• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

EM Norge/Sverige 2016

Started by Kjello, February 26, 2009, 17:48:10 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

1908

LSK skal bygge en stadion som tar ca 20000 der de kan bygge på 20000 til forann EM.. Men det fjernes etter EM..

boven

Quote from: lavtbunn-nivå on July 09, 2009, 16:28:38 PM
Dette er etter mitt syn en av de største dager i Sportsklubben Branns historie. Man slapp heldigvis EM i Bergen, og dermed er vi forhåpentligvis sikret at Brann også de neste 92 årene skal spille på tradisjonsrike Brann stadion med sin praktfulle beliggenhet ved Ulrikens fot. Man skal fortsatt spille på den samme arena som Kniksen og Pesen herjet på i de lykkelige 60-årene. Vi skal fortsatt kunne skue bort på Ulriken eller Løvstakken og føle den intime og lune nærheten av høydedraget i syd. Kultur, tradisjon og sjel, nærhet, hjemfølelse og tilhørighet.



Langtids lurker som måtte registrere meg for denne tråden.

Er helt enig med deg her, håper vi nå kan få fortgang på å ferdigstille moderniseringen/utvidelsen av brann stadion. Jeg er ikke noen stor fan av bybanen, som nesttuntrikk, men hvis de setter opp vogner til å kjøre skytteltrafikk mellom minde og bystasjonen vil Brann Stadion greit kunne takle noen ekstra tusener med tilskuere.

krøvel vellevold

Quote from: 1908 on July 09, 2009, 22:26:36 PM
LSK skal bygge en stadion som tar ca 20000 der de kan bygge på 20000 til forann EM.. Men det fjernes etter EM..
Legg ned hele klubben!

1908

LSK må vell bygge en orginalstadion på 20000 om de skal få muligheten til å utvide til 40000.. For all del, blir jo kamper med 1/3 full stadion...

KEA

Illustrasjon av "Nye Ullevaal" i Groruddalen slik NFF ser det for seg:



La oss være lykkelige at vi slipper folk med horn i Bergen - de hører mer heme på beitelandet i "det sentrale østlandsområdet".... Huff !

krøvel vellevold

July 09, 2009, 23:41:30 PM #405 Last Edit: July 09, 2009, 23:43:55 PM by krøvel vellevold
Quote from: Kjello on July 09, 2009, 13:57:17 PM

Men Torget hadde på medaljesermoniene under VM i 97 flere ganger 100 000 tilskuere.


La oss verifisere dette....

Torget er det kvadratiske området der Olav Trygvasson-statuen står, ikke sant?

Når jeg ser på luftfoto på Gulesider.no så er dette kvadratet ca 90 x 90 m. Altså 8100 m2. Det står neppe mer enn 4 pers pr m2 i snitt. Med andre ord er det lite trolig at det kan ha vært mer enn 32400 mennesker der. Og da har jeg ikke engang tatt med at denne statuen stjeler en del plass. Tar du f.eks. med de fire tilstøtende gater med ca 30 meter bredde, og sier at folk stod tettpakket f.eks. så mye som 100 meter inn i hver av disse (utenfor "torgkvadratet"), så har du tilsammen 12000 m2 til. Da er det plass til kanskje 48000 til, og vi er oppe i 80400. Og da har jeg ikke engang beregnet plass til scenen hvor medaljeseremonien var... og folk må ha stått inni trærne langs gatene og inni statuen. Hvordan det er mulig å få inn 100 000 mennesker i det området, lurer jeg veldig på...

Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Christian

Bjørn Dahl har forøvrig en fin en i dagens BT. På spørsmål om hva han syns om at Bergen ble vraket sier han først at han som bergenser og Brann-patriot er lei seg. Deretter følger han opp med å gratulere de byer og tettsteder som blir satset på i EM-søknaden. Regner med han tenker på Stavanger...

Er det forøvrig meningen at Norge skal spille landskamper mot seg selv på nye Ullevaal? På illustrasjonen over takler vitterlig den ene spilleren en annen spiller med samme draktfarge.

stig

Nja.... Spørs om det ikke er en spania spiller med blå shorts. De som har laget tegningen har sikkert ikke tenkt på at det ene laget spiller i bortedrakt når det er lik farge på lagene.
Nettsideansvarlig

Torvanger

Stor nedtur å lese at Dahl og Reistad nå ser mot et evt EM i 2020. Det innebærer faktisk at vi må krysse fingrene for at Norge virkelig får EM. Nissene på Stadion er m.a.o villig til å stanse viderer fonrying av Brann Stadion pga et evt mesterskap 11 år frem i tid.

