• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Norges Fotballforbund

Started by Nordens, April 15, 2009, 17:52:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Finfin respons

Jeg savner Nordic league.
Jeg tror jeg og Christian Ystaas er de eneste.
Kanskje.

Lasaron

Tren på langskudd

Finfin respons

Quote from: Lasaron on November 12, 2021, 14:07:33 PMRoyal og Kristian.

Akk, så feil kan det gå. Det var så lenge siden, altså. Det sier noe om styrken på savnet.

Men altså: jeg vil ikke ha sluttspill. Men gjerne noen kommersielle intensiv-cuper vinterstid. Treningsleir-aktig 1 kamp hver dag pr lag, med litt prestisje og fart i tv-produksjonen. Gjerne noe som er mer skreddersydd for et TV-regime. Vinterpausen er for lang.

Vinterligaen. Innendørs, to byer pr kveld, over 4 vinteruker/langhelger. Et Fjernsynsprodukt.
Kanskje.

Lasaron

Hva med turneringshelg i Vestlandshallen? Gruppespill etterfulgt av A- og B-sluttspill etter modell fra eliteturneringer for ungdommer? Korte kamper? Bare lag fra Vestlandet? Turneringen kan hete Vinterpokalen.

Edit: De åtte beste lagene fra Vestlandet. Molde, Kristiansund, Aalesund, Brann, Haugesund, Viking, Sogndal og Åsane? Eventuelt Ulf og Hødd? Bryne?
Tren på langskudd

Finfin respons

Quote from: Lasaron on November 15, 2021, 22:09:25 PMHva med turneringshelg i Vestlandshallen? Gruppespill etterfulgt av A- og B-sluttspill etter modell fra eliteturneringer for ungdommer? Korte kamper? Bare lag fra Vestlandet? Turneringen kan hete Vinterpokalen.

Edit: De åtte beste lagene fra Vestlandet. Molde, Kristiansund, Aalesund, Brann, Haugesund, Viking, Sogndal og Åsane? Eventuelt Ulf og Hødd? Bryne?

Det hadde vært kjempegøy!
Kanskje.

Go Up