• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Før kampen: Molde-Brann

Started by olebrann3, October 02, 2008, 23:27:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Belfort

Det er faen meg ikke til og tro. Vi leder 2-0 mot et lag som har 10 spillere! Avgir vi poeng i dag så må Mjelde trekke seg i løpet av kvelden.

Tobey

Vet ikke om jeg skal grine eller grine?
"Snart vet hele Europa kem vi é" Rennes 07.

Baunebob

Latterlig. Viser jo bare at første omgangen var et blaff. Tilbake til gamle synder. Klubben er kjørt i dritten.

Og på toppen av det hele er vi selvfølgelig 1 mann mer.

Torvanger

October 06, 2008, 19:33:10 PM #103 Last Edit: October 06, 2008, 19:36:57 PM by Torvanger
Skammelig, uavhengig av om vi ror dette i land med 3 poeng eller ei. Dette skal simpelthen ikke være lov. Og Mjelde, det er ikke tilfeldig at Brann under deg har sluppet inn avskrekkende mange mål. Fy faen!

Torvanger

Ut med Huseklepp? Adjø Mjelde....

Lurkin

Fy faen så dårlig. Ingen bevegelse, helt på trynet. Udjus er den eneste som får godkjent. PVM ligger jo ALLE cornere på første stolpe.

Og så Huseklepp ut for Armann???? HAHAHAHA!
Berømte Brann fra Bergen

BojeN

Ser ut som ett bra taktisk bytte...Regner med arman går inn som en tredje midtstopper for å trygge ett poeng...
ojeN

Brann_ruler86

Bjørnsson inn for Huseklepp. Rett og slett fantastisk!
Gå ta banen!

Baunebob

Mons med tidenes bytte.
Huseklepp så mildt sagt fortvilet ut.

Huff

Legendarisk bytte!?

Kanskje Mjelde vil straffe spillerne for at de ikke gjør som de får beskjed om ved å sikre at vi taper?

thesevs

Dårlig fotball kan jeg se når som helst, så her blir det The Wire i stedet.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Torvanger

Solli har fortsatt med pasningsbommene, Bakke subber som vanlig rundt uten å ta nødvendige tak defensivt. Alt for lite tempo på den karen, mer driv med f.eks Jaiteh - Austin.

Belfort

Det er helt utrolig det som utspiller seg i Sportsklubben Brann om dagen. Mjelde må ha null autoritet innad i gruppen.

BojeN

Hahaha....nå må virkelig alle gå...
ojeN

Klaus_Brann

FRA HIMMEL TIL HELVETE. Tre-fire mann alene i feltet!Elendig!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

aso008


BBB-Tony

Quote from: Lurkin on October 06, 2008, 19:20:10 PM
Fy faen så dårlig dommeren er, haha.

Og nå må vi faen med skjerpe oss. Solli og Bakke ut, inn med TJ og Guntveit..eller noe.


Jaiteh er på landslagsoppdrag.

Dette er katastrofe! Det skal ikke være mulig! Selv ikke for Brann!!!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Seriemesteren


Klaus_Brann

Byttet var ikke så forbanna dumt. Vi kom til en del innlegg fra kantene, og da er det ikke dumt med to hodesterke spillere i boksen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Vestkanten

Selg alle disse nissene som er så inn i helvete overbetalt. Mjelde trekk deg umiddelbart!
Heia Brann!

Baunebob

40 minutt. 11 mann mot 10. 3-0.
Vi overgår oss selv.

Hvis ledelsen blir sittende å godta dette, finnes det ikke et snev av ambisjoner i kompisgjengen der oppe.

Tobey

"Snart vet hele Europa kem vi é" Rennes 07.

SKBrannfan

Bare trist å se på kampen.... Utrolig dårlig å slippe inn tre mål med en mann mindre.
Laget må gå?

aso008

Tenkte på forhånd at det ikke skulle være mulig å være jævligere enn 0-8 men de glade amatører skuffer ikke

anders_flanderz

rite Drite Drite Drite på Oslo By

Hansakongen

FY FAEN katastrofe sesongen er komplett nå... kommer til og boikotte dette laget resten av sesongen. At det går ann og nå et så forbanna lav mål som det brann har nådd denne sesongen er jo ikke til å finne ord av er brann oslo børs 2 fortiden skulle nesten tro det..

thesevs

Er det ikke nå vi bør hente frem "opp med humøret min venn" ?

