• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Lyn 9. juli kl 19 cup-kamp

Started by lavtbunn-nivå, July 02, 2009, 17:06:56 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

vebo

Quote from: Christian on July 09, 2009, 11:20:10 AM
Husker du å IKKJE skrive inn 0'en som står først?

Ikkje at eg er i tvil om at det kan være systemet som har et problem...


Ja, husket det. Sendte en mail til disse buytec og da ordnet det seg heldigvis. En feil i deres system ...
Tiocfaidh ár lá

Baunebob

Svært guffen følelse for denne kampen. Brann mot bunnlag går som oftest bare en vei og når Lyn attpåtil stiller med et "B-lag" kan det bare gå en vei. Dette blir en tung kveld.

Utmedsnolken

"og der snubler Sæternes igjen"

BojeN

Noen som kan bekrefte eventuelt avkrefte at kampen går på TV2 sport?
ojeN

thesevs

Quote from: Utmedsnolken on July 09, 2009, 14:32:10 PM


Kan vel ikke være annet enn enig med deg. Tror jeg skulle klart å revolusjonere billettsystemet deres på én - 1 - dag. De tenker jo ikke på å gjøre det "latterlig" enkelt å skaffe seg en billett - så enkelt at folk ler av deg hvis du noen gang kommer i skade for å si at "hadde ikke tid eller anledning til å kjøpe billett i dag"
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

DangerousDan

Quote from: BojeN on July 09, 2009, 17:31:42 PM
Noen som kan bekrefte eventuelt avkrefte at kampen går på TV2 sport?


Jeg finner den ikke der. Forbannet irriterende når jeg for en gangs skyld ikke komemr meg på stadda.
Noen som har link til annen web-tv som viser?

Exim


Exim

Quote from: DangerousDan on July 09, 2009, 18:08:13 PM
Quote from: BojeN on July 09, 2009, 17:31:42 PM
Noen som kan bekrefte eventuelt avkrefte at kampen går på TV2 sport?


Jeg finner den ikke der. Forbannet irriterende når jeg for en gangs skyld ikke komemr meg på stadda.


Noen som har link til annen web-tv som viser?




TV2sumo viser kampen....

BojeN

Fant det ut etterhvert....kan da ikke koste TV2 mye og sende den på en av sports kanalene da de uansett viser den på nettet, rimelig irriterende for de som har betalt for TV2 sport abonement.
ojeN

Markmus

Muligens jeg står helt i min egen verden når jeg er på Stadion, men vi klapper da vanligvis ikke til "rykker ner"? Det høres jo jævlig rart ut.
Ka du ve?

BojeN

ojeN

Kjell249

Noen som sliter med dårlig kvalitet på Sumo? Hakker veldig her hvis jeg setter på ok kvalitet. Har ikke hatt det problemet tidligere.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Markmus

Quote from: Kjell249 on July 09, 2009, 18:50:39 PM
Noen som sliter med dårlig kvalitet på Sumo? Hakker veldig her hvis jeg setter på ok kvalitet. Har ikke hatt det problemet tidligere.


Bildet er ok, men lyden er rar. Høres jævlig "hul" ut (ikke fordi det er få tilskuere).
Ka du ve?

thesevs

Hvorfor betale for kampen når du får alle høydepunktene gratis på sumo underveis i kampen? Jeg forstod det slik (iflg den linken jeg benyttet) at det kostet mer enn det smaker for en enkeltbillett til kampen....
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

osoerli

Quote from: thesevs on July 09, 2009, 19:42:19 PM
Hvorfor betale for kampen når du får alle høydepunktene gratis på sumo underveis i kampen?

og det seier du no.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

BojeN

Var ikke mange høydepunktene for å si det slik...
ojeN

Klaus_Brann

En helt grei kamp, men jeg liker ikke det at vi skal legge oss så sinnsykt lavt for å trygge ledelsen så tidlig.

Samtidig er det helt utrolig hvor mange store sjanser vi brenner. Jaiteh burde scoret, Solli burde scoret et til og Cato sin sjanse er det nesten umulig å bomme på. Flaks for oss at Lyn er så dårlige som de var i dag, for vi evner jo ikke å score på de mest opplagte sjansene.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

Noen som vet hvorfor Gunnar Halle kranglet med Gorm Natlandsmyr etter utvisningene? :)
Ka du ve?

thesevs

Quote from: BojeN on July 09, 2009, 19:54:26 PM
Var ikke mange høydepunktene for å si det slik...


Hehe.. sant nok. Var lenge en höjdare at RBK lå under... en kan jo se alle sjanser og mål underveis i de aktive kampene....
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

lavtbunn-nivå

Svak prestasjon. Nå trekker nok Brann sannsynligvis RBK;VIF eller TIL. ALLE alternativer borte selvsagt.

