• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Lyn 9. juli kl 19 cup-kamp

Started by lavtbunn-nivå, July 02, 2009, 17:06:56 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

lavtbunn-nivå

Brann møter Lyn på Brann stadion torsdag 9 juli kl 19. Pga at rødtrøyene spiller mandag må denne gå torsdag. Kampen skal avgjøres i Bergen. Uavgjort etter full tid og eventuelle ekstraomganger betyr straffekonk på stadda.


lavtbunn-nivå

July 03, 2009, 18:42:33 PM #2 Last Edit: July 03, 2009, 18:48:15 PM by lavtbunn-nivå
Cup er undervurdert. Selv om det ikke lenger er gullgruve pengemessig er det prestisje og edelt metall å hente. Entusiasme rundt NM sprer også interesse til seriekamper må vite. Altfor ofte har Brann tuklet det til og røket ut i 4 runde, delvis pga urimelige borteturer år etter år i 4 runde eller trekninger der Brann har hatt max uflaks og trukket RBK, Viking eller Start mm. og dels pga slapp innsats, tabber eller uflaks.

Bergens motstandere der inne vil nok uansett hva som enn skjer sende Brann på reise dersom kvartfinale nås, men selv ikke jeg tror selve trekningen og kulene kan manipuleres i trekningen. Man kan lage trøbbel ved ugunstige oppsett i de 3 første rundene slik at trøndere, østkantfolk og Romeriksbønder har størst sjenser til hjemmekamp i avgjørende runder men selv ikke de utspekulerte skaptrøndere kan tukle med kulene vil jeg tro.

Innlandsmax

Quote from: lavtbunn-nivå on July 03, 2009, 18:42:33 PM


Bergens motstandere der inne vil nok uansett hva som enn skjer sende Brann på reise dersom kvartfinale nås, men selv ikke jeg tror selve trekningen og kulene kan manipuleres i trekningen. Man kan lage trøbbel ved ugunstige oppsett i de 3 første rundene slik at trøndere, østkantfolk og Romeriksbønder har størst sjenser til hjemmekamp i avgjørende runder men selv ikke de utspekulerte skaptrøndere kan tukle med kulene vil jeg tro.


Dette er virkelig ikke bra. Snakker vi tillit til ærlighet og redelighet og det at kulene ikke kan trikses med??!! Her må noen vise ansvar og dra på med noen litt fete konspirasjonsteorier.

Lavt bunn-nivå, lavtbunn-nivå ;-)

dudo

Nå kjøpte jeg nettopp billett til Lynkampen. Det gikk tydeligvis ikke an å få den lastet over på partoutkortet, så jeg gikk for printe hjemme-løsingen. Noe jeg ikke burde gjort: Jeg har fått en pdf, med anmodning om hvordan billetten skal brettes for at strekkoden skal kunne leses. Problemet er bare at det ikke er noen strekkode - ei heller noe billettnr, for den saks skyld.

Dette er pinlig. Enten av meg eller Brann. Mest sannsynlig Brann. ;-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

lavtbunn-nivå

Nok et eksempel på latterlig komlisert og lite kvalitetssikret bilettsystem, man skal da ikke være dataekspert for å gå på stadda.

Brann må sjerpe seg 200% på dette området. FY BRANN !

Fromri

July 05, 2009, 21:09:26 PM #6 Last Edit: July 05, 2009, 21:12:54 PM by Fromri
.

Fromri


- jeg gjorde det samme meg fikk etter hvert svar på e-post, her er svaret jeg fikk:


Hei,

Takk for at du benytter ditt partoutkort som billett til kampen.
Siden du valgte Skriv ut hjemme fikk du også en billett uten billettnr og strekkode som vedlegg.
Vær oppmerksom på at denne er ugyldig og at det er partoutkortet som skal benyttes ved inngangen.

