• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treningskamper Brann - 2009

Started by Nixon, December 02, 2008, 08:05:03 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tapeten

Må si tv2 irriterer meg... Ikke bare er det vanlig med serverkrasj når jeg vil se betydelige brannkamper på nett, men nå når de skal vise totalt ubetydelige treningskamper, antakelig produsert med ett enkelt kamera og hvor kameramannen også kommenterer, så koster det også dobbelt så mye å se dem som det koster å se liverpool mot everton i fa-cupen på viasats on demand tjeneste.
-*Space is the place*--

Kai-Olai

Var det bare jeg som fikk gratis dagspass på Sumo igår?

BBB-Tony

Quote from: Kai-Olai on January 25, 2009, 12:47:10 PM
Var det bare jeg som fikk gratis dagspass på Sumo igår?


De som ba om det fikk det nok. :) Selv kjøpte jeg for en mnd. Kan være greit å se hva de andre rivalene presterer i sesongoppkjøringen.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Yes!wehavenobananas

Vel, jeg er ihvertfall ekstremt glad for at vi får sett kampene på nett.

Klaus_Brann

Gjelder dette dagspasset neste kamp og?Jeg har ikke brukt det.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

superbert

Er det noen som vet om det går ann og kjøpe billetter på forhånd til kampen i vestlandshallen 6 feb ? Hvem er det som selger billetter for brann i år ?

The Boss

Quote from: superbert on January 26, 2009, 20:43:14 PM
Er det noen som vet om det går ann og kjøpe billetter på forhånd til kampen i vestlandshallen 6 feb ? Hvem er det som selger billetter for brann i år ?


Det går med 99 % sannsynlighet ikke ann. Hva som haster sånn?
Billetter fås nok bare kjøpt i døren på kampdag.

Klaus_Brann

Det blir aldri noe problem. Interessen er aldri så stor, og det er vel gjerne Løv-Ham som har stått for billettsalget.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Hvilke treningskamper skal vi spille på denne treningsleiren? Finner bare Elfsborg, men trodde det skulle være to treningskamper før seriestart.

Nixon

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article4129097.ece

Det var satt opp kamp mot HJK Helsinki. Om den blir noe av vet jeg ikke.
Rød makt på Hansa

Xminator

Nilsen har vel allerede lovet at det ikke blir lette ben før de treningskampene. Var vel sagt at de to første kampene i serien ble sett på som mindre viktige enn de neste 28, og at de ville prioritere treningsgrunnlaget for hele sesongen.

nero

March 01, 2009, 17:20:21 PM #62 Last Edit: March 01, 2009, 23:31:14 PM by nero
Noen som vet om og hvor Elfsborgkampen blir vist på TV/nett? Kampen står ikke på sumos oversikt over  treningskamper de viser...
Lions led by donkeys.

Brannmann!

det står på Brann.no at den vises på sumo. :)

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

nero

Quote from: Brannmann! on March 01, 2009, 18:05:16 PM
det står på Brann.no at den vises på sumo. :)


Mulig jeg er litt treg, men denne kampen står ikke på oversikten over kamper som skal vises på Livesenteret til sumo, jeg finner heller ingenting om det på Brann.no.
Lions led by donkeys.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

nero

Quote from: dudo on March 02, 2009, 10:57:52 AM
Da er du litt treg! ;-)


Skal ikke nekte på det, nei.

Fant omsider innslaget på Brann.no, men det står ingenting på Sumos sider ennå. Fikk en mail fra Brann.no der det sto at den skal vises, men at tid og sted ikke er 100% bestemt, men at vi snakker "sannsynligvis klokken 1600 onsdag".
Lions led by donkeys.

Xminator

FC Mika. Vi må da banke ett armensk lag og være seriemestre i mars!

telge

Quote from: Xminator on March 05, 2009, 21:40:14 PM
FC Mika. Vi må da banke ett armensk lag og være seriemestre i mars!


hehe...er vi ikke alltid seriemestre i mars, da? og april, mai, juni, juli, august og september?:)

Markmus

Vi er seriemestre inntil det motsatte er bevist ;)
Ka du ve?

Nightfox

Vi er seriemestre selv om det motsatte er bevist.

dudo

Vi er ihvertfall best. Uansett.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Exim

Ingen protst, den som står imot er en idiot!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!


Kai-Olai

Syns de kunne ønsket å spille mot Brann i Haugesund, jeg.. 8)

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Go Up