• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Forslag/Problemer/Rettelser:

Started by Wood, September 14, 2008, 22:31:01 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

pidre

Quote from: Nixon on March 29, 2017, 11:47:45 AM
Ny Bataljonsside kom plutselig opp nå. En klar forbedring!:)

Når det gjeld forumet, ei klar forverring. Tidligare var det snarveg til dei siste trådane med innlegg, nå berre til dei siste innlegg. Dette gir dårlig oversikt og fører til at eg må gå via forumindeks. Det er tungvint, og gidder det berre sporadisk.
Saludar a los monos!

Corran

er jo bare å klikke på linken Vis uleste innlegg så kommer alle tråder med nytt innhold siden sist du var inne opp.
Eller gjør som meg og lag en snarvei til siden "Vis uleste innlegg siden forrige besøk" så kommer du rett inn på en liste over uleste tråder. På denne måte er det kun et klikk så har du det Trenger ikke gå innom Bataljonen sin side en gang. Vet ikke hvordan den er nå men tidligere var det ingen grunn til å besøke den siden hver gang en skulle på forumet ;-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Klaus_Brann

Quote from: pidre on May 28, 2017, 06:09:44 AM
Quote from: Nixon on March 29, 2017, 11:47:45 AM
Ny Bataljonsside kom plutselig opp nå. En klar forbedring!:)

Når det gjeld forumet, ei klar forverring. Tidligare var det snarveg til dei siste trådane med innlegg, nå berre til dei siste innlegg. Dette gir dårlig oversikt og fører til at eg må gå via forumindeks. Det er tungvint, og gidder det berre sporadisk.


Helt enig. Savner snarveien.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

kabelmann

Er det ikke på tide å få flyttet dette forumet til en webserver som tåler en belastning på litt mer enn ti brukere?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Kagain

Om det er ønskelig med flere som deltar i forumet foreslår jeg at forumet kommer opp på menyen igjen i stedet for slik som det har blitt nå, at man må gå via "meny" for å finne forum...

maximus1963

Hvorfor er det ikke egen "Kamper" tråd for damene slik som for herrer ?
Kniksen var kongen

Nixon

Quote from: maximus1963 on November 05, 2022, 10:28:26 AMHvorfor er det ikke egen "Kamper" tråd for damene slik som for herrer ?

Merkelig spørsmål. Hvis du savner en kamptråd, er det vel bare å opprette en?
Rød makt på Hansa

RepublikkenBergen


Lasaron

Mange innlegg skrevet i dag, er vekke.
Tren på langskudd

Superjack

Og ingen årsak eller forklaring til inleggene som ble borte fra gårsdagens innlegg.
Brannsupporter.

Kagain

Quote from: Superjack on November 02, 2023, 10:52:40 AMOg ingen årsak eller forklaring til inleggene som ble borte fra gårsdagens innlegg.

Det ser nesten ut som de har rullet tilbake. Kan hende det var noe kræsj på serverfronten et sted.

Go Up