Mvh
BUYTEC Support
Jens


Håper dette gjelder for deg også...


dudo

Jeg kommer ikke til å holde pusten i spenning. Dog burde de skrevet noe om det på billetten, gjerne der strekkoden skulle ha vært. Enn så lenge ser det uansett ut til at stillingen er Brann 1 - dudo 0 ... ;-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

lavtbunn-nivå

RBK klarte over 5000 mot et Adecco-lag så logisk sett bær Brann overgå det tallet mot Lyn på torsdag. Det er ingen konkurranse i form av TV-kamp heller og selv om det er ferietid vil jo mange tilreisende kunne komme også, ha noe å gjøre. Tar et råtips på 4937 tilskuere og 1-1 og neglebitende tilleggstid med påfølgende straffekonk. Bingo altså. Hvem har flaks i straffekonken vet ingen.

krøvel vellevold

RBK tjente selvsagt på at det var søndagskamp og at de egentlig skulle spilt seriekamp hjemme mot TIL den dagen.
Legg ned hele klubben!

The Boss

Quote from: lavtbunn-nivå on July 06, 2009, 11:04:55 AM
RBK klarte over 5000 mot et Adecco-lag så logisk sett bær Brann overgå det tallet mot Lyn på torsdag. Det er ingen konkurranse i form av TV-kamp heller


Kampen sendes på TV2 sport (om det var det som var poeneget ditt da!)

The Boss

Quote from: The Boss on July 06, 2009, 15:35:16 PM
Quote from: lavtbunn-nivå on July 06, 2009, 11:04:55 AM
RBK klarte over 5000 mot et Adecco-lag så logisk sett bær Brann overgå det tallet mot Lyn på torsdag. Det er ingen konkurranse i form av TV-kamp heller


Kampen sendes på TV2 sport (om det var det som var poeneget ditt da!)


Eg finner faktisk ikke noe info noen plass om at denne kamepn går på tv! Eg mener da eg har lest at kampen sku sendes på tv, har eg drømt??? :S

lavtbunn-nivå

Denne viktige kampen bør hypes opp maksimalt. Her flyter man ikke på 13000 sesongkort og de ansvarlige må virkelig jobbe for å få folk til stadion. Kanskje er det årets viktigste kamp sålangt. RBK blir seriemester og cup er cup. Et lite utropstegn for Lyns unorske teknikere samt lagets offensive kvaliteter. Er man ikke ordentlig skjerpet kan Lyn herje med hvemsomhelst i gode stunder. Som alltid vil innsatsen være viktig, man leker ikke seg til avansement mot Lyn. Tror faktisk denne kampen kan trekke allt fra 4000 til 8000 avhenging av hyping/markedsføring, vær og oppmerksomhet fra medier i agurktiden juli. Kveldens seier kan umulig være en ulempe, normal sett skal seieren mot FFK trekke minst 2000 ekstra på torsdag.

Markmus

Quote from: The Boss on July 06, 2009, 15:40:44 PM
Quote from: The Boss on July 06, 2009, 15:35:16 PM
Quote from: lavtbunn-nivå on July 06, 2009, 11:04:55 AM
RBK klarte over 5000 mot et Adecco-lag så logisk sett bær Brann overgå det tallet mot Lyn på torsdag. Det er ingen konkurranse i form av TV-kamp heller


Kampen sendes på TV2 sport (om det var det som var poeneget ditt da!)


Eg finner faktisk ikke noe info noen plass om at denne kamepn går på tv! Eg mener da eg har lest at kampen sku sendes på tv, har eg drømt??? :S


Jeg kikket inn på Sumo nå og der vises den.
Ka du ve?

bulldog

de to røde kortene idag, vil de bli gjeldende til lynkampen eller er det bare i serien slik at de gjelder mot molde? det blir tynt på midtbanen i en av de kampene uansett
bulldog

lavtbunn-nivå

July 06, 2009, 21:39:19 PM #16 Last Edit: July 06, 2009, 21:42:08 PM by lavtbunn-nivå
Tror kortene ikke gjelder NM , men karantene i mer enn 1 kamp fra NM betyr å stå over 1 NM-kamp + 1 seriekamp, trur eg

En liten pest eller kolera-sak i kveldingen :

