• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Mimretråd: Brann-Sogndal 25/8 2003

Started by 1908, January 16, 2009, 23:37:27 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

1908

January 16, 2009, 23:37:27 PM Last Edit: March 08, 2009, 23:34:46 PM by mbersve
Fant et lite klipp fra en hardisk.. 6 år gammelt...

http://www.youtube.com/watch?v=zJ_hijTYr7I

Minner..

olebrann3

mot medaljekandidat sogndal, hehe

Mobben

En klassiker som hentes frem fra VHS-arkivet mitt i blant. Skuddet til Olof, og ikkje minst angrepet til 3-1-målet, som toppes når Martin Knudsen slår et perfekt innlegg med utsiden på en slags volley, glemmes nok aldri.

Klaus_Brann

Herlig kamp!Takk for oppfrisking av minnene!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

kabelmann

Quote from: Mobben on January 16, 2009, 23:59:31 PM
En klassiker som hentes frem fra VHS-arkivet mitt i blant. Skuddet til Olof, og ikkje minst angrepet til 3-1-målet, som toppes når Martin Knudsen slår et perfekt innlegg med utsiden på en slags volley, glemmes nok aldri.

Var det i denne kampen Kvisvik fintet bort et par Sogndalspillere ved å sentre en lang og høy pasning videre til Hanstveit med ryggen?
Dessverre kom aldri den lille "episoden" med på noen høydepunkter, men det er likevel et av de små øyeblikkene som aldri vil gi slipp.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Henrik8

Faen så jeg savner Olofinjana. For en spiller.
Kjør over pakket 09`

thesevs

Quote from: Henrik8 on January 17, 2009, 14:01:20 PM
Faen så jeg savner Olofinjana. For en spiller.


Han er alt det Demba ikke er. For en fyr denne Olof.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Huff

Mitt beste minne fra denne kampen var faktisk når en fullstendig latterliggjort ''Tippeligakomet'', daværende uslept diamant Anders Stadheim,  forsøkte å slå til HH i total desperasjon. HH hadde fulgt Stadheim som en klegg hele kampen og var neppe stort lengre fra han enn ca 20cm på noe tidspunkt. Sogndals kreative midtpunkt hadde ikke fått til en dritt, og så ut som om han var på gråten i ren frustrasjon. Herlig.

Go Up