( Hater NFF, den sentrale regjering og den nordenfjelske konspirasjon med alle sine knytninger til maktens sentrum i stygge Oslo )


Yngve

Svak kamp mellom to elendige lag i dag. Pysete å prøva å forsvara leiinga i 82 minutt. Men samstundes viste me at me var eit betre lag enn lyn. Ikkje det at det seier så mykje..

Men korleis i all verda klarte Solli å verta kåra til banens beste??

Nixon

Hadde Holmvik skårt målet hadde han nok også blitt banens beste...

Men kampen var dårlig, ja. Selv om vi hadde sjanser til å vinne minst 4-0 (Hvordan klarte Cato Hansen å bomme på den???). Men liker i likhet med mange andre ikke den defensive tankegangen. Satt bare og ventet på utligning noen minutter før slutt.
Rød makt på Hansa

KEA

Nåvel, vi gikk da videre - men stemningen var det verste på lenge. Resten av stadion var jo musestille, men hva er det med Hansa? Ikke klarer man å synge Nystemten, og de andre sangene er så i utakt at det er helt forferdelig - og da har jeg ikke engang nevnt at det synges flere sanger i utakt samtidig. Da Valdres FK var på cup-besøk her for et år eller to siden lagde de faenmeg mer stemning enn Hansa gjorde i dag!

krøvel vellevold

Quote from: KEA on July 09, 2009, 22:41:29 PMDa Valdres FK var på cup-besøk her for et år eller to siden lagde de faenmeg mer stemning enn Hansa gjorde i dag!


Sammenligner du deres største happening noen gang med en kjipakamp for oss?
Legg ned hele klubben!

Læreren

Quote from: Markmus on July 09, 2009, 20:15:16 PM
Noen som vet hvorfor Gunnar Halle kranglet med Gorm Natlandsmyr etter utvisningene? :)


Natlandsmyr skal visstnok ha gjort fjerdedommer oppmerksom på hva Lyn-treneren gjorde (sparket ballen), og fjerdedommer Toppe skal deretter rapportert videre til Roy Helge Olsen. Og det likte Lyn-benken dårlig. Forståelig nok i grunn. Hvorfor skal han som mediesjef i Brann blande seg inn i noe slikt nede på sidelinjen hvor det sportslige skal stå i fokus?

Torvanger

Quote from: Yngve on July 09, 2009, 21:17:41 PM

Men korleis i all verda klarte Solli å verta kåra til banens beste??


Snittalderen på dem som sender disse sms-ene kan umulig være høy, derav de noe bemerkelsverdige utfallene.

Exim

Quote from: Torvanger on July 10, 2009, 00:26:53 AM
Quote from: Yngve on July 09, 2009, 21:17:41 PM

Men korleis i all verda klarte Solli å verta kåra til banens beste??


Snittalderen på dem som sender disse sms-ene kan umulig være høy, derav de noe bemerkelsverdige utfallene.



No var vel dette en "lokal" jury på stadion hadde valgt vel ?

Klaus_Brann

Quote from: Markmus on July 09, 2009, 20:15:16 PM
Noen som vet hvorfor Gunnar Halle kranglet med Gorm Natlandsmyr etter utvisningene? :)


Sikkert fordi de mente at ingen av utvisningene skulle funnet sted. Altså, når Olsen dro opp det røde kortet gikk ballen ut over sidelinjen, men plutselig kom den fykende tilbake, og merkelig nok i retning Cato som lå nede.

Det hadde en enkel forklaring i at Bergersen bare skulle være hjelpsom å trille ballen ut på banen igjen, ikke kline den mot Cato. Benken til Brann reagerte på dette, og sladret til 4. Dommer som igjen sladret til dommer Olsen.
Halle kranglet sikkert med Gormen fordi han mente det var ufair av Brann.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Exim on July 10, 2009, 00:31:07 AM
Quote from: Torvanger on July 10, 2009, 00:26:53 AM
Quote from: Yngve on July 09, 2009, 21:17:41 PM

Men korleis i all verda klarte Solli å verta kåra til banens beste??


Snittalderen på dem som sender disse sms-ene kan umulig være høy, derav de noe bemerkelsverdige utfallene.



No var vel dette en "lokal" jury på stadion hadde valgt vel ?


Den "lokale juryen" er vel publikum.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Læreren on July 09, 2009, 23:55:04 PM
Quote from: Markmus on July 09, 2009, 20:15:16 PM
Noen som vet hvorfor Gunnar Halle kranglet med Gorm Natlandsmyr etter utvisningene? :)


Hvorfor skal han som mediesjef i Brann blande seg inn i noe slikt nede på sidelinjen hvor det sportslige skal stå i fokus?