Hva velger dere av KUN 3 poeng på de 2 neste kampene og garantert avansement i NM, eller
total uvisshet ? Jeg velger alt 1 for i Molde kan det ikke forventes poeng av et svekket Brannlag der SN  neppe våger å bruke Hansen og Næs, Hansen blir nok med på flyet men Næs er sikkert i en eller annen turnering så da stiller de sikkert med en safety-first og grå hybrid-midtbane, tipper Solli,Bakke,Fakiri og Einarson. Selvsagt helt feil og veldig feigt, men historien viser at SN aldri overrasker..... og slår de Glimt ligger de omtrent likt med bronsemedaljeskjema. Husk at pr medio juli ( etter Romsdalsturen )vil Brann ha gjort unna leie bortekamper mot RBK,VIF,Viking, Stabæk og Molde og ha FLERE hjemme enn bortekamper
igjen. Men i LYN-kampen er kun seier godt nok, U=infarkt. Angrepsvilje, innsats og vilje til å ta tak i initiativet fra avspark er vesentlig. Hvorfor lot de gjestene ta grep fra avpsark ? Oppildnet av publikum SKAL et godt hjemmelag ta tak fra avspark. Ihvertfall Brann. Midtbanen er og blir grå, i 2011 bør troppen bestå av disse 7 midtbanespillerne : Solli,Austin,Jaiteh,Næs,KRISTOFFER Møvik,FREDRIK Haugen og PVM. 4 rutinerte og 3 kjempetalenter. I BA eller BT idag hadde Steffen Iversen merket seg at FREDRIK Haugen var et stort talent. Vet ikke om han er 16 eller nettopp fyllt 17, men det er vel typisk om Steffen har sett noe Roald Bruun-Hansen har gått glipp av.... Hvor blir det av leddspill og raskt pasningsspill langs bakken ? Skal man BARE slå langt iår ? Det går i 20 minutter hjemme, men i det lange løp er det en blindvei.

Gud

Får vage Stråmyhr vibber, men bare vage...

Exim

Altså, Lavtbunn... Ikke mulig å dele dette litt opp vel ? Og hisse litt ned med caps både høyt og lavt..

Blir forferdelig rotete å lese...

Læreren

Quote from: lavtbunn-nivå on July 06, 2009, 21:39:19 PM
KRISTOFFER Møvik

Litt off-topic, men jeg bare spør: Kan du begrunne påstanden din om at Kristoffer Møvik bør være fast i A-stallen innen 2011? Har du noen gang sett han spille?

lavtbunn-nivå

July 07, 2009, 10:19:14 AM #20 Last Edit: July 07, 2009, 10:21:16 AM by lavtbunn-nivå
Nei, ikke i kamp.  Regionens aller beste skal jo helst til Brann, men risikoen med å vente for lenge er kanskje en større sjanse å ta enn å signere, så leie ut.?  Da har man ihvertfall kontroll på gutten og slipper at Viking,RBK eller andre snapper opp vedkommende. Fredrik Hauugen er sett, og han er såpass langt framme allerede at det er naturlig å prøve å signere ham, så kan han f eks spille høsten 09 og kanskje våren 2010 i Løv-Ham.

Vedr Lyn-kampen, er det noen som vet sikkert at rødtrøyene ikke har karantener til den cupkampen. Tror det. Mener en av Lyn-spillerne ble utvist på Hamar i 3 runde så han skal ihvertfall ikke spille på stadion. Var det ikke en av utlendingene i Lyn ?

Utmedsnolken

Quote from: Gud on July 06, 2009, 21:55:11 PM
Får vage Stråmyhr vibber, men bare vage...


Bare vage? Kan dog ikke huske å ha sett Stråmyhr faktisk svare på spørsmål, så dette er kanskje en reformert utgave
"og der snubler Sæternes igjen"

Spelaren

Quote from: lavtbunn-nivå on July 07, 2009, 10:19:14 AM
Vedr Lyn-kampen, er det noen som vet sikkert at rødtrøyene ikke har karantener til den cupkampen. Tror det. Mener en av Lyn-spillerne ble utvist på Hamar i 3 runde så han skal ihvertfall ikke spille på stadion. Var det ikke en av utlendingene i Lyn ?


http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=7986

For Lyns del er Obiefule ute med karantene, Brann har ingen ute.
Gå av.

