• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tore Strand

Started by millermania, August 29, 2008, 18:53:41 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

millermania

Mel: Tore Tang

Tore Strand, en gammel mann
Hele byen hater han!!
Han som lever av å slenge dritt om Brann
Kor han kommer fra vet bare han
Tore Strand


EMJ


TheRock

Quote from: Kai-Olai on August 29, 2008, 00:24:02 AM
Hva med denne på neste hjemmekamp?

Melodi: Tore Tang

Tore Strand, er håpløs han! 
Hele byens klovne-mann!  La han leve på bare brød og vann! 
Hvor han tar det fra vet bare han, Tore Strand..

Exim

Quote from: TheRock on August 29, 2008, 19:36:44 PM
Quote from: Kai-Olai on August 29, 2008, 00:24:02 AM
Hva med denne på neste hjemmekamp?

Melodi: Tore Tang

Tore Strand, er håpløs han! 
Hele byens klovne-mann!  La han leve på bare brød og vann! 
Hvor han tar det fra vet bare han, Tore Strand..



Må si eg likte denne ørlite bedre ja :) Passer liksom litt bedre :)

Ferguson

Dum sang! Kofor i h****** skal vi lage en sang om en journalist. Støtt heller laget!
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

storB

Quote from: Ferguson on August 29, 2008, 21:10:31 PM
Dum sang! Kofor i h****** skal vi lage en sang om en journalist. Støtt heller laget!
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Ferguson

August 29, 2008, 23:13:02 PM #6 Last Edit: August 29, 2008, 23:40:12 PM by Ferguson
Vel nå syns jeg at kritiken BT og BA kom med var midt i blinken men det kan vi ta i en annen tråd! Derfor syns eg sangen blir dum.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Herr Smed

Så da kan vi velge mellom "Mjelde må gå" eller en klovnesang som denne? Det blir fort det første.
Alle må gå.

storB

August 30, 2008, 00:56:33 AM #8 Last Edit: August 30, 2008, 00:59:38 AM by storB
Quote from: Herr Smed on August 29, 2008, 23:21:52 PM
Så da kan vi velge mellom "Mjelde må gå" eller en klovnesang som denne? Det blir fort det første.


uff, d er vell ikke z feltet som er ute etter å få flest mulig m på " mjelde må gå" sangen??

Ha tiltro til at Dahl gjør de grepene som trengs til vinteren, inntil da er Mjelde rett (eneste) mann. Derfor må vi, samlet, gjøre det vi e best til, støtte Brann.  "Mjelde må gå" blir bare tragisk og har ingenting med supporterkultur å gjøre. Ikke at det skal skape grobunn for diskusjon, men sånn e det bare. Ingen her inne på forumet, eller i Bergen forøvrig, er mer skikket til å ta de grep som må taes, enn Dahl.

Forøvrig vet alle, at alternative til en revansjesugen Mjelde e Abrekk, det bare vitner om kor lite gjennomtenkt den j**** "Mjelde må gå" sangen..Blir så forbanna provosert av at noen idioter som deg herr Smed liksom har førsteretten på å mene ting om Brann, akkurat som om du/dere har ett sterke forhold til Brann enn bl.a. meg som hater den sangen. Argumenter heller saklig på debatt forum om negative/positive ting m Mjelde, istedet for å drite oss alle ut på staddaen...idioti

Båsen "synger i medgang" er vell right upp your alley, eller ka herr smed?
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

mads1..

Har du førsterett på og mene ka vi skal synge då..
Klart folk på stadioen er splittet i synet på Mjelde. Men de som vil kan no synge ka de vil uten at du skal bry deg.....
Ser lyst på året..

storB

er i motgang vi skal støtte laget..mjelde må gå e ikke å støtte laget..

er flaut å høre den sangen på staddaen
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Exim

Quote from: mads1.. on August 30, 2008, 18:34:37 PM
Har du førsterett på og mene ka vi skal synge då..
Klart folk på stadioen er splittet i synet på Mjelde. Men de som vil kan no synge ka de vil uten at du skal bry deg.....


Nå er det vel heller ikke som han kommanderer deg til å synge sangen, er et FORSLAG som resten av sangene på forumet. Går den igjen så går den, går den ikke så ikke... Trenger ikke lire av seg kommentarer i hytt og pine som egentlig bare skaper ustemning

Ferguson

Quote from: storB on August 31, 2008, 03:47:00 AM
er flaut å høre den sangen på staddaen


Så det e flaut å ha sine egne meninger?!
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

storB

Quote from: Ferguson on August 31, 2008, 15:37:59 PM
Quote from: storB on August 31, 2008, 03:47:00 AM
er flaut å høre den sangen på staddaen


Så det e flaut å ha sine egne meninger?!


