• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Før kampen Brann-Stabæk

Started by Randers1, October 07, 2008, 10:02:09 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tommen

det er jaggu meg lite interesse rundt denne kampen. Har vært på hver eneste hjemme kamp siden 1999 med unntak av 3 kamper, men i morgen holder jeg meg hjemme. Skal bli godt å sitte foran boksen med en kald en i hånden og fyr i peisen. La Brann være Brann for i år, sesongen er over og sirkus Brann og Brann stadion er atter igang etter at Mjelde fikk SPARKEN! Etter Bakke og co sine uttalelser og ikke minst innsats i 2008 fortjener de faen ikkje hverken lønn eller tilskuere de 2 siste hjemme kampene. Neste runde skal jeg opp av to grunner. Winters og Mjelde. I morgen driter jeg for første gang på lenge i hele Brann.
Hvor er du Mons Ivar?

Kjell249

Quote from: Tommen on October 18, 2008, 19:17:28 PM
det er jaggu meg lite interesse rundt denne kampen. Har vært på hver eneste hjemme kamp siden 1999 med unntak av 3 kamper, men i morgen holder jeg meg hjemme. Skal bli godt å sitte foran boksen med en kald en i hånden og fyr i peisen. La Brann være Brann for i år, sesongen er over og sirkus Brann og Brann stadion er atter igang etter at Mjelde fikk SPARKEN! Etter Bakke og co sine uttalelser og ikke minst innsats i 2008 fortjener de faen ikkje hverken lønn eller tilskuere de 2 siste hjemme kampene. Neste runde skal jeg opp av to grunner. Winters og Mjelde. I morgen driter jeg for første gang på lenge i hele Brann.


Hvis du allikervel skal se kampen på tv så driter du vel ikke akkurat i Brann? :)
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Klaus_Brann

Quote from: Tommen on October 18, 2008, 19:17:28 PM
det er jaggu meg lite interesse rundt denne kampen. Har vært på hver eneste hjemme kamp siden 1999 med unntak av 3 kamper, men i morgen holder jeg meg hjemme. Skal bli godt å sitte foran boksen med en kald en i hånden og fyr i peisen. La Brann være Brann for i år, sesongen er over og sirkus Brann og Brann stadion er atter igang etter at Mjelde fikk SPARKEN! Etter Bakke og co sine uttalelser og ikke minst innsats i 2008 fortjener de faen ikkje hverken lønn eller tilskuere de 2 siste hjemme kampene. Neste runde skal jeg opp av to grunner. Winters og Mjelde. I morgen driter jeg for første gang på lenge i hele Brann.


Ja, nei. Nå er sesongen over, ingen grunn til å møte opp lenger.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

13.Malin

Quote from: feriejan on October 07, 2008, 10:12:58 AM
Hva med å boikotte denne kampen.....

Ledelsen , spillere og trenerapperat må ha en kraftig vekker fra publikum....

Alle med parturkort og løsbiletter uteblir til denne kampen som en protest. Eller passer det bedre med en annen kamp ?

Det kan no ikke være noen som er fornøyd etter denne sesongen eg er flau !!!


hmm,selv tror jeg ikke det kommer til Ã¥ gjøre at gutta spiller bedre. Vil tro de gjør det bedre med supporterene i  ryggen enn uten :P

Ferguson

Quote from: Tommen on October 18, 2008, 19:17:28 PM
det er jaggu meg lite interesse rundt denne kampen. Har vært på hver eneste hjemme kamp siden 1999 med unntak av 3 kamper, men i morgen holder jeg meg hjemme. Skal bli godt å sitte foran boksen med en kald en i hånden og fyr i peisen. La Brann være Brann for i år, sesongen er over og sirkus Brann og Brann stadion er atter igang etter at Mjelde fikk SPARKEN! Etter Bakke og co sine uttalelser og ikke minst innsats i 2008 fortjener de faen ikkje hverken lønn eller tilskuere de 2 siste hjemme kampene. Neste runde skal jeg opp av to grunner. Winters og Mjelde. I morgen driter jeg for første gang på lenge i hele Brann.