SKBMiller

Quote from: lavtbunn-nivå on July 06, 2009, 21:39:19 PM

Hva velger dere av KUN 3 poeng på de 2 neste kampene og garantert avansement i NM, eller
total uvisshet ? Jeg velger alt 1 for i Molde kan det ikke forventes poeng av et svekket Brannlag der SN  neppe våger å bruke Hansen og Næs, Hansen blir nok med på flyet men Næs er sikkert i en eller annen turnering så da stiller de sikkert med en safety-first og grå hybrid-midtbane, tipper Solli,Bakke,Fakiri og Einarson. Selvsagt helt feil og veldig feigt, men historien viser at SN aldri overrasker..... og slår de Glimt ligger de omtrent likt med bronsemedaljeskjema. Husk at pr medio juli ( etter Romsdalsturen )vil Brann ha gjort unna leie bortekamper mot RBK,VIF,Viking, Stabæk og Molde og ha FLERE hjemme enn bortekamper
igjen. Men i LYN-kampen er kun seier godt nok, U=infarkt. Angrepsvilje, innsats og vilje til å ta tak i initiativet fra avspark er vesentlig. Hvorfor lot de gjestene ta grep fra avpsark ? Oppildnet av publikum SKAL et godt hjemmelag ta tak fra avspark. Ihvertfall Brann. Midtbanen er og blir grå, i 2011 bør troppen bestå av disse 7 midtbanespillerne : Solli,Austin,Jaiteh,Næs,KRISTOFFER Møvik,FREDRIK Haugen og PVM. 4 rutinerte og 3 kjempetalenter. I BA eller BT idag hadde Steffen Iversen merket seg at FREDRIK Haugen var et stort talent. Vet ikke om han er 16 eller nettopp fyllt 17, men det er vel typisk om Steffen har sett noe Roald Bruun-Hansen har gått glipp av.... Hvor blir det av leddspill og raskt pasningsspill langs bakken ? Skal man BARE slå langt iår ? Det går i 20 minutter hjemme, men i det lange løp er det en blindvei.



Blir svimmel bare av å se på det der.

skuteviken

Med all mulighet for å ta feil, så minner lavt-bunnivå meg om en Stråmyhr som er ferdig med det utagerende forumlivet som troll og vil holde en dannet og ryddig tone. Ser ut som han sklir litt ut av og til og viser litt stråmyhr-fakter.

Dette er ikke noe stygt ment, bare påfallende likheter.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

lavtbunn-nivå

July 07, 2009, 18:37:35 PM #25 Last Edit: July 07, 2009, 18:42:51 PM by lavtbunn-nivå
http://www.bastionen.no/Nyhet.asp?id=1866


"Billetter - Forhåndssalg:

Lyns billettansvarlige har pr i dag ennå ikke fått svar på sine henvendelser vedrørende billettordninger til denne kampen. Men siden vi ikke har hørt noe ennå, går dessverre ut fra at Brann fortsatt har en like supporterfiendtlig holdning til billettkjøp som tidligere.

Hvis Brann fotsatt nekter å selge billetter til oss på Stadion, må de altså forhåndskjøpes. I så tilfelle vil de selges i Lynbutikken, og på lyn.no (for dem som evt skulle ønske Lynbilletter men ikke har anledning til å komme seg til Ullevaal Stadion). På den måten vil alle Lyns bortesupportere denne gangen ha forhåndskjøpt (og betalt) billett - som vi kun deler ut utenfor Brann Stadion kampdag.

Mer info om billettordningen vil komme så snart Brann lar høre fra seg."

2 døgn før kampen har tydeligvis ikke Lyn fått de beskjeder de trenger av praktisk art for billetter. Nå blir vel ikke Bergen invadert av bastionfans men dette bør avklares for å unngå plunder.