Nei, det som e flaut er at disse tror de snakker for majoriteten av oss Brann supportere, altså synger i dette tilfelle. Antall stemmer i forhold til avisforsidene i BT/Ba viser at av ca 15 000 stemmer så var ca 70% for Mjelde. Greit, her er andelen aav bestemødre og tanter kanskje stor, men likefullt, de er Brann supportere. Kunne kanskje hatt en demokratisk avstemming på dette temaet her inne...flertall for, syng klovnesang om Strand fulgt opp av "se mons ivar", flertall mot, "mjelde må gå"..Greit at folk har egne meninger, men dette e såpass viktig, vi snakker om tidenes mest meriterte Brann trener, så eg syntes at det blir feil at den lille majoriteten skal kunne hetse den personen som flertallet av Brannsupporterne vil ha sittende...
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

mads1..

jada syng i vei på Mjelde sangen du så skal eg pipe.....
Han kan være så mye meritert trener som bare han vil for meg,
men d gjelder NO,og han greier ikke og ta oss et steg videre og gjøre oss bedre.
Ser lyst på året..

storB

"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Ferguson

Quote from: storB on August 31, 2008, 20:08:33 PM
Quote from: Ferguson on August 31, 2008, 15:37:59 PM
Quote from: storB on August 31, 2008, 03:47:00 AM
er flaut å høre den sangen på staddaen


Så det e flaut å ha sine egne meninger?!


Nei, det som e flaut er at disse tror de snakker for majoriteten av oss Brann supportere, altså synger i dette tilfelle. Antall stemmer i forhold til avisforsidene i BT/Ba viser at av ca 15 000 stemmer så var ca 70% for Mjelde. Greit, her er andelen aav bestemødre og tanter kanskje stor, men likefullt, de er Brann supportere. Kunne kanskje hatt en demokratisk avstemming på dette temaet her inne...flertall for, syng klovnesang om Strand fulgt opp av "se mons ivar", flertall mot, "mjelde må gå"..Greit at folk har egne meninger, men dette e såpass viktig, vi snakker om tidenes mest meriterte Brann trener, så eg syntes at det blir feil at den lille majoriteten skal kunne hetse den personen som flertallet av Brannsupporterne vil ha sittende...


Hvis du baserer deg på en poll på BA/BT så e det veldig tynt. Fins mange måter å manipulere en slik poll altså. Så er du helt sikker på at Mjelde har full tillitt hos majoriteten av supporterne? Dessuten så så tror jeg aldri at eg snakker for majoriteten av supporterne. Jeg bare sier min mening.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

mads1..

Quote from: storB on August 31, 2008, 20:58:04 PM


HALLO........e du m eller. Kvalitet....
Ble ikke de fleste på laget seiemestre i fjord og var i stor form då..
Då var vi medgang,men Mjelde er ikke riktig mann til og ta oss videre..
Ser lyst på året..

storB


Ifjor var ifjor..Nå har spillerene blitt ett år nærmere pensjonen. Dahl,Guntveit,Bakke,Fakiri,Winters osv..Rutinerte spillere som skal kunne dra med seg medspillere når d butter imot, men de EVNER ikke. De er rett og slett ikke god nok. Kanskje MIM burde latt de eldste bli matchet mer forsiktig. F.eks burde Bakke og Gylfi ikke bare slippe å spille på kunstgress, de burde generelt ha fåt lov å slippe bortekampene også. Bare de har med lapp fra mamma om at de e litt sliten så de vill heller være på topp i hjemmekampene..Jada, KUN mjelde sin feil!!
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

HansaInferno

Håper ingen synger denne. Det tror jeg heller ikke, men det ville vært så grenseløst flaut.
Breiflabben, baby!

Esskåbrann

Jeg er helt klart for dette forslaget (forslag nummer 2 var hakket bedre). Syntes også det er genialt å følge opp med "Se mons-ivar".

Uansett hva faen folk syntes om Mjelde, så kan dette UMULIG føre til at laget/mim presterer dårligere. Om dere mener det dere synger eller ikke er irrelevant. Så lenge MIM tror han har støtte fra fansen, så kan det føre til en motivasjonsboost for han som gjør at han og laget prestererer bedre. Og alt i alt er det jo det alle vil.