Vi taper mot et lag som vil noe. Brannspillerene burde blitt påspandert en idrettspsykolog slik at de kunne fått hodet på rett kjøl igjen.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

BBB-Tony

Quote from: olebrann3 on October 06, 2008, 18:22:59 PM
faen så lei en blir av å høre på koret på molde stadion... de 4 guttene som står med en tromme og 3 sangtekster


Trommene er under en hver kritikk, men å kritisere sangene og det faktumet at de synger bør du ikke gjøre! For øyeblikket er det sånn ca null sang på Hansa for tiden! Tornekrattet synger hvertfall!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

thesevs

Må nesten legge til at Stabæk ikke har så mye å frykte når de kommer på Stadion til helgen. Vi er i det gavmilde hjørnet for tiden, samt at vi legger oss på rygg for dem som ønsker å feie over oss.
En ting er at jeg er møkk lei av dårlige prestasjoner på banen, men jeg svikter ikke laget de siste hjemmekampene!
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Vestkanten

Der er det slutt, for en gjeng hodeløse kyllinger. Skandale igjen av amatørene. Bakke, Solli, Karadas, lilleputtspillere med kun navnet igjen.
Heia Brann!


olebrann3

Quote from: tonynord on October 06, 2008, 19:09:28 PM
Quote from: olebrann3 on October 06, 2008, 18:52:41 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 06, 2008, 18:47:56 PM
Quote from: olebrann3 on October 06, 2008, 18:30:57 PM
endelig skjønte mjelde at sævarsson må spille fra start, samtidig bra at azar startet istedenfor armann



Du har tilfeldigvis fått med deg at Azar har vært ute med skade eller?


jo det har eg men å bruke armann har eg aldri skjønt, og rett har eg hatt i det


Hvem ville du brukt? Både Demba og Azar var skadet. Ludde er utelukket siden han er alt for lik Huseklepp i spillestilen.


Ville brukt ganske mange før armann iallefall, gylfi, winters,  møvik og ludde hadde stilt før...


Xminator

Ja for Mjelde har helt klart ansvaret for at Yaw driter seg ut to ganger (hele forumet har jo gaulet en hel høst om at talentene må få prøve seg) og den mest bedritne holdningen til defensiv dødball jeg noengang har sett. Var ikke dette det Aabrekk skulle få orden på? Når nå to trenere med ansvar for dette har feilet, er det da kanskje på tide å se litt nærmere på spillermateriellet?

BBB-Tony

Quote from: olebrann3 on October 06, 2008, 19:55:34 PM
Quote from: tonynord on October 06, 2008, 19:09:28 PM
Quote from: olebrann3 on October 06, 2008, 18:52:41 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 06, 2008, 18:47:56 PM
Quote from: olebrann3 on October 06, 2008, 18:30:57 PM
endelig skjønte mjelde at sævarsson må spille fra start, samtidig bra at azar startet istedenfor armann



Du har tilfeldigvis fått med deg at Azar har vært ute med skade eller?


jo det har eg men å bruke armann har eg aldri skjønt, og rett har eg hatt i det


Hvem ville du brukt? Både Demba og Azar var skadet. Ludde er utelukket siden han er alt for lik Huseklepp i spillestilen.


Ville brukt ganske mange før armann iallefall, gylfi, winters,  møvik og ludde hadde stilt før...


Latterlig!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Klaus_Brann

Quote from: tonynord on October 06, 2008, 19:57:01 PM
Quote from: olebrann3 on October 06, 2008, 19:55:34 PM
Quote from: tonynord on October 06, 2008, 19:09:28 PM
Quote from: olebrann3 on October 06, 2008, 18:52:41 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 06, 2008, 18:47:56 PM
Quote from: olebrann3 on October 06, 2008, 18:30:57 PM
endelig skjønte mjelde at sævarsson må spille fra start, samtidig bra at azar startet istedenfor armann



Du har tilfeldigvis fått med deg at Azar har vært ute med skade eller?


jo det har eg men å bruke armann har eg aldri skjønt, og rett har eg hatt i det


Hvem ville du brukt? Både Demba og Azar var skadet. Ludde er utelukket siden han er alt for lik Huseklepp i spillestilen.


Ville brukt ganske mange før armann iallefall, gylfi, winters,  møvik og ludde hadde stilt før...


Latterlig!


Ja, et skandaløst forslag fra olebrann3.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

olebrann3

latterlig og latterlig kor mange mål scorte armann i denne tiden?

thesevs

Kan vi fortsette diskusjonen i "Etter kampen"-tråden eller?
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Go Up