• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kjøp av billetter via BT-kortet

Started by ProphetSe7en, April 12, 2009, 18:56:51 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ProphetSe7en

April 12, 2009, 18:56:51 PM Last Edit: April 13, 2009, 14:17:07 PM by mbersve
Jeg tenkte å introdusere min datter for brannstadion i kommende kamp mot tromsø, og i den forbindelse tenkte jeg å benytte meg av bt sitt tilbud via btkortet.

Problemet er at jeg tydeligvis er for sent ute siden billettene kan kjøpes fram til 48 timer før kampstart.

Så, det jeg egentlig lurer på er om det er mulig å kjøpe disse billettene fortsatt på et vis, eller om disse billettene nå er sperret for salg eller selges via andre slik at tilbudet ikke lenger er tilgjengelig?

En ting til jeg lurte på. Er der noen form for studentrabatt å få på billetter, eller må jeg virkelig ut med 300 og opp for å kunne gå på kamp denne sesongen?

krøvel vellevold

April 12, 2009, 19:12:04 PM #1 Last Edit: April 12, 2009, 19:14:36 PM by krøvel vellevold
Det er ikke mulig å få to plasser ved siden av hverandre til rabattert pris på BT-tribunen. Men på BT felt C, D og E kan du ennå kjøpe to plasser bak hverandre (rad 1 og 2). Det koster 230 for voksne og 130 for barn. Altså 360 kroner for dere to. Med BT-kortet ville det kostet 300, så du taper bare 60 kroner i forhold til det.

Det er fremdeles fint mulig å få to (eller flere) seter ved siden av hverandre andre steder, men da må du ut med 600 kr totalt for en voksen og ett barn. Men det går vel bra å betale 360 for å sitte bak hverandre?
Legg ned hele klubben!

ProphetSe7en

Supert, takk for svar:) De 60 kronene skal jeg heller overleve, så da blir det kamp på oss:)

Ser at en som medlem av bataljonen kan få billetter til 160 kr. Er dette noe som pleier å vøre mulig å få tak i om vi er en 3-5 stk som pleier å dra i lag på kamp, eller er det enkeltseter og raskt utsolgt på plassene til disse prisene?

krøvel vellevold

Quote from: svortevik on April 12, 2009, 19:14:53 PM
Supert, takk for svar:) De 60 kronene skal jeg heller overleve, så da blir det kamp på oss:)

Ser at en som medlem av bataljonen kan få billetter til 160 kr. Er dette noe som pleier å vøre mulig å få tak i om vi er en 3-5 stk som pleier å dra i lag på kamp, eller er det enkeltseter og raskt utsolgt på plassene til disse prisene?


Det er fremdeles mulig å få flere billetter ved siden av hverandre nederst på Felt A på Bataljonens felt. Men via brann.no selges disse til kr. 300. Om de samme plassene er til salgs for kr. 160 gjennom Bataljonen, vet jeg ikke.

Her er for øvrig link til billettsalget, så du og din datter får kommet deg på kamp: http://billetter.brann.no/esro/venue_areas.asp
Legg ned hele klubben!

ProphetSe7en

Et siste spørsmål da:)

Trenger jeg kortet når jeg henter billettene, eller printes disse ut her og nå? Grunnet til jeg spør er fordi kortet mitt er brukket, så det er ikke mye til hjelp om det skal brukes i en butikk, men via betaling på nett går det jo fint:)

krøvel vellevold

Quote from: svortevik on April 12, 2009, 19:32:59 PM
Et siste spørsmål da:)

Trenger jeg kortet når jeg henter billettene, eller printes disse ut her og nå? Grunnet til jeg spør er fordi kortet mitt er brukket, så det er ikke mye til hjelp om det skal brukes i en butikk, men via betaling på nett går det jo fint:)


Det vet jeg faktisk ikke. Har partoutkort, og de gangene jeg kjøper enkeltbillett (cup og e-cup) har jeg hentet dem i Brann-butikken.
Legg ned hele klubben!

ProphetSe7en

Var ikke så lett dette som en skulle tro. den ledige plassen på rad to er ikke mulig å merke for bestilling. Det fungerer på alle andre ledige plasser, men ikke på rad to..hehe

Testet med to forskjellige pcer og nettlesere nå, men den vil tydeligvis ikke bli kjøpt av meg..hehe

Teste igjen siden.

Takker så mye for svar på spørsmålene mine:)

Gubrask

Du trenger ikke med deg BT- kortet når du henter billettene i butikkene ;) Alt du trenger er en kode du får oppgitt og hvilket navn det står på.

krøvel vellevold

Quote from: svortevik on April 12, 2009, 19:47:35 PM
Var ikke så lett dette som en skulle tro. den ledige plassen på rad to er ikke mulig å merke for bestilling. Det fungerer på alle andre ledige plasser, men ikke på rad to..hehe

Testet med to forskjellige pcer og nettlesere nå, men den vil tydeligvis ikke bli kjøpt av meg..hehe

Teste igjen siden.

Takker så mye for svar på spørsmålene mine:)


Det kan være at du bare kan gjøre ett billettkjøp på dette kortet. Skal du kjøpe til flere, må dere sitte ved siden av hverandre. Det er min gjetning.
Legg ned hele klubben!

ProphetSe7en

Neida, to billetter vilkårlig på plassene går helt fint. Er bare at den ledige plassen på rad to ikke lar seg merke til kjøp.

Brannmann!

Kanskje det kan være noen som har merket den avog lurer på om de skal kjøpe den. at derfor har den personen førsterett på billetten, helt til han forlater billettsiden. Det er min gjetning ;)

nummer9

Er vel ikke styrt av hvor lenge han er på siden, men ofte slik at de holdes av i et gitt antall minutter om en har valgt bilettene, men ikke fullført kjøpet. Anbefaler deg å sjekke inn snerere for å se om de er blitt frigjort.

brannmann93

Dette blir litt off topic, men.. har et spørsmål eg og. Er billettboden på stadion åpen fra kl 14.00 idag også, selvom det er påske ?

Brannmann93

Brannmann!

Quote from: brannmann93 on April 13, 2009, 12:12:00 PM
Dette blir litt off topic, men.. har et spørsmål eg og. Er billettboden på stadion åpen fra kl 14.00 idag også, selvom det er påske ?

Brannmann93


Jepp den er nå alltid åpen på kampdag. så bare å komme seg på kamp! ;D

Go Up