Selv hadde eg tenkt å ta en tur på Løv-Ham - Odd idag. E du med?
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Torvanger

Svogeren min tok idag samme fly som Stabæk til Bergen ida og han kunne meddele at Nannskog drev med en voldsom peptalk når de stod i køen til skranken. "Vi ska dominera!" og det ene og det andre. I flyet ble han sittende ved siden av Stabæks web-ansvarlige som bablet om forhåndsprogrammerte gullsider. Hadde vært ekstra deilig om Brann gir Stabæk skikkelig buksevann ikveld. Alt annet enn 100% innsats og løping til man ikke ser land av Bakke & co er uakseptabelt.

vebo

Quote from: Tommen on October 18, 2008, 19:17:28 PM
det er jaggu meg lite interesse rundt denne kampen. Har vært på hver eneste hjemme kamp siden 1999 med unntak av 3 kamper, men i morgen holder jeg meg hjemme. Skal bli godt å sitte foran boksen med en kald en i hånden og fyr i peisen. La Brann være Brann for i år, sesongen er over og sirkus Brann og Brann stadion er atter igang etter at Mjelde fikk SPARKEN! Etter Bakke og co sine uttalelser og ikke minst innsats i 2008 fortjener de faen ikkje hverken lønn eller tilskuere de 2 siste hjemme kampene. Neste runde skal jeg opp av to grunner. Winters og Mjelde. I morgen driter jeg for første gang på lenge i hele Brann.


Du eier ikke skam, jeg hadde vært flau om jeg var deg! For VI svikter aldri Brann. Hold deg heme, deg trenger vi ikke.
Tiocfaidh ár lá

Castro

Før kampen: http://www.bt.no/webtv/?id=14354

- Håper på regn i kveld
- Bakke mener Brann har mye å spille for, æren og drakten
- Holmvik
- Huseklepp kribbler i beina
- Brannmessen
Byen blant de syv fjell: VÃ¥rt eget lille land! Du vet at, vi e fra Bergen, vi e Sportsklubben Brann!

BBB-Tony

Enten er det slik Bakke snakker eller så er det mentalt hos meg, men jeg får aldri følelsen av at Bakke mener det han sier! Det er null entusiasme i språket hans!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Belfort

Quote from: tonynord on October 19, 2008, 15:31:54 PM
Enten er det slik Bakke snakker eller så er det mentalt hos meg, men jeg får aldri følelsen av at Bakke mener det han sier! Det er null entusiasme i språket hans!


Har tenkt akkurat på det samme selv. Bakke er som en forhåndsinnspilt plate som sier de "rette tingene" men som overhodet ikke har noen overbevisning i budskapet sitt. Tror faen ikke han tror på det selv engang.

Janko

aaah! Det bruser i blodet.. Gleder meg som en unge til å banke pappaguttene! Blir en fornøyelse å sende dem tomhendt hjem til det sjelløse østland... La oss virkelig ofre alt og synge pannebåndene ned i strupene på dem!!!!!

Baunebob

Har så griselyst på seier ikveld. Håper spillerne har det samme. Ingenting ville vært deiligere enn å gi Stabæk kalde føtter.

krakra

Hadde rett og slett vært fantastisk om vi knuste Stabæk i dag og ga dem nerver som kostet dem gullet. Da har ikke sesongen vært en fullstendig fiasko.

Nixon

Quote from: krakra on October 19, 2008, 16:31:04 PM
Hadde rett og slett vært fantastisk om vi knuste Stabæk i dag og ga dem nerver som kostet dem gullet. Da har ikke sesongen vært en fullstendig fiasko.


Er det bedre at Fredrikstad vinner serien? Breiale østfoldinger? Jeg håper selvsagt på seier, men greit at Stabæk vinner serien når ikke vi gjør det
Rød makt på Hansa

krakra

Vinner FFK gullet får ikke Stabæk CL-kvalikk og Jönsson mister en grunn til å bli i Bærum.

