• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

GRATULERER MED DAGEN!!!

Started by krøvel vellevold, September 25, 2008, 22:59:55 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Onside !!!

Gratulerer med dagen alle sammen! ;D

Barode

Gratulerer med dagen alle sammen! Måtte dagen inspirere spillerene til å yte maks på søndag!

Breiflabben

Ser at Tore Strand også var invitert på festen i går.
Ble vel en og annen "faglig" diskusjon med trenerapparatet utover kvelden da tenker jeg :-D
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of sigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!.

vebo

Sjekk ut det tredje siste bildet. Det der får hvertfall jeg en tåre i øyekroken av.. http://fotball.bt.no/eliteserien/article119051.ece
Tiocfaidh ár lá

Klaus_Brann

Sjekk ut det SISTE bildet, av Walther Olsen. Hehe, herlig med engangskamera:)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

EvenSteven

Litt morsomt at fruen til Gylfi heter Bjørgvinsdottir til etternavn...
Kanskje en etterkommer av gamle viking-bergensere :-)

Klaus_Brann

Hehe, det la jeg ikke merke til!Artig.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BBB-Tony

Quote from: vebo on September 27, 2008, 14:54:29 PM
Sjekk ut det tredje siste bildet. Det der får hvertfall jeg en tåre i øyekroken av.. http://fotball.bt.no/eliteserien/article119051.ece


Fint bilde! Geddien har riktignok blitt litt rundere i kantene! Men han har fortsatt litt å henge fingrene i. I Bremnes IL har han nesten samme rolle som Mr. Andresen har i Enga. Han er kaptein, spillende trener (spiller midtstopper) og byggefirmaet som han dannet etter han la opp fra fotball på høyt nivå sponser klubben! Og ikke nok med det, så sliter både Andresens Enga og Geddiens Bremnes så til de grader i serien! Så det nærmer seg! ;)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Go Up