• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

TIFO mot RBH i en av de siste hjemmekampene?

Started by Tobey, October 07, 2008, 20:45:20 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tobey

Som de fleste andre her inne mener jeg at Mjelde bør Hedres til det maksimale den resterende tiden. Likevel er det viktig at vi ikke glemmer RBH, og den elendige innsatsen han har gjort i år! Makan til ansvarsfraskrivelse som han driver med skal man lete lenge etter! Denne mannen solgte toppscoreren i tippeligaen før han hadde en erstatter 100% i boks. Dette før vi skulle ut i den første CL-kvaliken siden Levski! Helt katastrofe spør du meg, og vi bør markere vår misnøye med en skikkelig TIFO "RBH må gå" i en av de siste hjemmekampene. Kan TIFO-gruppen ta ansvar for dette, stiller jeg med glede.
"Snart vet hele Europa kem vi é" Rennes 07.

Ferguson

Tror RBH tar sinn del av ansvaret men han velger nok ikkje å trekke seg slik Mjelde gjor.

Enig at RBH må ut men tifo blir for dumt! Iallefall når det e kun rettet mot enkelt personer.

Dog en tifo som retter søkelyset på at andre i klubben bør vurdere sinn stilling er på sinn plass!
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

BBB-Tony

Som thesevs nevnte i MIM-tråden så er det veldig mye snakk om TIFO for tiden. Hvor er dere resten av året?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Ferguson

Quote from: tonynord on October 07, 2008, 21:00:09 PM
Som thesevs nevnte i MIM-tråden så er det veldig mye snakk om TIFO for tiden. Hvor er dere resten av året?


Hvis du sikter til meg så passer det sjelden for meg!
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

BBB-Tony

Quote from: Ferguson on October 07, 2008, 21:03:10 PM
Quote from: tonynord on October 07, 2008, 21:00:09 PM
Som thesevs nevnte i MIM-tråden så er det veldig mye snakk om TIFO for tiden. Hvor er dere resten av året?


Hvis du sikter til meg så passer det sjelden for meg!


Sikter ikke til ekeltpersoner her. Veldig mange som nevner TIFO for tiden. Møt opp, så kanskje en blir fornøyd med TIFOene!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Ferguson

Quote from: tonynord on October 07, 2008, 21:06:22 PM
Quote from: Ferguson on October 07, 2008, 21:03:10 PM
Quote from: tonynord on October 07, 2008, 21:00:09 PM
Som thesevs nevnte i MIM-tråden så er det veldig mye snakk om TIFO for tiden. Hvor er dere resten av året?


Hvis du sikter til meg så passer det sjelden for meg!


Sikter ikke til ekeltpersoner her. Veldig mange som nevner TIFO for tiden. Møt opp, så kanskje en blir fornøyd med TIFOene!


Okei. Syns tifoene e ganske bra eg, stå på med arbeidet!
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Herr Smed

Quote from: Ferguson on October 07, 2008, 20:49:57 PM

Enig at RBH må ut men tifo blir for dumt! Iallefall når det e kun rettet mot enkelt personer.



Hvorfor er det dumt fordi det er rettet mot enkeltpersoner? Er det slemt gjort? Du må ikke glemme at dette er vår klubb, og slike aksjoner er veldig viktig for å synliggjøre hva supporterne mener. RBH gjør en elendig jobb, og dette er noe som bør belyses klart og tydelig.
Alle må gå.

Ferguson

Quote from: Herr Smed on October 07, 2008, 21:12:45 PM
Quote from: Ferguson on October 07, 2008, 20:49:57 PM

Enig at RBH må ut men tifo blir for dumt! Iallefall når det e kun rettet mot enkelt personer.



Hvorfor er det dumt fordi det er rettet mot enkeltpersoner? Er det slemt gjort? Du må ikke glemme at dette er vår klubb, og slike aksjoner er veldig viktig for å synliggjøre hva supporterne mener. RBH gjør en elendig jobb, og dette er noe som bør belyses klart og tydelig.