Skremmende. Kanskje på tide å skifte ut klovnene som sitter i førersetet i Idrettsveien?

Spelaren

Quote from: Torvanger on July 10, 2009, 08:36:20 AM
Stor nedtur å lese at Dahl og Reistad nå ser mot et evt EM i 2020.


Er det på nett eller kun papir? Skremmende uansett...
Gå av.

Læreren

Ikke noe sjokk at Bergen satser på at Norge ikke får 2016, men et evt. mesterskap i 2020 som de kan være med å kjempe om. At uferdige stadion-planer er det som feller Bergen syns jeg er litt merkelig, i og med at Lillestrøm verken har tomt eller satt seg ned for å planlegge hvordan et nytt stadion skal være.
Ja, de får plassen pga de skal ha et 40.000-stadion, men jeg syns fortsatt at argumentent til Kåfjord om at stadionplanene til Bergen er for dårlige, er et dårlig argument.

Nixon

Quote from: Læreren on July 10, 2009, 09:48:29 AMAt uferdige stadion-planer er det som feller Bergen syns jeg er litt merkelig, i og med at Lillestrøm verken har tomt eller satt seg ned for å planlegge hvordan et nytt stadion skal være.


De har tre ulike tomter som de vurderer. Og disse har ingen heftelser ved seg slik Dokken-alternativet vårt har. Så jeg ser helt klart relevansen i at det ble usikkerheten rundt dette som senket Bergen sitt kandidatur.
Rød makt på Hansa

Utmedsnolken

Hvor vanlig er det egentlig at EM/VM arrangeres uten at landets nest største by er med å arrangere? Noen av bataljonens statistikkguruer som klarer å rote frem ett svar?
"og der snubler Sæternes igjen"

Spelaren

Quote from: Utmedsnolken on July 10, 2009, 10:36:29 AM
Hvor vanlig er det egentlig at EM/VM arrangeres uten at landets nest største by er med å arrangere? Noen av bataljonens statistikkguruer som klarer å rote frem ett svar?


Euro 1984: Lyon var med

Euro 1988: Munchen var med (nest-størst i Vest-Tyskland den gang)

Euro 1992: Gøteborg var med

Euro 1996; Birmingham var med.

Euro 2000: Rotterdam(NEDERLAND) var med, Antwerpen(BELGIA) var ikkje med

Euro 2004: Porto var med, regnes som "nr 2 by i Portugal". Amadora er visstnok nest størst, men den vokser egentlig sammen med Lisboa, hovedstaden som naturligvis var med.

Euro 2008: GrazKrakow(POLEN) blir ikkje med, Kharkiv(UKRAINA) er satt opp men avventer godkjennelse (frist 30. november).

Euro 2016: Bergen er ikkje med, Gøteborg blir trolig med (ikkje avgjort så vidt eg veit).

Med forbehold om feil...
Gå av.

Spelaren

Gå av.

benny

Gleder meg mest til finansiering og alle de tomme setene dersom Norge skulle få noe EM, her har vi mye komedie fremfor oss. Det har vel sjelden vært så mye luftslott og IKEA-løsninger i en søknad.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

monzilla

Det som blir virkelig artig er å se Viking og Lillestrøm kjempe mot astronomiske underskudd fra og med 2017, da det viser seg at de langt på nær greier å få så mye folk inn i anleggene at de greier å drifte de lønnsomt.

Evalueringen av NFF er helt kurant. Det var for mye usikkerhet rundt Dokken. Det som imidlertid er en skandale er de som har planlagt dette på vegne av Bergen. De måtte da greie å forutse dette utfallet. Nok en gang faller Bergen bakpå når det gjelder byutvikling, med fordel Stavanger. Terminalen på Dokken skulle vært flyttet til helvete ut av sentrum for lenge siden. Uansett om det blir EM eller ikke, jeg er jævlig bitter på de ansvarlige for at Bergen ikke er med i planene, selv hvor latterlig et EM i Norge høres ut.

