• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Før Kampen: Deportivo de La Coruña - Brann, Returoppgjør

Started by BBB-Tony, September 24, 2008, 22:36:06 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Falkman

Quote from: Klaus_Brann on October 02, 2008, 23:05:06 PM
Til dere som klager etter dagens kamp;

Hva i alle dager var det dere forventet dere? At vi skulle pisse på de akkurat som vi gjorde hjemme?
Det var ikke en eller annen bakgårdsklubb fra en drittliga vi møtte i dag.


støtter den. virker som enkelte her inne  knapt har sett europacup-kamper før. innsatsen vår i dag var under pari, men likevel omtrent som forventet.

BBB-Tony

Quote from: olebrann3 on October 02, 2008, 20:58:12 PM
koffor starter vi med bjørn dahl når birkir viste kor god han var på kontringer for bare noen dager siden???

Ut med dahl og arman inn med birkir og azar


Fordi han ikke er god nok defensiv. Ikke det at Dahl viste noe bra i dag, men sett ut fra det de to har prestert før denne kampen så valgte MIM rett.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

tr0Ndemann

Quote from: storB on October 02, 2008, 23:11:49 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 02, 2008, 23:05:06 PM
Til dere som klager etter dagens kamp;

Hva i alle dager var det dere forventet dere? At vi skulle pisse på de akkurat som vi gjorde hjemme?
Det var ikke en eller annen bakgårdsklubb fra en drittliga vi møtte i dag.


nei, ett lag som ikke har vunnet på fem kamper fortjener respekt!! snakker meg om pappskalle


Det er da ikke snakk om hvor mye respekt vi burde ha gitt Deportivo. Du må da skjønne at vi møtte et helt annet lag i dag enn på Stadion for to uker siden. Brann spilte kynisk, noe som "nesten" fungerte - før vi avsluttet med en horribel straffekonkuranse.

Selvfølgelig er det ting som burde gjort bedre; vårt offensive spill i dag var til tider hodeløst, men vi tapte uansett enkelt og greit for et bedre lag i dag.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Falkman

Quote from: storB on October 02, 2008, 23:11:49 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 02, 2008, 23:05:06 PM
Til dere som klager etter dagens kamp;

Hva i alle dager var det dere forventet dere? At vi skulle pisse på de akkurat som vi gjorde hjemme?
Det var ikke en eller annen bakgårdsklubb fra en drittliga vi møtte i dag.


nei, ett lag som ikke har vunnet på fem kamper fortjener respekt!! snakker meg om pappskalle


med unntak av at  primera ligger lysår foran tippeligaen hva gjelder kvalitet, er dette et helt ok resonnement.

Kai-Olai

Quote from: thesevs on October 02, 2008, 22:39:51 PM
Moro så lenge det varte. Og da er det artig å tenke på at vi kunne scoret 3-0 og 4-0 i Bergen.


Akkurat nå, etter 2-0 i Spania er det ikke så jævla moro å tenke at vi kunne scoret 3-0 og 4-0 i Bergen, nei..
Men mens jeg skrev dette så innså jeg at det nok kanskje var et snev av ironi i innlegget ditt..

Brannfan23

Famagusta er ikke større enn Brann vel? Allikevel klarer de 1-1 mot Werder Bremen borte og slo Panathinaikos 3-1. No vet ikkje eg om Panathinaikos og Werder Bremen er i samme klasse som Deportivo, men i alt i alt så tror eg det svaret sitter veldig mye i huet. Norske spillere eller rettere sagt fotball kulturen her er ikkje proffe nok..

weirus

Gratulerer Deportivo med å skjønne at stopper man huseklepp, stopper man brann
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Joggi Bogga

Quote from: Klaus_Brann on October 02, 2008, 23:05:06 PM
Til dere som klager etter dagens kamp;

Hva i alle dager var det dere forventet dere? At vi skulle pisse på de akkurat som vi gjorde hjemme?
Det var ikke en eller annen bakgårdsklubb fra en drittliga vi møtte i dag.


Skivebom.