Igår spilte FFK-keeperen trolig sitt livs kamp og Lyn-keeperen var strålende i plankebyen nylig. Skal gjestekeeperen nok engang frustrere på stadion?

Et artig poeng, i de aller fleste kampene i sommer har Brann hatt minst 1 dag mindre hvile enn motstanderen pga at de har hatt mange kamper senere enn en søndag, så også på torsdag.  Lyn spilte søndag, Brann igår. NFF bør besinne seg i oppsettet. Det er forskjell på å ha 3 dages hvile og 4 dagesrs hvile før en kamp, spesiellt hvis flere får småskader.


krakra

Nå er det jo ganske vanskelig å ikke gi Lyn 1 dag mer hvile når Brann spilte en dag etter Lyn. At Brann-FFK skulle vises på Zebra og derfor gikk på mandag er ikke NFFs skyld.


Angeln

Noen som vet om det er mulig å få tak i billetter på spv-tribunen til denne kampen?

På nettet kan man kun kjøpe til frydenbø, bt og søndre, men spv er jo klart å foretrekke når man for en gangs skyld velger langsiden.

Christian

SPV er vel forbeholdt pølsevippen, da.

lavtbunn-nivå

Skal bli veldig spennende dette. Her blir det spenning knyttet til både resultatet og
tilskuertallet. Lyns 2 gode keepere er i fokus, svensken er det bud på etter EM i Sverige, og
grekeren var levende vegg i bortekamp mot FFK. Hvis Bergersen stiller med toppet lag er det kun
Paul Obiefule som mangler.

Er det ikke 5 år siden Brann var i kvartfinalen nå, mye takket være uflaks og NFFs oppsett.?

Selv om "fellesferien" er igang er det mulig å trekke folk. Folk kan roe ned, ta seg tid til å skaffe bilett
og når man har ferie har man vel tid til å stå i kø. Litt bisarr-aktig det, før i tiden tok man inn 25000 rett i lukene og det var vel neppe mer enn 2000 med sesongkort på 60-tallet.

Lyn er et lag som kan få til mye med ballen i laget, får de plass og er i støtet kan de plage alle lag.
Medisinen er trolig knallhard jobbing, vilje til å ta initiativet og å gå i angrep.

Hva med DENNE varianten for engangs skyld :

Opdal
Sævarson-Sigurdson-Bjarnason-Holmvik
Huseklepp-Bakke-Fakiri-PVM
  Hansen-Karadas

Filosofien er offensiv kraft, løpsstyrke på høyrekanten og gode inleggsføtter på venstre.
Selv om Hansen er bakromsspiller kan han være en litt overraskende og uvant motstander.
Med Huseklepp i en superoffensiv høyrerolle vil han likevel kunne konsentrere seg om
de offensive oppgaver. Bakke kan være kraften mens Fakiri er finessen sentralt.
Sævarsson kan løpe opp kjappe vestkantgutter men også komme på overrumplende overlapper i
meget høy fart. Motargumentet kan være at han og Huseklepp tråkker hverandre på støvlene.
Sæv er naturlig høyrebeint og Holmvik venstrebeint og jeg har alltid ment at backene skal
spille på den siden som er naturlig for de, samme med kantene. I utgangsppunktet.

Sånn sett er det flusst med høyrebeinte i stallen mens det nok mangler minst en venstrebeint kant,
gjerne en som både kan bekle venstrebacken og kanten i påkomne tilfeller.

Tips : 2-2 (1-1) og en straffekonk det er umulig å tippe. 4283 tilskuere ??

Gidder Brann å markedsføre hardt kan det komme over 5000 ihvertfall. Været skal bli noenlunde ok..., men yr.no forandrer seg kjapt.

lavtbunn-nivå

Litt pirk, men på forsiden på www.bataljonen.no står Molde-Brann oppført som neste kamp.

Men det er jo strengt tatt Brann-Lyn imorgen. Kanskje årets viktigste kamp så langt.