Kjello

Quote from: krøvel vellevold on July 10, 2009, 15:14:22 PM
Torget har huset 100 000 før, og kan fremdeles det selv om befolkningen stadig blir fetere. ;)
Man ønsker ikke å stenge Torget for alle andre aktiviteter, og har dermed valgt å ikke benytte hele området. Og selv om man legger opp til en kapasitet betyr ikke det at det ikke er mulighet for at flere er tilstede. Festplassen er jo opplyst å ha en kapasitet på 28 000 om man inkluderer Musikkpaviljongen og Byparken. Men likevell var det drøyt 50 000 der under Aalesund - Brann i 2007. Hvordan i alle dager er det mulig?

Og ja, i areal er Torget det minste området. Feks Marinen er ca dobbelt så stort, men har en begrensning på 8000 fordi rømningsveiene er minimale. Med mindre du vil svømme over elva da.
Områdene rundt Festningen som også har en "kapasitet" på 20 000 er vel tjue ganger så stort i areal som Torget. Så alt avhenger av hva man legger opp til.
Du kan jo selv bedømme hvor mange det vil være plass til på områdene rundt Festningen selv om Torget skulle romme kun 20 000.

Rådhusplassen i Oslo oppgis å ha en kapasitet på 100 000.
Rådhusplassen er for å si det enkelt langt mindre enn områdene rundt Festningen. Hvorfor Trondheim ikke legger opp til større kapasitet vet jeg derimot ikke.

Markmus

Quote from: Kjello on July 10, 2009, 16:42:37 PM
Festplassen er jo opplyst å ha en kapasitet på 28 000 om man inkluderer Musikkpaviljongen og Byparken. Men likevell var det drøyt 50 000 der under Aalesund - Brann i 2007. Hvordan i alle dager er det mulig?


Sild i tønne ;) Men hva skal man med fanzoner som tar 50 000+? Er det tenkelig at det noen sinne kommer til å bli så mange mennesker ute i gatene på ett sted?
Ka du ve?

KEA

Quote from: Kjello on July 10, 2009, 16:42:37 PM
Torget har huset 100 000 før, og kan fremdeles det selv om befolkningen stadig blir fetere. ;)
Man ønsker ikke å stenge Torget for alle andre aktiviteter, og har dermed valgt å ikke benytte hele området. Og selv om man legger opp til en kapasitet betyr ikke det at det ikke er mulighet for at flere er tilstede. Festplassen er jo opplyst å ha en kapasitet på 28 000 om man inkluderer Musikkpaviljongen og Byparken. Men likevell var det drøyt 50 000 der under Aalesund - Brann i 2007. Hvordan i alle dager er det mulig?

Og ja, i areal er Torget det minste området. Feks Marinen er ca dobbelt så stort, men har en begrensning på 8000 fordi rømningsveiene er minimale. Med mindre du vil svømme over elva da.
Områdene rundt Festningen som også har en "kapasitet" på 20 000 er vel tjue ganger så stort i areal som Torget. Så alt avhenger av hva man legger opp til.
Du kan jo selv bedømme hvor mange det vil være plass til på områdene rundt Festningen selv om Torget skulle romme kun 20 000.

Rådhusplassen i Oslo oppgis å ha en kapasitet på 100 000.
Rådhusplassen er for å si det enkelt langt mindre enn områdene rundt Festningen. Hvorfor Trondheim ikke legger opp til større kapasitet vet jeg derimot ikke.


La nå disse byene og tettstedene (som Bjørn Dahl treffende uttrykte det i dagens BT) få lov til å runke litt til at de er kandidatbyer. Til sammen er de en brøkdel av innbyggertallet i Paris, Istanbul eller Roma (og mange andre byer i de andre søkerlandene for den saks skyld) - er det virkelig noen som tror UEFA vil legge et EM i en landsby ved Nidelven eller en jernbanestasjon i åkeren? Herregud. Hvor naive går det an å bli?

Læreren

Quote from: Markmus on July 10, 2009, 16:46:05 PM
Quote from: Kjello on July 10, 2009, 16:42:37 PM
Festplassen er jo opplyst å ha en kapasitet på 28 000 om man inkluderer Musikkpaviljongen og Byparken. Men likevell var det drøyt 50 000 der under Aalesund - Brann i 2007. Hvordan i alle dager er det mulig?