Vi holdt nullen hjemme og med de spesielle reglene for verdien av bortemål i europa hadde vi et veldig spennende utgangspunkt. Enda mer spennende ble det da vi ble overtallig.

Da er det underlig at vi spiller kampen som om det er 2-1 etter første kamp og 11 mot 11. Deportivo er bra nok de, men vi trenger ikke spille på deres premisser bare fordi det passer dem.

Dette var en sjokkerende taktisk svak forestilling.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Alzheimer/Silverspurs

October 03, 2008, 00:38:53 AM #308 Last Edit: October 03, 2008, 00:42:29 AM by Alzheimer/Silverspurs
Syns eg såg Guntveit skulle inn like før Deportivo putta 2-0 (blei Sævarsson). Då tenkte eg at det var på tide å gå å legge seg (gjorde det dog ikkje). Herregud for ei defensiv innstilling i ein kamp mot 10 mann.

Skal seiast at avansement hadde vore eit sjokkerande resultat i europa, men når ein ryk ut med ei så defensiv innstilling etter å ha rundspelt dei etter notar på heimebane så er det rett og slett fantastisk irriterande. Koffor følgte max 1 eller 2 på når det var mulighet for kontring?

Klaus_Brann

Quote from: Spelaren on October 02, 2008, 23:06:00 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 02, 2008, 23:01:33 PM
Quote from: Spelaren on October 02, 2008, 22:45:58 PM
Du og du så himla gøy det blir å ha trønderkollega imorgon...


Hils barten og fortell han at Deportivo ligger på et litt høyere nivå enn Brøndby om han prøver seg på ufinheter.


Det verste er vel all den hersens sympatien eg får, omringet av sørlendinger, ispedd nokre østlendinger og ein irriterende jovial trønder. Jaja... Dakkar dakkar meg...

Quote from: Klaus_Brann on October 02, 2008, 23:05:06 PM
Til dere som klager etter dagens kamp;

Hva i alle dager var det dere forventet dere? At vi skulle pisse på de akkurat som vi gjorde hjemme?
Det var ikke en eller annen bakgårdsklubb fra en drittliga vi møtte i dag.


Jeg, som de fleste andre her inne er selvfølgelig heller ikke fornøyd med at flesteparten av spillerne våre opptrer som smågutter med pasninger, balltap osv. men på en del virker det som om man hadde ventet at vi skulle vinne denne kampen greit.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: storB on October 02, 2008, 23:11:49 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 02, 2008, 23:05:06 PM
Til dere som klager etter dagens kamp;

Hva i alle dager var det dere forventet dere? At vi skulle pisse på de akkurat som vi gjorde hjemme?
Det var ikke en eller annen bakgårdsklubb fra en drittliga vi møtte i dag.


nei, ett lag som ikke har vunnet på fem kamper fortjener respekt!! snakker meg om pappskalle


Nei, for all del, de er et forbanna drittlag som ikke kan spille fotball. Kos deg videre med fm-spillingen utover natten.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Joggi Bogga on October 03, 2008, 00:31:08 AM
Quote from: Klaus_Brann on October 02, 2008, 23:05:06 PM
Til dere som klager etter dagens kamp;

Hva i alle dager var det dere forventet dere? At vi skulle pisse på de akkurat som vi gjorde hjemme?
Det var ikke en eller annen bakgårdsklubb fra en drittliga vi møtte i dag.


Skivebom.

Vi holdt nullen hjemme og med de spesielle reglene for verdien av bortemål i europa hadde vi et veldig spennende utgangspunkt. Enda mer spennende ble det da vi ble overtallig.

Da er det underlig at vi spiller kampen som om det er 2-1 etter første kamp og 11 mot 11. Deportivo er bra nok de, men vi trenger ikke spille på deres premisser bare fordi det passer dem.

Dette var en sjokkerende taktisk svak forestilling.


Spille på deres premisser?
Så du hvordan de herjet med oss til tider FORDI de er et bedre lag, og FORDI de har bedre enkeltspillere.
Klart jeg er skuffet over at vi ikke skapte mer, men vi er ikke akkurat et top notch lag nå om da'n.

