• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Avsparksfest?

Started by Kararay, February 25, 2009, 16:39:11 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kararay

Noen planer for når avsparksfesten er?
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Northside

Frode kom hjem fra ferie om ikke så lenge, Bataljonen kommer muligens med noe greier da.

Noe skjer nok

BBB-Tony

February 25, 2009, 17:18:32 PM #2 Last Edit: February 25, 2009, 17:21:31 PM by BBB-Tony
Som det kommer frem i denne artikkelen http://www.bataljonen.no/?page=26&news=292, så vil det bli arrangert Kick off i forbindelse med første hjemmekamp i serien. Tidspunkt m.m. kommer vi tilbake til ved en senere anledning, men planleggingen er godt i gang. :)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Klaus_Brann

Ah!Det blir sikkert bra, endelig begynner det for alvor å nærme seg seriestart, og man kan snart få en pause i all praten om PL.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

thesevs

Kick Off
Sted: Exodus (50 CC), dørene åpner kl.18
Konfransier: "Hemmelig" Brannkjendis
Musikk: Håkon Njøten og Madeleine Christensen synger kjente og kjære Brannsanger

Store muligheter for å vinne en Brann t-skjorte (finnes kun i str. XS, S & M) i løpet av kvelden.
Gratis ballonger og nøkkelhanker til de 20 første.

OBS! Arrangementet avsluttes 22.30
(Alkohol må ikke medbringes, respekter røyk og snusforbudet inne på dusen)
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Markmus

Får håpe Madeleine Christensen synger Nystemten riktig denne gangen om hun får prøve seg på den ;)
Ka du ve?

Yes!wehavenobananas

Var det ikke Njøten som hadde tidenes dårligste fremføring av Nystemten for en tid tilbake? Utrolig om dere vil ha han tilbake på avsparksfest.

BBBTore

Quote from: Yes!wehavenobananas on February 27, 2009, 01:35:11 AM
Var det ikke Njøten som hadde tidenes dårligste fremføring av Nystemten for en tid tilbake? Utrolig om dere vil ha han tilbake på avsparksfest.


Vel..

Nå var vel thesevs neppe så veldig seriøs i den meldingen.

Når det gjelder kick off, så vil vi i styret komme tilbake med dato og sted på forsiden av denne nettsiden når alt er spikret og klart.

Mvh
Tore Veiby
Bataljonen
Mvh
Tore Veiby
Bataljonen

thesevs

Jeg må innrømme at kildene mine tok feil denne gangen.
Jeg beklager dypt og inderlig om noen tolket dette seriøst.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Yes!wehavenobananas

Hehehe.. Lo godt når jeg innså hvor latterlig mine antagelser var. Bekalger på det dypeste for min sløvhet.  :D

Markmus

Quote from: thesevs on February 27, 2009, 23:41:11 PM
Jeg må innrømme at kildene mine tok feil denne gangen.
Jeg beklager dypt og inderlig om noen tolket dette seriøst.

Trodde det var seriøst, dog var jeg jævlig skeptisk til exodus :D

edit: hadde nok skjønt tegningen om jeg hadde lest hele innlegget, ikke bare sted, dato og artist ;)
Ka du ve?

1908


BBB-Tony

Quote from: 1908 on March 06, 2009, 18:17:38 PM
Noe nytt ang dette?


Det nyeste i denne saken er at det garantert ikke blir på Festplassen slik det har vært tidligere. Dette pga isbanen som ligge der. Jobbes med planleggingen.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

vebo

Den ekstremt populære "isbanen" ja..
Tiocfaidh ár lá

Brannfrelst

I.O.M. at det er 1 uke til sesongstart,så burde vel ting ha blitt offentliggjort.
2.10.07-Gullet kom hem!

Læreren

Quote from: Brannfrelst on March 07, 2009, 17:47:00 PM
I.O.M. at det er 1 uke til sesongstart,så burde vel ting ha blitt offentliggjort.


Bataljonen sin kick off vil ikke være før første hjemmekamp, så det er ca 2 uker til den skal arrangeres.

Markmus

Quote from: vebo on March 07, 2009, 17:38:06 PM
Den ekstremt populære "isbanen" ja..

Er det noen som bruker den i det hele tatt? Hver gang jeg har gått forbi har det vært tomt.
Ka du ve?

stigh

det er 18 for å komme inn på Kick Offen på fotballpuben den 21 mars eller?

1908

Det er 18 år ja...

Håper tønnene på puben er fulle.. Jeg er tørsti :D

Go Up