Istedenfor å svi av masse penger på 1 person kan vi heller rette det mot flere(styret, spillere)

Quote from: Ferguson on October 07, 2008, 20:49:57 PM
en tifo som retter søkelyset på at andre i klubben bør vurdere sin stilling


At RBH ikkje har gjort jobben sin er helt klart, men eg mener det ikkje e den rette måten å sette fokus på!
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Herr Smed

Quote from: Ferguson on October 07, 2008, 20:49:57 PM
Istedenfor å svi av masse penger på 1 person kan vi heller rette det mot flere(styret, spillere)


Hvis det er flere som blir offer for dette samtidig, er det altfor lett for dem å gjemme seg bak de andre. Her gjelder det å ta en om gangen.

Quote from: Ferguson on October 07, 2008, 20:49:57 PM
At RBH ikkje har gjort jobben sin er helt klart, men eg mener det ikkje e den rette måten å sette fokus på!


Dette forstår jeg ikke. Du mener jo at det er rette måten å sette fokus på, når du over mener at den bør bli flere til del.
Alle må gå.

tr0Ndemann

Er ikke negativ til dette, men en tifo til Mons ville absolutt falle i smak.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Markmus

Foreslår ny vri på Bakke-sangen: "åååå Eirik Bakke, vekk med pakket, ditt jævla dyr..."
Ka du ve?


Markmus

Ka du ve?

krøvel vellevold

Hva med "Alle må gå!"- eller "Legg ned hele klubben!"-tifo? Det hadde jo i det minste vært litt humor!
Legg ned hele klubben!

Ferguson

Quote from: Herr Smed on October 07, 2008, 21:33:07 PM
Quote from: Ferguson on October 07, 2008, 20:49:57 PM
Istedenfor å svi av masse penger på 1 person kan vi heller rette det mot flere(styret, spillere)


Hvis det er flere som blir offer for dette samtidig, er det altfor lett for dem å gjemme seg bak de andre. Her gjelder det å ta en om gangen.

Quote from: Ferguson on October 07, 2008, 20:49:57 PM
At RBH ikkje har gjort jobben sin er helt klart, men eg mener det ikkje e den rette måten å sette fokus på!


Dette forstår jeg ikke. Du mener jo at det er rette måten å sette fokus på, når du over mener at den bør bli flere til del.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

steinbygger

Håpløst å lage TIFO mot enkeltpersoner når fokus bør være å takke Mjelde, men det kan jo kombineres med kritikk av de andre som sitter igjen. I mitt hode er det veldig enkelt

07: Alle tok æren
08: En tok ansvar

Mons Ivar en ekte Brann helt (evt legende eller Mons Ivar med hjerte i Brann)

Frøken Solli

Quote from: steinbygger on October 08, 2008, 08:18:02 AM
Håpløst å lage TIFO mot enkeltpersoner når fokus bør være å takke Mjelde, men det kan jo kombineres med kritikk av de andre som sitter igjen. I mitt hode er det veldig enkelt

07: Alle tok æren
08: En tok ansvar

Mons Ivar en ekte Brann helt (evt legende eller Mons Ivar med hjerte i Brann)


Likte denne... :)

DarkDog

Quote from: steinbygger on October 08, 2008, 08:18:02 AM

07: Alle tok æren
08: En tok ansvar

+ en "støtte-ærklæring"/takk til Mjelde.


Gir min stemme til dette forslaget, ja:)

..vi ser oss rundt, og nikker lett,
for dette ska bli jæla fett..!"

*BT-08*

"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."

Kararay

07: Alle tok æren
08: En tok ansvar
Mjelde - med hjertet i Brann
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

weirus

Quote from: DarkDog on October 08, 2008, 15:41:50 PM
Quote from: steinbygger on October 08, 2008, 08:18:02 AM

07: Alle tok æren
08: En tok ansvar

+ en "støtte-ærklæring"/takk til Mjelde.


Gir min stemme til dette forslaget, ja:)




veldig bra forslag!
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

skuteviken

Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde


Go Up