Synes virkelig du bør se kampen en gang til, og se hvor mange tåpelige enkeltfeil vi gjør i dag. Solli serverer de ballen gang på gang, Vaagan Moen prøver ut alle de fintene han (ikke) har, og kjører seg fast inn i 2-3 Deportìvo spillere ved flere anledninger, i stedet for å spille andre spillere som er fri.

Det er ikke taktikken det skorter på, det er tabber og gale valg gang på gang. Selv superklepp skapte nada i dag, knapt en mann han forserte en mot en, men seff, taktikken det står på.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Alzheimer/Silverspurs

Ubegripeleg masse pasningsfeil ja. Er gjerne mykje det som skiller Brann frå toppsjiktet i Europa (ikkje berre det, men pasningskvalitet har voldsomt masse å seie). Forferdelige valg dei gjer til tider og. Men... det kan sjølsagt nokre gonger ha litt å seie at folk gjer seg lite tilgjengelige for pasningar.

Brannfan23

Eg tror det lille laget fra Kypros som er med i CL hadde gjort en bedre jobb enn Brann mot Deportivo. Koffor? Fordi de legger igjen respekten i graven og gir ALT de har mot lag som skal være vesentlig umulig for dem å slå.

Xminator

Mjelde/Aabrekk gjør en taktisk bom i pausen og skulle aldri lagt om til 4-5-1. Huseklepp åpnet svære huller i Brannmidtbanen på venstresiden. Det luktet Aabrekk herfra til helvete av det trekket.

I denne kampen møtte vi ett heltent og skjerpet Deportivo. Samtidig har spillerene en litt avdag på jobben og da er det ikke mye igjen. Vi er ikke bedre enn dette. Innse det. Det er lov å være skuffet, men det må da være lov å se verden i gråtoner og innse at vi møter ett mye mye bedre lag med spillere vi bare kan drømme om å se på Brannlaget.

Alt i alt er det like greit vi røk ut. Brann trenger tiden til å legge nytt gressdekke, og RBH/styret/Dahl får ikke muligheten til noen falske forestillinger om at spillermateriellet på noen måte er godt nok for 2009. Det må en opprensking til i spillerstallen og få inn en bedre balanse av offensive og defensive spillere.

SittingOleBull

Jaja, er i det minste et solid plaster på såret at Rosenborg gikk videre og kan representere Norge.  :-*

1908


Spelaren

Gå av.

Xminator

Vi har klart å overse sånn ca 2 tiår med RBK-CL-Hele Norges kjeledegger, så 2 kamper mot østeuropeisk motstand på Lerkendal bør da gå greit nok.

Nixon

Quote from: Xminator on October 03, 2008, 07:54:09 AM
Vi har klart å overse sånn ca 2 tiår med RBK-CL-Hele Norges kjeledegger, så 2 kamper mot østeuropeisk motstand på Lerkendal bør da gå greit nok.


Joda, men veldig surt likevel. Og Rosenborg er også bedre seedet enn Brann var i fjor  og har bedre mulighet til å komme seg videre fra gruppespillet. Og da begynner det å bli veldig surt med dette bartelaget som med et nødskrik kvalifiserte seg via en leketurnering, mens vi skulle inn i selveste CL...
Rød makt på Hansa

chucki

Spillervurdering:
Udjus: Solid keeperspill. Gjør ingen feil, men mangler litt autoritet.

Dahl: To juniorfeil ved målene. Altfor mye ballwatching. Ellers solid defensivt. Blir altfor feig offensivt. Bør ha mer tro på seg selv når han går fremover.
Bjarnasson/Sigurdsson: God kamp av midtstopperene.
Hans Tveit: Brukbar kamp defensivt. Komme altfor lite med når han kommer fremover. Burde fåt ballen mer på kanten i 2.omgang og utfordret sammen med PVM.

Solli: Slår sikkert 73 feilpansninger. Er ikke kald nok i hodet.  Greier ikke å utfordre. Løper og jobber som vanlig mye.
Austin: Branns beste. Taper noe ganger ballen i farlig situasjoner.
Einarsson: Blir for treg og stasjonær. Ikke nok trøkk i spillet sitt denne kampen.
PVM: Løper og jobber som vanlig mye, men blir sjelden en reel trussel for depo forsvaret. Dårlig valg i avgjørnde situasjoner.