Sild i tønne ;) Men hva skal man med fanzoner som tar 50 000+? Er det tenkelig at det noen sinne kommer til å bli så mange mennesker ute i gatene på ett sted?


Fotball EM er verdens 3. største arrangement. Det trekker til seg enormt med folk! At en trenger fanzoner som tar over 50.000 er nok nødvendig. Gullfeiringen vår blir bare en parantes når det kommer til EM i fotball. HELE fotball- europa kommer til Sverige og Norge om det blir EM på våre trakter.

krøvel vellevold

July 10, 2009, 18:25:28 PM #423 Last Edit: July 10, 2009, 18:27:28 PM by krøvel vellevold
Quote from: Kjello on July 10, 2009, 16:42:37 PM
Torget har huset 100 000 før, og kan fremdeles det selv om befolkningen stadig blir fetere. ;)
Man ønsker ikke å stenge Torget for alle andre aktiviteter, og har dermed valgt å ikke benytte hele området. Og selv om man legger opp til en kapasitet betyr ikke det at det ikke er mulighet for at flere er tilstede. Festplassen er jo opplyst å ha en kapasitet på 28 000 om man inkluderer Musikkpaviljongen og Byparken. Men likevell var det drøyt 50 000 der under Aalesund - Brann i 2007. Hvordan i alle dager er det mulig?


Kan du fortelle meg hvordan man får inn 100 000 mennesker på et område på ca 8100 m2 der det også skal være et sceneområde? Vis meg hvordan man får plass til minst 12 personer på en kvadratmeter! Værsågod!

Når det gjelder Festplassen og kapasitet på 28 000 kontra "50 000 under Brann - AaFK", så er vel det fordi man av sikkerhetsmessige og bekvemmelighetsmessige årsaker ikke legger opp til at folk skal stå fullstendig sild i tønne. For det andre så var menneskemengden på Branns gullfester spredt over et enda større område - f.eks. langt oppover Ole Bulls Plass. For det tredje så tviler jeg på at det kan ha vært så mange som 50 000 på gullfestene. Det var neppe mer enn 40 000 som fikk plass når man ser på antallet kvadratmeter.

Jeg betviler ikke at det er plass til mer enn 20 000 på Torget i Trondheim. Det er nok sikkert plass til 30 000 der selv med en scene. Men når du kommer drassende med 100 000, blir det bare dumt. Det er rett og slett ikke mulig med mindre folk også har stått tettpakket (5-6 pers pr m2) 100 meter opp i alle 4 tilstøtende gater.
Legg ned hele klubben!

benny

Noen har virkelig ikke gjort jobben sin her, var det ikke Reigstad som var arenaansvarlig på vegne av Bergen? Noe er alvorlig gale når Bergen blir forbigått av langt mindre byer og tettsteder som Lillestrøm uansett hvor nærmt de ligger gardermoen. Dette er rett og slett pinlig.
Dersom ikke Dokken var mulig burde de ikke kommet opp med noen alternative plasseringer(eks. Nygårdstangen). De klarte til og med ikke å ta en telefon til havnesjefen som gikk ut i media å slaktet prosjetet som umulig innen 2016.

Nixon

Ikke for å blande meg:)
Men her refereres det til 100.000 mennesker...
http://www.nettavisen.no/sport/vinter/sapporo2007/article913158.ece
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: benny on July 10, 2009, 18:53:48 PM
Noen har virkelig ikke gjort jobben sin her, var det ikke Reigstad som var arenaansvarlig på vegne av Bergen? Noe er alvorlig gale når Bergen blir forbigått av langt mindre byer og tettsteder som Lillestrøm uansett hvor nærmt de ligger gardermoen. Dette er rett og slett pinlig.
Dersom ikke Dokken var mulig burde de ikke kommet opp med noen alternative plasseringer(eks. Nygårdstangen). De klarte til og med ikke å ta en telefon til havnesjefen som gikk ut i media å slaktet prosjetet som umulig innen 2016.


