• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tapt paturkort ? Hvem skal jeg kontakte ?

Started by Exim, June 25, 2009, 16:21:15 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Exim

Heisann :)

Før kveldens kamp fant jeg altså ut at mitt paturkort er borte, lurer derfor på hvem jeg skal kontakte for å komme meg på kampen i kveld ?

Noen Idè?

Nixon

https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Exim

Har jo då selvfølgelig prøvd å ringe Brann.. Men der er sentralbordet bare åpent til 16:00...

Så spør igjen... Noen som vet hvem å kontakte ?


Gubrask

Tror du kan gå til billettboden og få fikset det der.

Exim

Håper jo det då... Føler meg skikkelig klar i dag :) Røsten e hvilt, og litt alkohol i blodet.. Så håper det går i orden...

thesevs

En bekjent av meg glemte kortet i forkant av en kamp. Han ble stående en stund med billettfolkene, men fikk utstedt et nytt et på stedet mot et gebyr på vel 70 kroner. Det var ingen problem. Som sesongkort-innehaver er du lagret i Branns kundedatabase.

Bare husk å beregn litt tid i forkant av kampen...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Ricky

De har en egen billettluke for dem som har glemt/mistet partoutkort. Koster 50 kr i gebyr første gangen, 100 andre gangen og deretter 200 for hver gang..

The Boss

Quote from: Ricky on June 25, 2009, 19:28:17 PM
De har en egen billettluke for dem som har glemt/mistet partoutkort. Koster 50 kr i gebyr første gangen, 100 andre gangen og deretter 200 for hver gang..


Da var det altså min tur! Hvor er denne billettluken å oppdrive? Pleier det være noe særlig til kø her før kamp?

C@Bøe_79

Quote from: The Boss on July 06, 2009, 02:14:10 AM
Quote from: Ricky on June 25, 2009, 19:28:17 PM
De har en egen billettluke for dem som har glemt/mistet partoutkort. Koster 50 kr i gebyr første gangen, 100 andre gangen og deretter 200 for hver gang..


Da var det altså min tur! Hvor er denne billettluken å oppdrive? Pleier det være noe særlig til kø her før kamp?


Sparebank1 Vest tribunen, ca midt på og på utsiden:-)
Husk leg og koster vel noen kroner også...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

The Boss


C@Bøe_79

Første gang koster det 50kr, men så stiger det etter hver gang.. Utrolig hvis de har kontroll over noe sånt, men men..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Klaus_Brann

Quote from: The Boss on July 06, 2009, 02:14:10 AM
Quote from: Ricky on June 25, 2009, 19:28:17 PM
De har en egen billettluke for dem som har glemt/mistet partoutkort. Koster 50 kr i gebyr første gangen, 100 andre gangen og deretter 200 for hver gang..


Da var det altså min tur! Hvor er denne billettluken å oppdrive? Pleier det være noe særlig til kø her før kamp?


Jeg har vært der to ganger faktisk, første gang fordi jeg hadde glemt det hjemme, andre gang blanda jeg det nye og det gamle, tok med det gamle, og fant ut at det ikke virka. Da sa jeg det som det var, at det ikke virka, og fikk nytt gratis.

Vær obs på at du stiller deg i riktig kø. Det er en egen kø til partoutkort, den har ikke vært på mer enn 15-20 personer de gangene jeg har vært der.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


nummer9

Om denne køen er på samme plass som sist jeg stod i den, så er den køen til høyre utenfor SPV.

Go Up