Bjørnsson: Gjør to-tre bra ting i denne kampen. Ellers jobber han altfor lite. Er ikke aggresiv, dårlig på hodet og like stasjonær som en kjegle. Forstår godt hvorfor Mjelde velger han, men nå er det vel påtide at andre får prøve seg litt.
Huseklepp: Prøver å utfordre uten å lykkes. Blir litt for pinglete i mange situasjoner.

Bakke: Holder ikke nivået lenger. Altfor treg, ubesluttsom og slår pasninger i hytt og pine. Driblinger bør han overlate til andre.
Sævarsson: Prøver og prøver men det ikke nok kvalitet i det han foretar seg. Dårlig grunn-teknikk og dårlige valg.
Karadas: Ikke en lett kamp å komme inn på for han. Blir altfor alene på topp. Greier ikke å holde på ballen og det virker som han ikke har selvtillit til å utfordre lenger.

Patton

Vanvittig irriterende resultat, er ikke mulig å komme nærmere. Kampen som forventet. Brann hadde bare én ting å gjøre, nemlig å legge seg bakpå og håpe på en kontring. Synes de kjempet heroisk der bak, bare så synd at det var to dødballer av alle ting som skulle bli utslagsgivende. Den ene kontringen kom dessverre ikke, og spesielt Solli var med på å ødelegge litt vel mye.

Selv etter at Brann la om til 5 på midten ble de presset bakpå. Alt i alt en taktisk fornuftig kamp av Brann, de hadde i realiteten ikke noe annet valg. Bare så synd de offensive spillerne ikke helt hadde dagen.


nummer9

God og nøktern vurdering av chucki, kan si meg enig i det meste. Det som er mest fortvilende er at vi har sett flere av spillerne spille mye bedre, og så mot europesik motstand. Er likevel rimelig naivt å tro at vi skal levere nok en kanonkamp og Depor samtidig stiller med B-laget som i forrige møte.

Om ikke annet fører dette sannsynligvis, som andre nevner, til større utskiftninger i stallen. Brann kan ikke lengre gamble på å ha en stall som er fyllt av så skadeutsatte midtbanespillere.

BBB-Tony

Udjus er heller ikke god nok i feltarbeidet. Bort i mot alle innleggene som kom fra kantene tok han et steg eller to ut i feltet for så å snu igjen. Det vitner om en usikker keeper. Jeg tør påstå det at Udjus hadde hatt bedre forutsetninger for å redde og holde ballen på det første målet om han ikke hadde vært på vei ut i feltet og så inn igjen. Hadde han blitt stående på streken så hadde ikke vinkelen på kroppen hans i forhold til målet vært så skrå og han hadde hatt bedre forutsetninger til å holde både seg selv og ballen på rett side av streken. Skulle han prøvd å holde ballen slik situasjonen ble, så hadde han tatt med seg ballen inn i mål.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Nixon

Quote from: chucki on October 03, 2008, 08:21:38 AMHans Tveit: Brukbar kamp defensivt. Komme altfor lite med når han kommer fremover. Burde fåt ballen mer på kanten i 2.omgang og utfordret sammen med PVM.


Hanstveit burde klarert i forkant av corneren som gav spanjolene de første målet. Der er han alt for passiv i en situasjon han kunne løst mye bedre ved å være mer aggresiv.
Rød makt på Hansa

Snublefot

helt greit at vi blir slått ut av et bedre lag, men det som ikke er greit er innsatsen vi viser.

Hvis noen med hånden på hjertet kan si at det stod litt "killer" i øynene på andre en Austin i dag, så forstår jeg virkelig ikke hvilken kamp dere har sett..