Nygårdstangen hadde nok vært enda mer usikkert. De burde heller skrevet Flesland i søknaden bare for å ha et sikkert alternativ, og heller gjort det om senere.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on July 10, 2009, 18:54:57 PM
Ikke for å blande meg:)
Men her refereres det til 100.000 mennesker...
http://www.nettavisen.no/sport/vinter/sapporo2007/article913158.ece


Og hvem har talt disse menneskene? Slike estimater er ofte tatt ut av luften og gjerne sterkt overdrevne. Hvem som helst kan jo si "det var 100 000 der", og så er det plutselig en etablert sannhet. Det er rett og slett ikke teoretisk plass til 100 000 på Torget i Trondheim. Sånn er det med den saken!
Legg ned hele klubben!

Markmus

Her er altså Trondheim Torg: http://static.panoramio.com/photos/original/2892643.jpg

Det er helt tydelig plass til 100 000 mennesker der...



...hvis man stabler i høyden ;)
Ka du ve?

KEA

Quote from: Markmus on July 10, 2009, 20:31:19 PM
Her er altså Trondheim Torg: http://static.panoramio.com/photos/original/2892643.jpg

Det er helt tydelig plass til 100 000 mennesker der...
...hvis man stabler i høyden ;)


Trondheim Torg?
Det er jo knapt nok en fluelort.

vebo

Quote from: Markmus on July 10, 2009, 20:31:19 PM
Her er altså Trondheim Torg: http://static.panoramio.com/photos/original/2892643.jpg

Det er helt tydelig plass til 100 000 mennesker der...



...hvis man stabler i høyden ;)


Faen så stygt det er det oppe..
Tiocfaidh ár lá

dudo

Men de har elv. Det er jeg misunnelig på. Elv er fett.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Hva ska du med den?Det er vel dårlig med rafting i den.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

benny

Hadde politikerne hatt litt arbeidstempo og vært litt visjonære gang det var snakk om ny arena i Bergen hadde ikke dette vært noe problem i dag.
Nygårdstangen burde vært valgt den gang med nærheten til kollektivknutepunkt, togstasjon og parkeringsanlegg osv. I stedet er denne kremtomten nå satt av til et svømmeanlegg og skole som de enda ikke har funnet penger til på budsjettene. Som konsertarena for byen ville det også vært perfekt.
I stedet somlet de så mye at Brann til slutt så seg bedre tjent med å bygge videre ut på Nymark.

vebo

Quote from: dudo on July 11, 2009, 11:31:49 AM
Men de har elv. Det er jeg misunnelig på. Elv er fett.


Vi har puddefjorden!
Tiocfaidh ár lá

dudo

Skal? Sitte ved den? Man får jo en enorm "sjølinje" når man har en elv. En elv er alt Bergen mangler. Eventuelt så kan vi rive bystasjonen og åpne inn til Lille Lungegaardsvann igjen. ;-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Quote from: vebo on July 11, 2009, 12:17:50 PM
Quote from: dudo on July 11, 2009, 11:31:49 AM
Men de har elv. Det er jeg misunnelig på. Elv er fett.


Vi har puddefjorden!


Ikke misforstå, jeg har bodd ett år i Trondheim, og Bergen scorer høyest på alle områder. (Utenom at Samfundet vel er bedre enn Kvarteret, men det får så være) Men Bergen ville vært enda bedre med en elv.

Uten at jeg tror det ville gjort noe for EM-søknaden, altså.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

Elv er fett, rart at de første Bjørgvinensere ikkje bosatte seg på Os i stedet. Der er det elv. Men ingen fjell riktignok, som er minst like kult. Faktisk meir kult når eg tenker på det. Kanskje me kan sprette opp Svartediket og lage elv ned te Lille Lungegårdsvann?
Gå av.

krøvel vellevold

Quote from: dudo on July 11, 2009, 12:26:58 PM
Quote from: vebo on July 11, 2009, 12:17:50 PM
Quote from: dudo on July 11, 2009, 11:31:49 AM
Men de har elv. Det er jeg misunnelig på. Elv er fett.


Vi har puddefjorden!


Ikke misforstå, jeg har bodd ett år i Trondheim, og Bergen scorer høyest på alle områder. (Utenom at Samfundet vel er bedre enn Kvarteret, men det får så være) Men Bergen ville vært enda bedre med en elv.

Uten at jeg tror det ville gjort noe for EM-søknaden, altså.


