• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bjørnar Holmvik

Started by Andrés, September 02, 2008, 12:36:23 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Holmvik ryker rett ut av laget til helgens kamp. Jønsson melder at spilleren har slitt med en forkjølelse, Holmvik selv nekter for dette og er klar på at det er Brannovergangen som er grunnen.

Egentlig like greit. Han får begynne å ta grunntreningen allerede nå, og om han ikke spiller er risikoen for en skadet spiller til Brann betydelig mindre.

Heispassasjer

Får hente opp igjen denne tråden på førstesiden igjen da, og gjerne fått redigert den til å bare hete Bjørnar Holmvik. Ser det diskuteres i økonomitråden hvor mye han tjener. RBH har vel hele tiden sagt at 3 mill i året er skammelig feil. Selv har jeg rett og slett ikke peiling, men tror det med 9 mill over 3 år kan modereres en smule....

Gulløl

February 23, 2009, 01:50:17 AM #52 Last Edit: February 23, 2009, 02:21:56 AM by Gulløl
Noe som ikke har vært diskutert så mye. Tror venstrekant problemet til Brann muligens kan løses med at Petter Vaagan Moen går ned som venstreback og Bjørnar Holmvik blir venstrekant.

Bjørnar Holmvik er hurtigere og slår bedre innlegg, men har defensive svakheter som vi har sett i treningskampene i vinter. Petter Vaagan Moen er bedre defensivt og jobber hardere og er villig til å ta mange tunge returløp, men sliter veldig med både å runde og løpe fra eliteseriens høgrebacker.

Tror Steinar Nilsen vil prøve dette posisjonsbyttet i løpet av våren. Ingen ting er bedre en om at det blir vellykket. Men fare for at Moen blir litt sur i starten for å bli venstreback, han som drømmer om å klinke ut Gamsten på landslaget og bli venstrekantstjerne ute i Europa :D
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Xminator

Jeg mener Holmvik har både defensive og offensive svakheter. Han mangler farten, rykket og plasseringsevnen defensivt, og selv om det ser kult ut med en klarering på brassespark her og der, så er en dyktig forsvarer i balanse og på riktig sted - det er du ikke når du må sakse ballen over hodet.

Farten og rykket mangler også offensivt og jeg har enda ikke sett Holmvik passere en spiller i angrep. At RBH har behov for å tone ned lønnskravet får være en ting, men det kom såpass entydige indikasjoner på lønn+signonfee den gang da at jeg forholder meg til det avisene har skrevet og ikke det komiske roald - eller skal vi kalle ham stadion-roald lirer av seg.

kjegil

Men Bjørnar Holmevik ble årets venstreback på VG-børsen i fjor. Helt uten kvaliteter kan han dermed ikke være.

ostraume

Har du fått med deg noen "indikasjoner" jeg ikke har fått med meg? Det sto svart på hvitt i BT. Du må gjerne ukritisk tro det BT skriver, og det er, som sagt, godt mulig du (BT) har rett. Det er dog pussig at både RBH og Holmvik (separat) har benektet beløpet. En sedvanlig "ingen kommentar" ville vært mer sannsynlig svar om beløpet faktisk stemmer. Greit nok at RBH ikke har allverden troverdighet, men du sier faktisk at også Holmvik er en løgner.

Når det gjelder PVM som back så er jeg skeptisk, jeg tror rett og slett han er for treg til å spille back. Holmvik er raskere, tilfører laget pasningskvalitet og blir forhåpentligvis stødigere med PVM foran seg. At Holmvik er bedre offensivt (innlegg) enn defensivt virker ganske klart, men det er vel slike backer vi vil ha?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

posemedsnopi

Bjørnar Holmvik prøver seg som spåmann og skal tippe TL 2009.
Reagerer litt på svaret hans på spørsmål nummer 7...  ;D

http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=16586&title=Hvem_vinner_Tippeligaen,_Bjørnar_Holmvik?

TheRock

Reagerte? Var da ikke et sjokk at Haugsdal kommer til å drite på seg første gang i heksegryten.


Læreren

Quote from: TheRock on March 03, 2009, 10:44:32 AM


Kontroll? Han hadde da vitterlig svært liten kontroll mot 1. divisjons-laget Løv Ham på sin side! Om han kaller det kontroll, så begynner jeg å bli alvorlig bekymret for venstrebacken vår i år!

Brannmann!

Er sikker på at Bjørnar kommer mer og mer. Tror vi får se en god og solid kamp mot Sandefjord 16 mars, det er da det betyr noe.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Markmus

Hun må være en usedvanlig hyggelig kvinne.

Kanskje kjærligheten gir ham en oppsving på banen? ;) "En om da'n gir fart på ba'n" :D
Ka du ve?

Go Up