Solli som får skryt for arbeidsmengden..  er det mulig, den gutten daffet totalt uinspirert rundt, og når han først fikk ballen satt han 1: ALDRI fart fremover, 2: Slo en uinspirert pasning som i 9 av 10 tilfeller ikke nådde frem, 3: Når mostanderen da tok over de passningene, så var det halvjogging hjem så sant han ikke var i 2-3 meters rekkevidde til motspiller.

Huseklepp var mer opptatt av å få frispark for oppstruksjon, og er altfor lett å lese. Huseklepp er best når han setter fart.. kick and run. I denne kampen skulle han vise seg som en teknikker, brukte lengere tid med ballen og ble avkledd enkelt.

Bjørn Dahl gjør to feil som fører til mål, både dahl og Hanstveit slapp altfor lett deportivo til innlegg. Med litt mer effektive spisser, som i tillegg ikke går i offside 9 av 10 ganger så hadde dette blitt veldig stygge siffer.

I løpet av kampen klarte deportivo å komme til sikkert 20 innlegg fra kantene, noe som er horribelt.

Udjus gjorde ingen store feil, og spilte relativt solid. Viste på 2-0 målet av rekkeviden ikke er topp, noe man også kunne se på straffene, men han er fortsatt urutinert og blir sikkert bedre.

Austin gjorde en god kamp, men tapte seg litt i andre omgang med noen balltap, men uten tvil en av branns beste i denne kampen.

Jeg hadde forventet en ting av brann i denne kampen. Det var at de skulle ligge godt og kompakt bak på banen, med høy aggresivitet i forsvarsrollen, og raske overganger.  Brann klarte å ligge med mange bak, men viste liten vilje til å krige, og når vi først fikk ballen tro vi tempo til de grader ned.

Hva lærte vi i Bergen? Jo, tempo er noe deportivo sleit med. De er vant til å få rom, de er vant til at det går mer bedagelig en hva Brann ønsket i Bergen.  Nå spilte brann 100% på deportivo sine premisser, selv etter at deportivo fikk 1 mann utvist.  Brann lot dem hvile i store perioder og spilte rett og slett en elendig kamp.



Dere har full frihet til å mene noe annet, men bare så det er sagt: Da tar dere feil!

Takk ;)

Northside

October 03, 2008, 15:06:30 PM #326 Last Edit: October 03, 2008, 16:05:23 PM by Northside
At vi ikke gikk videre var som foventet før hjemmekampen mot Deportivo.
At vi fortsatt ikke gikk videre etter en suveren kamp i Bergen, var også litt forvnetet.
At vi ikke gikk videre etter begge oppgjørene mot Deportivo var i bunn og grunn forvnetet.

Men måten vi roter det hele til på er ikke aksetabel, selv om det var forventet det også. Hvem er det i trenerteamet som virkelig trodde at vi kunne legge oss bakpå i 2x45min pluss ekstraomganger i Spania? Noen som trodde dette kun var en sånn leketur alla La Mange på vinterstid? Satset vi på straffespark uten å ha øvd på det? Kunne jo nesten virke slik etter Deportivo fikk sitt andre mål for kvelden.

Og Solli. Kan ikke noen lure en trønder til å hente fyren hjem til Trondheim? Makan til udugelig spiller har jeg ikke sett i Brann siden Ystaas var sjef på topp. Han har noen få ok kamper i året, men det hjelper fryktelig lite når han spiller så skandaløst elendig i en haug med andre kamper.

Noen burde i tillegg gi Mjelde litt sement. Tror aldri jeg har sett en så stor og solig mur bygget med stein på stein rase så fantatisk fort.

Alle må gå!

Ferguson

Quote from: Northside on October 03, 2008, 15:06:30 PM
Hvem er det i trenerteamet som virkelig trodde at vi kunne legge oss bakpå i 2x45min på ekstraomganger i Spania?


HARALD AABREKK!!!!!!!!!
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Stoffi

Quote from: Ferguson on October 03, 2008, 15:23:39 PM
Quote from: Northside on October 03, 2008, 15:06:30 PM
Hvem er det i trenerteamet som virkelig trodde at vi kunne legge oss bakpå i 2x45min på ekstraomganger i Spania?


HARALD AABREKK!!!!!!!!!