Fordi han er en oppmerksomhetssyk type.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Henrik8

Tidvis elendig kamp. Likevel kommer vi som andre trekker frem til så mange hundreprosentssjanser at det er utrolig at vi bare scorer ett mål. PVM alene burde satt tre. Hva Cato Hansen gjorde på sin sjanse er jo uforståelig.

Ny drittkamp, men avansement, og vi har fortsatt en sjanse til å vinne noe i år. Tror likevel at enten spillkvalitet eller effektiviteten må økes hvis det skal skje. Gjerne begge deler.

Er det noen lag vi kan få hjemme i kvarten?
Kjør over pakket 09`

anders_flanderz

Selv om vi produserte x-antall sjanser var kanskje årets dårligste kamp jeg har sett. Makan kor tamløst å feigt brann spillte.

Men når det er sagt så var vi ganske så tamløst på tribunen og.
rite Drite Drite Drite på Oslo By

Yngve


Baunebob

Trekningen unnagjort. Odd venter i kvarten. OK trekning spesielt hvis vi får spille hjemme. Vet ikke hvor mye Odd har reist osv.

smaalanda

KMO!!!

Daier83

Burde være forbudt med fritt setevalg på Bataljonen sitt felt under cup`en. Var en skam å være tilstede der igår med alle strilene som okkuperte plassene våre, som attpåtil presterer å slenge dritt i oss som står, og som ikke kan synge noe annet enn "rykker ned" . Fremførelsen av Nystemten var vel gjerne det værste, hørtes ut som vi var i Kirken og sang en stille, saaaakte og rolig salme. WTF! ???

Men, fra spøk til alvor: Vi er videre;)

skuteviken

Quote from: Daier83 on July 10, 2009, 15:32:52 PM
Burde være forbudt med fritt setevalg på Bataljonen sitt felt under cup`en. Var en skam å være tilstede der igår med alle strilene som okkuperte plassene våre, som attpåtil presterer å slenge dritt i oss som står, og som ikke kan synge noe annet enn "rykker ned" . Fremførelsen av Nystemten var vel gjerne det værste, hørtes ut som vi var i Kirken og sang en stille, saaaakte og rolig salme. WTF! ???

Men, fra spøk til alvor: Vi er videre;)


Forklar litt mer? Hvor sto du hva var problemet?
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

KEA

Quote from: krøvel vellevold on July 09, 2009, 23:45:47 PM
Quote from: KEA on July 09, 2009, 22:41:29 PMDa Valdres FK var på cup-besøk her for et år eller to siden lagde de faenmeg mer stemning enn Hansa gjorde i dag!


Sammenligner du deres største happening noen gang med en kjipakamp for oss?

krøvel vellevold

Quote from: KEA on July 10, 2009, 17:26:07 PM
Quote from: krøvel vellevold on July 09, 2009, 23:45:47 PM
Quote from: KEA on July 09, 2009, 22:41:29 PMDa Valdres FK var på cup-besøk her for et år eller to siden lagde de faenmeg mer stemning enn Hansa gjorde i dag!


Sammenligner du deres største happening noen gang med en kjipakamp for oss?


Og om jeg så gjør det, hva så?

Fordi det er helt irrelevant å sammenligne med stemningen Valdres-fansen hadde på tidenes kamp for den klubben.
Legg ned hele klubben!

Yes!wehavenobananas

Uansett, poenget hans var jo at vi har elendig steming på Stadda for tiden.

KEA

Quote from: krøvel vellevold on July 10, 2009, 18:30:43 PM
Quote from: KEA on July 10, 2009, 17:26:07 PM
Quote from: krøvel vellevold on July 09, 2009, 23:45:47 PM
Quote from: KEA on July 09, 2009, 22:41:29 PMDa Valdres FK var på cup-besøk her for et år eller to siden lagde de faenmeg mer stemning enn Hansa gjorde i dag!


Sammenligner du deres største happening noen gang med en kjipakamp for oss?


Og om jeg så gjør det, hva så?

Fordi det er helt irrelevant å sammenligne med stemningen Valdres-fansen hadde på tidenes kamp for den klubben.


Nei det er ikke irrelevant, selv om du siterer 8 ord tatt ut av sin sammenheng. Jeg sa også i klartekst at: "Mitt poeng var at gårsdagens stemning var ELENDIG", noe jeg vet at du er enig i. Eller? Don't you bullshit me!


skuteviken

Syns ikke en 4. runde kamp mot Lyn er noe å sette fingen på, selv om det var traurig. Men vi bør absolutt får Nystemten samstemt, hva faen skjer der liksom?
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Daier83

Skuteviken: Felt FB, hvor vi vanligvis står, selv om frittvalg-løperne hadde okkupert setene våre..Kanskje litt kvasst, men jeg blir provosert når det sitter (SITTER) medgangs-supportere rundt oss, som for det første ikke vet hva offside er, og for det andre slenger dritt fordi vi står! ;) God helg ;D

Go Up