I tillegg viser vi en gang for alle at vi er landets beste supportere. For slik vi holder på nå er vi faktisk ikke det. Vi kan mene hva vi vil, men utad må vi stå sammen for laget.
å skal det skje!

storB

Bra sagt, treffer den berømte spikeren på hodet der ja..
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Klaus_Brann

Quote from: mads1.. on August 30, 2008, 18:34:37 PM
Har du førsterett på og mene ka vi skal synge då..
Klart folk på stadioen er splittet i synet på Mjelde. Men de som vil kan no synge ka de vil uten at du skal bry deg.....


Men det har tydeligvis du!
Du kan synge hva du vil, men du kan ikke pålegge folk å ikke bry seg.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Charmless Man

Jeg blir dårlig bare jeg hører den siddismelodien der. Hvis dere først skal synge noe om Tore Strand hvorfor ikke kjøre årgangs-Ove Thue? Har jo den flotte melodien med tekstlinjen "så dreit han på bilen til Tore Strand, Tore Strand Tore Strand Tore Strand".
Ladish on the Foot

krøvel vellevold

Quote from: Charmless Man on September 04, 2008, 09:04:12 AM
Jeg blir dårlig bare jeg hører den siddismelodien der. Hvis dere først skal synge noe om Tore Strand hvorfor ikke kjøre årgangs-Ove Thue? Har jo den flotte melodien med tekstlinjen "så dreit han på bilen til Tore Strand, Tore Strand Tore Strand Tore Strand".


Helt enig! Tore Tang er en jævlig sang! (Ha! Det rimte!)

Og hva er problemet med Tore Strand? Er det ikke rimelig å stille spørsmål ved treneren når laget har vært mer eller mindre dårlig i snart et år? Feil timing kanskje, men saken var vel helst den at når vi røk ut for Marseille så hadde vi ikke oppnådd noenting i årets serie, cup og CL-kval. Ingen som forventet at vi skulle slå OM, men det var klubbens målsetning å komme til CL-gruppespillet. Det klarte vi ikke, i tillegg til at vi har drete oss ut i både serie og cup. At saken fikk hele forsiden, er ikke Tore Strand sin avgjørelse.
Legg ned hele klubben!

LandåsKongen

la strand mene hva han vil. jeg er forsåvidt enig med ham også. Skjønner ikke alle disse Mjelde-elskerne som poppet opp etter alt bråket i avisene. Det er jo klart at mjelde fortjener kritikk!!! Han har jo rævkjørt brann.

amenhotep 4

Og i forlengelse av Krøvel; Det er forsideoppslaget som er et problem og ikke nødvendigvis teksten til Strand. Spalten hans er jo til for synsing. Så nei takk til Tore Tang / Tore Strand fra meg og. Det hjelper jo ikke at sangen er bås heller.

Nixon

BT har aldri likt Mjelde og har ønsket han vekk lenge. En oppkomling fra Osterøy er ikke verdig å trene Brann. Gullet i fjor gjorde bare at de måtte ta en liten motvillig pause i kritikken for å ikke miste ansiktet helt. Så ingenting er egentlig nytt.
Rød makt på Hansa

Kai-Olai

Sangen jeg skrev var vel egentlig aldri tenkt å bli noe suksess.. Og den ble egentlig bare skrevet i pur forbannelse.. Enig i at Tore Tang-melodien er siddis, men det bare passet så bra til navnet, så da ble det automatisk den..
Men jeg begynner ikke å gråte om den ikke blir innført, for å si det sånn.. =D

storB

samme kalla melodi det e, bare poenget blir tatt...men har noen noe bedre enn skrøpelige rogaland sanger å komme med, så bare kjør på..
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Markmus

Quote from: storB on August 31, 2008, 20:58:04 PM
han eller Bruun? Nevn EN Brann spiller som pr dags dato e god for seriemester 08(Stabæk)?

Holmvik :P
Ka du ve?

Markmus

Quote from: Kai-Olai on September 04, 2008, 16:35:59 PM
Sangen jeg skrev var vel egentlig aldri tenkt å bli noe suksess.. Og den ble egentlig bare skrevet i pur forbannelse.. Enig i at Tore Tang-melodien er siddis, men det bare passet så bra til navnet, så da ble det automatisk den..
Men jeg begynner ikke å gråte om den ikke blir innført, for å si det sånn.. =D

Kan jo tenkes Viking-supporterne slenger seg med på sangen også da (siden de er neste hjemmekampmotstander) ;p
Ka du ve?

Ferguson

Quote from: storB on September 05, 2008, 22:45:21 PM
samme kalla melodi det e, bare poenget blir tatt...men har noen noe bedre enn skrøpelige rogaland sanger å komme med, så bare kjør på..


Men poenget er jo helt latterlig!
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Herr Smed

Både sangen og poenget er bås. Ferdig arbeid.
Alle må gå.

Go Up