Det er vel det Mjelde kommer til å si.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Alzheimer/Silverspurs

Og sjølsagt var Bakke en av to som fekk 5 og bestemann i dagens BT. Klart at nok eit idiotisk gult kort, samt farlige balltap burde føre til dagens beste karakter.

Ferguson

Quote from: Stoffi on October 03, 2008, 16:37:20 PM
Quote from: Ferguson on October 03, 2008, 15:23:39 PM
Quote from: Northside on October 03, 2008, 15:06:30 PM
Hvem er det i trenerteamet som virkelig trodde at vi kunne legge oss bakpå i 2x45min på ekstraomganger i Spania?


HARALD AABREKK!!!!!!!!!


Det er vel det Mjelde kommer til å si.


Mjelde la opp en offensiv taktikk(iallefall utad)!
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Klaus_Brann

Quote from: Brannfan23 on October 03, 2008, 01:16:57 AM
Eg tror det lille laget fra Kypros som er med i CL hadde gjort en bedre jobb enn Brann mot Deportivo. Koffor? Fordi de legger igjen respekten i graven og gir ALT de har mot lag som skal være vesentlig umulig for dem å slå.


Latterlig. Det blir håpløst hypotetisk å komme med.

Hva gjorde vi i den første kampen da?
La vi ikke igjen respekten og kjørte over de i nesten hele kampen? Vi hadde en kamp hver.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

HansaInferno

Og med en mann mer på banen i store deler av kampen. Alt vi trengte var ett jævla fittemål, men Brann var lysår unna å klare det.
Breiflabben, baby!

BBB-Tony

Quote from: HansaInferno on October 03, 2008, 20:26:43 PM
Og med en mann mer på banen i store deler av kampen. Alt vi trengte var ett jævla fittemål, men Brann var lysår unna å klare det.


Brann var overhode ikke lysår fra å få et mål i går! Brann hadde riktignok ikke mange sjanser i går, men når de først fikk sjansen, så ble sjansene store! Gylfi var millimetre fra å få hodet på et innlegg som gikk forbi keeper. Azar headet nesten over en utrusende keeper som var veldig heldig med at han traff ballen både med hånden OG hodet. Og Bakke sitt innlegg som ble et skudd var nær ved å gå i mål. Hadde ballen gått i bakhodet i steden for ansiktet på keeperen så hadde ballen gått i mål. I disse situasjonene var det marginer som avgjorde. Og Brann hadde ikke marginene på sin side i det de trengte de. Det var ikke mange sjanser, men det var til stede. Og de var store...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

28966mustang

Så var han der igjen, ikke hørt fra ham på lenge, men han  har en tendens til å dukke opp etter slike kamper:
http://fotball.bt.no/uefa/article119470.ece
Hvil i fred- 1963!


Ferguson

Quote from: 28966mustang on October 03, 2008, 22:10:24 PM
Så var han der igjen, ikke hørt fra ham på lenge, men han  har en tendens til å dukke opp etter slike kamper:
http://fotball.bt.no/uefa/article119470.ece


Spesielt når Brann taper!

Dog er det ikkje Langeland som skriver den. Den blir skrevet av sportsredaksjonen i BT.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

krøvel vellevold

En spansk avis ga PVM 6 poeng av 10 mulige. Hvordan er DET mulig?
Legg ned hele klubben!

Brannfan23

Quote from: Klaus_Brann on October 03, 2008, 20:26:17 PM
Quote from: Brannfan23 on October 03, 2008, 01:16:57 AM
Eg tror det lille laget fra Kypros som er med i CL hadde gjort en bedre jobb enn Brann mot Deportivo. Koffor? Fordi de legger igjen respekten i graven og gir ALT de har mot lag som skal være vesentlig umulig for dem å slå.