Hva skal vi med elv? Vi har Vågen!
Legg ned hele klubben!

benny

Fra NFF's rapport: "Bergen har levert en søknad som nok er vesentlig mindre gjennomarbeidet enn de andre byene"  ;D

dudo

Quote from: krøvel vellevold on July 11, 2009, 13:26:27 PM
Quote from: dudo on July 11, 2009, 12:26:58 PM
Quote from: vebo on July 11, 2009, 12:17:50 PM
Quote from: dudo on July 11, 2009, 11:31:49 AM
Men de har elv. Det er jeg misunnelig på. Elv er fett.


Vi har puddefjorden!


Ikke misforstå, jeg har bodd ett år i Trondheim, og Bergen scorer høyest på alle områder. (Utenom at Samfundet vel er bedre enn Kvarteret, men det får så være) Men Bergen ville vært enda bedre med en elv.

Uten at jeg tror det ville gjort noe for EM-søknaden, altså.


Hva skal vi med elv? Vi har Vågen!


Jaja, jeg ville ikke byttet Vågen med en elv. Selvsagt ikke! Men, man kunne hatt en elv òg. Pose, sekk, dupp og snøre. Se for deg en bred elv (dette blir da en fjord, men poenget står) fra Nordåsen med utløp i f eks Solheimsviken. Hadde vært helt konge. Og vi kunne båtet til Stadion!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Quote from: dudo on July 11, 2009, 14:03:32 PM
Quote from: krøvel vellevold on July 11, 2009, 13:26:27 PM
Quote from: dudo on July 11, 2009, 12:26:58 PM
Quote from: vebo on July 11, 2009, 12:17:50 PM
Quote from: dudo on July 11, 2009, 11:31:49 AM
Men de har elv. Det er jeg misunnelig på. Elv er fett.


Vi har puddefjorden!


Ikke misforstå, jeg har bodd ett år i Trondheim, og Bergen scorer høyest på alle områder. (Utenom at Samfundet vel er bedre enn Kvarteret, men det får så være) Men Bergen ville vært enda bedre med en elv.

Uten at jeg tror det ville gjort noe for EM-søknaden, altså.


Hva skal vi med elv? Vi har Vågen!


Jaja, jeg ville ikke byttet Vågen med en elv. Selvsagt ikke! Men, man kunne hatt en elv òg. Pose, sekk, dupp og snøre. Se for deg en bred elv (dette blir da en fjord, men poenget står) fra Nordåsen med utløp i f eks Solheimsviken. Hadde vært helt konge. Og vi kunne båtet til Stadion!


Vi har Stadionelven og Mulelven. Det får holde i massevis! Disse elvene drar bare med seg en masse boss og kloakk fra innlandet så alikavel...
Legg ned hele klubben!

dudo

Fisaelver. Men greit, jeg kan ta meg en tur til Os innimellom for å få tilfredsstilt elv-suget mitt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

mbersve

Moderatormelding: Fokus EM

dudo

Jaja, jeg har da forlengst påpekt at jeg betviler at en elv ville hatt noe å si på utfallet av em-søknaden.

(Men greit, vi kan stoppe her)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Yes!wehavenobananas

Jeg stemmer for forslaget som har blitt lagt ut på Barten om å arrangere EM i Republikken.

David

Det foreligger vel allerede planer om å grave opp kanalen mellom Små- og Storelungeren? Det blir ikke rare elven, men likevel - det blir da noe...

krøvel vellevold

Quote from: David on July 11, 2009, 20:05:46 PM
Det foreligger vel allerede planer om å grave opp kanalen mellom Små- og Storelungeren? Det blir ikke rare elven, men likevel - det blir da noe...


Nei det blir ikke noe...

Det foreligger planer om mye i denne byen. Men ingenting blir noe av. Bortsett fra hvis det er snakk om riving av fine hus eller økning i avgifter. Det er det eneste det blir noe av i denne byen.
Legg ned hele klubben!

dudo

Henger meg på krøvels hjertesukk her. Med ett tillegg: Krangling. Det blir det også en del av.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Det er bare å se på samfunnsengasjerte Kristij Krügers innlegg i dagens BA. Hun mener et stadion på Dokken vil gi fullstendig kaos og rasere hele byen.

Legg ned hele klubben!

Go Up