• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Fredrikstad

Started by JørnAE, July 02, 2009, 15:00:21 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Quote from: Langhår on July 07, 2009, 10:51:20 AM
Quote from: Klaus_Brann on July 07, 2009, 10:11:55 AM
Quote from: Nixon on July 07, 2009, 09:40:33 AM
Quote from: Klaus_Brann on July 07, 2009, 09:34:53 AM
Quote from: Langhår on July 06, 2009, 23:29:08 PM
Enten denne spilleren heter Tommy Knarvik, Martin Andresen, eller Raymond Kvisvik.


Det er selvfølgelig ikke det samme, og det skjønner du.


Vel, Martin Andresen er en minst like viktig spiller for Brann som Kvisvik. Så hvorfor ikke stående applaus til han også?


Det er vi uenige om, i tillegg gikk han til VIF, etter at han hadde holdt ballade på stadion en stund. Mer trenger jeg ikke å si.


Skal man først hylle motspillere som tidligere har vært på Brann så skal man nok kunne hoste opp plausible grunner for veldig mange. Tilogmed Knarvik.


Jaja, helt klart. Ikke minst Runar Normann.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on July 08, 2009, 07:42:27 AM
Quote from: krøvel vellevold on July 08, 2009, 04:26:39 AM
Forlot Kvisvik oss på en helt ordinær måte? Det var vel helst etter å ha grått seg til det på "familiært grunnlag". En forklaring ingen andre spillere har fått godtatt hos fansen. Soma fikk i hvert fall lite forståelse for det.


Første gang var i alle fall ganske ordinær. Han ville ikke skrive ny kontrakt slik at Brann ble tvunget til å selge slik at de i det hele tatt fikk litt penger for han. Ganske ordinært med andre ord. Og mye å juble for...


At spillere har lyst å prøve ut proffdrømmen er naturlig, og ser ikke at det er så fryktelig mye galt med det.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Mobben

Quote from: krøvel vellevold on July 08, 2009, 04:26:39 AM
Forlot Kvisvik oss på en helt ordinær måte? Det var vel helst etter å ha grått seg til det på "familiært grunnlag". En forklaring ingen andre spillere har fått godtatt hos fansen. Soma fikk i hvert fall lite forståelse for det.


En stor forskjell mellom disse to er at Kvisvik presterte hele veien i Brann, mens Soma hadde 1 god sesong. Rapportene sier vel at han deretter ble en lat mann, som gjorde det han kunne for å slippe treningene. Og det er vel det samme som skjer med han i Viking no etter ka eg har skjønt. Mulig eg husker feil, men kom ikkje Soma med noen stikk mot oss i mediene etter han forlot oss også?

krøvel vellevold

Quote from: Mobben on July 08, 2009, 10:58:57 AM
Quote from: krøvel vellevold on July 08, 2009, 04:26:39 AM
Forlot Kvisvik oss på en helt ordinær måte? Det var vel helst etter å ha grått seg til det på "familiært grunnlag". En forklaring ingen andre spillere har fått godtatt hos fansen. Soma fikk i hvert fall lite forståelse for det.


En stor forskjell mellom disse to er at Kvisvik presterte hele veien i Brann, mens Soma hadde 1 god sesong. Rapportene sier vel at han deretter ble en lat mann, som gjorde det han kunne for å slippe treningene. Og det er vel det samme som skjer med han i Viking no etter ka eg har skjønt. Mulig eg husker feil, men kom ikkje Soma med noen stikk mot oss i mediene etter han forlot oss også?


Kvisvik var jo en lat mann allerede da han var i Brann.
Legg ned hele klubben!

steinbygger

Selv om MA var uproff når han forlot Brann med tanke på hva som skjedde på festplassen så synes jeg at det er like god grunn å klappe for MA som for Kvisvik (les like like liten grunn) MA gjorde jobben sin, han ble i Brann til jobben var gjort og vi var blitt seriemester som han lovet oss. Hvis ikke jeg husker helt feil så lå vi på 2 plass når kvisvik forsvant og hadde store muligheter til å vinne serien det året, jeg mener fremdeles at salget av kvisvik gjorde at vi ikke vant serien. Skulle kvisvik forlat Brann på en akseptabel måte skulle han ventet til sesongen var over. På mange måter synes jeg Soma er den som har kommet best ut av det når han forlot Brann, han gjorde det i god tid før sesongen startet slik at Brann hadde tid til å få inn en erstatter for han.

Mobben

For all del, dere må gjerne mene at Kvsivik ikkje fortjener den hyllesten. De fleste i Bergen (hvertfall som går på stadion) mener han fortjener det, meg inkludert. Og når det gjelder avskjeden hans, så hadde han vel bedt om å dra fra Brann et halvt år før han fikk lov (Soma derimot skrev ny kontrakt med oss 2 mnd før han plutselig måtte flytte). Først når vi sikret oss Moen fikk vel Kvisvik gå, selv om vi måtte vente til sesongslutt med å få Moen.

Klaus_Brann

Quote from: steinbygger on July 08, 2009, 21:23:22 PM
Selv om MA var uproff når han forlot Brann med tanke på hva som skjedde på festplassen så synes jeg at det er like god grunn å klappe for MA som for Kvisvik (les like like liten grunn) MA gjorde jobben sin, han ble i Brann til jobben var gjort og vi var blitt seriemester som han lovet oss.


Hvis du ikke husker, eller ikke har fått med deg at det skjedde en del mer (værre) saker innad i klubben på slutten av Andresens tid i Bergen, bør du virkelig ta igjen det tapte. Det som skjedde på Festplassen var bare glasuren på blautaskitkaken han leverte før han stakk.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up