Jo vi hadde en strålende kamp på staddaen. Sku trodd at det skulle inspirere laget at Deportive er ikkje noke gudommelig lag som er UMULIG å slå. De er 11 mann på banen med veldig gode tekniske ferdigheter. Det er noe vi mangler ja, men vi kan lage mer trøbbel for dem med fysikken vår og gode kontringer. Fysikken skal vi være overlegne mot spanjoler uansett. Deportivo er ikkje Chelsea eller United. Supergode lag. Men bevar meg vel, et veldig godt europeisk toppklubb men vi har større muligheter å slå dem enn United for å si det sånn. Men alt i alt, så var ikkje mentaliteten tilstedet akkurat der og då.
Latterlig. Det blir håpløst hypotetisk å komme med.

Hva gjorde vi i den første kampen da?
La vi ikke igjen respekten og kjørte over de i nesten hele kampen? Vi hadde en kamp hver.

Xminator

Quote from: krøvel vellevold on October 03, 2008, 22:44:03 PM
En spansk avis ga PVM 6 poeng av 10 mulige. Hvordan er DET mulig?


Sikkert fordi han var den eneste som traff med pasninger og hadde fart og trykk i spillet sitt.

krøvel vellevold

Quote from: Xminator on October 04, 2008, 05:55:10 AM
Quote from: krøvel vellevold on October 03, 2008, 22:44:03 PM
En spansk avis ga PVM 6 poeng av 10 mulige. Hvordan er DET mulig?


Sikkert fordi han var den eneste som traff med pasninger og hadde fart og trykk i spillet sitt.


men hva med alle de grove feilene han gjorde?
Legg ned hele klubben!

dudo

Quote from: tonynord on October 03, 2008, 21:23:47 PMOg Brann hadde ikke marginene på sin side i det de trengte de.


Det var vel akkurat det vi hadde mtp alle offside-målene til Depor.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!


Belfort

Quote from: Fez on October 04, 2008, 12:09:49 PM


Nytter jo ikke når han ikke har fart til det. PVM tror jeg har godt av et miljøskifte for og komme videre som spiller. Han har stått på stedet hvil nå de siste årene.

BBB-Tony

Quote from: dudo on October 04, 2008, 10:33:46 AM
Quote from: tonynord on October 03, 2008, 21:23:47 PMOg Brann hadde ikke marginene på sin side i det de trengte de.


Det var vel akkurat det vi hadde mtp alle offside-målene til Depor.


Skal ikke klage på markinene i den enden av banen, men i andre enden var det litt verre... Kunne fort blitt annerledes i den enden også.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

storB

Quote from: Belfort on October 04, 2008, 12:29:21 PM
Quote from: Fez on October 04, 2008, 12:09:49 PM


Nytter jo ikke når han ikke har fart til det. PVM tror jeg har godt av et miljøskifte for og komme videre som spiller. Han har stått på stedet hvil nå de siste årene.


er mulig talentet ikke er tilstede. Han slår greie passninger i bakrom og jobber utrettelig, men ellers er det ikke mye han byr på. Når vi ser dette kamp etter kamp så forsterkes jo inntrykket om en rimelig ordinær fotballspiller.
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

storB

Men så var det Solli da. Gla'gutten som har vært ute en vinternatt før i Europa, en som av i lys av sine 27 år er rimelig rutinert, og skal "stå" frem når det gjelder. Hvor var han??? Er han noe å satse på? Det at han er i landslagstroppen er etter min mening sinnsykt. All elementær teknikk mangler, virker som han hadde sagt til laget før kampen at "dette blir vanskelig, er egentlig ingen vits i å prøve engang, vi suger og bør ha mest mulig respekt for dette fantastiske laget"..

Etter kampen sa han at "vi var litt unøyaktige i passningsspillet"!!!! JEZZZES, du, og du ALEINE solli stod for 90% av balltapet, skulle tro du var kjøpt og betalt av Deportivo
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

osoerli

Nokon som veit kor ein kan lasta ned opptak av heile kampen.  Ser eit sammandrag på brann.no og straffane på tv2.no, men det blir for stakatto (trur naboen stel bandbredde).  Kunne uansett tenkt meg heile kampen, så eg kan sjå den i ro og mak.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

BBB-Tony

Registrerete kunder hos TV2 på nettet kan helt sikkert se den i reprise der. Men å laste den ned noen plass tror jeg blir verre..
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Go Up