot Hansa i andre omgang. I år har ikke denne effekten vært så fremtredende. Men så er vel også den røde veggen blitt litt finmasket...


Dette er vel også noe av grunnen til at flere og flere bortelag har begynt å velge banehalvdel slik at Brann må spille mot BT i andre omgang. Det var nok neppe bare vi som la merke til at Brann "alltid" klarte å score mot Hansa og at vi var best i andre omgang.
Ka du ve?

skuteviken

Quote from: dudo on July 27, 2009, 14:02:06 PM
Legger du den ut på piratebay eller noe?


Da må jeg ta opp alt sammen og konvertere til DivX og kjøre opp fra det mobile bredbåndet som jeg har tilgjenglig for øyeblikket osv. Ikke vondt ment men det orker jeg ikke ;)

Virket som det var en del partoutkort-holdere som var på ferie. 16198 tilskuere de sa? For Hansa sin del var dette det laveste faktiske oppmøte i serien så langt i år uten tvil.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Markmus

Det er nok mange av partoutkortholderne som er på ferie som glemmer å gi kortet til andre eller å selge billetten tilbake til Brann.... slik som meg selv ;)
Ka du ve?

thesevs

Quote from: Markmus on July 27, 2009, 14:04:25 PM
Quote from: Nixon on July 27, 2009, 12:22:30 PM
Quote from: krøvel vellevold on July 27, 2009, 12:15:47 PMFor øvrig har jeg inntrykk av at stemningen alltid er bedre når Brann spiller mot Hansa enn når de spiller mot BT. Får vi corner på BT-siden, er det nesten stille på Hansa. Får vi corner på Hansa-siden, koker det alltid litt.


Det er nok rett. Og vi har jo også en tendens til å skåre flere mål mot Hansa, eller den røde veggen som Helstad sa. Vi gjorde i alle fall det for noen år siden. Ble ikke redd selv om motstanderen tok ledelsen, for vi skårte alltid noen mål mot Hansa i andre omgang. I år har ikke denne effekten vært så fremtredende. Men så er vel også den røde veggen blitt litt finmasket...


Dette er vel også noe av grunnen til at flere og flere bortelag har begynt å velge banehalvdel slik at Brann må spille mot BT i andre omgang. Det var nok neppe bare vi som la merke til at Brann "alltid" klarte å score mot Hansa og at vi var best i andre omgang.


Unnskyld meg, men det blir for dumt om spillerene er så "svake" at det å ikke få spille mot Hansa i 2.omgang setter dem merkbart ut...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Markmus

Det setter dem neppe ut, men Brann er jo slik jeg oppfatter det best i andre omgang og når vi spiller mot Hansa.
Ka du ve?

vebo

Quote from: dudo on July 27, 2009, 14:02:06 PM
Legger du den ut på piratebay eller noe?


Du kan låne min sumo-kode om du vil se.. Om du misbruker den er jeg derimot helt nødt til å straffe deg på unevnelige måter.
Tiocfaidh ár lá

Go Up