Kruxleiven

Maken til uinspirerende kamp. La nå Stabæk vinne. Synes de fortjener det jeg. Det laget som har helt klart spilt best fotball. Dessuten har jeg sansen for laget og dets spillere. Selvfølgelig ønsker jeg at Brann skal vinne, men hvis de fortsetter det udugelige spillet de har vist i det siste så gjør nå ikke et tap fra eller til stort. Slik er denne sesongen blitt. Man gidder liksom ikke bry seg allverden om de vinner eller taper. Jeg er i hvertfall misfornøyd med det som ser ut som spillerne viser lite hjerte for Brann når de spiller. Og de viser også ofte lite hjerte når de vinner. Ikke det at man kan huske sist det skjedde da. Jeg har ikke sett noe om vår lagoppstilling i dag og da er det kanskje lite vits i å uttale seg, men jeg håper nå at vi kan få i gang angrepsmønstre som fungerer og at vi kan variere mer. Uansett hvem som spiller der oppe så synes jeg det er på høy tid at det vinnes litt hodedueller og at disse brukes til litt konstruktiv angrepsfotball.

vebo

Quote from: krakra on October 19, 2008, 16:37:10 PM
Vinner FFK gullet får ikke Stabæk CL-kvalikk og Jönsson mister en grunn til å bli i Bærum.


Og blir klar for det norske landslaget?
Tiocfaidh ár lá

Nixon

Quote from: krakra on October 19, 2008, 16:37:10 PMVinner FFK gullet får ikke Stabæk CL-kvalikk og Jönsson mister en grunn til å bli i Bærum.


Så du vil ha en trener som presterer å rote vekk et "sikkert" seriegull?
Rød makt på Hansa

krakra

Quote from: Nixon on October 19, 2008, 16:42:48 PM
Quote from: krakra on October 19, 2008, 16:37:10 PMVinner FFK gullet får ikke Stabæk CL-kvalikk og Jönsson mister en grunn til å bli i Bærum.


Så du vil ha en trener som presterer å rote vekk et "sikkert" seriegull?
Du er meg en sann kverrulant du;)
Ja, jeg vil ha Jönsson.

TheRock

Quote from: Nixon on October 19, 2008, 16:35:57 PM
Quote from: krakra on October 19, 2008, 16:31:04 PM
Hadde rett og slett vært fantastisk om vi knuste Stabæk i dag og ga dem nerver som kostet dem gullet. Da har ikke sesongen vært en fullstendig fiasko.


Er det bedre at Fredrikstad vinner serien? Breiale østfoldinger? Jeg håper selvsagt på seier, men greit at Stabæk vinner serien når ikke vi gjør det

I mine øyne har vi mer til felles med Fredrikstad. De har tross alt noe eget i språk osv. Ikke samme greien som resten av østlandet. Pappagutter vil jeg aldri kunne assosiere meg med.

Ferguson

Quote from: Torvanger on October 19, 2008, 13:52:34 PM
Svogeren min tok idag samme fly som Stabæk til Bergen ida og han kunne meddele at Nannskog drev med en voldsom peptalk når de stod i køen til skranken. "Vi ska dominera!" og det ene og det andre. I flyet ble han sittende ved siden av Stabæks web-ansvarlige som bablet om forhåndsprogrammerte gullsider. Hadde vært ekstra deilig om Brann gir Stabæk skikkelig buksevann ikveld. Alt annet enn 100% innsats og løping til man ikke ser land av Bakke & co er uakseptabelt.


KONGE :D Kan være at Stabæk er mentalt slitne etter å ha tenkt på kampen i hele dag. Det kan også gjøre slik at de blir kjempenervøse :)
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Nixon

Quote from: krakra on October 19, 2008, 16:44:30 PM
Quote from: Nixon on October 19, 2008, 16:42:48 PM
Quote from: krakra on October 19, 2008, 16:37:10 PMVinner FFK gullet får ikke Stabæk CL-kvalikk og Jönsson mister en grunn til å bli i Bærum.


Så du vil ha en trener som presterer å rote vekk et "sikkert" seriegull?
Du er meg en sann kverrulant du;)
Ja, jeg vil ha Jönsson.


Kverulant eller ikke. Jeg tror vel neppe at Mjelde hadde blitt så populær dersom Brann hadde rotet vekk gullet i fjor. Så jeg undrer meg litt over at en annen trener forblir like attraktiv...
Rød makt på Hansa

krakra

Mjelde rotet da bort et enda sikrere gull han.. Han fulgte om den bragden med seriegull. Jönsson har også vist at han har bedre taktiske ferdigheter enn Mjelde. Forutsetningene for å ta gull har også vært laangt mindre for Jönsson enn for Mjelde, både i 2007 og 2006, så sølv i selv seg ville strengt tatt vært en prestasjon totalt sett.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Noen som vet hvorfor Austin ikke starter? Skade? Nettopp tilbake fra landskamp? Skal Fakiri få en siste sjanse til å spille seg inn på laget?