RBK,Tromsø og VIF blir nok i bollen med kulene fredag, trolig også Molde. Vil kulen med merkelappen "Brann" ligge der også? Sogndal-Aalesund er vrient å tippe. Uansett, skal man til Ullevaal må man "slå alle" men det kan være kjekt med flaks også. For å være med i trekningen må man altså vinne, og for å vinne må man trolig ha hjelp av publikum, den 12 mann og fru fortuna. Innsats gir ofte flyt, og en nedprioritering av NM fra miljøet i og rundt klubben, likegyldighet i lokalavisene osv pga ferie osv er ikke en fordel. En advarende pekefinger kan komme godt med. Skarsfjord stresset jo viktigheten av NM før Nest-Sotra kampen, hvorfor denne stillhet nå. ? Kommer kampene for tett til at man klarer å nullstille og hype opp viktigheten av denne matchen mot Lyn. Det er plagsomt stille rundt oppgjøret.

brann:)

"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Nixon



Ja, hvis Brann på forhånd vet at det blir en utfordring kan det jo tenkes at de for en gang skyld i slike kamper kjører på med litt kapasitet. Alle luker åpne med andre ord!
Rød makt på Hansa

Christian

Ja, du kan spøke du.

Sjøl har eg kjøpt billett og forhåpentligvis klart å knytte den mot partoukortet. Så gjenstår det så se om denne elegante løsningen funker. Det hadde tatt seg ut...

lewis

Noen som vet om en må velge brannkort (kr.125,-) eller vanlig (150,-) for å få lastet billetten inn på partoukortet?

Utmedsnolken

Quote from: Nixon on July 08, 2009, 11:19:13 AM
– Vi venter et voldsomt trøkk i morgen ettermiddag. Det er en utfording for oss at 3000-4000 mennesker skal kjøpe billett i løpet av siste timen før kampen. Derfor oppfordrer vi flest mulig som har tenkt seg på Stadion til å kjøpe billetter på forhånd, sier Algerøy.

Ja, hvis Brann på forhånd vet at det blir en utfordring kan det jo tenkes at de for en gang skyld i slike kamper kjører på med litt kapasitet. Alle luker åpne med andre ord!


De hadde nå alle (begge to) lukene åpne sist kamp, men når en av damene er mer opptatt av å la han ene i køen få sjekke hotmailen sin, så er det ikke rart det går sent. Nå må de få ut ræven sin og få inn noen lignende maskiner som Bergen Kino har. Atletico Madrid har masse maskiner utenfor stadionen sin hvor man slenger inn kredittkortet man kjøpte billettene med og så spretter de ut. Null problemer, men Brann er ikke jo ikke akkurat kjent for å finne praktiske løsninger
"og der snubler Sæternes igjen"

lavtbunn-nivå

Prøver Lyn og Bergersen å lokke Brann innn i en undervurderingsfelle ?
Bet TV2 på, for de formidler vås om B-lag. Lyn kommer nok med et sterkt mannskap ja, mangler dog 1 med karantene..  Skal Brann falle i fellen som kan være lagt ut ? Ville være typisk.

ostraume

Har prøvd å få kjøpt billett et par ganger siste time, men funker det? Neida. Vi er tross alt Brann.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Tom C

Quote from: The Boss on July 06, 2009, 15:40:44 PM
Quote from: The Boss on July 06, 2009, 15:35:16 PM
Quote from: lavtbunn-nivå on July 06, 2009, 11:04:55 AM
RBK klarte over 5000 mot et Adecco-lag så logisk sett bær Brann overgå det tallet mot Lyn på torsdag. Det er ingen konkurranse i form av TV-kamp heller


Kampen sendes på TV2 sport (om det var det som var poeneget ditt da!)


Eg finner faktisk ikke noe info noen plass om at denne kamepn går på tv! Eg mener da eg har lest at kampen sku sendes på tv, har eg drømt??? :S


Tror nok du har drømt ja. Tv2Sport skriver på sine sider at de kun sender en kamp fra fjerde runde i cupen, og det var Løv-Ham - RBK...  :S

http://www.tv2.no/kanalene/sport/article2797823.ece

Noen som vet om dette sumo-greiene er noe bra? Blir vel ikke så mye trykk på linjene antar jeg ettersom det neppe er mer enn en håndfull Lin-supportere som gidd å bruke 159 kr for å se  Lyn ryke ut av cupen...
Aldri mer Obos....

