• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

VIF - Brann 2009

Started by Tifo, April 20, 2009, 19:58:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tifo

31 bilder fra VIF-Brann er lagt ut. For det meste fra turen:
http://www.bataljonen.no/?gallery=219

Dersom flere tok noen bilder/filmer så kan det postes her.
Får å laste opp bilder kan du bruke:
http://tinypic.com/
.:Tifo-gruppen:.

1908

Tar en liten diskusjon her siden det var nevnt stor uteserveringsplass... Men det er jo det eneste jeg finner posetivt med dette stedet... 2 ting som slo meg i går.. 1: Det beste øllet de hadde (carlsberg) smakte desverre jævlig dårlig.. Datoen på øllet gikk ut i midten av mai, noe som vil si at de må ha hatt øllet en GOD stund på lager.. Nr 2 var prisene... 47 kr for flasken (carlsberg) som er 0.4 kanskje?? Dette var en forhandlet god pris... jaja synd det smakte som det gjorde.. 0.6 frydenlund fatøl kostet hele 88 kr!!!!!!!!! 0.4 kostet vell noe å 70 kr.. Disse prisene er jo helt på tulltur syns jeg.. Kan ikke si øllet her heller smakte noe godt.. Jeg håper at Bataljonen kan finne et annent sted i Oslo snarest.. Kan vere det ikke er store nokk plasser rundtom, men da få folk møte tidlig opp for å få plass...

Kararay

Var "HATER NFF"  den tifoen som var blitt tatt med? eller hadde noen glemt den på bussen? :P :P
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Nixon

Quote from: 1908 on April 20, 2009, 22:02:02 PMMer syting og klaging...


Men det vi alle lurer på... Hvordan var bussturen som du slaktet på forhånd? Bedre enn fryktet?
Rød makt på Hansa

mbersve

Quote from: Kararay on April 20, 2009, 22:12:18 PM
Var "HATER NFF"  den tifoen som var blitt tatt med? eller hadde noen glemt den på bussen? :P :P


Vi setter alltid pris på tilbakemeldinger på tifoen!

Dog skulle vi ønske mer deltakelse fra medlemmene. TIFO-dugnadene pleier å være ganske humørfylte, med innslag av pizza/kebab og en god slurk cola. Musikken kan ofte være så som så, men en overlever litt lett hektisk techno om resultatet av dugnaden blir bra.

1908

April 20, 2009, 22:27:15 PM #5 Last Edit: April 20, 2009, 22:48:43 PM by 1908
Quote from: Nixon on April 20, 2009, 22:19:52 PM
Quote from: 1908 on April 20, 2009, 22:02:02 PMMer syting og klaging...


Men det vi alle lurer på... Hvordan var bussturen som du slaktet på forhånd? Bedre enn fryktet?


Den var så som så.. Ble en del bæsj, neger og jødevitser ut på søndagen når folk våknet (noen syns det var jævlig tidig mens andre sukket litt mer) Buss sjåføren satte foten ned før vi reiste fra puben ang spying og søling, noe som gjorde at folk tok seg litt kraftig sammen med tanke på sist tur.. Gjennomsnittsaldren på alle som reiste tviler jeg var særlig høy :)

BrannSupporter












Som alltid noen røde på nedre del av ene langsiden



Klaus_Brann

April 20, 2009, 23:02:51 PM #7 Last Edit: April 20, 2009, 23:05:07 PM by Klaus_Brann
Quote from: 1908 on April 20, 2009, 22:02:02 PM
Tar en liten diskusjon her siden det var nevnt stor uteserveringsplass... Men det er jo det eneste jeg finner posetivt med dette stedet... 2 ting som slo meg i går.. 1: Det beste øllet de hadde (carlsberg) smakte desverre jævlig dårlig.. Datoen på øllet gikk ut i midten av mai, noe som vil si at de må ha hatt øllet en GOD stund på lager.. Nr 2 var prisene... 47 kr for flasken (carlsberg) som er 0.4 kanskje?? Dette var en forhandlet god pris... jaja synd det smakte som det gjorde.. 0.6 frydenlund fatøl kostet hele 88 kr!!!!!!!!! 0.4 kostet vell noe å 70 kr.. Disse prisene er jo helt på tulltur syns jeg.. Kan ikke si øllet her heller smakte noe godt.. Jeg håper at Bataljonen kan finne et annent sted i Oslo snarest.. Kan vere det ikke er store nokk plasser rundtom, men da få folk møte tidlig opp for å få plass...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Didrik

Carlsberg 0.33 kostet 47. 0.6 kostet 88! At de solgte sprit og på den måten segregerte på linje med USA ala 1900-1950 var heller ikke bra. I sandefjord fikk vi gode priser og alle fikk sitte hvor de ville!