Ut fra sesongen skal det være klasseforskjell på lagene. Stabæk skal være sikrere defensivt, har ett større offensivt register og har spillere som faktisk scorer mål.

Alexåsane

jævlig kjedelig at Branns 2 beste midtbanespillere sitter på benken!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

^2-Mas^

Mjelde fornekter seg aldri. At de ikke kunne fått han helt ut mens de hadde sjansen...

Dahl istedenfor Sævarsson, El Fakiri istedenfor både Gylfi, Jaiteh og Austin, Winters/Bjørnsson på benken istedenfor Ludvigsen.. Gunda på venstrekanten..

Snakk om å prøve å servere Stabæk seriegullet.. Må jo være det mest defensive laget vi har stilt med i år.

BojeN

ojeN

thotei

Quote from: BojeN on October 19, 2008, 19:22:31 PM
Og der ødla dommeren kampen...


Om vi sammenligner med situasjonen i Molde kampen så er jo den der faktisk på grensen til å være grei, selv om det nok engang er for strengt av norskt dommerpanel, ender vell med to kamper også nå da etter at NFF har sett over situasjonen..

eivhelle

October 19, 2008, 19:32:41 PM #79 Last Edit: October 19, 2008, 19:34:21 PM by eivhelle
Jævla møkkadommer. Først snytes brann for straffe. Derette feilaktig rødt kort. Og på toppen av
det hele 0-1 etter en soleklar offside.


thotei

Syntes du overdriver litt her nå, en straffe skulle vi nok kanskje ha hatt, men to er litt vell drøyt, det røde kortet kan faktisk forsvares hvert fall når halvparten av oss mente det var riktig at Diouf fikk rødt i forrige kamp.

eivhelle

October 19, 2008, 19:53:40 PM #81 Last Edit: October 19, 2008, 20:01:53 PM by eivhelle
Quote from: thotei on October 19, 2008, 19:36:13 PM
Syntes du overdriver litt her nå, en straffe skulle vi nok kanskje ha hatt, men to er litt vell drøyt, det røde kortet kan faktisk forsvares hvert fall når halvparten av oss mente det var riktig at Diouf fikk rødt i forrige kamp.

BojeN

Merkelig hvor "skadet" alanzinho ble etter taklingen fra Sigurdsson....For så å bli helt frisk igjen rett etter han hadde fått rødt...
ojeN

eivhelle

Berntsen gjør det igjen. Annulert mål på en situasjon kliss lik Stabæks 1-0 mål.

SKBrannfan

Quote from: eivhelle on October 19, 2008, 20:12:49 PM
Berntsen gjør det igjen. Annulert mål på en situasjon kliss lik Stabæks 1-0 mål.


Det kunne med andre ord stått 2-1 til Brann eller 1-0 til Brann, men takket være dommeren står det 1-1.

Kruxleiven

Så var det scoring til Stabæk. Og slik jeg har forstått det er det ikke fortjent. Har gått glipp av mye av denne kampen så jeg vet ikke helt, men av det jeg har sett har vi jo vært god. På fjorårsnivå, eller kanskje et lite hakk under. Hjertet og entusiasmen i spillet later å være tilbake. Så egentlig veldig synd at vi gir dette vekk. Jeg tror etter det jeg har lest av kommentarer og sett selv at vi kunne vunnet med 2 og 3 mål. Uansett for mye tull og rot i avgjørende situasjoner. Hjelper ikke å bare være god på kontringer.

Stabæk er mestere, verdige. Gratulerer til dem!

Kjell249

Quote from: thotei on October 19, 2008, 19:36:13 PM
Syntes du overdriver litt her nå, en straffe skulle vi nok kanskje ha hatt, men to er litt vell drøyt, det røde kortet kan faktisk forsvares hvert fall når halvparten av oss mente det var riktig at Diouf fikk rødt i forrige kamp.


Dette var et forsøk på å ta ball og det er fire spillere mellom mål og Alan. Helt umulig at dette kan være rødt. Diouf sparker med vilje til Hanstveit etter ballen er borte, så der er rødt kort greit selv om det kanskje var litt billig...
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Belfort

Kan ikke huske sist der var en mer dommer favør bortelaget enn i dag. Berntsen må jo få karantene i noen kamper nå.

Go Up