• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

TIFO-gruppen arrangerer innsamlingsaksjon

Started by Tifo-gruppen, October 25, 2008, 17:01:56 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tifo-gruppen

I morgen er det sesongens siste hjemmekamp på Stadion, og i den anledning ønsker TIFO- gruppen å arrangere en innsamlingsaksjon. Pengene som kommer inn går til TIFO-gruppen slik at de kan lage/arrangere TIFOer i fremtiden.

Skal denne aksjonen bli en suksess trenger vi folk som kan hjelpe til! Vi har 30 bøsser som skal bemannes, og visst du har anledning til å hjelpe til hadde det vært strålende! Innsamlingen vil skje ca. 1 time før kampstart og i pausen av kampen.

Dersom du ønsker å være med, så kan du sende en PM eller ta kontakt med meg på tlf 92 28 79 83.

Mvh Tony!
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

vebo

Tiocfaidh ár lá

thesevs

Quote from: vebo on October 27, 2008, 19:16:52 PM
Fikk vi inn mye?


Fra Facebook:
Takker alle som var med å samle inn idag! Vi samlet inn nesten 10 000 kroner. Keep up the good work!
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Ferguson

Bare lurer på en ting.

Er 10 000 kr mye eller? Sånn til TIFO matriell?

En annen ting. Hvorfor ikke samle inn penger på puben? er vel mange som er inntressert i å bli kvitt småpengene etter å kjøpt pils.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

thesevs

Her kan vel tonynord eller "den gjengen" få lov til kommentere... jeg aner ikke.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

BBB-Tony

October 27, 2008, 20:47:07 PM #5 Last Edit: October 27, 2008, 20:49:23 PM by tonynord
Quote from: Ferguson on October 27, 2008, 19:59:32 PM
Bare lurer på en ting.

Er 10 000 kr mye eller? Sånn til TIFO matriell?

En annen ting. Hvorfor ikke samle inn penger på puben? er vel mange som er inntressert i å bli kvitt småpengene etter å kjøpt pils.


Spørs selvsagt hva en skal kjøpe inn, men plast som TIFO-gruppen har brukt mye av i år får en mye av for 10.000 kroner.

Grunnen til at TIFO-gruppen ikke kan ha bøsser på puber er enkelt og greit fordi pubene selv ønsker tips, og da blir en innsamlingsbøsse dårlig business for de...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

13.Malin

Var morsomt å gå rundt med bøsse på stadion :)
Flott at det kom inn så mye :D

BojeN

Satt selv på bt, og den bøssebæreren der var håpløs, småløp opp trappene og var langt vekke før jeg hadde rukket og reagere da jeg sitter midt på raden.
ojeN

Kai-Olai

Da er det jo flaks for deg at du kan støtte de via nettbanken også! :D

vebo

Heldig du da, hos oss på Hansa samlet en jeg ikke trenger å nevne navn på inn penger, og makan til pågående type skal du lete lenge etter:P
Tiocfaidh ár lá

thesevs

Jeg ble oppsøkt av to typete typer ved inngang 7. De la meg i bakken og ristet pengene ut av lommen min. Loppet meg for en vel 60kr. Helt for jævlig.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

BBB-Tony

Quote from: BojeN on October 28, 2008, 11:38:33 AM
Satt selv på bt, og den bøssebæreren der var håpløs, småløp opp trappene og var langt vekke før jeg hadde rukket og reagere da jeg sitter midt på raden.


Heldigvis for deg, så har TIFO-gruppen også et kontonummer folk kan benytte!! Kontonr. er 3628.52.72631. Sett inn noen kroner der! ;-)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Kararay

Quote from: vebo on October 28, 2008, 13:43:47 PM
Heldig du da, hos oss på Hansa samlet en jeg ikke trenger å nevne navn på inn penger, og makan til pågående type skal du lete lenge etter:P


meg du sikter til? :p
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

vebo

Tiocfaidh ár lá

Kararay

Quote from: vebo on November 01, 2008, 21:25:27 PM
Dine ord:)


Men folk gav jo penger da.... om enn det kun var for å bli kvitt meg eller støtte TIFO så ble jo bøssen faktisk nesten full....  8) ;) :D
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Go Up