Saras telt er heller ikke min favorittplass, men stedet er stort. Dog er det kaldt og de serverer ikke det beste av drikkevarer(selge sjelen til ringnes for noen ekstra kroner)

Utpå dagen ble det litt mer liv og saras på søndag var bedre en forrige VIF kamp, men det er nok mulig å finne en bedre pub/utested i Oslo by?

Legger med ett bilde av kanskje den rareste soveposisjonen jeg har sett på bussen hittil(rart fotografen ikke tok et bilde av det her!)


Klaus_Brann

Quote from: Didrik on April 21, 2009, 00:25:53 AM
Carlsberg 0.33 kostet 47. 0.6 kostet 88!


Det var det det sto i menyen ja, men 0.6 var billigere enn 88, vi betalte i alle fall mindre enn det som sto i menyen, og det gjaldt all øl.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

branngirl85

Quote from: Klaus_Brann on April 21, 2009, 11:19:02 AM
Quote from: Didrik on April 21, 2009, 00:25:53 AM
Carlsberg 0.33 kostet 47. 0.6 kostet 88!


Det var det det sto i menyen ja, men 0.6 var billigere enn 88, vi betalte i alle fall mindre enn det som sto i menyen, og det gjaldt all øl.


Calsberg koster 47
Frydenlund 04 kostet 52
og Frydenlund 06 betalte vi 88 kr for...
De gangene vi på bordet jeg satt bestilte 06 så betalte vi 88 kr.... Skandale pris !

Klaus_Brann

Da var det vel ikke mer problematisk enn å kjøpe 0,4 da...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

1908

Samme hva mann kjøper om det er 0.4 eller 0.6, prisene var jævlig dyr. En cider feks 0.3 kostet 74 kr!!!!!!

skuteviken

Quote from: 1908 on April 21, 2009, 16:39:40 PM
Samme hva mann kjøper om det er 0.4 eller 0.6, prisene var jævlig dyr. En cider feks 0.3 kostet 74 kr!!!!!!


Overpriset kattepiss? ;)
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Kai-Olai

Syns det er fantastisk at det som blir diskutert etter Vålerengen - Brann er ølprisene på Saras..

Har dere ikke råd, så la vær! Er ikke værre enn det! ;D

1908

Quote from: Kai-Olai on April 21, 2009, 17:42:16 PM
Syns det er fantastisk at det som blir diskutert etter Vålerengen - Brann er ølprisene på Saras..

Har dere ikke råd, så la vær! Er ikke værre enn det! ;D


Hva faen har det med hva folk har råd til eller noe? Går jo ann å finne et sted der prisene er litt normal sånn at de fleste kan få råd til litt drikke???

Kai-Olai

De har billig øl på Rema..

Ferguson

Quote from: Kai-Olai on April 21, 2009, 17:42:16 PM
Syns det er fantastisk at det som blir diskutert etter Vålerengen - Brann er ølprisene på Saras..

Har dere ikke råd, så la vær! Er ikke værre enn det! ;D


Hvis en ikke skal drikke, hva skal en ellers gjøre før kamp i Oslo då? ;)
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Kai-Olai

Quote from: Ferguson on April 21, 2009, 17:47:53 PM
Quote from: Kai-Olai on April 21, 2009, 17:42:16 PM
Syns det er fantastisk at det som blir diskutert etter Vålerengen - Brann er ølprisene på Saras..

Har dere ikke råd, så la vær! Er ikke værre enn det! ;D


Hvis en ikke skal drikke, hva skal en ellers gjøre før kamp i Oslo då? ;)



Se på slottet, og ta seg en tur på taket på operaen? ;D

Neida, men jeg skjønner bare ikke hvorfor en skal klage sånn på prisene.. Det koster å være kar..

Klaus_Brann

Man betalte vel ekstra for muligheten til å få servert øl ved bordene:)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

1908

Dyr meterpris isåfall..

tippetuppen

kan og nevne 1 flaske smirnof ice 82kr...... glad eg ikkje drikker slikt
E det så nøye då

Go Up