Gulløl

Har sett fire Brann kamper fra utlandet på TV2-Sumo i sommer. Det har fungert over all forventning, i motsetning til i fjor og forfjor da det var mye trøbbel.
Og et godt råd. Gjør som meg, kjøp en kabel som kan kobles mellom PC og største TV-skjermen i huset. Ser på den måten Brann sine kamper på TV2-Sumo på en 42"plasmaskjerm. Bildekvaliteten er helt grei.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

thesevs

Quote from: Tom C on July 08, 2009, 21:40:12 PM
Noen som vet om dette sumo-greiene er noe bra? Blir vel ikke så mye trykk på linjene antar jeg ettersom det neppe er mer enn en håndfull Lin-supportere som gidd å bruke 159 kr for å se  Lyn ryke ut av cupen...


Vurderer det samme. Dumt Altibox ikke viser denne kampen, men cupen er vel utenfor avtalen deres.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

lavtbunn-nivå

Lukter  bombe,             Lyn e ofte gode, og B-bløffen tror jeg ikke    på, Lyns a-lag kommer hit.

thesevs

Quote from: lavtbunn-nivå on July 08, 2009, 23:20:48 PM
Lukter  bombe,             Lyn e ofte gode, og B-bløffen tror jeg ikke    på, Lyns a-lag kommer hit.


Det spiller vel for så vidt ingen rolle om A-laget til Lyn kommer forkledt som B-laget, kampen er like viktig uansett. Har ingen tro på at Brann skal undervurdere Lyn. Det blir litt i samme kategori som denne:

Ut i vår hage 2 - Bortebane
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

roaldinho

Sævarsson tråkket over mot Fredrikstad og er ikke med i troppen.  Dvs: Matias Møvik, Bjarte Haugsdal, Cato Guntveit, Johan Thorbjørnsen, Rodolph Austin og Sævarsson ikke er i troppen.

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Christian

Quote from: lewis on July 08, 2009, 12:30:27 PM
Noen som vet om en må velge brannkort (kr.125,-) eller vanlig (150,-) for å få lastet billetten inn på partoukortet?

Eg gikk for Brannkort. Då fikk eg registrere partoukortnummeret mitt. Sikkert smart å ha utskrift av kvittering/ordrebekreftelsen en får per mail okke som.

vebo

Men jeg får beskjed om at kortnr mitt er feil. Jeg blir så forbanna. Kan virkelig ikke forestille meg hvor kjipt det må være å kjøpe på denne måten til hver kamp. Tror jeg lunter bort på stadda og fikser det der.
Tiocfaidh ár lá

Christian

Husker du å IKKJE skrive inn 0'en som står først?

Ikkje at eg er i tvil om at det kan være systemet som har et problem...

lewis

Quote from: Christian on July 09, 2009, 07:20:45 AM
Quote from: lewis on July 08, 2009, 12:30:27 PM
Noen som vet om en må velge brannkort (kr.125,-) eller vanlig (150,-) for å få lastet billetten inn på partoukortet?

Eg gikk for Brannkort. Då fikk eg registrere partoukortnummeret mitt. Sikkert smart å ha utskrift av kvittering/ordrebekreftelsen en får per mail okke som.


Eg gikk og for brannkort, tastet inn kortnr. og fikk først en mail som det refereres til litt over her. Fikk så en mail fra Algerøy der det stod at eg måtte huske å hente billetten!

Da jeg ringte til brann mente hun damen at det bare var de på allmenningen som fikk lastet billetten på kortet og at jeg derfor måtte hente billetten.

Virker veldig tungvint hele greiene..

Ferguson

Quote from: lewis on July 09, 2009, 12:09:45 PM
Virker veldig tungvint hele greiene..


Ikke akkuratt noe nytt når det gjelder Brann!
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Go Up