• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Slik ønsker vi Steinar Nilsen velkommen

Started by Martin66, November 21, 2008, 16:35:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Martin66

Steinar Nilsen sier at SMS-er fra Brann-supportere var medvirkende til at han sa ja:

http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2415232.ece

Send flere og ønsk ham velkommen. Så bidrar vi til å gjøre ham enda mer motivert. Mobilnummeret finnes på TILs hjemmesider.

krakra

Nei huff. Det må være jævlig slitsomt for fyren i lengden.

BBB-Tony

Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Ferguson

"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

laksevåg

hadde alt v?rt opp til stoffi hadde sikkart eg hatt min egen tråd og.. Om koffor RBH ikkje hentet meg inn for og løse spisskrisen etter helstad :P
Noen tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikkje den innstillingen. Det er langt mer alvorlig enn som så. 

-Bill Shankly

Klaus_Brann

Vær så snill. Her er beviset ditt Stoffi. Nå er det denne tråden, Steinar Nilsen- tråden, Treneren etter Mjelde- tråden OG det nye trenerapparatet- tråden. KJEMPEOVERSIKTLIG.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

thesevs

Da har vi "Treneren etter Mjelde"-tråden, "Steinar Nilsen"-tråden og "Slik ønsker vi Steinar Nilsen velkommen"-tråden. I kveld kommer jeg nok til opprette et par nye tråder, en av dem er "Steinar Nilsen er keivhendt". Jeg føler selv dette kan være en interessant diskusjon da flesteparten av fotballtrenerene er høyrehendte. Vil det påvirke ham i treneryrket?
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

kabelmann

"Treneren etter Mjelde"-tråden kan nå dø stille hen. Den er det ikke bruk for lenger. Da er vi nede i to. Klarer dere å leve med det eller blir det litt forvirrende?

Av syv poster i tråden så er det fem som sutrer over trådens eksistens. Om dere hadde gitt faen i å bumpe den så hadde den også avgått med døden før dere visste ordet av det. Vanskeligere er det ikke.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Klaus_Brann

Riktig riktig. Jeg skal ikke fortsette debatten fra "Klage"- tråden hit, den er vel snart over regner jeg med.

Forøvrig bør vel Steinar Nilsen ønske seg hemmelig tlf nr til jul.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Kai-Olai

Quote from: thesevs on November 22, 2008, 00:12:14 AM
Da har vi "Treneren etter Mjelde"-tråden, "Steinar Nilsen"-tråden og "Slik ønsker vi Steinar Nilsen velkommen"-tråden. I kveld kommer jeg nok til opprette et par nye tråder, en av dem er "Steinar Nilsen er keivhendt". Jeg føler selv dette kan være en interessant diskusjon da flesteparten av fotballtrenerene er høyrehendte. Vil det påvirke ham i treneryrket?

Nixon

https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Snublefot

skal ikke se bort i fra at det blir en tur over fjellet i februar for å få med seg de to kampene, ihvertfall 1 av dem.

gleder meg til å se hvordan "nye" brann blir seendes ut.

Kristoffer M

Sendte en hyggelig velkomstmelding til vår nye trener, og fikk faktisk umiddelbart svar:

"Håper vi kan få et godt samarbeid og et kanon fotballag! Hils alle de andre supporterne som har sendt meld til meg. Mvh Steinar"

Nå syns jeg mannen kan få fred i de neste to ukene. Forstod at han skulle på ferie med familien til et hemmelig sted for å slappe av før han starter i sin nye jobb. Unner han i grunn det  :)

krøvel vellevold

Quote from: kris2ffer on November 23, 2008, 16:30:20 PM
Sendte en hyggelig velkomstmelding til vår nye trener, og fikk faktisk umiddelbart svar:

"Håper vi kan få et godt samarbeid og et kanon fotballag! Hils alle de andre supporterne som har sendt meld til meg. Mvh Steinar"

Nå syns jeg mannen kan få fred i de neste to ukene. Forstod at han skulle på ferie med familien til et hemmelig sted for å slappe av før han starter i sin nye jobb. Unner han i grunn det  :)


Hvordan klarte du å finne rett Steinar Nilsen da? Fins sikkert 50 i Tromsø som heter det, uten at jeg har giddet å sjekke Gule Sider... Nilsen heter jo halve Nord-Norge!
Legg ned hele klubben!

Belfort

Quote from: krøvel vellevold on November 23, 2008, 17:44:46 PM

Hvordan klarte du å finne rett Steinar Nilsen da? Fins sikkert 50 i Tromsø som heter det, uten at jeg har giddet å sjekke Gule Sider... Nilsen heter jo halve Nord-Norge!


Hehe,heter de ikke Nilsen så er det garantert Olsen,Johansen,Larsen

steinbygger

Quote from: krøvel vellevold on November 23, 2008, 17:44:46 PM
Quote from: kris2ffer on November 23, 2008, 16:30:20 PM
Sendte en hyggelig velkomstmelding til vår nye trener, og fikk faktisk umiddelbart svar:

"Håper vi kan få et godt samarbeid og et kanon fotballag! Hils alle de andre supporterne som har sendt meld til meg. Mvh Steinar"

Nå syns jeg mannen kan få fred i de neste to ukene. Forstod at han skulle på ferie med familien til et hemmelig sted for å slappe av før han starter i sin nye jobb. Unner han i grunn det  :)


Hvordan klarte du å finne rett Steinar Nilsen da? Fins sikkert 50 i Tromsø som heter det, uten at jeg har giddet å sjekke Gule Sider... Nilsen heter jo halve Nord-Norge!


Mener å ha lest at nummeret hans stod på TIL sin hjemmeside.

Klaus_Brann

Quote from: steinbygger on November 23, 2008, 18:32:44 PM
Quote from: krøvel vellevold on November 23, 2008, 17:44:46 PM
Quote from: kris2ffer on November 23, 2008, 16:30:20 PM
Sendte en hyggelig velkomstmelding til vår nye trener, og fikk faktisk umiddelbart svar:

"Håper vi kan få et godt samarbeid og et kanon fotballag! Hils alle de andre supporterne som har sendt meld til meg. Mvh Steinar"

Nå syns jeg mannen kan få fred i de neste to ukene. Forstod at han skulle på ferie med familien til et hemmelig sted for å slappe av før han starter i sin nye jobb. Unner han i grunn det  :)


Hvordan klarte du å finne rett Steinar Nilsen da? Fins sikkert 50 i Tromsø som heter det, uten at jeg har giddet å sjekke Gule Sider... Nilsen heter jo halve Nord-Norge!


Mener å ha lest at nummeret hans stod på TIL sin hjemmeside.


Jepp, det stemmer. Slik skulle det vært i Bergen og:)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Stoffi

Kanskje noen vittige karer kan dra en "Azar" a la skrive noen ord i snøen foran huset. :) Men denne gangen kanskje noen positive ord... :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

monzilla


Go Up